تحقیقات بازار

استفاده از ماتریس SWOT در ایجاد طرح تحقیقات بازار

/
در این مقاله قصد داریم چگونگی ایجاد ارتباط قدرتمند بین برنامه های تجاری (Business Plans) و تحقیقات بازار (market research) را از روش های زیر توضیح دهیم:
مشتریان سودآور

سه گام اصلی دستیابی به مشتریان سودآور

/
با توجه به افزایش سرعت تغییرات در بازار و همچنین ورود بیش از…
چرخه فروش

مراحل چرخه فروش از زبان برایان تریسی

/
یک راه میانبر برای موفقیت در زندگی یا در هر صنعت، پیروی از افر…

11 راه برای تقویت عملکرد تیم فروش شما

/
حرفه ی فروش صنعتی است که به سرعت در حال رشد و انطباق با افزایش…
بازاریاب

هفت اشتباه رایج محاسباتی بازاریاب های تازه کار

/
فرایند تجزیه و تحلیل، مسلماً مهمترین عنصر هر کمپین بازاریابی است. ش…
رشد کسب و کار

9 راه قطعی برای رشد کسب و کار تان

/
یادگیری چگونگی رشد کسب و کارتان فقط یک هدف ارزشمند برای رسیدن به…
خرده فروشی

12 روش هوشمندانه در بازاریابی فروشگاه های خرده فروشی

/
اگر شما صاحب یک فروشگاه خرده فروشی (دارای یک محل فروش و با اجن…

5 نگرش فروشندگان میلیونر

/
با توجه به اولویت­ های فروشنده­  های ثروتمند می­ توانید بر رقبای خ…

7 عادت کلیدی فروشندگان برای فروش بیشتر

/
7 عادت کلیدی فروش وجود دارد که باید به عنوان یک کارشناس فروش د…
استراتژی بازاریابی

9 استراتژی بازاریابی الهام بخش در کسب و کار شما

/
ایجاد و حفظ یک کمپین بازاریابی که بتواند مخاطبان مورد نظر شم…

6 مزیت تقسیم بندی بازار برای کسب و کارها

/
6 مزیت تقسیم بندی بازار برای کسب و کارها » تصور کنید معلم هس…
رفتار مصرف کننده

درک مفاهیم رفتار مصرف‌کننده برای بازاریابان چه منافعی دارد؟

/
درک مفاهیم رفتار مصرف‌کننده برای بازاریابان چه نفعی دارد؟ » د…
رفتار مصرف‌کننده

رفتار مصرف‌کننده چه اهمیتی دارد؟

/
درک رفتار مصرف‌کننده برای هر سازمانی قبل از راه‌اندازی هر محصولی مهم…
آمیخته بازاریابی

اهمیت آمیخته بازاریابی در چیست؟

/
در بخش بازاریابی مقالات زیادی درباره آمیخته بازاریابی (marketing mi…
افزایش فروش

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده برای تقویت کسب‌وکار

/
ارزیابی رفتار مصرف‌کننده نگاهی دقیق به انگیزه‌ها، استدلال‌ها و اقدا…