قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی و فروش - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی و فروش

۵
تیر

استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT برای رشد بازاریابی

چه می‌ شد اگر یک ابزار تحلیلی وجود داشت که به شما کمک می‌ کرد تا در تمام موقعیت‌ های بحرانی و مهم یک شرکت توجه همگان را به خود جلب کنید؟ این ابزار وجود دارد و به آن ابزار تجزیه و تحلیل SWOT گفته می‌ شود. از این ابزار عالی برای تراز کردن کمپین بازاریابی و رشد بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید. با انجام تجزیه و تحلیل SWOT برای کسب و کار و استراتژی‌ های بازاریابی خود، شما می‌ توانید: -نقاط قوت خود را برجسته کنید. -نقاط ضعف خود را بپذیرید. -فرصت‌ هایی برای رشد و پیشرفت را

ادامه مقاله

۲۹
خرداد

۱۰ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی

وقتی با افراد موفق در ارتباط باشید، یکی از جالب ­ترین کارهایی که می­ توانید انجام دهید این است که سعی کنید مهارت­ هایی که باعث موفقیت فرد در آن حرفه و آن نقش شده را تعیین کنید. این کار در حرفه بازاریابی جالب­ تر نیز هست زیرا بازاریابی در طول دهه گذشته بسیار تغییر کرده است. بازاریاب­ های موفق می­ توانند ویژگی­ های بسیار مختلف و گسترده­ ای داشته باشند، اما ما در اینجا ۱۱ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی که بسیار پر کاربرد اند را شناسایی کرده ایم.

ادامه مقاله
۲۲
خرداد

دلایل خرید مصرف کنندگان چیست؟

دلایل زیادی باعث می‌شوند تا مشتریان تصمیم بگیرند تا پولی را که به سختی بدست ‌آورده‌اند صرف خرید کنند. اما آیا می‌دانید که چرا تصمیم می‌گیرند آن را به شما بدهند؟ زمانی که محصولات یا خدمات را به فروش می‌رسانید، مهم است که بدانید چرا مردم اقدام به خرید کرده و دلایل خرید آنها را بشناسید. بازاریابی، فروش، زیرساخت‌های عملیاتی و خدمات به مشتریان باید با دیدگاه خرید مصرف‌کنندگان در ذهنشان هماهنگ باشد.

ادامه مقاله
۲۰
خرداد

انواع مصرف کنندگان و چگونگی دستیابی به آن‌ها

در کسب ‌و کارها انواع مختلفی از مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات وجود دارند که شرکت‌ها و تولیدکنندگان پیشنهاد فروش خود را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

ادامه مقاله
۱۵
خرداد

معنا و مفهوم رفتار مصرف‌ کننده

با توجه به اینکه رفتار مصرف کننده مورد توجه بسیاری از مدیران، صاحبان کسب و کار و محققان قرار گرفته، مدیران نواندیش به ارائه سلسله مقالاتی در حوزه رفتار مصرف کننده می پردازد

ادامه مقاله
۲۱
اردیبهشت

۵نکته موثر برای پیشرفت در استراتژی فروش کسب و کارتان

یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری، توسعه یک استراتژی فروش است که بتواند به فروش بیشتر کمک کند. پس موفقیت در آن نمی تواند کار راحتی باشد و از طرفی اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند در صدر صنعت خود قرار گرفته و ثابت قدم و پیشرو باشند، دائماَ در حال رقابت و دست و پنجه نرم کردن با رقبای خود هستند.

ادامه مقاله
۱۸
اردیبهشت

۱۰ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

به ۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد اشاره نمودیم و گفتیم که ممکن است تماس سرد اصلاً کار جالبی در فروش تلفنی نباشد. اما در بسیاری از صنایع یا کسب و کارها امری لازم و مهم تلقی خواهد شد. برای اینکه تماس سرد خوبی را پیش ببرید، بهتر است به نکات و تکنیک های زیر، توجه کنید:

ادامه مقاله
۱۳
اردیبهشت

۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

هر نوع برخورد یا تماسی که برای بار اول، با کسانی برقرار می‌شود که هیچ آشنایی با آنها وجود ندارد، تماس سرد (cold calling) نامیده می‌شود. تماس‌های سرد یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. باید بدانیم حتی حرفه‌ای‌ترین فروشندگان نیز در ۹۰ درصد مواقع نمی‌توانند در فروش تلفنی طی یک تماس سرد چیزی بفروشند، اما این به معنای عدم موفقیت آنها در اولین تماس نیست.

ادامه مقاله
۱
اردیبهشت

بازاریابی اپل و ۱۰ درس کاربردی آن

استیو جابز موسس اپل، مدرک کارشناسی ارشد نداشت، او قطعاً یک مهندس هم نبود، اما در بازاریابی سرآمد بود و این مهارت­ های بازاریابی او، اپل را به بالاترین تقطه رساند و شرکت را از ورشکستگی نجات داد.

ادامه مقاله
۲۶
فروردین

۹ نکته مهم بازاریابی و فروش برای استارتاپ ها

    ویژه

اینکه چگونه شما محصول خود را می‌فروشید از اینکه چگونه خودتان را در بازار معرفی می‌کنید دو موضوع متفاوت هستند. انجام یک بازاریابی درست می‌تواند یک مزیت باور نکردنی برای درآمد خالص کسب‌ و کار شما باشد.

ادامه مقاله
۱۶
اسفند

۱۴ استراتژی برای افزایش فروش محصول

از ۱۴ استراتژی معرفی شده در این مقاله برای افزایش فروش به مشتریانی که تمایل به خرید محصولات شما دارند، استفاده کنید.

ادامه مقاله
۹
بهمن

۷ تکنیک موثر در آموزش فروشندگان جدید

استخدام فروشندگان حرفه ای نیاز به هزینه زیادی دارد. حقوق و مزایای آنها نیاز به تدارک بودجه و سرمایه گذاری سنگین دارد که می تواند به شرکت فشار وارد کند. بدیهی است که مدیران می خواهند که در نهایت به برگشت مناسب سرمایه خود در این امر دست پیدا کنند. اما برای رسیدن به این هدف مشکلاتی وجود دارد. باید بدانید که از هر ۵ نماینده فروش، سه تای آنها برای حداقل ۷ ماه پیشرفتی نمی کنند و این تاخیر در پیشرفت برای شرکتها هزینه دارد. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار تلاش می کنند تا فرآیند آموزش را مختصر و مفیدتر کنند. در اینجا به ۷ تاکتیک در آموزش فروشندگان جدید اشاره می کنیم :

ادامه مقاله
۲
بهمن

بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه تفاوت هایی دارند؟

غلب مردم تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این یعنی آنها ارزش هر یک از روش ها را نمی دانند. کلمه های بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی هنوز به جای هم استفاده می شوند این کار می تواند باعث تداخل شرح وظایف شود. با این حال اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کمپین تلفنی خود داشته باشید، داشتن اطلاعات درباره تفاوت ها و چگونگی استفاده مفید از آنها برای کمک به کسب و کارتان حیاتی است.

ادامه مقاله
۲۹
دی

چگونه بخش بندی مشتریان کسب و کار را انجام دهیم؟

    ویژه

زمانی که بخش بندی مشتریان در کسب و کار به درستی انجام گیرد، به عنوان یک ابزار بازاریابی مناسب عمل می کند. بخش های مختلف بسیاری وجود داشته که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، اما تنها تعداد کمی از آن بخش ها برای مشتریان خاص تان مناسب اند. به این منظور، انتخاب بخش ها و قرار دادن مشتریان در آن بخش ها باید به دقت انجام شود. بخش بندی دقیق مشتریان می تواند برای بهبود محصول، فعالیت های بازاریابی و نهایتاً سودآوری شما مورد استفاده واقع شود.

ادامه مقاله
۲۷
دی

آیا شما یک مدیر فروش داده محور هستید؟

راهی که مدیر فروش آن را دنبال می کند تا تصمیم گیری کند، بسیار مهم است. مدیر فروش داده محور از اطلاعات و منابع برای موثر واقع شدن اقدامات، قبل از انجام آنها استفاده می کند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید