قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس رفتار مصرف کننده بایگانی - مدیران نواندیش

رفتار مصرف کننده

۲۶
تیر

رفتار مصرف‌کننده چه اهمیتی دارد؟

درک رفتار مصرف‌کننده برای هر سازمانی قبل از راه‌اندازی هر محصولی مهم است. اگر سازمانی نتواند نحوه ارتباط مشتری با محصول را تجزیه و تحلیل کند، دچار ضرر و زیان خواهد شد. رفتار مصرف‌کننده بسیار پیچیده است، چون هر مصرف‌کننده‌ دیدگاه متفاوتی نسبت به خرید، مصرف و همچنین دسترسی متفاوتی به محصول دارد.

ادامه مقاله
۲۱
تیر

چگونه می توانیم تصمیم گیری موثری داشته باشیم؟

مردم اغلب می‌گویند تصمیم‌گیری سخت است. ما همیشه در حال تصمیم‌گیری در مورد مسائل بی‌اهمیت مانند تهیه ناهار تا تصمیمات سرنوشت‌ساز همانند انتخاب رشته تحصیلی، دانشگاه و همسر هستیم.
بعضی از افراد زمان اتخاذ تصمیم‌ را برای جستجوی اطلاعات بیشتر یا برای دریافت پیشنهادها و توصیه‌های دیگران به تأخیر می‌اندازند و برخی دیگر از طریق رأی دادن، انتخاب یک کاغذ از لیست یا پرت کردن یک سکه تصمیم‌گیری می‌کنند.

ادامه مقاله
۱۰
تیر

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده برای تقویت کسب‌وکار

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده نگاهی دقیق به انگیزه‌ها، استدلال‌ها و اقداماتی که به تصمیم خرید می‌انجامد را دارا می‌باشد.

ادامه مقاله
۲۲
خرداد

دلایل خرید مصرف کنندگان چیست؟

دلایل زیادی باعث می‌شوند تا مشتریان تصمیم بگیرند تا پولی را که به سختی بدست ‌آورده‌اند صرف خرید کنند. اما آیا می‌دانید که چرا تصمیم می‌گیرند آن را به شما بدهند؟ زمانی که محصولات یا خدمات را به فروش می‌رسانید، مهم است که بدانید چرا مردم اقدام به خرید کرده و دلایل خرید آنها را بشناسید. بازاریابی، فروش، زیرساخت‌های عملیاتی و خدمات به مشتریان باید با دیدگاه خرید مصرف‌کنندگان در ذهنشان هماهنگ باشد.

ادامه مقاله
۲۰
خرداد

انواع مصرف کنندگان و چگونگی دستیابی به آن‌ها

در کسب ‌و کارها انواع مختلفی از مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات وجود دارند که شرکت‌ها و تولیدکنندگان پیشنهاد فروش خود را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

ادامه مقاله
۱۵
خرداد

معنا و مفهوم رفتار مصرف‌ کننده

با توجه به اینکه رفتار مصرف کننده مورد توجه بسیاری از مدیران، صاحبان کسب و کار و محققان قرار گرفته، مدیران نواندیش به ارائه سلسله مقالاتی در حوزه رفتار مصرف کننده می پردازد

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید