• کارگاه هدف گذاری و برنامه ریزی فروش سال ۹۶

    برگزار شده در ۶ اسفند ۱۳۹۵

مدرس کارگاه : آقای دکتر محمود آسیاچی

 دو مدرک دکتری مدیریت استراتژیک و بازاریابی و فروش از دانشگاه IOWHE امریکا
مدرس دانشگاه تهران و کارشناس برتر صدا و سیما
مولف ۱۰جلد کتاب در زمینه کسب و کار
مشاور مدیریت بنگاه های اقتصادی

مدرس کارگاه : آقای علی معبودی

 ۱۰ سال سابقه مدیریت ارشد در بنگاه های اقتصادی
مشاور اسبق انجمن صنعت پخش استان گیلان
مدرس دوره ها و کارگاه های آموزشی
مشاور مدیریت بنگاه های اقتصادی

  • مخاطبین کارگاه :

    مدیران عامل و ارشد سازمان ، کارشناسان ارشد و کارکنان بخش فروش و محصول

  • مکان کارگاه :

    رشت- منظریه-روبه روی دانشگاه علوم پایه-سالن همایش المپیک

سرفصل های کارگاه :

  • تحلیل اهمیت تحقیقات بازاریابی
  • تشریح انواع روش های پیش بینی فروش و نکات موثر در پیش بینی فروش
  • انواع تجزیه و تحلیل ها برای پیش بینی و هدف گذاری فروش
  • هدف گذاری برای فروش، برنامه ریزی فروش و الزام آن
  • تحلیل محیط یا جو بازار و تکنیک های موثر فروش به مشتریان هدف
  • تشریح چرخه توسعه فروش و تکنیک های افزایش فروش و سهم در بازار
  • ویژگی‌های سازمان‌های جذاب برای استخدام متخصصین فروش
  • راهکارهای برنامه‌ریزی، تامین و جذب پرسنل با انگیزه
  • شیوه‌های نوین بازخوردگیری و اثر آن بر سازمان
  • روش‌های ارزیابی قابلیت‌ها و استخدام منابع انسانی

اهداف کارگاه :

در این دوره شرکت کنندگان با هدف گذاری فروش براساس تحقیقات بازار و پیش بینی منطقی تقاضای مشتریان بازارهای هدف خود آشنا شده و فرا می گیرند که چگونه با به کارگیری تکنیک های موثر در توسعه فروش و برنامه ریزی فروش، واحد فروش خود را مدیریت نمایند تا اهداف فروش برنامه ریزی شده محقق گردد.از طرفی ایجاد و تغییر در هر سازمانی منوط به مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی آن سازمان بوده که، راهکارهای چگونگی جذب، توسعه و ارتقای پرسنل بخشی دیگر از مباحث این کارگاه خواهد بود.

کارگاه‌های دیگر …

web hit counter