استراتژی فروش

5نکته موثر برای پیشرفت در استراتژی فروش کسب و کارتان

/
یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری، توسعه یک استراتژی فروش است که بتواند به فروش بیشتر کمک کند. پس موفقیت در آن نمی تواند کار راحتی باشد و از طرفی اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند در صدر صنعت خود قرار گرفته و ثابت قدم و پیشرو باشند، دائماَ در حال رقابت و دست و پنجه نرم کردن با رقبای خود هستند.
فروش تلفنی در تماس های سرد

10 نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

/
به 13 نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد اشاره نمودیم و گفتیم که ممکن است تماس سرد اصلاً کار جالبی در فروش تلفنی نباشد. اما در بسیاری از صنایع یا کسب و کارها امری لازم و مهم تلقی خواهد شد. برای اینکه تماس سرد خوبی را پیش ببرید، بهتر است به نکات و تکنیک های زیر، توجه کنید:
فروش تلفنی

13 نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

/
هر نوع برخورد یا تماسی که برای بار اول، با کسانی برقرار می‌شود که هیچ آشنایی با آنها وجود ندارد، تماس سرد (cold calling) نامیده می‌شود. تماس‌های سرد یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. باید بدانیم حتی حرفه‌ای‌ترین فروشندگان نیز در ۹۰ درصد مواقع نمی‌توانند در فروش تلفنی طی یک تماس سرد چیزی بفروشند، اما این به معنای عدم موفقیت آنها در اولین تماس نیست.
بازاریابی اپل

بازاریابی اپل و 10 درس کاربردی آن

/
استیو جابز موسس اپل، مدرک کارشناسی ارشد نداشت، او قطعاً یک مهندس هم نبود، اما در بازاریابی سرآمد بود و این مهارت­ های بازاریابی او، اپل را به بالاترین تقطه رساند و شرکت را از ورشکستگی نجات داد.
بازاریابی و فروش

9 نکته مهم بازاریابی و فروش برای استارتاپ ها

/
اینکه چگونه شما محصول خود را می‌فروشید از اینکه چگونه خودتان را در بازار معرفی می‌کنید دو موضوع متفاوت هستند. انجام یک بازاریابی درست می‌تواند یک مزیت باور نکردنی برای درآمد خالص کسب‌ و کار شما باشد.
افزایش فروش

14 استراتژی برای افزایش فروش محصول

/
از 14 استراتژی معرفی شده در این مقاله برای افزایش فروش به مشتریانی که تمایل به خرید محصولات شما دارند، استفاده کنید.
فروشندگان جدید

7 تکنیک موثر در آموزش فروشندگان جدید

/
استخدام فروشندگان حرفه ای نیاز به هزینه زیادی دارد. حقوق و مزایای آنها نیاز به تدارک بودجه و سرمایه گذاری سنگین دارد که می تواند به شرکت فشار وارد کند. بدیهی است که مدیران می خواهند که در نهایت به برگشت مناسب سرمایه خود در این امر دست پیدا کنند. اما برای رسیدن به این هدف مشکلاتی وجود دارد. باید بدانید که از هر 5 نماینده فروش، سه تای آنها برای حداقل 7 ماه پیشرفتی نمی کنند و این تاخیر در پیشرفت برای شرکتها هزینه دارد. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار تلاش می کنند تا فرآیند آموزش را مختصر و مفیدتر کنند. در اینجا به 7 تاکتیک در آموزش فروشندگان جدید اشاره می کنیم :
بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه تفاوت هایی دارند؟

/
غلب مردم تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این یعنی آنها ارزش هر یک از روش ها را نمی دانند. کلمه های بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی هنوز به جای هم استفاده می شوند این کار می تواند باعث تداخل شرح وظایف شود. با این حال اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کمپین تلفنی خود داشته باشید، داشتن اطلاعات درباره تفاوت ها و چگونگی استفاده مفید از آنها برای کمک به کسب و کارتان حیاتی است.
بخش بندی مشتریان

چگونه بخش بندی مشتریان کسب و کار را انجام دهیم؟

/
زمانی که بخش بندی مشتریان در کسب و کار به درستی انجام گیرد، به عنوان یک ابزار بازاریابی مناسب عمل می کند. بخش های مختلف بسیاری وجود داشته که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، اما تنها تعداد کمی از آن بخش ها برای مشتریان خاص تان مناسب اند. به این منظور، انتخاب بخش ها و قرار دادن مشتریان در آن بخش ها باید به دقت انجام شود. بخش بندی دقیق مشتریان می تواند برای بهبود محصول، فعالیت های بازاریابی و نهایتاً سودآوری شما مورد استفاده واقع شود.
مدیر فروش داده محور

آیا شما یک مدیر فروش داده محور هستید؟

/
راهی که مدیر فروش آن را دنبال می کند تا تصمیم گیری کند، بسیار مهم است. مدیر فروش داده محور از اطلاعات و منابع برای موثر واقع شدن اقدامات، قبل از انجام آنها استفاده می کند.
افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

/
آمیخته بازاریابی (4p) از مفاهیم کلیدی در بازاریابی به شمار می رود و به عنوان ابزاری تاثیرگذار بر مشتری عمل می کند. برای تمام کسب و کارها نمی توان یک آمیخته بازاریابی یکسان در نظر گرفت اما در بازاریابی خدمات معمولاً از 7p یا 8p استفاده می کنند
اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

/
مدیران فروش در پروسه های کسب و کار از اهمیت و جایگاه به سزایی در رشد و توسعه مجموعه برخوردارند. در این بین نوع و شدت عملکرد این مدیران می تواند متضمن بقا یا شکست کسب و کار باشد. مدیران فروش موفق فرصت های جدیدی را در تعامل با بازار و مشتریان خود خلق می نمایند و همین امر باعث تمایز این گونه مدیران فروش با سایر همکارانشان است.
فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

/
امروزه شرکت ها دریافته اند که فروش موفق، به تعداد تقاضاها بستگی ندارد، بلکه به جذب و حفظ درست مشتریان توسط فروشندگان مرتبط است.
مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن

مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن

/
بازاریابی یعنی نحوه ارتباط مجموعه شما با مصرف کنندگان. اینکه مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای ارائه محصول مورد نظر با قیمتی که مصرف کنندگان حاضر به پرداخت آن هستند
کشف مهم ترین استراتژی های مدیریت فروش

کشف مهم ترین استراتژی های مدیریت فروش

/
یک مدیر فروش حرفه ای، با استفاده از استراتژی های مناسب، می تواند تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کند. در اینجا شما را با چند استراتژی کلیدی