افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

/
افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟ » آمیخته بازاریابی (…
اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

/
مدیران فروش در پروسه های کسب و کار از اهمیت و جایگاه به سزایی…
فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

/
همان طور که همه ما می دانیم، نقش فروشندگان و یا حتی ماهیت فروش در حال تغییر …
مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن

مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن

/
بازاریابی یعنی نحوه ارتباط مجموعه شما با مصرف کنندگان. اینکه مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای ارائه محصول مورد نظر با قیمتی که مصرف کنندگان حاضر به پرداخت آن هستند
کشف مهم ترین استراتژی های مدیریت فروش

کشف مهم ترین استراتژی های مدیریت فروش

/
یک مدیر فروش حرفه ای، با استفاده از استراتژی های مناسب، می تواند تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کند. در اینجا شما را با چند استراتژی کلیدی
مدیریت فروش موفق

5 راز حیاتی در مدیریت فروش موفق

/
آخرین باری که شما به عنوان یک فروشنده سعی کردید تا ذهن مدیرفروش تان را بخوانید چه زمانی بوده؟در فرآیند مدیریت فروش، فروشندگان همیشه سعی می کنند تا فکر و ذهن مشتریان احتمالی را بخوانند.
9 راه برای ایجاد یک فرهنگ فروش مثبت

8 راه برای ایجاد یک فرهنگ فروش مثبت

/
زمانی که یک فرهنگ فروش سالم در محیط کسب و کارتان حاکم باشد، آن گاه می توانید استعدادهای فروش را جذب تیم تان نموده و تیم قدرتمندی تشکیل دهید.
5 نوع سوالی که فروشندگان باید از پرسیدن آن اجتناب کنند

5 نوع سوال که فروشندگان باید از پرسیدن آن اجتناب کنند

/
همانطور که می دانید امروزه فروشندگان به این شیوه آموزش می بینند که کمتر صحبت کرده و بیشتر سوال بپرسند. اما همه سوالات ارزش پرسیدن ندارند. زیرا پرسیدن سوالات نابجا و بی مورد نه تنها با ارزش ترین دارایی انسانها ،
بازاریابی پیشرو

با 5 قانون طلایی در بازاریابی پیشرو شوید

/
با 5 قانون طلایی در بازاریابی پیشرو شوید» این روزها اینترنت پر …
9 گزینه بازاریابی مشتری محور برتر

9 گزینه بازاریابی مشتری محور برتر

/
بازاریاب­ های حرفه ای در مورد بازاریابی مشتری محور، تجربیات مشتریان، اطلاعات مشتری و روش­ های دیگر در جهت تجزیه و تحلیل، جذب، شاد کردن و رفع نگرانی‌های مشتریان صحبت می‌کنند. روش‌های بازاریابی که در زیر آمده­ اند می­ توانند به شما کمک کنند تا مشتری مدارتر بوده و از رقبا پیشی بگیرید.
کمپین‌های بازاریابی اثربخش چگونه ایجاد می‌شوند؟

کمپین‌های بازاریابی اثربخش چگونه ایجاد می‌شوند؟

/
در بسیاری از شرکت ها کمپین های بازاریابی مهمترین روش مورد استفاده برای ار…
بازاریابی حرفه ای

دانستنی های جالب از بازاریابی حرفه ای

/
قطعاً فعالیت هایی که یک بازاریاب حرفه ای در طول زندگی کاری اش انجام می دهد را نمی توان در چند جمله و عبارت بیان کرد، زیرا بازاریاب ها با توجه به نوع کسب و کارشان، تغییر و تحولاتی در نحوه کارشان به وجود می آید. به طور مثال در برخی از شرکت ها .
5 دلیل که مدیر فروش را نفرت برانگیز نشان می دهد

5 دلیل که مدیر فروش را نفرت برانگیز نشان می دهد

/
یکی از اهداف مشترک مدیران فروش در سرتاسر جهان، توسعه تیم های فروش موثر و پرورش فروشنده های کارآمد است. در هر سازمانی مدیریت فروش چالش برانگیزترین کار محسوب شده و این پست نقش محوری را در سازمان های در حال رشد ایفا می کند.
هنگام مذاکره حرفه ای چه اقداماتی لازم است؟

هنگام مذاکره حرفه ای چه اقداماتی لازم است؟

/
در مقاله قبلی مذاکره حرفه‌ای گفتیم که مذاکره یک هنر محسوب شده و اگر فروشندگان با این موضوع آشنایی نداشته باشند نمی‌توانند محصولاتشان را به درستی ارائه کنند. همچنین با مرحله اول از مراحل سه گانه مذاکره آشنا شدیم و دریافتیم که برای موفقیت در مذاکرات لازم است قبل از شروع مذاکره اقداماتی را انجام دهیم. اکنون به ادامه مطلب می‌پردازیم .
5 خط قرمز در فروش حضوری

5 خط قرمز در فروش حضوری

/
قطعاً برای همه ما پیش آمده است که از فروشنده یا بازاریاب حضوری، با این که آنقدرها هم احساس نیاز به محصول آنها برایمان شدید نیست، اما جنس یا محصول ارائه شده را می خریم. از سوی دیگر، با برخورد و نحوه ارائه فروشنده یا بازاریابی که در حال عرضه کردن محصول