نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۲

نه روش برای تبلیغ رایگان  کسب و کار ۲ » تبلیغات می تواند بسیار گران قیمت باشد. در آغاز کسب و کارتان این هزینه های هنگفت تبلیغات می تواند خارج از بودجه و سرمایه ی در دسترس شما باشد. اما با کمی تفکر متوجه می شوید راه هایی وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان در منطقه خود تبلیغ کنید. نیازی نیست یک صفحه تبلیغاتی تمام رنگی در یک روزنامه ی محلی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چند شیوه بازاریابی زیرکانه می توانید به خوبی خود را به دیگران نشان دهید و افراد را با کسب و کار خود آشنا کنید بدون این که پولی پرداخت کرده باشید.

در قسمت اول از این مقاله با ۴ راهکار تبلیغاتی آشنا شدید.

در این مقاله توجه شما را به ادامه مباحث گفته شده جلب می کنیم :

۵) برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار خود از ویدئوهای تبلیغاتی استفاده کنید

امروزه محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محتوا محسوب می شود.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است، پس عقلانی به نظر می رسد که:

۱- یک کانال در یوتیوب بسازید.

۲- ویدئوهای کسب و کارتان را در آن قرار دهید و  درصد بازدید از کانال خود را افزایش دهید.

می توانید از طریق اسکایپ با افراد خبر ساز و مهم در حرفه خود مصاحبه ای ویدئویی داشته باشید.

پس از ضبط ویدئو برای حداکثر استفاده از آن:

• ویدئو را در یوتیوب پست کنید.
• کد یوتیوب آن را در وب ساید خود قرار دهید.
• ویدئو را با ابزارها و نرم افزارهایی ارزان به یک فایل متنی یا صوتی تبدیل کنید.
• فایل متنی بدست آمده از ویدئو را در وبلاگ خود قرار دهید تا میزان سرچ آن در موتورهای جستجو افزایش یابد.
• ویدئو را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار دیگران قرار دهید و به این طریق فرصت مناسبی برای نشان دادن خود و برند خود به دیگران کسب کنید.
[restrict]

حتماً بخوانید :  درس هایی از انتخابات شوراها برای کسب و کار

نه روش رایگان برای تبلیغ کسب و کار 2

۶) کسب و کار خود را در دایرکتوری های محلی و محبوب ثبت کنید

اینکه مشتریان بدانند که شما در کجا مستقر هستید بسیار مهم است و یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن آنلاین کسب و کارهای محلی اضافه کردن نام آن شرکت ها در بهترین دایرکتوری ها و راهنماهای تجاری آنلاین است.
چند دایرکتوری آنلاین محبوب وجود دارد که می توان به گوگل (Google)، بینگ (Bing)، یاهو (Yahoo)، لینکدین (LinkedIn)، یلپ (Yelp)، یلوبوک (Yellowbook)، و فور اسکوار (Foursquare) اشاره کرد. مطمئن شوید که جزئیات شرکت خود را در تمام دایرکتوری های موجود وارد کنید، چون اگر اطلاعات خود را تنها در چند دایرکتوری معروف که در بالا به آنها اشاره شد وارد کنید، ممکن است تعدادی از مشتریانی را که به دنبال خدمات ارائه شده توسط شما هستند را از دست بدهید.

۷) در شبکه های اجتماعی فعال باشید

یکی از بهترین راه های شناساندن خود به دیگران :

مخاطب خود را بشناسید و بدانید مشتریان مورد نظر شما شامل چه کسانی می شوند.

از شبکه های اجتماعی می توانید هر نوع خبر، رویداد و ارتباطی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

رایج ترین شبکه های اجتماعی : فیس بوک (Facebook)، گوگل پلاس (Google+)، لینکداین (LinkedIn)، و توییتر (Twitter).

۸) در رویدادها و گردهمایی های شبکه های محلی شرکت کرده و با آنها رابطه برقرار کنید

بهترین روش برای ملاقات بامشتریان بالقوه این است که به طور حضوری با آنها تماس برقرار کنید.

در گردهمایی ها و رویدادهایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند شرکت کنید

حتماً بخوانید :  18 نکته کاربردی در بازاریابی محتوا

با پرسیدن سوال در بحث ها شرکت کنید.

۹) پست مهمان در سایت های اشخاص دیگر قرار دهید

نوشتن مطالبی در وب سایت شخصی دیگر، روش خوبی برای به دست آوردن توجه خوانندگان و تبلیغ برند شما است، مخصوصا اگر آن وب سایت در مناطق مورد نظر شما شناخته شده باشد.
قراردادن پست هایی به عنوان نویسنده مهمان در وب سایت های دیگران فرصت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا با دیگر وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و خوانندگان جدیدی را به سوی خود جذب نمایید.

ممکن است که این خوانندگان بعدها به مشتریانی برای محصولات و خدمات شما تبدیل شوند. به همین دلیل ارسال پست هایی به عنوان مهمان می تواند در افزایش درآمد شما مؤثر باشد.

نظرتان در مورد مقاله “نه روش برای تبلیغ رایگان  کسب و کار ۲ “را  با ما در میان بگذارید.

[/restrict]

[site_source_shortcode url=”http://www.talentedladiesclub.com/all-help/10-ways-to-advertise-your-business-locally-for-free/”]talented ladies club[/site_source_shortcode]

ریحانه خالقی زاده

کارشناس ارشد ریاضی کاربردی و الان هم دانشجوی ارشد زبان هستم. به زبان انگلیسی و مترجمی علاقه زیادی دارم و ترجمه برام لذت بخشه. مباحث مربوط به کسب و کار، بازاریابی و برندینگ برای من جذابه و امیدوارم که مقالاتم برای دیگران هم مفید باشه.

مشاهده همه پست ها
3 پاسخ
  1. hamid ghazi گفته:

    سلام مقاله خوبی بود ولی بعضی قسمتهاش برای بیشتر خارج ایران خوبه .بر اساس نوشته سایتتون میخوام بگم فروشگاه اینترنتی modixonمدیکسون هم همین راهها رو میخواد طی کنه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *