قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی و فروش - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی و فروش

۱۲
مرداد

قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

    ویژه

"در بخش جنوبی ایالات محتده آمریکا پیرمردی با یک قایق پارویی کوچک تعدادی مسافر را به ازای نفری ده سنت از رودخانه ای به عرض یک مایل عبور می داد و به آن سو می برد.

از او پرسیدند: چند بار در روز این کار را می کنی؟ پاسخ داد: هرچند دفعه که بتوانم. زیرا هرچه بیشتر بروم ، بیشتر گیرم می آید.واگر نروم چیزی گیرم نمی آید."

برای اینکه در کار فروشتان پیشرفت کنید و درآمدتان را افزایش دهید لازم است با افراد بسیاری در روز مذاکره کنید. هرچقدر مذاکره کننده بهتری باشید ،موفقترید و به نسبت آن ثروت بیشتری کسب خواهید کرد.

ادامه مقاله
۷
مرداد

سلاح پنهان در بازاریابی و فروش را به کار گیرید

به گفته زیگ زیگلار که استاد و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی بازاریابی و فروش است، نداشتن پول، عدم احتیاج، عجله نداشتن، بی میلی و اعتماد نداشتن، ۵ مانع اساسی شناخته‌شده در فروش به افراد است . اکنون ششمین مانع به عنوان "نداشتن اطلاعات" معرفی می‌شود.

حتی با وجود میلیون‌ها تومان دارایی که دائماً به یک کسب‌وکار تزریق می‌شود، توانایی یک سازمان برای رشد ثابت و قابل پیش‌بینی در بازده، همچنان به فروش متکی خواهد بود. فروش موفق مشروط به مشارکت همه کانال‌های سازمانی، محصولات، موقعیت‌های جغرافیایی و تیم های فروش است.

اگر هدف شما فقط یک نماینده فروش منفرد و یا محصول مجزا باشد، فقط با درست کار کردن یکی از این ارکان هم به نتیجه خواهید رسید؛ اما در سطح سرمایه‌گذاری، تنها هنگامی به بازده و اهداف سوددهی خود نائل می‌آیید که همه عناصر ممکن را به کار گرفته و از حداکثر کارایی آن‌ها استفاده نمایید.

سازمان‌های کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، استفاده از داده‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. مشکل در کمبود داده نیست؛ در واقع اکثر آن‌ها در دریایی از منابع داخلی و خارجی شناورند. مسئله اصلی، در جمع‌بندی اطلاعات کثیر دردسترس است.

ادامه مقاله
۳۰
تیر

۸ روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

۸ روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش » اگرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله‌ی متفاوت‌اند، ولی در حقیقت دو روی یک سکه‌اند. مهارت‌هایی که شما برای ارائه ی خدمات دهی عالی از آن ها استفاده می کنید، تفاوت زیادی با مهارت های موردنیاز در فروش ندارد.. در اینجا به راهکارهای کاربردی اشاره می کنیم که می توانید در فروش محصولات یا خدماتتان از آنها استفاده کنید. ۱- توجه مشتری را جلب کنید ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که یک بازاریاب تلفنی سر شام به ما زنگ بزند و در مورد محصولاتش تبلیغ کند و حرف

ادامه مقاله

۱۶
تیر

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۲

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۲» در  قسمت اول از این مقاله درمورد ارائه پیشنهادات در فروش به طور کامل صحبت شد و به دو مورد از پیشنهادات قابل ارائه به مشتری اشاره نمودیم. در این قسمت نیز توجه شما را به سومین بخش از پیشنهادات ردنشدنی جلب می کنیم.  سومین ویژگی یک پیشنهاد ردنشدنی، قابل باور بودن است. از بکار بردن مطالبی که غیرقابل باور به نظر می رسند یا توانایی انجام آن به بهترین شکل را ندارید دوری کنید. پیشنهادتان باید برای مشتریانتان قابل باور باشد. برای اینکه به پیشنهادتان یک طنین پایدار و مقاوم ببخشید باید

ادامه مقاله

۱۴
تیر

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۱

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۱» اگر بخواهید در این دنیای رقابتی به فروش خوبی دست پیدا کنید تمامی فعالیت های بازاریابی تان زیرمجموعه یک موضوع خواهد بود. در واقع می توان گفت که تمام کسب وکارهایی که از ابتدای پیدایش بشر تاکنون شکل گرفته اند، بر پایه یک چیز اصلی و اساسی بوده اند: یک پیشنهاد . ۱- یک دکتر چه پیشنهادی به شما می دهد؟ به من پول بده تا حالت را خوب کنم. ۲- یک مشاور چه پیشنهادی به شما می دهد؟ من در ازای پولی که به من می دهید راهنمایی تان می کنم. ۳-

ادامه مقاله

۳
تیر

بهترین روش ورود به بازار هدف

    ویژه

بهترین روش ورود به  بازار هدف » به نظر شما بازار هدف چیست ؟ بازار هدف جایی است که با بیشترین توانایی در آن حضور پیدا می کنیم و بهترین خدمات را ارئه می دهیم. هر محصولی بازار هدف خاص خودش را دارد. قبلا وظیفه پیدا کردن و الویت بندی بازار هدف را به عهده فروشندگان می گذاشتند. اما امروزه یک مدیر موفق می داند  وظیفه اوست که بستر را برای موفق تر شدن فروشندگانش فراهم کند. بهترین روش ورود به بازار هدف: من باب آشنایی مثالی را در اینجا ذکر می کنیم : فرض کنید محصولتان چای باشدبازار هدف

ادامه مقاله

۲
تیر

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟» یکی از دلایل انجام نشدن یک معامله این است که شما با اصول و قواعد معامله آشنایی ندارید. موقعیت شما زمانی متفاوت و ناامیدانه است که طرف مقابل پیشنهادهایتان را با وجود معقول و منطقی بودن رد می‌کند. هنگامی‌که تلاش‌های واقعی شما در مذاکرات با وجود حسن نیت در حال شکست هستند، نیازمند یک روش جدید هستید. امّا به این معنی نیست که رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید. کلید موفقیت این است که درک کنید چرا مردم حتی پیشنهادات خوب و موثر را رد می‌کنند. ‌چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟ ۱. شما

ادامه مقاله

۳۱
خرداد

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟» یکی از اجزای حیاتی برای موفقیت کسب و کارها و تجارت های بزرگ و کوچک ژئومارکتینگ (Geomarketing) یا "بازاریابی مکان محور" می باشد. ژئومارکتینگ بنیاد و سنگ بنای اصلی کسب و کارهای موفق است که به سرعت در حال تغییر بازار است و به شرکت ها کمک می کند تا نحوه بازاریابی خود را بر اساس نیاز های مشتریان بهینه سازی کرده، ریسک را کاهش داده و توانایی های بالقوه و بکر خود را تحقق بخشند. امروزه هر کسب و کاری نیاز به این دارد که بداند بهترین و بیشترین مشتریانش کجا قرار دارند.

ادامه مقاله

۹
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲

    ویژه

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲» در قسمت قبل درباره اتفاق هایی که در مغز خریداران می افتد تا مجاب به خریدن محصولی شوند آشنا شدیم و گفتیم در صورتی که فروشندگان با روانشناسی خرید و دلایلی که مشتریان توسط آنها درباره خرید یا عدم خرید تصمیم می گیرند، آشنایی نداشته باشند، فروش بسیار سخت خواهد شد. اکنون بیایید وارد دنیای مغز شده تا بفهمیم مغزمان چه چیزهایی را دوست دارد و چه نکاتی مغز را آزار می دهد. مغز ما چه چیزی را دوست دارد؟ مغزما تصاویر را دوست دارد و یک تصویر را راحت تر پذیرفته و به

ادامه مقاله

۸
خرداد

چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

 چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟ » چنانچه می خواهید شرکت های بزرگ مشتریان شما باشند، هیچ راه میانبری نخواهید یافت. جاذبه ی باور نکردنی شما، شوخ طبعی و خوش اخلاقی شما، یا هوش و ذکاوتتان کافی نیست. برای این که تا حد زیادی احتمال بازکردن جای پا در شرکت های بزرگ را افزایش دهید، قبل از آغاز تماس با مشتری، خود را در اهداف شرکت مشتری غرق کنید. در روش فروش جدید، دانایی توانایی است. این دانش و آگاهی است که فروشندگان خوب را از متوسط و متعهدها را از مغرور ها جدا می کند. چنانچه شما وقتی صرف

ادامه مقاله

۲
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۱

    ویژه

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلاً منطقی و عاقلانه نباشند ، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثر بخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روان شناسی فرایند خرید مشتریان کار بسیار سختی به نظر می رسد. ما چیزهای بی شماری را می خریم که به ما فروخته نشده اند. ما با ابتکار خود خرید می کنیم تا خواسته هایمان را برآورده کنیم. برای اینکه فروشنده موفقی باشیم باید بدانیم که مردم وقتی چیزی می خرند چگونه فکر می کنند. این را خریداران به شما نمی گویند ولی اگر توجه

ادامه مقاله

۱۷
اردیبهشت

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دست آوردن اولین قرار ملاقات خود با یک مشتری باید از موانع بسیاری بگذرید، اما عبور از برخی از این موانع بسیار سخت است. اولین گام، تجارت و کسب و کارِ مخاطب شما است. غیر ممکن است آنها با افرادی کار کنند که برای ارتقاء کاری آنها و به دست آوردن نتایج بهتر مفید نباشند. از نظر آنها، تمام فروشندگان یکسان هستند، که تعیین این که کدامیک از آنها ارزش دیدن دارد را بسیار مشکل و حتی غیر ممکن می سازد. به همین دلیل آنها با هر کسی دیدار

ادامه مقاله

۱۶
اردیبهشت

اصول مدیریت فروش موثر

اصول مدیریت فروش موثر » موفقیت یک تیم با پیشرفت و ارتقای مدیر فروش آغاز می‌شود. مدیران فروش به صورت منحصر به فردی مسئولیت تاثیر‌گذاری و توانمند‌سازی نماینده‌ی فروش را بر عهده دارند، اما بعضی‌ وقت‌ها مدیران فروش آن قدر سرگرم کار می‌شوند که توسعه‌ی حرفه‌ای تیم شان را فراموش می کنند. مدیران فروش موفق دارای مجموعه‌ای از مهارت ها و خصوصیاتی هستند که آن‌ها را برتر و بالاتر از دیگران قرار می‌دهد، و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به تیم خود کمک کنند که به نتایج مورد انتظار دست یابند. این خصوصیات در عناوین زیر تعریف شده‌اند: ۱. تیم

ادامه مقاله

۱۳
اردیبهشت

رقبایتان را خنثی کنید!

 رقبایتان را خنثی کنید! فروشندگان موفق همیشه به دنبال راه حل های خلاقانه ای می گردند که فراتر از انتظار مشتریان باشد. آنها همیشه از خود می پرسند "چگونه می توانم از قدرت تخیل و خلاقیت خود برای یک تاثیر گذاری جانانه روی مشتریانم استفاده کنم؟" ، "چگونه می توانم ارائه خود را متفاوت و نیرومندتر کنم؟" اگر صرفاً انتظارات مشتریان را فراهم کنید، کار بزرگی انجام نداده اید. ارائه های معمول، کسالت آور و قابل پیش بینی را حذف کنید. این امکان وجود دارد که مشتری شما صدها ارائه ی محصول مثل هم را پشت سر گذاشته باشد. بنابراین

ادامه مقاله

۲۸
فروردین

دوری از اتلاف زمان در فروش

دوری از اتلاف زمان در فروش » ما همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ولی وقتمان خیلی محدود است. تفاوت بین موفقیت و شکست، انتخاب های افراد در به تاخیر انداختن امور است. بازنده ها کارهای مهمی که در زندگی شان حیاتی است را به تعویق می اندازند اما برنده ها و افراد موفق فعالیت های کم اهمیت را به بعد موکول می کنند. به تعویق انداختن کارها، تاخیر در برنامه ریزی و نداشتن اطلاعات درباره محصول مهم ترین عواملی هستند که موجب می شوند شما زمان را در فروش از دست بدهید. اگر به هر دلیلی ارتباط با

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید