بازاریابی شبکه های اجتماعی

13 ضرورت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک

/
اکثر کسب و کارهای کوچک در مورد نوع استراتژی های بازاریابی که …
هشتگ اینستاگرام

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام

/
امروزه هشتگ بخش به بخش مهمی از فرهنگ و اجتماع تبدیل گشته و به ندرت میتوان فردی را یافت که نداند که هشتگ چیست.در واقعا واژه ی هشتگ بقدری محبوب و شناخته شده شد که در سال 2010 در فرهنگ لغت آکسفورد گنجانده شد.در حال حاضر در اکثر گوشی های تلفن همراه یکی و یا چند شبکه ی اجتماعی محبوب نظیر گوگل پلاس ، توئیتر، ف
بازاریابی اینفلوئنسری

چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟

/
چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟ در طی سالها تبلیغات و بازاریابی تغییرات زیادی کرده اند.به یاد داریم که اولین بار بازاریابی در وبلاگها و سایتها اجرا شد،سپس در یوتیوب و اکنوناینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده اس
ERP

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) چه مزایایی دارد؟

/
نرم افزار (Enterprise Resource Planning)ERP، هدف اش یکپارچه سازی اطلاعات بین تمامی بخش های سازمان، از جمله مالی، حسابداری، منابع انسانی، زنجیره تولید و مدیریت مشتریان است که فعالیت‌های تمامی بخش‌های یک سازمان را در جهت مشتری‌گرایی و پاسخ به بازار جهت می‌دهد.
شبکه های اجتماعی

6 راه کلیدی برای جذب مشتریان از شبکه های اجتماعی

/
ممکن است در ابتدا زمانی که به بهبود و ارتقای کسب و کار خود می اندیشید، به استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک راه موثر فکر نکنید اما باید بدانید در قرن بیست و یکم بدون شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتالِ شما، موفق نخواهید شد.
اینستاگرام

روش های کاربردی برای جذب فالوئرهای بیشتر در اینستاگرام

/
از سال 2012 به بعد و تغییرات عمده اینستاگرام تقریباً همه ی افراد می دانند که چه نقش مهمی را در دنیای شبکه های اجتماعی ایفا می کند. اینستاگرام در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر دارد. بنابر این اگر تا به حال به قدرت این برنامه در شبکه ی اجتماعی شک داشتید، وقت آن است که نظر خود را تغییر دهید!
مدیریت ارتباط با مشتری

7 اصل مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه­ های اجتماعی

/
جهان به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات توسط توسعه و پیشرفت سریع تکنولوژی حاصل شده است. پیشرفت­ های تکنولوژی همچنین باعث شده که مشتریان منفعل به شرکت کنندگانی فعال تبدیل شوند. بسیاری از شرکت­ها، دیگر قصد ندارند بر روی محصولاتی سرمایه گذاری کنند که با فشار به مشتریان منفعل فروخته می­ شود و امروزه، ایده ­ها از مشتریان به تولید کنندگان می­ رسند.
شبکه های اجتماعی

5 راه سریع و آسان برای افزایش فالوئرهای شبکه های اجتماعی

/
بازاریابی شبکه های اجتماعی نمی تواند به یک پارامتر بستگی داشته باشد. بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان که از این استراتژی آگاه اند، اغلب تاکید زیادی بر اهمیت دنبال کننده ها (فالوئر) داشته و هر کاری را برای افزایش دنبال کننده هایشان انجام می دهند.
کارآفرین ها

16 ابزار ضروری و کاربردی برای کارآفرین ها

/
یکی از بزرگترین چالش هایی که به عنوان یک کارآفرین با آن مواجه می شویم، برتر بودن در هر زمینه ای از کسب و کار خود است. شما باید به ایمیل ها پاسخ دهید، مطمئن باشید وب سایتتان به درستی کار می کند، پروژه هایتان را سازماندهی کنید، با شبکه و تیم خود در ارتباط باشید، و از درگیری در شبکه های اجتماعی و ابزارهایی که کارایی شما را کاهش می دهد، اجتناب کنید.
راه حل برای چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی8

8 راه حل برای چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

/
امروزه، شبکه‎های اجتماعی به جولانگاه برندها و شرکت‎های مختلف تبدیل شده است و فیسبوک،‌ اینستاگرام یا توئیتر با هزاران لایک، نظر و خبر به میعادگاهی برای مخاطبان بدل گشته‏ اند. یک سوم از جمعیت 7 میلیارد و 125 میلیون نفری زمین ما‎های مجازی حضوری فعال دارند و کاربران پر مشغله‏ ی شبکه‏ های اجتماعی خوانده می‎شوند.

3 راه برای جذابتر شدن برند شما در اینستاگرام

/
آیا به دنبال راه و توصیه عملی برای جذب فالوئر بیشتر برای پست های خود در اینستاگرام هستید؟ رسیدن به موفقیت در این خصوص نیاز به جادو ندارد تنها کافی است عکس هایی به اشتراک گذاشته شود که مردم نسبت به آن اشتیاق نشان دهند. سه توصیه زیر را عملی کنید :
اسرار بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

اسرار بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

/
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ به عنوان راهبرد جذب مشتری هرگز جایگزین تلفن نخواهد شد، ولی می تواند برای رسیدن به افراد خاصی کارساز باشد. برخی از تصمیم گیرندگان، روزانه ساعت های زیادی را صرف جداسازی ایمیل ها و پاسخ به آنها می کنند. برخی دیگر، اغلب در سفرند و بنابراین، ارسال ایمیل اغلب می تواند تنهاراه رسیدن به آن ها باشد. ایمیل هایی که خوب نگارش شده و از محتوای جذابی برخوردارند می توانند ابزاری ارزشمند برای جذب مشتری محسوب شوند.

18 نکته کاربردی در بازاریابی محتوا

/
18 نکته کاربردی در بازاریابی محتوا » بازاریابی محتوا یا conte…
6 درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها

6 درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها

/
6 درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها طبق آمار بدست آمده 88 درصد از بازاری…
آیا وب‌سایتتان اعتماد را القا می‌کند؟

آیا وب‌سایتتان اعتماد را القا می‌کند؟

/
آیا وب‌سایتتان اعتماد را القا می‌کند؟» شما به سختی کار می‌‌کنید، هزینه بر…