پنج راز بازاریابی ایمیلی

پنج راز بازاریابی ایمیلی

پنج راز بازاریابی ایمیلی» با وجود سال ها تبلیغات و هیاهو در مورد این موضوع که ایمیل مرده است هنوز هم پست الکترونیک منبع با ارزشی برای صاحبان تجارت خرد و کوچک محسوب می شود. در واقع بر طبق یک نظر سنجی انجام شده بوسیله سایت Salesforce.com،  هفتاد و سه درصد از فروشندگان اذعان داشتند که بازاریابی از طریق پست الکترونیک هسته ی اصلی تجارتشان را شکل می دهد.
هنوز هم مشتریان و مصرف کنندگان بوسیله ی ایمیل های فروش و تبلیغاتی بمباران می شوند و این امر خطر گم شدن ایمیل های شما در این آشفته بازار را ایجاد می کند. برای بیرون ماندن از این جمعیت و شلوغی، این ۵ تمرین برتر بازاریابی از طریق پست الکترونیک را دنبال کنید.

۱- یک طرح و ایده بسازید:

ممکن است که این عبارت به گوش شما خورده باشد که ” محتوا (از نظر ارزش) مانند پادشاه است” که این عبارت حداقل تا این جای کار  تعبیری درست از آب درآمده.تمامی ایمیل ها و خبرنامه های خودتان را با  مطالب مفید و غنی که پیام و نام تجاری شما را منتقل کند پر کنید. برای به روز نگه داشتن بازاریابی ایمیلی خود یک طرح و نقشه ی محتوایی ایجاد کنید.
یک طرح محتوایی شامل هفت عامل بازاریابی می شود: چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ کجا؟چطور؟ هرچندوقت یکبار؟ و چه مقدار؟ نماد و یا مشتری ایده آل خود را تعیین کنید و اینکه چگونه محصول یا خدمات شما می تواند مشکلاتی را رفع و یا نیازی را برطرف کند شرح دهید.

برای هریک از خبرنامه های خود یک تم بسازید و مطالب خود را بر روی آن ایجاد کنید. بر طبق یک برنامه قابل پیش بینی این خبرنامه ها را منتشر نمایید تا مشتریان بدانند که چه زمانی آماده دریافت آنها باشند. یک برنامه ی تکرار شونده در محدوده ی زمانی خاص برای مخاطبان پست الکترونیک خود ایجاد نمایید. برای مثال ممکن است مشتری به محض ورود به حساب کاربری خود یک ایمیل حاوی عبارت ” از پیوستن شما متشکریم”، بعد از آن به مرور در هفته ی اول اطلاعاتی مربوط به منحصر به فرد بودن تجارت شما و سپس یک یا چهار مرتبه در ماه ایمیل های حاوی مقالات آموزشی، به روزرسانی صنعت و پیشنهادهای ویژه را دریافت کند. یک قالب مناسب حاوی شماره صفحه، تعداد مقالات و طول هر قسمت را در هرنسخه برای خبرنامه خود طراحی کنید.

فقط اعضای سایت می توانند این فایل را مشاهده و دانلود نمایند.

ورود به حساب کاربری / عضویت

امتیاز دهید
The following two tabs change content below.
Avatar

علیرضا وظیفه شناس

کارشناس الکترونیک و علاقه مند به زبان های خارجه و فعال در زمینه ی ترجمه می باشم. از آنجایی که حرفه ی مشاوره و فروش بیمه های عمر رو هم به طور تخصصی دنبال می کنم، به اقتضای آن به بخش ترجمه و نگارش و بررسی مقالات مربوط به فنون ارتقای کسب و کار و فروش هم وارد شدم. امیدوارم که با این کار علاوه بر ارتقای دانش و تجربیات خود سهمی هرچند کوچک در افزایش بازدهی و رونق کسب و کار افراد داشته باشم.
حتماً بخوانید :  13 ضرورت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک
لینک کوتاه این مقاله : https://modirno.ir/TKAHV
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *