• پنجمین همایش ملی مدیریت بازاریابی و فروش

    برگزار شده در ۷ آبان ۱۳۹۵

درباره همایش


طبق تحقیقات صورت گرفته، افرادی که آموزش می‌بینند و به طور شایسته برانگیخته می‌شوند، ۸۰ تا ۹۰درصد از توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را بروز می‌دهند. لذا شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی شرکت‌ها و سازمان‌های کنونی برای مواجهه با چالش‌های متعدد به منظور بقا در عرصۀ رقابت تجارت جهانی، توانمندسازی نیروها و سرمایه‌های انسانی است که این توانمندی جز به مدد آموزش‌های هدفمند و جهت‌دار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

خدا را شاکریم که در راستای تحقق این هدف توانستیم برای پنجمین بار در همایش ملی بازاریابی و فروش در استان گیلان و کلانشهر رشت میزبان مهمانان عزیز و گرانقدر از اقصی نقاط ایران عزیزمان باشیم. در این همایش نیز همانند همایش‌های گذشته از اطلاعات و دانش به‌روز اساتید بنام حوزه کسب و کار بهره‌مند شدیم.

سخنرانان


modern-marketing-branding-future-research-conf

دکتر محمد بلوریان تهرانی

مشاور و نویسنده حوزه مدیریت کسب‌و‌کار

مولف و مترجم ۲۱ جلد کتاب در حوزه کسب و کار

دکتری بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا

۱۸ سال مشاوره مدیریت کارخانجات و شرکت هایی همچون بهروز و …

modern-marketing-branding-future-research-conf

.
پروفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی

ﻣﺸﺎور حوزۀ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ

رئیس سابق دانشگاه تی‌ساید انگلستان

رئیس سابق دانشگاه بورنموث انگلستان

موسس، مدیرعامل و رئیس دانشگاه انگلیسی صحار در عمان

برنده جایزه سلطنتی در مدیریت راهبردی و استراتژی

موضوعات محوری همایش …

 

  • حرکت به سمت روش و قابلیت‌های فروش بازارمحور

  • تغییر شرایط بازار و مصرف‌کنندگان با ورود رقبای خارجی

  • مدل نوین مارکتینگ و فروش بازارمحور

  • چطور باید برای مشتری ایجاد ارزش کرده و رابطه را بفروشیم؟

  • تکنیک‌ها و روش‌های افزایش مشتریان جدید، حفظ و وفاداری مشتریان موجود

  • استراتژی‌های نفوذ و توسعه در بازار هدف

  • خنثی سازی فعالیت رقبا و راهکارهای بهینه رصد آن‌ها

  • یادگیری استراتژی ها و تکنیک های فرار از رقابت قیمتی در بازار

  • تیم سازی سازمانی و راهکارهای افزایش بهره وری پرسنل

  • راهکارهای افزایش انگیزه و تفکر سیستمی در سازمان

گوشه های از پنجمین همایش مدیریت و بازاریابی

web hit counter