رضایت مشتری

10 دلیل حیاتی برای سنجش رضایت مشتری

/
رضایتمندی مشتری باوری قدیمی است که مدیران کسب و کار ها از دیرباز به آن پایپند بوده اند و رضایت مشتری را یکی از اصول بنیادین کسب و کارشان تلقی کرده اند.
فروش

6 اشتباه آزار دهنده در فروش

/
در این مقاله به اشتباهات آزار دهنده در فروش می پردازیم که کسب و کارتان را به خطر انداخته و باعث نارضایتی مشتریان می شود.
اطلاعات مشتری

10 سوال مهم در جمع آوری اطلاعات مشتری

/
در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، جمع آوری اطلاعات مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پایگاه اطلاعات مشتری مجموعه‌ای سازمان‌یافته از داده‌های اطلاعاتی جامع و کامل درباره مشتریان یا مشتری احتمالی است. داده‌های اطلاعاتی‌ای که به هنگام، قابل استفاده و قابل دسترسی برای اهداف بازاریابی هستند،
مذاکره

بایدها و نباید های یک مذاکره حرفه ای در کسب و کار

/
دانستن اصول و قواعد مذاکره و عمل به آنها به شما کمک می کنند تا به نتایج برد-برد در هر مذاکره ای دست یابید.

چگونه مشتری ناراضی خود را مدیریت کنیم؟

/
ما نکات و تکنیک هایی را ذکر می کنیم که بتوانید با آن بهتر با مشتریان ناراضی پیش رفته و به این مشتریان احساس رضایت دهید.

چگونه اعتماد مشتری را جلب و حفظ نماییم؟

/
اولین عاملی که باعث می شود مشتریان خرید نکنند، قیمت نیست بلکه اعتماد است. تحقیقی نشان داد که مشتریان 70درصد از خریدهای آنلاین خود را به دلیل عدم اعتماد کنسل می کنند. علت آن چیست؟ وقتی یک خریدار به فروشگاه اینترنتی شما می آید، در ابتدا اعتمادی نداشته، شما و محصولاتتان را نمی شناسند پس اعتماد مشتری از اهمیت به سزایی برخوردار است.
وفاداری مشتریان

7راه ایجاد وفاداری مشتریان

/
وفادارای مشتری به طور قابل توجهی مهم می باشد. مشتریان تکراری 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید 10 برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریانی بوده که درحال حاضر با شما در ارتباط می باشند. اگر به دنبال روش های واقعی برای حفظ و ایجاد وفاداری هستید، از راهکارهای زیر استفاده کنید:
ارتباط با مشتری در کسب و کار

چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B

/
مشتریان توقع دارند ارتباط شان با شرکت ها به گونه ای ارزشمند صورت گیرد. برآورده شدن این گونه ارتباط در عصر اطلاعات، نسبت به هر زمانی پیچیده تر و رقابتی تر بوده و نیازمند یک رویکرد مناسب می باشد. شرکت ها به استراتژی ای نیازمندند که بر رشد ارتباطات و حفظ حداقل ارزش های دو طرف تمرکز کند.
3 اشتباه رایج در ارتباط با مشتری

3 اشتباه رایج در ارتباط با مشتری

/
فکر می کنید چه چیزی رشد کسب و کار شما را متوقف می کند؟ فروش ضعیف، افراد ضعیف و یا سیستم ضعیف؟ ما شما را به چالش کشیده و می گوییم هیچ یک از این موارد نیست. آنچه باعث توقف تان می شود، ناتوانی شما در ارتباط با مشتری و شاد کردن اوست.

نکاتی در زمینه وفاداری مشتری در صنعت رستوران داری

/
بر طبق یک گزارش حدود 59 درصد کسب و کارها در 3 سال اول خود با شکست مواجه می شوند! صنعت رستوران نرخ خطای بالایی دارد زیرا بسیار رقابتی بوده و حفظ مشتری در آن بسیار سخت است. رستوران داران اگر بخواهند
7 ترفند روانشناسی برای ورود به ذهن مشتری

7 ترفند روانشناسی برای ورود به ذهن مشتری

/
7 ترفند روانشناسی برای ورود به ذهن مشتری» رفتار انسان ها خیلی…
دروازه بان‌ها را به دربازکن تبدیل کنید!

دروازه بان‌ها را به دربازکن تبدیل کنید!

/
هنگامی که در تلاش برای ورود به یک شرکت بزرگ هستید، گاهی با شخصی روبه رو می‌شوید که دسترسی به تصمیم‌گیرنده را بررسی می‌کند. این دروازه بان که عنوان شغلی او ممکن است معاون اجرایی، دستیاراجرایی، یا منشی باشد
دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما

خدمات مشاوره کسب و کار

[vc_row full_width="stretch_row" bg_type="image" bg_image_new="41260"…
18 استراتژی کاربردی برای حفظ مشتری

18 استراتژی کاربردی برای حفظ مشتری

/
مدیریت حفظ مشتری، بخش بسیار مهمی در رشد یک کسب وکار پایدار است. قبل از اینکه به استراتژی های بهبود و توسعه آن بپردازیم، اجازه دهید چند سوال کلیدی مطرح کرده و به برخی نکات مهم اشاره کنیم.براساس تحقیقات مدرسه کسب و کار هاروارد، افزایش 5 درصدی در نرخ حفظ مشتری، سود را از 25 درصد به 95 درصد افزایش خواهد داد. دانستن این نکته خوب است، اما آیا حفظ مشتریان واقعاً به این معناست؟
دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما

دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما

/
دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما»رشد کسب‌وکار شما چگونه است؟ آیا کم…