اصول بازاریابی

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال» در گذشته زندگی بازاریابان بسیار راحت تر بود. در آن زمان در هر بازاری تنها تعداد کمی کانال تلویزیونی، چند ایستگاه رادیویی، تعداد انگشت شماری از مجلات پرفروش و یک یا دو روزنامه وجود داشتند. پیدا کردن مشتری آسان بود، فقط کافی بود بتوانید پیام خود را جالب و گیرا ایجاد کنید، و سپس می توانستید کالای مورد نظر خود را بفروشید.
اما حالا تعداد بسیار زیادی کانال تلویزیونی، میلیونها وب سایت، و صدها و شاید هزاران نرم افزار مختلف وجود دارد. بازاریابی هرگز کار ساده ای نبوده است، اما تکنولوژی باعث بسیار سخت تر شدن این کار شده است. و همین امر اهمیت فراگیری اصول بازاریابی را بیش از پیش نموده است.

در گذشته بازاریابی یکی از نیازهای اساسی برای شناسایی کالا به دیگران بود و از مزایای برقراری ارتباط با دیگران به حساب می آمد اما اکنون برای تعامل با مشتری باید تجربه فراوانی داشته باشید. این بدان معنی است که ما باید بدنبال یادگیری مهارت ها و قابلیت های جدیدی من جمله اصول بازاریابی باشیم.

بازاریابی از سلسله اقداماتی نشأت می گیرد که هر بخش آن دارای قوانین خاص خود است. در مقاله “مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن ” از مدیر نو، به توضیحات در این زمینه می پردازد.

 ۴ اصل مهم از اصول بازاریابی :

۱. اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید (یکی از مهمترین اصول بازاریابی)

امروزه در عرصه بازاریابی تغییرات بسیاری رخ می دهد و همه در تلاش هستند خود را با این تغییرات و رویداد ها همگام کنند. در عین حال، هر بازاریاب حرفه ای برای پیشرفت کردن و همچنین ادغام رسانه در برنامه بازاریابی خود تحت فشار است.
اما یک استراتژی بازاریابی خوب به میزان واژگان جدید به کار رفته در آن بستگی ندارد، بلکه به چگونگی دستیابی به هدف مورد نظر وابسته است. در نتیجه، تعریف شما از قصد و هدفتان تأثیر زیادی بر موفقیت یا شکست شما دارد.

در مقاله ” با ۵ قانون طلایی بازاریابی پیشرو شوید ” به قوانینی اشاره می شود که احتمالاً هیچ گاه تغییر نخواهند کرد زیرا آنها به سختی در روانشناسی مشتری ریشه کرده  و برای استراتژی های کسب و کار، توسعه ی محصول و خصوصاً برای رشد، پیامدهایی دارند که می توانند مجموعه شما را در بازاریابی پیشرو نمایند.

فقط اعضای سایت می توانند این فایل را مشاهده و دانلود نمایند.

ورود به حساب کاربری / عضویت

امتیاز دهید
The following two tabs change content below.
Avatar

ریحانه خالقی زاده

کارشناس ارشد ریاضی کاربردی و الان هم دانشجوی ارشد زبان هستم. به زبان انگلیسی و مترجمی علاقه زیادی دارم و ترجمه برام لذت بخشه. مباحث مربوط به کسب و کار، بازاریابی و برندینگ برای من جذابه و امیدوارم که مقالاتم برای دیگران هم مفید باشه.
Avatar

جدیدترین مقالات :ریحانه خالقی زاده (نمایش همه )

لینک کوتاه این مقاله : https://modirno.ir/StESn
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *