افزایش فروش

3 راهکار جهت افزایش فروش در شرایط قرمز اقتصادی

/
شرایط قرمز اقتصادی شرایطی است که در آن هزینه‌های افراد با درآمده…

چگونه در کسب و کار موفق شویم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

/
یکی از رویاها و آرزوهای مدیر هر کسب و کاری این است که یک کسب و …
مشتری

چه فروشندگانی مشتریان را فراری می دهند؟

/
یکی از نکاتی که لازم است صاحبان کسب و کار، سرپرستان فروش و فروشندگان متوجه آن باشند این است که تمام افرادی که وارد فروشگاه ما می شوند، از سوی ما به چشم "مشتری" دیده می شوند؛ فارغ از این که فروش و فروشگاه ما مجازی است یا فیزیکی، و فارغ از این که آن فرد با قصد قبلی خرید به فروشگاه ما مراجعه کرده یا نیت دیگری داشته است. نکته ی دیگر این که صِرف "مشتری" بودن افراد برای ما مهم تر از "حجم و میزان خرید" آنها است.
کنفرانس های آموزشی

11 دلیل حیاتی برای شرکت در کنفرانس های آموزشی

/
11 دلیل حیاتی برای شرکت در کنفرانس های آموزشی » این روزها راه های زیادی برای یادگیری و افزایش مهارت ها وجود دارد، مثلاً شما می توانید مطالب جدید را در وبلاگ ها بخوانید، به پادکست ها گوش دهید، فیلم های مرتبط در یوتیوب را ببینید و یا در سمینار های مجازی شرکت کنید.
مصاحبه استخدامی

3 کار ممنوع بعد از یک مصاحبه استخدامی

/
بسیاری از داوطلبان معتقدند که سخت ترین و مهم ترین قسمت از فرایند درخواست کار، مصاحبه است اما اینکه چطور بعد از مصاحبه استخدامی پیگیری کنید نیز به همان میزان مهم است.
کارآفرین

14 نقل قول الهام بخش برای کارآفرین ها

/
14 نقل قول های الهام بخش برای کارآفرین ها» آیا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید؟ آیا نیاز به الهام گرفتن از سایر افراد موفق دارید؟ اگر فقط یک نکته در مورد موفق شدن وجود داشته باشد، این است که هیچ وقت جا نزنید!
مشاور کسب و کار

چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟

/
چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟ » مشاوران صاحب دارایی ارزشمندی هستند که بسیاری از مدیران تازه کار آن را ندارند و آن تجربه است! بر اساس آمارها سالانه 587000 کسب و کار جدید در آمریکا ایجاد می شوند و تنها نیمی از آنها بعد از 5 سال به کار خود ادامه می دهند! و فقط یک سوم از آنها بعد از 10 سال زنده می مانند. اما راه هایی برای افزایش شانس بقا وجود دارد. کار کردن با یک مشاور و متخصص در حوزه کسب وکار به موفقیت مدیران کمک شایانی خواهد کرد.
آمازون

4 درس کلیدی از جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون

/
جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون بیش از نیمی از عمر خود را صرف ایجاد انقلاب در تجارت الکترونیک کرده و اکنون اولین فرد ثروتمند دنیا است. از سال 1998 و رونمایی از آمازون، فلسفه کاری او ارسال نامه به شرکای تجاری بود که از این راه توانست خرده فروش های آنلاین را دور هم جمع کرده و یک غول بزرگ تجاری با گردش مالی 380 میلیارد دلاری ایجاد کند.
رهبر

8 عادت رهبران بسیار موفق

/
رهبران بسیار موفق می دانند که موفقیت یک اتفاق و رویداد نیست، بلکه یک فرایند است. موفق ترین رهبران می دانند موفقیت چیزی است که در زول زمان رشد می کند. موفقیت روزمره، تعهدی روزمره است که حول هدف زندگی شما، عمل میکند. برای اینکه به عنوان یک رهبر، برجسته شوید، باید عاداتی را که باعث موفقیت شما و شهرت شما می شود، را درخودتان ایجاد کنید. هنگامی که این عادت ها به روال زندگی شما تبدیل شود، خود را در مسیر رهبری موفق قرار داده اید.
هدف

چگونه به طور هوشمندانه هدف گذاری کنیم؟

/
دستیابی به موفقیت نیازمند تغییر در عادت های روزانه و روتین انسان هاست. نتیجه هدف گذاری یا بهتر بگوییم، آینده هر شخصی از روی عادات روتین روزانه اش قابل پیش بینی ست. کافی است گرافی از چگونگی عملکرد روزانه افراد را در طول یک ماه ملاحظه کنید، قطعاً با قطعیت زیادی می توان اذعان داشت که فرد موردنظر می تواند به اهدافش دست یابد یا خیر.
هشتگ اینستاگرام

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام

/
امروزه هشتگ بخش به بخش مهمی از فرهنگ و اجتماع تبدیل گشته و به ندرت میتوان فردی را یافت که نداند که هشتگ چیست.در واقعا واژه ی هشتگ بقدری محبوب و شناخته شده شد که در سال 2010 در فرهنگ لغت آکسفورد گنجانده شد.در حال حاضر در اکثر گوشی های تلفن همراه یکی و یا چند شبکه ی اجتماعی محبوب نظیر گوگل پلاس ، توئیتر، ف
رهبری

چگونه رهبری تاثیرگذار باشیم؟

/
یکی از هیجان انگیزترین و گاهی اوقات یکی از گذارهای حیاتی در یک حرفه، زمانی است که شما از یک نقش معمولی در سازمان به سمت مدیر یا رهبر شدن، حرکت می کنید. در این مرحله افکار، گفته ها، عملکرد و نشانه های حضور شما در سازمان، می تواند تاثیر مستقیم بر کسانی داشته باشد که در حال حاضر تحت رهبری و مدیریت شما هستند. بنابراین به عنوان یک مدیر جدید، باید بدانید که چگونه می توانید حضوری موثر و رهبرانه بر تیم و همکارانتان داشته باشید.
ارگونومی

ارگونومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

/
ارگونومی(Ergonomics) یا مهندسی فاکتورهای انسانی، وسایل، ابزار کار، محیط شغلی و مشاغل را با توجه به توانایی هایی جسمی، ذهنی و روانی و با در نظر گرفتن محدودیت ها و علائق طراحی می نماید تا بهره وری، سلامتی و ایمنی کارمندان افزایش یابد. برای توجه به ارگونومی باید این موضوع در تمام فرآیندهای شرکت پیاده سازی شود. سازمان نیروی انسانی واشنگتن با بررسی 250 شرکت نشان داد که ارگونومی بر اهداف کسب و کار مانند صرفه جویی در هزینه ها، بهره وری و کیفیت محصولات و خدمات تاثیرگذار است. در زیر به چند مورد از فواید ارگونومی می پردازیم :

5 راه ساده برای جذب ثروت

/
همه ما دوست داریم پولدار و ثروتمند باشیم. همه ما تحسین کننده کسانی هستیم که قبلاً به ثروت دست یافته اند. اما آنها چگونه این کار را انجام داده اند؟ ثروتمندان کارهایی انجام می دهند که سایرین به آن توجهی ندارند. در واقع طرز فکر افراد درباره ی پول می تواند آنها را به ثروت نزدیک و یا از آن دور کند. پول درآوردن به ورزش کردن شباهت دارد، هرچه بیشتر تمرین کنیم قوی تر می شویم در این مقاله به چند نکته مهم در این خصوص پرداخته ایم.
برند

چگونه می توانید مشتریانتان را در قلب برندتان قرار دهید؟

/
در عصر پیش از انقلاب دیجیتال، بازاریابان محصولات را به روش‌های کاملاً سنتی، به مشتریان معرفی می‌کردند. بازاریابی حضوری و فیزیکی، با توجه به تکنولوژی های محدود دهه های گذشته، قابل توجیه و استفاده بود. اما امروزه روش‌های سنتی کارساز نیستند. این روش ها نمی توانند خود را با سرعت پیشرفت جهان، تطبیق دهند.