فروشنده

به عنوان فروشنده چطور باید با مشتری ها برخورد کنیم؟

/
یک نکته که لازم است تمام فروشندگان و بازاریابان عزیز به آن توج…

چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی

/
چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی» فروشندگان تلفنی، متولی امر دشوا…
وظیفه فروشندگان

3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی

/
3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی » چه دلمان بخواهد، چه دلمان نخ…

10 توصیه حیاتی برای نهایی کردن فروش

/
10 توصیه حیاتی برای نهایی کردن فروش » اگر از صدها فروشنده ی حر…
هدفگذاری پلکانی

هدفگذاری پلکانی برای فروشندگان تلفنی

/
یکی از شیوه های کاربردی و اثربخش برای موفقیت در فروش تلفنی، استفاده از شیوه ای است که ما در این مقاله، نام "هدفگذاری پلکانی" را برایش انتخاب کرده ایم.
جذب مشتری

3 راهکار جذب مشتری در شرایط بحران اقتصادی

/
شرایط بحرانی شرایطی است که در آن هم تقاضا و هم عرضه کاهش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه تقاضا کاهش پیدا کرده است، ولی همچنان عرضه محصولات کاهش و قیمت آنها همواره در حال افزایش است و شرایطی را به وجود آورده است که مشتریان و مصرف‌کنندگان برای تامین نیازها و خواسته‌هایشان با دقت فراوان، بعد از جستجو در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های حضوری و مقایسه انواع مختلف یک کالا با قیمت‌های متنوع، تصمیم خود را برای خریدن یا نخریدن می‌گیرند.
متقاعد کردن

آیا در فروش متقاعد کننده هستیم یا متقاعد شونده؟

/
در این مقاله قصد داریم با هنر متقاعد کردن آشنا شویم و اینکه چگونه دنیای مطلوب و دغدغه های مخاطب یا مشتری را تشخیص دهیم تا بتوانیم بهترین محصول را به هر شخص ارائه دهیم و خلاصه در یک کلام متقاعد کننده باشیم تا متقاعد شونده.همه ما انسان ها به نحوی هر روز در حال متقاعد کردن یا متقاعد شدن هستیم. . به نظر شما هنر متقاعد کردن چقدر در فروش و ارتباط موثر تاثیر گذار است ؟ آیا میدانید بزرگترین فروشنده های دنیا از بهترین متقاعد کننده ها هستند؟
افزایش فروش

3 راهکار جهت افزایش فروش در شرایط قرمز اقتصادی

/
شرایط قرمز اقتصادی شرایطی است که در آن هزینه‌های افراد با درآمدهایشان تناسب ندارد و افراد برای انتخاب و خرید کالاهای مورد نیاز، وسواس خاصی دارند. در مقابل، در شرایط فعلی شاهد بازار فوق رقابتی و رقابت تنگاتنگ کسب‌وکارهایی با ارائه کالاها و خدمات مشابه برای جذب مشتریان حداکثری هستیم.

چگونه در کسب و کار موفق شویم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

/
یکی از رویاها و آرزوهای مدیر هر کسب و کاری این است که یک کسب و کار عالی و موفق داشته باشد به طوری که بتواند شعبه های زیادی تاسیس نموده و درآمد خوبی از این راه به دست آورد و مشتریان برای محصول او صف کشیده و هرگز دغدغه فروش و نداشتن مشتری را نداشته باشد.
بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)چیست ؟

/
بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)تکنیکی در بازاریابی است که در آن شرکت با غافلگیر کردن و یا ارائه رفتارهای غیر معمول، محصول یا خدمت جدیدی را به جامعه معرفی می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است. این نوع بازاریابی بر تعامل فردی تمرکز داشته، بودجه کمتری صرف آن می شود و گروه کوچکتری از افراد مسئول انجام آن در یک مکان خاص هستند.
مرحله چرخه فروش

چرخه عمر محصول چه مراحلی دارد؟

/
چرخه عمر محصول را می تواند به چند مرحله تقسیم کرد: مرحله معرفی،مرحله رشد، مرحله بلوغ و مرحله پایانی. چرخه عمر محصول میتواند بسیار کوتاه مانند اسباب بازی های مخصوص کریسمس و یا خیلی طولانی مثل ساعت و یا ماشین باشد.سازمان ها تمام مدت در حال توسعه ی محصولات و خدمات خود هستند، اما تنها درصد کمی از این محصولات و خدمات به بازار راه پیدا می کنند.
تحقیقات بازار

استفاده از ماتریس SWOT در ایجاد طرح تحقیقات بازار

/
در این مقاله قصد داریم چگونگی ایجاد ارتباط قدرتمند بین برنامه های تجاری (Business Plans) و تحقیقات بازار (market research) را از روش های زیر توضیح دهیم:
مشتریان سودآور

سه گام اصلی دستیابی به مشتریان سودآور

/
با توجه به افزایش سرعت تغییرات در بازار و همچنین ورود رقبا در بیشتر صنوف، ادامه روندهای کاری کسب و کارتان با بهترین عملکردِ ممکن از طریق اجرای بررسی ها و ارزیابی های کلیدی امکان پذیر است.
چرخه فروش

مراحل چرخه فروش از زبان برایان تریسی

/
یک راه میانبر برای موفقیت در زندگی یا در هر صنعت، پیروی از کسانی است که پیش از شما موفق بوده اند. این موضوع به خصوص هنگامی که بحث فروش پیش می آید، صادق است. این 7 مرحله باید در هر چرخه فروش گنجانده شوند، همچنین برای کسانی که به دنبال شغل و تکمیل روند مصاحبه هستند بسیار خوب عمل می کنند.

11 راه برای تقویت عملکرد تیم فروش شما

/
حرفه ی فروش صنعتی است که به سرعت در حال رشد و انطباق با افزایش شدید رقبا و بازارهای جدید است. در نتیجه، تلاش مستمر جهت بهبود عملکرد برای حرفه ای های فروش امری حیاتی است.