رشد کسب و کار

9 راه قطعی برای رشد کسب و کار تان

/
یادگیری چگونگی رشد کسب و کارتان فقط یک هدف ارزشمند برای رسیدن به آن نیست بلکه رشد کسب و کار شما برای بقای فعالیت تجاری و بهبود وضعیت اقتصادیتان یک ضرورت است. اما چه کارهایی را باید انجام بدهید تا کسب و کارتان در امنیت باشد؟ برای تبدیل شدن به یک مرکز درآمدی که در انتظارات و تصورات شماست چه کاری باید انجام داد؟ به یک یا دو استراتژی که در این مقاله می گوییم، و به خوبی در تجارت و کسب کار دیگران جواب داده است عمل کنید خواهید دید که با یک برنامه ریزی و کمی خلاقیت برای شما نیز موفقیت آمیز خواهد بود:
خرده فروشی

12 روش هوشمندانه در بازاریابی فروشگاه های خرده فروشی

/
اگر شما صاحب یک فروشگاه خرده فروشی (دارای یک محل فروش و با اجناس فیزیکی و فروش کالا بر اساس حضور مشتری در محل) هستید، تلاش برای رونق دادن به بازار خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در اینجا تعدادی از بایدها و نبایدهای موثر و مطرح شده به وسیله ی فروشندگان و بازاریابان فروشگاه های خرده فروشی آورده شده است:

5 نگرش فروشندگان میلیونر

/
با توجه به اولویت­ های فروشنده­ های ثروتمند می­ توانید بر رقبای خود تسلط یابید. اگر شما فروشنده خوبی هستند که برای دریافت پورسانت کار می­ کنید، احتمالاً می توانید در بازار دوام بیاورید. اما اگر یکی از بهترین­ ها هستید، مطمئنا ثروتمند می­ شوید.ثروتمندترین فروشندگان در صنایع مختلف، چند عادت کلیدی و مشترک دارند. این 5 کار عجیب و فوق العاده­ ای را که ثروتمندترین فروشنده­ ها انجام می­ دهند را یاد بگیرید، تا بتوانید بر رقبای خود مسلط شوید:

7 عادت کلیدی فروشندگان برای فروش بیشتر

/
7 عادت کلیدی فروش وجود دارد که باید به عنوان یک کارشناس فروش در خود پرورش دهید. آن‌ها جستجو، برقراری ارتباط، شناسایی نیازها، ارائه راه‌حل، پاسخگو بودن به شکایات، تمام‌کردن فروش، فروش مجدد و ارجاع از طریق معرفی‌شدن است. بطور معمول، فکرکردن در مورد هر یک از این هفت عنصر فرآیند فروش و اینکه چگونه هر کدام از آن‌ها می‌توانند توسعه یابند کلید افزایش فروش، درآمد و سودآوری کسب کار شماست.
استراتژی بازاریابی

9 استراتژی بازاریابی الهام بخش در کسب و کار شما

/
ایجاد و حفظ یک کمپین بازاریابی که بتواند مخاطبان مورد نظر شما را جلب کند به تلاش فراوانی نیاز دارد. می­ توان گفت که متفکران استراتژیک بیشتر به کمپین­ های بازاریابی توجه دارند. همه ما به دنبال راه ­هایی هستیم تا بتوانیم مزیت های رقابتی مهمی به دست آوریم.با این وجود گاهی اوقات تمام تلاش­ های ما با مانع مواجه شده و به شکست می ­انجامد. اگر خودتان را در چنین وضعیتی دیدید، پس استراتژی های بازاریابی را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم را امتحان کنید.

6 مزیت تقسیم بندی بازار برای کسب و کارها

/
اگر شما بازارتان را تقسیم بندی نکنید، آنگاه کارمندان شما نمی­دانند به چه کسانی باید محصولات را بفروشند و یا اصلا چه چیزی را باید بفروشند. شما نمی­توانید بدون تقسیم بندی بازار، یک استراتژی بازار را تهیه کنید.
رفتار مصرف کننده

درک مفاهیم رفتار مصرف‌کننده برای بازاریابان چه منافعی دارد؟

/
در مقاله قبلی به توضیح رفتار مصرف کننده و اهمیت آن در کسب و کار پرداختیم و گفتیم که اهمیت درک رفتار مصرف کننده برای بازاریابان چه ضرورتی دارد. در این مقاله نیز به ادامه مطلب پرداخته و توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهیم.
رفتار مصرف‌کننده

رفتار مصرف‌کننده چه اهمیتی دارد؟

/
درک رفتار مصرف‌کننده برای هر سازمانی قبل از راه‌اندازی هر محصولی مهم است. اگر سازمانی نتواند نحوه ارتباط مشتری با محصول را تجزیه و تحلیل کند، دچار ضرر و زیان خواهد شد. رفتار مصرف‌کننده بسیار پیچیده است، چون هر مصرف‌کننده‌ دیدگاه متفاوتی نسبت به خرید، مصرف و همچنین دسترسی متفاوتی به محصول دارد.
آمیخته بازاریابی

اهمیت آمیخته بازاریابی در چیست؟

/
در بخش بازاریابی مقالات زیادی درباره آمیخته بازاریابی (marketing mix) نوشته شده است. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید برنامه ­ریزی برای استراتژی های سازمان خود را با توجه به آمیخته بازاریابی انجام دهند. دلایل بسیاری وجود دارند که اهمیت آمیخته بازاریابی را نشان می­دهند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.
افزایش فروش

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده برای تقویت کسب‌وکار

/
ارزیابی رفتار مصرف‌کننده نگاهی دقیق به انگیزه‌ها، استدلال‌ها و اقداماتی که به تصمیم خرید می‌انجامد را دارا می‌باشد.

استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT برای رشد بازاریابی

/
چه می­ شد اگر یک ابزار تحلیلی وجود داشت که به شما کمک می­ کرد تا در تمام موقعیت­ های بحرانی و مهم یک شرکت توجه همگان را به خود جلب کنید؟ این ابزار وجود دارد و به آن ابزار تجزیه و تحلیل SWOT گفته می­ شود. از این ابزار عالی برای تراز کردن کمپین بازاریابی و رشد بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید.
مهارت های بازاریابی

10 مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی

/
وقتی با افراد موفق در ارتباط باشید، یکی از جالب ­ترین کارهایی که می­ توانید انجام دهید این است که سعی کنید مهارت­ هایی که باعث موفقیت فرد در آن حرفه و آن نقش شده را تعیین کنید. این کار در حرفه بازاریابی جالب­ تر نیز هست زیرا بازاریابی در طول دهه گذشته بسیار تغییر کرده است. بازاریاب­ های موفق می­ توانند ویژگی­ های بسیار مختلف و گسترده­ ای داشته باشند، اما ما در اینجا 11 مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی که بسیار پر کاربرد اند را شناسایی کرده ایم.
دلایل خرید

دلایل خرید مصرف کنندگان چیست؟

/
دلایل زیادی باعث می‌شوند تا مشتریان تصمیم بگیرند تا پولی را که به سختی بدست ‌آورده‌اند صرف خرید کنند. اما آیا می‌دانید که چرا تصمیم می‌گیرند آن را به شما بدهند؟ زمانی که محصولات یا خدمات را به فروش می‌رسانید، مهم است که بدانید چرا مردم اقدام به خرید کرده و دلایل خرید آنها را بشناسید. بازاریابی، فروش، زیرساخت‌های عملیاتی و خدمات به مشتریان باید با دیدگاه خرید مصرف‌کنندگان در ذهنشان هماهنگ باشد.
مصرف کنندگان

انواع مصرف کنندگان و چگونگی دستیابی به آن‌ها

/
در کسب ‌و کارها انواع مختلفی از مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات وجود دارند که شرکت‌ها و تولیدکنندگان پیشنهاد فروش خود را به آن‌ها ارائه می‌دهند.
مصرف کننده

معنا و مفهوم رفتار مصرف‌ کننده

/
با توجه به اینکه رفتار مصرف کننده مورد توجه بسیاری از مدیران، صاحبان کسب و کار و محققان قرار گرفته، مدیران نواندیش به ارائه سلسله مقالاتی در حوزه رفتار مصرف کننده می پردازد