10 نکته ی کاربردی در یک مذاکره تلفنی موفق

/
آیا می توانید خود را در حال مذاکره تلفنی تصور کنید؟ اگر تجربه ای در زمینه تجسم نداشته باشید، احتمالاً تصویری آشفته به ذهنتان می آید. در زمان مکالمه احتمالاً درحال انجام کارهای دیگری مانند راه رفتن یا دویدن برای رسیدن به جایی دیگر، تلاش برای گذاشتن چیزی در کیف یا ساک و یا خارج کردن آن باشید، و یا شاید گوشی را در حالت اسپیکر قرار داده و به سایر کارهای خود نیز برسید. تصور کنید که در حالات مختلف و در حال استفاده از تکنیک های مذاکره ی متفاوت قرار دارید. احتمالاً استفاده از یک چک لیست می تواند اثربخشی مذاکره تلفنی تان را بالا ببرد.
چگونه رقبای کسب و کارمان را بهتر بشناسیم؟

چگونه رقبای کسب و کارمان را بهتر بشناسیم؟

/
دانستن اینکه رقبایتان چه کسانی اند و چه پیشنهادات و ارزش هایی ارائه می کنند، به شما کمک می کند که محصولات و خدمات خود را ایجاد نموده و به بهترین نحو بازاریابی آنها را انجام دهید. همچنین شناخت رقبا شما را قادر می سازد که قیمت های رقابتی تعیین کرده و با ابتکارات ویژه تان کمپین های بازاریابی رقیب را خنثی نمایید. از این اطلاعات می توانید در جهت تدوین استراتژی های بازاریابی تان و به عنوان مزیتی در برابر نقاط ضعف رقبا استفاده کنید و کارایی کسب و کارتان را افزایش دهید. مزیت دیگری که شناخت رقبا برای شما به همراه دارد، درک تهدیدات تازه وارد های بازار و همینطور فعالیت های رقبای قدیمی است.
اشتباه مرگبار بازاریابی

6 اشتباه مرگبار بازاریابی

/
اغلب بازاریابان وقتی به تازگی مشغول به این حرفه می شوند و یا فروشندگانی که به سختی با افراد مهم و تاثیر گذار که منبع بزرگ و خوبی برای فروش محصولاتشان هستند قرار ملاقات می گذارند، با بی اطلاعی و یا سهل انگاری های پیش و پا افتاده، باعث از دست رفتن پروژه و یا خراب شدن وجهه کاری و شخصیتی خود و شرکت متبوع شان می شوند. سعی داریم در این مقاله تا شما را با 6 اشتباه رایجی آشنا کنیم که اغلب بازاریابان حتی آنهایی که کاملا خود را حرفه ای می دانند در ملاقات های حضوری با خریداران مرتکب شوند.
قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

/
"در بخش جنوبی ایالات محتده آمریکا پیرمردی با یک قایق پارویی کوچک تعدادی مسافر را به ازای نفری ده سنت از رودخانه ای به عرض یک مایل عبور می داد و به آن سو می برد. از او پرسیدند: چند بار در روز این کار را می کنی؟ پاسخ داد: هرچند دفعه که بتوانم. زیرا هرچه بیشتر بروم ، بیشتر گیرم می آید.واگر نروم چیزی گیرم نمی آید." برای اینکه در کار فروشتان پیشرفت کنید و درآمدتان را افزایش دهید لازم است با افراد بسیاری در روز مذاکره کنید. هرچقدر مذاکره کننده بهتری باشید ،موفقترید و به نسبت آن ثروت بیشتری کسب خواهید کرد.
بازاریابی و فروش

سلاح پنهان در بازاریابی و فروش را به کار گیرید

/
به گفته زیگ زیگلار که استاد و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی بازاریابی و فروش است، نداشتن پول، عدم احتیاج، عجله نداشتن، بی میلی و اعتماد نداشتن، 5 مانع اساسی شناخته‌شده در فروش به افراد است . اکنون ششمین مانع به عنوان "نداشتن اطلاعات" معرفی می‌شود. حتی با وجود میلیون‌ها تومان دارایی كه دائماً به یک کسب‌وکار تزریق می‌شود، توانایی یک سازمان برای رشد ثابت و قابل پیش‌بینی در بازده، همچنان به فروش متکی خواهد بود. فروش موفق مشروط به مشارکت همه کانال‌های سازمانی، محصولات، موقعیت‌های جغرافیایی و تیم های فروش است. اگر هدف شما فقط یک نماینده فروش منفرد و یا محصول مجزا باشد، فقط با درست کار کردن یکی از این ارکان هم به نتیجه خواهید رسید؛ اما در سطح سرمایه‌گذاری، تنها هنگامی به بازده و اهداف سوددهی خود نائل می‌آیید که همه عناصر ممکن را به کار گرفته و از حداکثر کارایی آن‌ها استفاده نمایید. سازمان‌های کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، استفاده از داده‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. مشکل در کمبود داده نیست؛ در واقع اکثر آن‌ها در دریایی از منابع داخلی و خارجی شناورند. مسئله اصلی، در جمع‌بندی اطلاعات کثیر دردسترس است.
8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

/
8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش » اگرچه فروش و خدمات پس از…
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید2

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 2

/
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 2» در  قسمت اول از این مقاله د…
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید2

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 1

/
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 1» اگر بخواهید در این دنیای رق…
بهترین روش ورود به بازار هدف

بهترین روش ورود به بازار هدف

/
بهترین روش ورود به  بازار هدف » به نظر شما بازار هدف چیست ؟ ب…
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

/
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟» یکی از دلایل انجام نشدن یک معامله …
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

/
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟» یکی از اجزای حیاتی برا…
روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

روان شناسی فرایند خرید مشتری 2

/
روان شناسی فرایند خرید مشتری 2» در قسمت قبل درباره اتفاق هایی…
چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

/
 چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟ » چنانچه می خواهید شرکت های ب…
روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

/
مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصل…
چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

/
چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دس…