قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت استراتژیک و برندینگ - مدیران نواندیش

مدیریت استراتژیک و برندینگ

۱۳
آبان

میخ کلامی و چکش بصری در تبلیغات چه مفهومی دارند؟

تصاویر قدرتی احساسی دارند که نوشته ها یا پیام های شنیداری ندارند. مردم را روی صندلی های سینما ببینید؛ گاهی به صدای بلند می خندند و گاهی اشک می ریزند. حال فردی را مجسم کنید که در حال خواندن رمانی است، اصلاً همان رمانی که فیلم یاد شده از آن اقتباس شده بود. به ندرت نشان قابل ملاحظه ای از درگیری احساسی در آن فرد خواهید دید و این تفاوت میان تصویر روی پرده و واژگان نوشته شده بر کاغذ است. یکی احساسات را بیش از دیگری درگیر می کند. احساس همان چسبی است که خاطره را به حافظه می چسباند. اما چرا تصاویر بیش از واژگان احساس را بر می انگیزند؟

ادامه مقاله
۶
آبان

برنامه های عملی موفق در اجرای استراتژی های سازمانی

اجرای موفق استراتژی، فقط از طریق تبدیل برنامه‌های استراتژیک به برنامه‌های عملی که در سطح واحدها اجرا می‌شوند، امکان پذیر است. این برنامه های عملی باید اهداف کلیدی استراتژی را از طریق ارائه گام های عملی هدایت نموده و پیشرفت آن ها را در طول زمان اندازه گیری کنند.

ادامه مقاله
۲۴
مهر

چگونه باید استراتژی های موفق را پیاده سازی کنید؟

اکثر مدیران از مباحث مربوط به استراتژی لذت می برند. تجزیه و تحلیل SWOT کار سختی است؛ اما زمانی که انجام شود، این مدیران می توانند نقش ژنرال پشت میز نشینی را بازی کنند که ابتکارهای جسورانه ای را برای حمله به دشمن ارائه داده، مشتری را احاطه کرده و بازار را تسخیر می کنند. اما اگر توجه بیشتر و یکسانی به اجرای آن که دشوارتر و کم جاذبه تر است، نشود، استراتژی چیزی جز حرف نخواهد بود!

ادامه مقاله
۱۰
خرداد

استراتژی چه نقشی در سازمان دارد؟

استراتژی از نظر تئوری، برنامه‌ای جامع برای عمل است که جهت‌گیری های عمده سازمان را معین می کند و رهنمودهایی برای تخصیص منابع در مسیر نیل به اهداف بلند مدت سازمان، پیش پای مدیران قرار می دهد.

ادامه مقاله
۱۰
دی

دلایل موفقیت و شکست در مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

    ویژه

برای اجرای بهینه تغییرات در کسب و کار باید تغییرات مد نظر از بالاترین درجه (مدیران ارشد) تا پایین ترین درجه های کسب و کارتان اعمال گردد. همچنین این تغییرات باید شامل دامنه گسترده ای از فعالیت های کاربردی و ملموس باشند تا بتوانند به خوبی در کسب و کارتان جاری و ساری گردند.

ادامه مقاله
۲۴
آذر

با مهندسی مجدد رقابتی تر عمل کنید

مهندسی مجدد، کمک می کند تا با استفاده از فرآیندهای جدید هزینه ها را کاهش و بهره وری کسب و کارتان را افزایش دهید. به یاد داشته باشید قبل از تصمیم گیری برای انجام هر فعالیت، باید جنبه های مختلف آن را مدنظر داشته باشید. در ادامه این سری از مقالات به مباحثی در زمینه های

ادامه مقاله
۳۱
شهریور

۵ برند که از دنیای مردگان برگشتند!

ایجاد یک برند کاری هیجان انگیز و در عین حال ترسناک است. تأسیس یک شرکت جدید با هویت و برندی جدید می ­تواند هیجان انگیز باشد، اما آمارها کمی نگران کننده هستند؛ خودتان بهتر از هر کسی می­ دانید که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و نوپا در نهایت شکست می خورند.

ادامه مقاله
۲۹
شهریور

مشتریان چه تصویر ذهنی از برند شما دارند؟

    ویژه

در ادامه مباحث برندینگ به تصویر ذهنی از برند می‌رسیم. همان برداشتی که مخاطبان از کسب و کار و محصولات شما در ذهن خود دارند. ایجاد تصویر ذهنی از برند نیازمند برنامه‌های بازاریابی اثرگذار است که بتواند تداعیات مطلوب، منحصربه‌فرد و قدرتمند را با برند در حافظه مصرف‌کننده پیوند بدهد.

ادامه مقاله
۲۴
شهریور

برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟

    ویژه

در دو مقاله قبلی برند در مورد تفاوت های بازاریابی و برندینگ، اولویت ها و همچنین دلایل اهمیت برند صحبت شد. در ادامه به مباحث مربوطه ی برند و باید ها و نباید های برندینگ خواهیم پرداخت. همانطور که در مقاله قبل نیز ذکر شد، برند همان تفاوت های شما با رقباست. در واقع همان حسی است که مصرف کننده از محصول و خدمات شما خواهد داشت.

ادامه مقاله
۱۵
شهریور

از تفاوت های بازاریابی و برندینگ چه می دانید؟

    ویژه

در مقاله قبل توضیحاتی در حوزه ماهیت و اساس بازاریابی و برندینگ ارائه شد. این توضیحات به جهت مفتوح شدن مباحث مربوطه به این دو مبحث کلیدی بود و توجه داشته باشید در خلال این سری از مقالات برندینگ سعی داریم تا کلیدواژه های اصلی و کاربردی این مبحث را به خوبی بیان نموده تا بتوانید در تعاملات و استراتژی های کسب وکارتان به اجرا درآورید. در ادامه به تفاوت بین برندینگ و بازاریابی اشاره خواهد شد تا بتوانیم اهمیت و جایگاه هریک را مشخص نماییم.

ادامه مقاله
۲۷
مرداد

مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ به زبان ساده

در بسیاری از کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی به درستی درک نشده و افراد نمی توانند تمایزی میان این دو قائل شوند و یا در بهترین حالت، با اینکه می دانند هر دو مفهوم یکی نیستند اما نمی توانند تعریف درستی از هر کدام ارائه دهند. در این مقاله به بررسی اهمیت هر کدام در جایگاه خود می پردازیم. در حقیقت در این مطلب در پی ارائه راهنمایی ساده برای کمک کردن و هدایت شما در بین این دو حوزه و یافتن پتانسیل های آنها جهت ارتقاء کسب و کار تان هستیم.

ادامه مقاله
۲۵
مرداد

یک نمایشگاه، هزاران اشتباه، یک واقعیت تلخ!

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه ۹۵ برگزار شد. در این نمایشگاه در مجموع یک هزار و ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی شامل ۸۰۰ شرکت داخلی و ۳۰۰ شرکت خارجی از ۲۳ کشور جهان حضور دارند. افتتاحیه این نمایشگاه در ۲۲ مرداد با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

ادامه مقاله
۲۳
مرداد

چگونه برند شخصی خود را بسازید؟

اکثر مردم فکر می‌کنند که می‌دانند برند چیست اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند برند خود را داشته باشند. ما اصولاً برند شخصی را با کار آفرینان پیوند می‌دهیم و فرض می‌کنیم که برند برای شرکت‌ها و میلیونرها است. امّا این طرز فکر درست نیست. برند شخصی فقط برای شرکت‌ها و کارآفرینان به کار نمی‌رود بلکه برای هر کسی که به دنبال ترفیع و ارتقاست، کاربرد دارد.

ادامه مقاله
۱۴
مرداد

۱۰روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد

۱۰روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد » با رشد شرکت شما، کسب و کارتان از سطحی عبور می کند و اقداماتی که قبلاً در این سطح انجام می دادید از نظر فرهنگ، ساختار، راهکار و سبک مدیریت دیگر در سطح جدید انجام شدنی نیست. ده روش در این مقاله ارائه می کنیم تا به کمک آن‌ها شالوده ی محکمی برای کسب‌وکارتان طرح کرده، براساس آن رشد کنید و در زمینه ی ارائه ی خدمات به حد عالی برسید. دستورالعمل ماموریت بنویسید در دستورالعمل ماموریت اغلب شرکت های کوچک بر اهمیت کیفیت و خدمات دهی تاکید نمی شود.

ادامه مقاله

۲۹
تیر

چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟

    ویژه

چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟» راه های بسیاری برای تقسیم افراد به دو دسته وجود دارد. پیر و جوان، ثروتمند وفقیر، ما و شما. نود و هشت درصد افراد گروه می توانند محاسبات ذهنی انجام دهند، دو درصد نمی توانند. آنهایی که افراد را به دو گروه تقسیم می کنند و آنهایی که این کار را نمی کنند.  و سرانجام افرادی که تصمیمات استراتژیک رقابتی خوبی می گیرند و آنهایی که اینطور نیستند. اینکه افراد را به دو گروه تصمیم گیرندگان خوب و بد تقسیم کنیم، کمی دشوار است. بررسی پیشینه فرآیند تصمیم گیری افراد شاید مفید باشد، اما قطعاً

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید