13 اشتباه جبران ناپذیر در مذاکرات فروش

/
یکی از بخش هایی که در هر سازمان از اهمیت به مراتب بالاتری نس…
خستگی تصمیم

چطور باید از خستگی تصمیم دوری کنیم؟

/
تصور کنید که یک تمرین سخت انجام داده اید و بدنتان دیگر توانایی ان…
حفظ مشتریان

3 راهکار جهت حفظ مشتریان فعلی در شرایط دشوار بازار

/
کسب‌وکارها در شرایط مختلف، استراتژی‌ها و سیاست‌های متنوعی را برای جذب مشتر…
مدیریت کارکنان

چطور هنر مدیریت کارمندان را یاد بگیریم؟

/
یکی از اصلی ترین چالش های مدیریتی عصر حاضر تعامل سازنده با ک…
برقراری ارتباط

4 عامل خطرناک در برقراری ارتباط موثر با دیگران

/
برقراری ارتباط یکی از مهمترین مهارت هایی است که باید یاد بگیریم، …
توسعه فردی

یک تمرین کاربردی برای موفقیت در توسعه فردی

/
قبل از اینکه وارد بحث تخصصی توسعه فردی بشیم در مرحله اول به …
مزیت رقابتی

یک رستوران چطور می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند؟

/
کسب و کارها برای رسیدن به مزیت های رقابتی هزینه های زیادی را …
برقراری ارتباط

چگونه در برقراری ارتباط ، دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

/
ارتباطات یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر انسانی به آن نیاز …
متقاعد سازی

3راهکار متقاعد سازی در شرایط سخت اقتصادی

/
کسب‌ و کارها در شرایط سختی قرار دارند. از یک سو رقابت تنگاتنگ کالا و …
مدیریت زمان

چطور با مدیریت زمان صحیح، از زمان جلو بزنیم؟

/
برای خیلی ها پیش آمده با تمام مشغله ای که دارند و کارهایی که ان…
فروشنده

به عنوان فروشنده چطور باید با مشتری ها برخورد کنیم؟

/
یک نکته که لازم است تمام فروشندگان و بازاریابان عزیز به آن توج…