قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

/
"در بخش جنوبی ایالات محتده آمریکا پیرمردی با یک قایق پارویی کوچک تعدادی مسافر را به ازای نفری ده سنت از رودخانه ای به عرض یک مایل عبور می داد و به آن سو می برد.از او پرسیدند: چند بار در روز این کار را می کنی؟ پاسخ داد: هرچند دفعه که بتوانم. زیرا هرچه بیشتر بروم ، بیشتر گیرم می آید.واگر نروم چیزی گیرم نمی آید."برای اینکه در کار فروشتان پیشرفت کنید و درآمدتان را افزایش دهید لازم است با افراد بسیاری در روز مذاکره کنید. هرچقدر مذاکره کننده بهتری باشید ،موفقترید و به نسبت آن ثروت بیشتری کسب خواهید کرد.
بازاریابی و فروش

سلاح پنهان در بازاریابی و فروش را به کار گیرید

/
به گفته زیگ زیگلار که استاد و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی بازاریابی و فروش است، نداشتن پول، عدم احتیاج، عجله نداشتن، بی میلی و اعتماد نداشتن، 5 مانع اساسی شناخته‌شده در فروش به افراد است . اکنون ششمین مانع به عنوان "نداشتن اطلاعات" معرفی می‌شود.حتی با وجود میلیون‌ها تومان دارایی كه دائماً به یک کسب‌وکار تزریق می‌شود، توانایی یک سازمان برای رشد ثابت و قابل پیش‌بینی در بازده، همچنان به فروش متکی خواهد بود. فروش موفق مشروط به مشارکت همه کانال‌های سازمانی، محصولات، موقعیت‌های جغرافیایی و تیم های فروش است.اگر هدف شما فقط یک نماینده فروش منفرد و یا محصول مجزا باشد، فقط با درست کار کردن یکی از این ارکان هم به نتیجه خواهید رسید؛ اما در سطح سرمایه‌گذاری، تنها هنگامی به بازده و اهداف سوددهی خود نائل می‌آیید که همه عناصر ممکن را به کار گرفته و از حداکثر کارایی آن‌ها استفاده نمایید.سازمان‌های کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، استفاده از داده‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. مشکل در کمبود داده نیست؛ در واقع اکثر آن‌ها در دریایی از منابع داخلی و خارجی شناورند. مسئله اصلی، در جمع‌بندی اطلاعات کثیر دردسترس است.
8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

/
8 روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش » اگرچه فروش و خدمات پس از…
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید2

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 2

/
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 2» در  قسمت اول از این مقاله د…
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید2

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 1

/
پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید 1» اگر بخواهید در این دنیای رق…
بهترین روش ورود به بازار هدف

بهترین روش ورود به بازار هدف

/
بهترین روش ورود به  بازار هدف » به نظر شما بازار هدف چیست ؟ ب…
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

/
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟» یکی از دلایل انجام نشدن یک معامله …
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

/
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟» یکی از اجزای حیاتی برا…
روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

روان شناسی فرایند خرید مشتری 2

/
روان شناسی فرایند خرید مشتری 2» در قسمت قبل درباره اتفاق هایی…
چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

/
 چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟ » چنانچه می خواهید شرکت های ب…
روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

روان شناسی فرایند خرید مشتری 1

/
مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصل…
چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

/
چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دس…
اصول مدیریت فروش موثر

اصول مدیریت فروش موثر

/
اصول مدیریت فروش موثر » موفقیت یک تیم با پیشرفت و ارتقای مدی…
رقبایتان را خنثی کنید!

رقبایتان را خنثی کنید!

/
 رقبایتان را خنثی کنید! فروشندگان موفق همیشه به دنبال راه حل …
دوری از اتلاف زمان در فروش

دوری از اتلاف زمان در فروش

/
دوری از اتلاف زمان در فروش » ما همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن…