قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی و فروش - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی و فروش

۹
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲

    ویژه

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲» در قسمت قبل درباره اتفاق هایی که در مغز خریداران می افتد تا مجاب به خریدن محصولی شوند آشنا شدیم و گفتیم در صورتی که فروشندگان با روانشناسی خرید و دلایلی که مشتریان توسط آنها درباره خرید یا عدم خرید تصمیم می گیرند، آشنایی نداشته باشند، فروش بسیار سخت خواهد شد. اکنون بیایید وارد دنیای مغز شده تا بفهمیم مغزمان چه چیزهایی را دوست دارد و چه نکاتی مغز را آزار می دهد. مغز ما چه چیزی را دوست دارد؟ مغزما تصاویر را دوست دارد و یک تصویر را راحت تر پذیرفته و به

ادامه مقاله

۸
خرداد

چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

 چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟ » چنانچه می خواهید شرکت های بزرگ مشتریان شما باشند، هیچ راه میانبری نخواهید یافت. جاذبه ی باور نکردنی شما، شوخ طبعی و خوش اخلاقی شما، یا هوش و ذکاوتتان کافی نیست. برای این که تا حد زیادی احتمال بازکردن جای پا در شرکت های بزرگ را افزایش دهید، قبل از آغاز تماس با مشتری، خود را در اهداف شرکت مشتری غرق کنید. در روش فروش جدید، دانایی توانایی است. این دانش و آگاهی است که فروشندگان خوب را از متوسط و متعهدها را از مغرور ها جدا می کند. چنانچه شما وقتی صرف

ادامه مقاله

۲
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۱

    ویژه

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلاً منطقی و عاقلانه نباشند ، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثر بخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روان شناسی فرایند خرید مشتریان کار بسیار سختی به نظر می رسد. ما چیزهای بی شماری را می خریم که به ما فروخته نشده اند. ما با ابتکار خود خرید می کنیم تا خواسته هایمان را برآورده کنیم. برای اینکه فروشنده موفقی باشیم باید بدانیم که مردم وقتی چیزی می خرند چگونه فکر می کنند. این را خریداران به شما نمی گویند ولی اگر توجه

ادامه مقاله

۱۷
اردیبهشت

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دست آوردن اولین قرار ملاقات خود با یک مشتری باید از موانع بسیاری بگذرید، اما عبور از برخی از این موانع بسیار سخت است. اولین گام، تجارت و کسب و کارِ مخاطب شما است. غیر ممکن است آنها با افرادی کار کنند که برای ارتقاء کاری آنها و به دست آوردن نتایج بهتر مفید نباشند. از نظر آنها، تمام فروشندگان یکسان هستند، که تعیین این که کدامیک از آنها ارزش دیدن دارد را بسیار مشکل و حتی غیر ممکن می سازد. به همین دلیل آنها با هر کسی دیدار

ادامه مقاله

۱۶
اردیبهشت

اصول مدیریت فروش موثر

اصول مدیریت فروش موثر » موفقیت یک تیم با پیشرفت و ارتقای مدیر فروش آغاز می‌شود. مدیران فروش به صورت منحصر به فردی مسئولیت تاثیر‌گذاری و توانمند‌سازی نماینده‌ی فروش را بر عهده دارند، اما بعضی‌ وقت‌ها مدیران فروش آن قدر سرگرم کار می‌شوند که توسعه‌ی حرفه‌ای تیم شان را فراموش می کنند. مدیران فروش موفق دارای مجموعه‌ای از مهارت ها و خصوصیاتی هستند که آن‌ها را برتر و بالاتر از دیگران قرار می‌دهد، و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به تیم خود کمک کنند که به نتایج مورد انتظار دست یابند. این خصوصیات در عناوین زیر تعریف شده‌اند: ۱. تیم

ادامه مقاله

۱۳
اردیبهشت

رقبایتان را خنثی کنید!

 رقبایتان را خنثی کنید! فروشندگان موفق همیشه به دنبال راه حل های خلاقانه ای می گردند که فراتر از انتظار مشتریان باشد. آنها همیشه از خود می پرسند "چگونه می توانم از قدرت تخیل و خلاقیت خود برای یک تاثیر گذاری جانانه روی مشتریانم استفاده کنم؟" ، "چگونه می توانم ارائه خود را متفاوت و نیرومندتر کنم؟" اگر صرفاً انتظارات مشتریان را فراهم کنید، کار بزرگی انجام نداده اید. ارائه های معمول، کسالت آور و قابل پیش بینی را حذف کنید. این امکان وجود دارد که مشتری شما صدها ارائه ی محصول مثل هم را پشت سر گذاشته باشد. بنابراین

ادامه مقاله

۲۸
فروردین

دوری از اتلاف زمان در فروش

دوری از اتلاف زمان در فروش » ما همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ولی وقتمان خیلی محدود است. تفاوت بین موفقیت و شکست، انتخاب های افراد در به تاخیر انداختن امور است. بازنده ها کارهای مهمی که در زندگی شان حیاتی است را به تعویق می اندازند اما برنده ها و افراد موفق فعالیت های کم اهمیت را به بعد موکول می کنند. به تعویق انداختن کارها، تاخیر در برنامه ریزی و نداشتن اطلاعات درباره محصول مهم ترین عواملی هستند که موجب می شوند شما زمان را در فروش از دست بدهید. اگر به هر دلیلی ارتباط با

ادامه مقاله

۱۶
فروردین

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی»با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز افزایش می یابد. در بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری مانند تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دو طرفه مانند فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود و علت آن هم ارتباط دو طرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط هم صاحبان کسب و کار در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کنند و هم فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را بشنوند و از نیازهای

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید