آموزش زبان تجاری : business,organizational culture,management

آموزش زبان تجاری (درس پنجم)

/
یک سازمان یا یک سیستم اقتصادی که در آن کالاها و خدمات مورد مبادله قرار گرفته و یا در ازای پرداخت پول فروخته می شوند. هر کسب و کاری به میزانی از سرمایه گذاری و همچنین به تعداد کافی مشتری در راستای سودآوری نیازمند است. کسب و کارها می توانند دولتی، خصوصی یا عام المنفعه باشند.
آموزش زبان تجاری (درس چهارم)

آموزش زبان تجاری (درس چهارم)

/
بیانیه ای از هدف اساسی یک سازمان که در طول زمان بی تغییر باقی می ماند. بیانیه ای که درست تدوین شده باشد مسائل زیر را مشخص می کند : بیانیه ماموریت
آموزش زبان تجاری : stakeholder,leadership,teamwork

آموزش زبان تجاری (درس سوم)

/
یک فرد، گروه یا سازمانی که از سازمانی دیگر سود می برد. ذینفعان ممکن است تاثیر گذار باشند و یا از اقدامات سازمان های دیگر، اهداف و سیاست های آنها تاثیر بگیرند. بستانکارن، مدیران، کارمندان، دولت، سهامداران، تامین کننده ها نمونه هایی از ذینفعان هستند.
آموزش زبان تجاری (درس دوم)

آموزش زبان تجاری (درس دوم)

/
مسیری که کالاها و خدمات از فروشنده به مصرف کننده منتقل شده و یا پرداخت هزینه محصولات که از مشتری به فروشنده جریان می یابند. کانال توزیع می تواند مانند معاملات مستقیم کوتاه باشد یا شامل چندین واسطه مانند عمده فروشان، توزیع کننده ها، عاملان فروش و خرده فروشان باشد. هر واسطه محصول را دریافت می کند و به واسطه بعدی با قیمت بالاتری می فروشد و این جریان تا خریدار نهایی جریان می یابد. مثلاً قهوه از طریق کانال هایی مانند کشاورز، صادر کننده، وارد کننده، توزیع کننده و خرده فروش به خریدار می رسد.
آموزش زبان تجاری (درس اول)

آموزش زبان تجاری (درس اول)

/
بازاریابی توجه به نیازهای مصرف کنندگان و رضایت آنان است. بازاریابی به طور کلی با فروش تفاوت دارد چون فروش با تکنیک ها و روش هایی مرتبط است که مردم را واردار می کند تا برای خرید محصول یا خدمتی پول پرداخت کنند و بر خلاف بازاریابی، به ارزش هایی که از طریق مبادله ایجاد می شود توجهی ندارد. اما کل پروسه بازاریابی به معنای تلاشی یکپارچه در جهت کشف، ایجاد، برانگیختن و ارضای نیازهای مشتریان است. در یک کلام بازاریابی به دنبال دریافت پول از مشتریان برای محصول نیست بلکه تنها در پی ایجاد تقاضا در مشتری و سپس برآورده کردن نیازهای آنهاست.
چرا باید زبان انگلیسی تجاری را یاد بگیریم؟

چرا باید زبان انگلیسی تجاری را یاد بگیریم؟

/
تا به حال شده در جلساتی شرکت کنید که از اصطلاحات رایج در زمینه شغلی تان استفاده شود و شما در مورد آنها اطلاعاتی نداشته باشید؟ تا به حال شده در حال خواندن گزارش یا مقاله ای در وبسایتی با کلماتی نا آشنا مواجه شوید و به توضیح کاملی درباره آن نرسید؟ شاید جویای کار باشید و در مصاحبه های شغلی متوجه شوید که یادگیری زبان تخصصی رشته تان یکی از پارامترهای تاثیرگذار در استخدام شماست.