آموزش زبان تجاری

آموزش زبان تجاری (درس بیست و چهارم)

آموزش زبان تجاری (درس بیست و چهارم) » در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های نیروی کار، یادگیری سازمانی و مدیریت میانی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.


۱) task force (نیروی کار)

تعریف:

گروهی از افراد که برای انجام یک ماموریت، پروژه ای خاص و یا حل یک مشکل که نیاز به یک رویکرد چند رشته ای دارد، گرد هم جمع می شوند.

مثال :

[latin-p] 1- I was put on the task force that was in charge of sales and it made me happy because I really liked that department a lot.[/latin-p]

۱-من نیروی کاری برای فروش تشکیل دادم و باعث شادی من شد، چون دپارتمان مورد علاقه ام  محسوب می شد.

[latin-p] 2- Sometimes if you feel you aren’t doing well enough on a project you may need to assign a special task force to it.[/latin-p]

۲- بعضی اوقات شما احساس می کنید که به خوبی روی یک پروژه کار نمی کنید و ممکن است نیاز باشد نیروی کار به خصوصی برای انجام آن اختصاص دهید.

 ۲) organizational learning (یادگیری سازمانی)

تعریف :

سازمان یادگیرنده، سازمانی است که با استفاده از افراد، ارزش ها و سایر خرده سیستمها، و با تکیه بر درسها و تجربه هایی که به دست می آورد، به طور پیوسته عملکرد خود را تغییر داده و آن را بهبود می بخشد.

 مثال :

[latin-p]1- Our organizational learning capabilities were among the best I have seen and I knew it would take us to new heights.[/latin-p]

۱- توانایی یادگیری سازمانی ما در نوع خود بهترین بود و می دانستم که به رشد ما کمک خواهد کرد.

[latin-p]2- You should strive to have good organizational learning so that your business is always getting stronger every day.[/latin-p]

۲-شما باید تلاش کنید تا یادگیری سازمانی را به خوبی اجرا کنید تا کسب و کارتان هر روز قوی تر شود.

 ۳) middle management (مدیریت میانی)

تعریف :

مدیران میانی به طور مستقیم به مدیریت رده ی بالا گزارش می دهند. کارشان مدیریت بر سرپرستان بوده و نقش حلقه ی واسطی را میان مدیریت عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند. بیشتر وقت مدیران میانی به تحلیل دادها، آماده کردن اطلاعات برای تصمیم گیری و جهت دادن به نتایج کار مدیران عملیاتی است. مدیران میانی بیشتر وقتها به تنهایی کار انجام می دهند و عده ای از آنان بیشتر وقتشان را صرف جلسات می کنند.

 

[latin-p]1- John was a part of the company’s middle management team and he headed only the marketing department.[/latin-p]

۱-جان عضوی از تیم مدیریت میانی شرکت بود و او تنها مسئول دپارتمان بازاریابی بود.

[latin-p] 2- Middle management is a link between the senior management and the lower levels of the organization.[/latin-p]

۲- مدیریت میانی ارتباط دهنده بین مدیریت ارشد و سطوح پایین تر سازمان می باشد.

*اگر سوالی در مورد ۳ لغت توضیح شده در این درس دارید یا لغت جدیدی در متن برایتان نا آشناست، از طریق بخش نطرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان مجموعه  در اسرع وقت توضیحات کامل در اختیارتان قرار دهند.

امتیاز دهید
The following two tabs change content below.
Avatar

فروغ فکری

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی هستم. همواره به دنبال خواندن، آموختن و آموزش مفاهیم نو و کاربردی به دیگران بوده و به حوزه های مدیریت منابع انسانی، برندینگ و تبلیغات علاقه مندم. امیدوارم با ارائه دانش و تجربه ام بتوانم مخاطبان را به سوی موفقیت در کسب و کارشان سوق داده و نقش موثری در انتقال دانش روز مدیریتی به آنها ایفا نمایم.
حتماً بخوانید :  آموزش زبان تجاری (درس اول)
لینک کوتاه این مقاله : https://modirno.ir/EsFPk
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *