شبکه های اجتماعی

چرا کسب و کار شما باید از شبکه های اجتماعی استفاده کند؟

/
سوال اول که باید از خود بپرسید: آیا مخاطبان هدف شما از شبکه ها…
بازاریابی شبکه های اجتماعی

13 ضرورت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک

/
اکثر کسب و کارهای کوچک در مورد نوع استراتژی های بازاریابی شبک…

مهارت های ارتباطی چگونه به ما کمک می کنند؟

/
مهارت های ارتباطی چگونه به ما کمک می کنند؟ » یکی از رازهای پ…

چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی

/
چند نکته برای ارتقاء فروشندگان تلفنی» فروشندگان تلفنی، متولی امر دشوا…

چگونه در زمان بحران اقتصادی پیام بازاریابی خود را نشان دهیم؟

/
چگونه در زمان بحران اقتصادی پیام بازاریابی خود را نشان دهیم؟» چه دلمان بخواهد …
نقشه سفر مشتری

نقشه سفر مشتری چیست و چگونه طراحی می شود؟

/
تا حالا برایتان اتفاق افتاده که محصول فوق العاده ای تولید کنید ولی فروش نرود و ندانید که ایراد کار کجاست؟ و یا اینکه بازخوردهایی از مشتریان بگیرید که اصلا فکرش را نمی کردید؟ در این مقاله در مورد نقشه سفر مشتری (customer journey mapping) صحبت خواهیم کرد.
وظیفه فروشندگان

3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی

/
3 وظیفه فروشندگان در شرایط سخت اقتصادی » چه دلمان بخواهد، چه دلمان نخ…
کارمندان تعدیل شده

کارمندان تعدیل شده چگونه باید کار جدید پیدا کنند؟

/
گاهی باید قبول کنیم که نیروهای خوب هم تعدیل می شوند و چنین کارمندانی باید بتوانند مجددا به بازار کار برگشته و با دنباله روی از استراتژی های مناسب جذب بازار کار شوند. در این مقاله در خصوص کارمندانی که تعدیل شده اند و به دنبال کار می گردند و اینکه چطور باید در مصاحبه های کاری شان این موضوع را برای کارفرمای جدید بیان کنند، صحبت می کنیم.

10 توصیه حیاتی برای نهایی کردن فروش

/
10 توصیه حیاتی برای نهایی کردن فروش » اگر از صدها فروشنده ی حر…
هدفگذاری پلکانی

هدفگذاری پلکانی برای فروشندگان تلفنی

/
یکی از شیوه های کاربردی و اثربخش برای موفقیت در فروش تلفنی، استفاده از شیوه ای است که ما در این مقاله، نام "هدفگذاری پلکانی" را برایش انتخاب کرده ایم.
جذب مشتری

3 راهکار جذب مشتری در شرایط بحران اقتصادی

/
شرایط بحرانی شرایطی است که در آن هم تقاضا و هم عرضه کاهش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه تقاضا کاهش پیدا کرده است، ولی همچنان عرضه محصولات کاهش و قیمت آنها همواره در حال افزایش است و شرایطی را به وجود آورده است که مشتریان و مصرف‌کنندگان برای تامین نیازها و خواسته‌هایشان با دقت فراوان، بعد از جستجو در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های حضوری و مقایسه انواع مختلف یک کالا با قیمت‌های متنوع، تصمیم خود را برای خریدن یا نخریدن می‌گیرند.

5 نکته مهم بعد از شرکت در دوره های آموزشی

/
شاید تا به حال بارها کتاب های آموزشی مورد علاقه خود را خوانده اید و در دوره های آموزشی زیادی شرکت کرده اید، ولی با این حال که مطالب بسیار مفیدی را از آنها فرا گرفته اید تغییر مورد انتظار در بهبود و کیفیت زندگی شما رخ نداده و در کمال تعجب با اینکه به اطلاعات شما افزوده شده ولی کماکان به مسیر قبلی خود ادامه می دهید.
فنون مذاکره

چگونه از فنون مذاکره در حل مشکلات استفاده کنیم؟

/
یکی از عادی ترین راه های برقراری ارتباط استفاده از فنون مذاکره است. اگر با فنون مذاکره به اندازی کافی آشنایی داشته باشیم می توانیم بهترین ارتباطات را با دیگران شکل دهیم و از کنار هم بودن لذت ببریم. دنیای مذاکره بسیار وسیع و گسترده است، یعنی به شکلی است که برای هر نوع ارتباطی و در هر موقعیتی کاربرد و حرفی برای گفتن دارد.
متقاعد کردن

آیا در فروش متقاعد کننده هستیم یا متقاعد شونده؟

/
در این مقاله قصد داریم با هنر متقاعد کردن آشنا شویم و اینکه چگونه دنیای مطلوب و دغدغه های مخاطب یا مشتری را تشخیص دهیم تا بتوانیم بهترین محصول را به هر شخص ارائه دهیم و خلاصه در یک کلام متقاعد کننده باشیم تا متقاعد شونده.همه ما انسان ها به نحوی هر روز در حال متقاعد کردن یا متقاعد شدن هستیم. . به نظر شما هنر متقاعد کردن چقدر در فروش و ارتباط موثر تاثیر گذار است ؟ آیا میدانید بزرگترین فروشنده های دنیا از بهترین متقاعد کننده ها هستند؟
بحران اقتصادی

نکاتی برای مدیران منابع انسانی در دوران بحران اقتصادی

/
در زمانی که ابهام در جامعه به وجود می آید و در زمانی که دچار بحران اقتصادی هستیم سازمان ها هزینه های کمتری در همه بخش ها و به خصوص مدیریت منابع انسانی انجام می دهند و وظیفه مدیران منابع انسانی مدیریت این هزینه هاست. وظیفه اصلی مدیران در زمان های بحران مشخص شده و استراتژیک بودن خود را در این زمان نشان می دهند.