آموزش زبان تجاری

آموزش زبان تجاری (درس بیست و پنجم)

آموزش زبان تجاری (درس بیست و پنجم)» در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های مزیت، سفارشی سازی و سازماندهی مجدد پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

۱) advantage (مزیت)

تعریف:

هر ویژگی یا پارامتری که فرصتی در جهت رشد به سازمان ارائه می دهد و آن را از رقبا متمایز می سازد.

مثال :

[latin-p] 1- The other team had a clear advantage because their players were a lot bigger than us and better at basketball.[/latin-p]

۱-تیم بسکتبال مزیت واضحی داشت چون بازیکنان آنها بزرگتر از ما بوده و مهارت بیشتری در بسکتبال داشتند.

[latin-p] 2-When in a negotiation try not to come off to desperate because if you do the other party will quickly gain the advantage.[/latin-p]

۲- در هر مذاکره سعی کنید احساس مستاصل بودن نکنید، چون در این صورت طرف مقابل مزیت کسب خواهد نمود.

 ۲) tailoring (سفارشی سازی)

تعریف :

سفارشی سازی به فرآیند ساخت و ارائه محصول یا خدمت بر اساس خواسته ها یا نیازمندی های مشتری گفته می شود.

 مثال :

[latin-p]1- You need to find a way to allow your customers to do some tailoring to your product so that they can get what they want.[/latin-p]

۱- شما باید راهی بیابید تا به مشتریانتان اجازه دهید تا به میزانی روی محصولاتتان سفارشی سازی انجام دهند تا به چیزهایی که می خواهند دست یابند.

[latin-p] 2- The chef had to spend a few minutes tailoring one of his orders to fit the dietary needs of one of his customers.[/latin-p]

۲-آشپز چند دقیقه وقت صرف سفارشی سازی سفارش بر اساس رژیم غذایی مشتری خود نمود.

۳) reorganization (سازماندهی مجدد)

تعریف :

بازسازی عملکرد یک شرکت، به منظور تمرکز بر روی فعالیت های هسته ای و برون سپاری امور را سازماندهی مجدد گویند.

[latin-p]1- It is hoped, by the board of directors, that the reorganization of the company will keep the company from going bankrupt.[/latin-p]

۱- امید است که سازماندهی مجدد شرکت توسط هیئت مدیره، شرکت را از ورشکستگی حفظ خواهد کرد.

[latin-p] 2- Sometimes you may need to undergo a full reorganization for your business if things have not been working out well.[/latin-p]

۲- گاهی اوقات اگر همه چیز به خوبی کار نمی کند، ممکن است نیاز به انجام یک سازماندهی مجدد کامل برای کسب و کارتان داشته باشید.

[latin-p]3-The reorganization of the firm lead to a lot of new hires as well as a lot of old people being let go.[/latin-p]

۳- سازماندهی مجدد شرکت منجر به استخدام های زیاد علاوه بر اخراج پرسنل قدیمی تر شد.

*اگر سوالی در مورد ۳ لغت توضیح شده در این درس دارید یا لغت جدیدی در متن برایتان نا آشناست، از طریق بخش نطرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان مجموعه  در اسرع وقت توضیحات کامل در اختیارتان قرار دهند.

امتیاز دهید
The following two tabs change content below.
Avatar

فروغ فکری

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی هستم. همواره به دنبال خواندن، آموختن و آموزش مفاهیم نو و کاربردی به دیگران بوده و به حوزه های مدیریت منابع انسانی، برندینگ و تبلیغات علاقه مندم. امیدوارم با ارائه دانش و تجربه ام بتوانم مخاطبان را به سوی موفقیت در کسب و کارشان سوق داده و نقش موثری در انتقال دانش روز مدیریتی به آنها ایفا نمایم.
لینک کوتاه این مقاله : https://modirno.ir/rRRdG
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *