هشتگ اینستاگرام

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام » امروزه به ندرت می توان فردی را یافت که نداند هشتگ چیست. در واقعا واژه ی هشتگ به قدری محبوب و شناخته شده شد که در سال ۲۰۱۰ در فرهنگ لغت آکسفورد گنجانده شد.

در حال حاضر در اکثر گوشی های تلفن همراه یک و یا چند شبکه ی اجتماعی محبوب نظیر گوگل پلاس، توئیتر، فیسبوک و … وجود دارد. هشتگ احتمالاً محبوب ترین ابزار طبقه بندی محتوا در شبکه های اجتماعی است. این مطالب به شما امکان می دهد محتوای مربوطه را از افراد و کسب و کارهای دیگر پیدا کنید. هشتگ همچنین به شما اجازه می دهد که با سایر کاربران در خصوص یک موضوع مشترک، ارتباط برقرار کنید.

شناخت چگونگی استفاده از هشتگ ها برای موفقیت شما در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. در اینجا بهترین شیوه ها برای کمک به موفقیت در این عرصه وجود دارد.

باید ها در استفاده از هشتگ :

اینستاگرام

هنگام استفاده از هشتگ ها، خاص باشید :

هر چه بیشتر هشتگ های خودتان را خاص و متمایز کنید، به دنبال آن مخاطبان خاص خودتان را بهتر هدفگیری کرده اید که معمولاً مخاطبان خاص بیشتر و هدفگیری شده به معنای تعامل بیشتر خواهد بود. اگر هشتگ اختصاصی تجاری خودتان را ندارید، چند موردی را که با فعالیت شما همخوانی دارد بیابید.

در حالی که هشتگ ها در تمام شبکه های اجتماعی یک هدف بنیادی برای برچسب زدن و کشف محتوا دارند، استفاده از هشتگ ها همچنان برحسب نوع شبکه متفاوت است. هشتگ ها در پلتفرم اشتراک عکس و ویدئو اغلب بیشتر بر توصیف محتوا تمرکز می کنند. در توییتر، هشتگها بیشتر به یک موضوع یا گروهی از افراد متمرکز هستند که شما مایل به برقراری ارتباط با آنها هستید. قبل از استفاده از هشتگ، در مورد راه مناسب برای استفاده از آنها برای آن شبکه خاص تحقیق کنید. اکثر شبکه ها راهنمای انتخاب و استفاده از هشتگ را دارند. همچنین برای هر شبکه ، در شناسایی و کشف محبوب ترین ها و مرتبط ترین هشتگ ها در موضوع خاصی که بر روی آن کار می کنید، زمان اختصاص بدهید.

حتماً بخوانید :  چرا کسب و کار شما باید از شبکه های اجتماعی استفاده کند؟

به دنبال هشتگ های مرتبط باشید:

هشتگ های نام تجاری نباید فقط مستقیماً نام تجاری شما را ذکر کنند، بلکه باید نماینده ی برند شما و آنچه که عرضه می کنید و حرفه ی شما باشند. هشتگ با نام تجاری نه تنها مشارکت و تعامل را افزایش می دهد، بلکه همچنین تمام پستهایی را که با آن در یک صفحه برچسب گذاری شده اند را سازماندهی می کند. هشتگ های نام تجاری نیز یک راه عالی برای افزایش آگاهی برای کمپین های کسب و کار هستند.

هشتگ

نباید ها در استفاده از هشتگ ها :

هشتگ خیلی طولانی و یا خیلی هوشمندانه استفاده نکنید:

باید سعی کنید هشتگ های برندتان را کوتاه و جالب نگه دارید. هیچ فردی فقط بخاطر اینکه نمی خواهد کاراکترهای زیادی را تایپ کند، از هشتگ استفاده نمی کند. از آنجایی که هشتگ ها برای آسانتر یافت شدن محتوای مورد نظر ایجاد شده اند، بنابراین پیچیده کردن و بیش از حد خاص کردن آن می تواند کار جستجو را دشوارتر کند.

هشتگ های بیشتر از کلمات بکار نبرید:

کاربران شبکه های اجتماعی اغلب بیش از حد از هشتگ ها استفاده می کنند. بسیاری از کاربران اینستاگرام بیش از اندازه بر این موضوع پافشاری می کنند که هشتگ های بیشتر برابر است با لایک ها و دیده شدن بیشتر. بنابراین ارسال های خود را تا جای ممکن با هشتگ ها پر میکنند (به طور میانگین تا ۳۰ عدد هشتگ). حقیقتاً شما نیازی به استفاده از ۳۰ هشتگ در هر ارسال ندارید. حتی اگر با این کار فالوئر زیادی کسب کنید، اکثر آنها فالوئرهای اشتباهی یا اسپمر ها و یا افرادی که فقط دوست دارند متقابلاً فالو بشوند خواهند بود. به جای این کار بر روی خاص بودن متمرکز شوید.

حتماً بخوانید :  اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

همه چیز را هشتگ دار نکنید:

هشتگ ها در حقیقت برای کشف شدن سریعتر مطالب و محتوای شما برای طیف وسیعی از مخاطبین هستند و قطعاً تمام محتوایی که شما تولید می کنید قرار نیست در این فهرستها قرار بگیرند. به عنوان مثال، اگر یک متن خبری را به سادگی به اشتراک میگذارید، هشتگ را از آن حذف کنید. اگر یک پست وبلاگ مینویسید که اخبار را تجزیه و تحلیل میکند، آنگاه  از هشتگ استفاده کنید.

استفاده از هشتگها به شما امکان تاثیر گذاری بر روی مخاطبان شبکه ی اجتماعی می دهد. بهترین محتوا و مطالب خود را منتشر کنید و هشتگ های مناسب و بجا خلق کنید.

جهت ارتباط با مشاوران ما می توانید با شماره ۳۴۹۳۴-۰۱۳ تماس گرفته و یا از طریق صفحه مشاوره مدیران نواندیش با ما در ارتباط باشید.

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام
امتیاز دهید
The following two tabs change content below.
Avatar

علیرضا وظیفه شناس

کارشناس الکترونیک و علاقه مند به زبان های خارجه و فعال در زمینه ی ترجمه می باشم. از آنجایی که حرفه ی مشاوره و فروش بیمه های عمر رو هم به طور تخصصی دنبال می کنم، به اقتضای آن به بخش ترجمه و نگارش و بررسی مقالات مربوط به فنون ارتقای کسب و کار و فروش هم وارد شدم. امیدوارم که با این کار علاوه بر ارتقای دانش و تجربیات خود سهمی هرچند کوچک در افزایش بازدهی و رونق کسب و کار افراد داشته باشم.
لینک کوتاه این مقاله : https://modirno.ir/RBx0B
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *