متقاعد سازی

3راهکار متقاعد سازی در شرایط سخت اقتصادی

/
کسب‌ و کارها در شرایط سختی قرار دارند. از یک سو رقابت تنگاتنگ کالا و …
مزیت رقابتی

یک رستوران چطور می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند؟

/
کسب و کارها برای رسیدن به مزیت های رقابتی هزینه های زیادی را …
برقراری ارتباط

چگونه در برقراری ارتباط ، دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

/
ارتباطات یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر انسانی به آن نیاز …
مدیریت زمان

چطور با مدیریت زمان صحیح، از زمان جلو بزنیم؟

/
برای خیلی ها پیش آمده با تمام مشغله ای که دارند و کارهایی که ان…
فروشنده

به عنوان فروشنده چطور باید با مشتری ها برخورد کنیم؟

/
یک نکته که لازم است تمام فروشندگان و بازاریابان عزیز به آن توج…
شبکه های اجتماعی

چرا کسب و کار شما باید از شبکه های اجتماعی استفاده کند؟

/
سوال اول که باید از خود بپرسید: آیا مخاطبان هدف شما از شبکه ها…
بازاریابی شبکه های اجتماعی

13 ضرورت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک

/
اکثر کسب و کارهای کوچک در مورد نوع استراتژی های بازاریابی شبک…

مهارت های ارتباطی چگونه به ما کمک می کنند؟

/
مهارت های ارتباطی چگونه به ما کمک می کنند؟ » یکی از رازهای پ…

چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی

/
چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی» فروشندگان تلفنی، متولی امر دشوا…

چگونه در زمان بحران اقتصادی پیام بازاریابی خود را نشان دهیم؟

/
چگونه در زمان بحران اقتصادی پیام بازاریابی خود را نشان دهیم؟» چه دلمان بخواهد …
نقشه سفر مشتری

نقشه سفر مشتری چیست و چگونه طراحی می شود؟

/
تا حالا برایتان اتفاق افتاده که محصول فوق العاده ای تولید کنید ولی فروش نرود و ندانید که ایراد کار کجاست؟ و یا اینکه بازخوردهایی از مشتریان بگیرید که اصلا فکرش را نمی کردید؟ در این مقاله در مورد نقشه سفر مشتری (customer journey mapping) صحبت خواهیم کرد.
وظیفه فروشندگان

3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی

/
3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی » چه دلمان بخواهد، چه دلمان نخ…