5 برند که از دنیای مردگان برگشتند!

5 برند که از دنیای مردگان برگشتند!

/
ایجاد یک برند کاری هیجان انگیز و در عین حال ترسناک است. تأسیس یک شرکت جدید با هویت و برندی جدید می ­تواند هیجان انگیز باشد، اما آمارها کمی نگران کننده هستند؛ خودتان بهتر از هر کسی می­ دانید که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و نوپا در نهایت شکست می خورند.
مشتریان چه تصویر ذهنی از برند شما دارند؟

مشتریان چه تصویر ذهنی از برند شما دارند؟

/
در ادامه مباحث برندینگ به تصویر ذهنی از برند می‌رسیم. همان برداشتی که مخاطبان از کسب و کار و محصولات شما در ذهن خود دارند. ایجاد تصویر ذهنی از برند نیازمند برنامه‌های بازاریابی اثرگذار است که بتواند تداعیات مطلوب، منحصربه‌فرد و قدرتمند را با برند در حافظه مصرف‌کننده پیوند بدهد.
برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟

برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟

/
در دو مقاله قبلی برند در مورد تفاوت های بازاریابی و برندینگ، اولویت ها و همچنین دلایل اهمیت برند صحبت شد. در ادامه به مباحث مربوطه ی برند و باید ها و نباید های برندینگ خواهیم پرداخت. همانطور که در مقاله قبل نیز ذکر شد، برند همان تفاوت های شما با رقباست. در واقع همان حسی است که مصرف کننده از محصول و خدمات شما خواهد داشت.
از تفاوت های بازاریابی و برندینگ چه می دانید؟

از تفاوت های بازاریابی و برندینگ چه می دانید؟

/
در مقاله قبل توضیحاتی در حوزه ماهیت و اساس بازاریابی و برندینگ ارائه شد. این توضیحات به جهت مفتوح شدن مباحث مربوطه به این دو مبحث کلیدی بود و توجه داشته باشید در خلال این سری از مقالات برندینگ سعی داریم تا کلیدواژه های اصلی و کاربردی این مبحث را به خوبی بیان نموده تا بتوانید در تعاملات و استراتژی های کسب وکارتان به اجرا درآورید. در ادامه به تفاوت بین برندینگ و بازاریابی اشاره خواهد شد تا بتوانیم اهمیت و جایگاه هریک را مشخص نماییم.
مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ به زبان ساده

مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ به زبان ساده

/
در بسیاری از کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی به درستی درک نشده و افراد نمی توانند تمایزی میان این دو قائل شوند و یا در بهترین حالت، با اینکه می دانند هر دو مفهوم یکی نیستند اما نمی توانند تعریف درستی از هر کدام ارائه دهند. در این مقاله به بررسی اهمیت هر کدام در جایگاه خود می پردازیم. در حقیقت در این مطلب در پی ارائه راهنمایی ساده برای کمک کردن و هدایت شما در بین این دو حوزه و یافتن پتانسیل های آنها جهت ارتقاء کسب و کار تان هستیم.
نمایشگاه

یک نمایشگاه، هزاران اشتباه، یک واقعیت تلخ!

/
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از تاریخ 22 الی 25 مردادماه 95 برگزار شد. در این نمایشگاه در مجموع یک هزار و 100 شرکت داخلی و خارجی شامل 800 شرکت داخلی و 300 شرکت خارجی از 23 کشور جهان حضور دارند. افتتاحیه این نمایشگاه در 22 مرداد با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
چگونه برند شخصی خود را بسازید؟

چگونه برند شخصی خود را بسازید؟

/
اکثر مردم فکر می‌کنند که می‌دانند برند چیست اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند برند خود را داشته باشند. ما اصولاً برند شخصی را با کار آفرینان پیوند می‌دهیم و فرض می‌کنیم که برند برای شرکت‌ها و میلیونرها است. امّا این طرز فکر درست نیست. برند شخصی فقط برای شرکت‌ها و کارآفرینان به کار نمی‌رود بلکه برای هر کسی که به دنبال ترفیع و ارتقاست، کاربرد دارد.
10روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد

10روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد

/
10روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد » با رشد شرکت شما، کسب …
چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟

چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟

/
چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟» راه های بسیاری برای تقسیم افر…
قدرت ناخودآگاه برند‌ها

قدرت ناخودآگاه برند‌ها

/
قدرت ناخودآگاه برند‌ها»وقتی که چیزی می‌خریم دوست داریم فکر کنیم که …
کانال های ارتباطی در ساخت برند 4

کانال های ارتباطی در ساخت برند 4

/
کانال های ارتباطی در ساخت برند 4 » تاکنون در کتاب های جامع ص…
تحلیل سایت دیوار

تحلیل سایت دیوار

/
تحلیل سایت دیوار» "شرکت ها چه ماهیتی دارند؟" رونالد کوز اقتصاد دا…
کانال های ارتباطی در ساخت برند 4

کانال های ارتباطی در ساخت برند 3

/
کانال های ارتباطی در ساخت برند 3» تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت ت…
کانال های ارتباطی در ساخت برند 4

کانال های ارتباطی در ساخت برند 2

/
کانال های ارتباطی در ساخت برند 2» تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت ت…
کانال های ارتباطی در ساخت برند 4

کانال های ارتباطی در ساخت برند 1

/
 کانال های ارتباطی در ساخت برند 1» تاکنون در کتاب های جامع صن…