قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت استراتژیک و برندینگ - مدیران نواندیش

مدیریت استراتژیک و برندینگ

۲۳
خرداد

هفت اشتباه برندینگ در کسب‌ و‌ کارهای کوچک

    ویژه

هفت اشتباه برندینگ در کسب‌ و‌ کارهای کوچک» برندینگ یکی از دغدغه های اساسی کارآفرینان است. کسب‌و‌کارهای کوچک شکل دهی برندشان را جزء سخت ترین کارها می دانند و طبق تحقیقات بیشتر آنها در طول ۵ سال اول بازگشایی ورشکست می‌شوند! این مقاله در این زمینه به شما کمک خواهد کرد و درمورد بعضی از اشتباهات بزرگی می‌آموزد که کسب‌و‌کارهای کوچک مرتکب می‌شوند و هدفش این است به شما کمک کند تا اولین سال کارآفرینی‌تان را دوام بیاورید. ۱-درک نکردن قدرت برند یک برند قدرتمند از نظر ایجاد رابطه با مشتری به شدت سودمند است. برند چیزی است که مشتری

ادامه مقاله

۱۹
خرداد

انجام دادن کارهای کم ارزش را متوقف کنید

انجام دادن کارهای کم ارزش را متوقف کنید» در گذشته، کارشناسان مدیریت زمان اینطور پیشنهاد می دادند که شما کار خود را به عمل۱، عمل۲، و عمل ۳ تقسیم کنید. مفهوم اینطور بود که در ابتدا کار ۱ را انجام دهید، سپس کار۲ و بعد کار ۳. اگر اولویت ها تغییر کرد شما فقط ترتیب را تغییر می دهید. پس اگر شما چند قانون پایه ای مدیریت زمان را دنبال کنید انجام تمام جوانب کار ممکن به نظر می رسد. این سبک تفکر در طول بحران اقتصادی ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ پایان یافت. در ژانویه ۲۰۰۸ و فوریه ۲۰۰۹، ۸.۸ میلیون

ادامه مقاله

۲۹
فروردین

۵ قانون طلایی برای موفقیت در ریبرندینگ

۵ قانون طلایی برای موفقیت در ریبرندینگ» برندتان بین این که کسب و کار شما در چه زمینه ای است و چه چیزی به مشتریان ارائه می دهید، ارتباط برقرار می کند. ابزاری است که به شما شهرت و اعتبارمی دهد و کمک می کند تا در میان رقبا شناخته شده باشید. عادات مشتریان روز به روز در حال تغییر است و گاهاً در بعضی از مواقع، کسب و کار شما فاکتور جذابیت را از دست می دهد و برندهای دیگر جذاب به نظر می رسند، در این مواقع کسب و کار شما به برندینگ مجدد (rebranding) احتیاج دارد. ریبرندینگ

ادامه مقاله

۱
فروردین

چگونه برند خود را ایجاد و توسعه دهید؟

    ویژه

 شما به عنوان خواننده این مقاله احتمالا می‌دانید برند شخصی چیست، امّا آیا اهمیت وجودی آن را درک می‌کنید؟ ممکن است شما بخواهید بدانید برند شخصی چیست و به چه دلیل حائز اهمیت است؟ برندسازی شخصی فرآیند توسعه یک علامت تجاری (مارک) است که با توجه به نام شخصی یا شغل شما ایجاد شده است. شما از این علامت برای بیان و انتقال مهارت‌های خود، شخصیت و ارزش‌ها استفاده می‌کنید.  برند شخصی فقط برای کارآفرینی که صاحب کسب‌و‌کار خود است، مناسب نمی‌باشد. همه‌ی ما این توانایی را داریم تا برند باشیم و از قدرت خود برای منحصربفرد و تک بودن

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید