• کارگاه افزایش فروش

    با رویکرد بازاریابی اینترنتی و شبکه‌های مجازی
    برگزار شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۵

چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟

زمانی برای ورود به عرصۀ بازاریابی در اینترنت دو گزینه وجود داشت: برویم یا نرویم (هزینه کنیم یا نکنیم) اما الان کاملاً اوضاع فرق کرده و جمله «کِی و چگونه برویم؟» جایگزین آن شده است.
همانطور که می‌دانید دغدغه همۀ مجموعه‌ها و کسب‌وکارها ورود به عرصۀ اینترنت است. حالا چگونگی ورود به آن و چگونه موثر واقع‌شدن و جواب گرفتن از آن خیلی مهم است.

مهم است که در چه بازه زمانی‌ای به نتایج دلخواه‌مان دست یابیم، مهم است که فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی ما همسو و مکمل یکدیگر بوده تا در درازمدت از فواید برندینگ حاصل استفاده نماییم. پیشرفت تمامی کسب و کارها به شبکه سازی و ایجاد ارتباطات موثر بین ارکان سازمان وابسته است. بدین معنا که بتوانیم با استفاده از تدوین و اجرای استراتژی‌های متناسب با کسب و کار خود بهترین و موثرترین نتایج را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمترین هزینه بدست آوریم.

حضور پررنگ و نتیجه بخش در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیازمند آگاهی از اصول کاری این فضا و نحوه تعامل بهینه و دوسویه با مشتریان می‌باشد. از این رو حضور در این کارگاه یک روزه با توجه به ارائه مطالب کاربردی و همچنین بررسی موردی کسب و کارهای شرکت کنندگان، می‌تواند باعث افزایش بهره‌برداری از این پتانسیل عظیم باشد.

مدرس کارگاه: علی معبودی / مدیرعامل شرکت مدیران نواندیش گیلان، مشاور انجمن صنعت پخش استان گیلان، مشاور و محقق بازاریابی و توسعه کسب‌وکار
  • مخاطبین این کارگاه :

    • مدیران ارشد
    • مدیران روابط عمومی
    • مدیران فروش و تبلیغات
    • کارشناسان ارشد بنگاه‌های تولیدی و خدماتی
    • دانشجویان
  • اعطای گواهینامه شرکت در کارگاه

آنچه در کارگاه خواهید آموخت

  • چگونه برنامه بازاریابی و تبلیغات متناسب کسب و کار خود را تدوین کنید؟
  • چگونه از تلگرام و اینستاگرام برای فروش محصولاتتان استفاده کنید؟
  • چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی شما هیچ بازگشتی ندارد؟
  • کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار شماست؟
  • چگونه تبلیغاتی تاثیرگذار طراحی کنید؟

سرفصل‌ها

  • چگونگی ساخت تبلیغات موثر در اینترنت
  • آیا کسب و کار من نیاز به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین دارد؟
  • سئو چیست و چراباید روی سئو سایت سرمایه گذاری کنید؟
  • روش‌های شناخت مخاطبین و نحوه تعامل با آن‌ها
  • تجزیه و تحلیل وب سایت و برند سازی از طریق شبکه های اجتماعی
  • بهترین زمان تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارتان چه زمانی است؟
  • آیا باید همچنان از ایمیل مارکتینگ استفاده کرد؟
  • راز استراتژی‌های موفق در شبکه‌های اجتماعی
  • چرا فعالیت‌های مجازی شما به فروش منتهی نمی‌شود؟
  • فعالیت در کدام شبکه اجتماعی متناسب با کسب و کار شماست؟
  • نیازسنجی مشتریان و تمرکز بر ارائه محصولات و خدمات متناسب با آن‌ها
  • بایدها و راهکاهای رصد رقبا
  • آیا کسب‌وکار شما مزیت رقابتی دارد؟
  • بررسی برندهایی که با استفاده از شبکه‌های مجازی، فروش خود را بالا برده‌اند.
web hit counter