13 اشتباه جبران ناپذیر در مذاکرات فروش

/
یکی از بخش هایی که در هر سازمان از اهمیت به مراتب بالاتری نس…
متقاعد سازی

3راهکار متقاعد سازی در شرایط سخت اقتصادی

/
کسب‌ و کارها در شرایط سختی قرار دارند. از یک سو رقابت تنگاتنگ کالا و …
فروشنده

به عنوان فروشنده چطور باید با مشتری ها برخورد کنیم؟

/
یک نکته که لازم است تمام فروشندگان و بازاریابان عزیز به آن توج…

چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی

/
فروشندگان تلفنی، متولی امر دشواری هستند. متولی تلاش برای فروش …
وظیفه فروشندگان

3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی

/
چه دلمان بخواهد، چه دلمان نخواهد شرایط فعلی بازار شرایط باثبات و مناسب…

10 توصیه حیاتی برای نهایی کردن فروش

/
اگر از صدها فروشنده ی حرفه ای بپرسید که بهترین توصیه آنها برای نه…
هدفگذاری پلکانی

هدفگذاری پلکانی برای فروشندگان تلفنی

/
یکی از شیوه های کاربردی و اثربخش برای موفقیت در فروش تلفنی، استفاده از شیوه ای است که ما در این مقاله، نام "هدفگذاری پلکانی" را برایش انتخاب کرده ایم.
جذب مشتری

3 راهکار جذب مشتری در شرایط بحران اقتصادی

/
شرایط بحرانی شرایطی است که در آن هم تقاضا و هم عرضه کاهش پیدا م…
متقاعد کردن

آیا در فروش متقاعد کننده هستیم یا متقاعد شونده؟

/
در این مقاله قصد داریم  با هنر متقاعد کردن آشنا شویم و اینکه چگونه …
افزایش فروش

3 راهکار جهت افزایش فروش در شرایط قرمز اقتصادی

/
شرایط قرمز اقتصادی شرایطی است که در آن هزینه‌های افراد با درآمده…

چگونه در کسب و کار موفق شویم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

/
یکی از رویاها و آرزوهای مدیر هر کسب و کاری این است که یک کسب و …
بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)چیست ؟

/
بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)تکنیکی در بازاریابی است که…
مرحله چرخه فروش

چرخه عمر محصول چه مراحلی دارد؟

/
چرخه عمر محصول را می تواند به چند مرحله تقسیم کرد: مرحله معرفی،مرحله ر…
تحقیقات بازار

استفاده از ماتریس SWOT در ایجاد طرح تحقیقات بازار

/
در این مقاله قصد داریم چگونگی ایجاد ارتباط قدرتمند بین برنامه های تجاری (Business Plans) و تحقیقات بازار (market research) را از روش های زیر توضیح دهیم:
مشتریان سودآور

سه گام اصلی دستیابی به مشتریان سودآور

/
با توجه به افزایش سرعت تغییرات در بازار و همچنین ورود بیش از…