قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی و فروش - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی و فروش

۱۶
مرداد

۶ مزیت تقسیم بندی بازار برای کسب و کارها

اگر شما بازارتان را تقسیم بندی نکنید، آنگاه کارمندان شما نمی­دانند به چه کسانی باید محصولات را بفروشند و یا اصلا چه چیزی را باید بفروشند. شما نمی­توانید بدون تقسیم بندی بازار، یک استراتژی بازار را تهیه کنید.

ادامه مقاله
۳۱
تیر

درک مفاهیم رفتار مصرف‌کننده برای بازاریابان چه منافعی دارد؟

در مقاله قبلی به توضیح رفتار مصرف کننده و اهمیت آن در کسب و کار پرداختیم و گفتیم که اهمیت درک رفتار مصرف کننده برای بازاریابان چه ضرورتی دارد. در این مقاله نیز به ادامه مطلب پرداخته و توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۶
تیر

رفتار مصرف‌کننده چه اهمیتی دارد؟

درک رفتار مصرف‌کننده برای هر سازمانی قبل از راه‌اندازی هر محصولی مهم است. اگر سازمانی نتواند نحوه ارتباط مشتری با محصول را تجزیه و تحلیل کند، دچار ضرر و زیان خواهد شد. رفتار مصرف‌کننده بسیار پیچیده است، چون هر مصرف‌کننده‌ دیدگاه متفاوتی نسبت به خرید، مصرف و همچنین دسترسی متفاوتی به محصول دارد.

ادامه مقاله
۱۹
تیر

اهمیت آمیخته بازاریابی در چیست؟

در بخش بازاریابی مقالات زیادی درباره آمیخته بازاریابی (marketing mix) نوشته شده است. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید برنامه ­ریزی برای استراتژی های سازمان خود را با توجه به آمیخته بازاریابی انجام دهند. دلایل بسیاری وجود دارند که اهمیت آمیخته بازاریابی را نشان می­دهند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

ادامه مقاله
۱۰
تیر

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده برای تقویت کسب‌وکار

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده نگاهی دقیق به انگیزه‌ها، استدلال‌ها و اقداماتی که به تصمیم خرید می‌انجامد را دارا می‌باشد.

ادامه مقاله
۵
تیر

استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT برای رشد بازاریابی

چه می­ شد اگر یک ابزار تحلیلی وجود داشت که به شما کمک می­ کرد تا در تمام موقعیت­ های بحرانی و مهم یک شرکت توجه همگان را به خود جلب کنید؟ این ابزار وجود دارد و به آن ابزار تجزیه و تحلیل SWOT گفته می­ شود. از این ابزار عالی برای تراز کردن کمپین بازاریابی و رشد بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید.

ادامه مقاله
۲۹
خرداد

۱۰ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی

وقتی با افراد موفق در ارتباط باشید، یکی از جالب ­ترین کارهایی که می­ توانید انجام دهید این است که سعی کنید مهارت­ هایی که باعث موفقیت فرد در آن حرفه و آن نقش شده را تعیین کنید. این کار در حرفه بازاریابی جالب­ تر نیز هست زیرا بازاریابی در طول دهه گذشته بسیار تغییر کرده است. بازاریاب­ های موفق می­ توانند ویژگی­ های بسیار مختلف و گسترده­ ای داشته باشند، اما ما در اینجا ۱۱ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی که بسیار پر کاربرد اند را شناسایی کرده ایم.

ادامه مقاله
۲۲
خرداد

دلایل خرید مصرف کنندگان چیست؟

دلایل زیادی باعث می‌شوند تا مشتریان تصمیم بگیرند تا پولی را که به سختی بدست ‌آورده‌اند صرف خرید کنند. اما آیا می‌دانید که چرا تصمیم می‌گیرند آن را به شما بدهند؟ زمانی که محصولات یا خدمات را به فروش می‌رسانید، مهم است که بدانید چرا مردم اقدام به خرید کرده و دلایل خرید آنها را بشناسید. بازاریابی، فروش، زیرساخت‌های عملیاتی و خدمات به مشتریان باید با دیدگاه خرید مصرف‌کنندگان در ذهنشان هماهنگ باشد.

ادامه مقاله
۲۰
خرداد

انواع مصرف کنندگان و چگونگی دستیابی به آن‌ها

در کسب ‌و کارها انواع مختلفی از مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات وجود دارند که شرکت‌ها و تولیدکنندگان پیشنهاد فروش خود را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

ادامه مقاله
۱۵
خرداد

معنا و مفهوم رفتار مصرف‌ کننده

با توجه به اینکه رفتار مصرف کننده مورد توجه بسیاری از مدیران، صاحبان کسب و کار و محققان قرار گرفته، مدیران نواندیش به ارائه سلسله مقالاتی در حوزه رفتار مصرف کننده می پردازد

ادامه مقاله
۲۱
اردیبهشت

۵نکته موثر برای پیشرفت در استراتژی فروش کسب و کارتان

یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری، توسعه یک استراتژی فروش است که بتواند به فروش بیشتر کمک کند. پس موفقیت در آن نمی تواند کار راحتی باشد و از طرفی اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند در صدر صنعت خود قرار گرفته و ثابت قدم و پیشرو باشند، دائماَ در حال رقابت و دست و پنجه نرم کردن با رقبای خود هستند.

ادامه مقاله
۱۸
اردیبهشت

۱۰ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

به ۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد اشاره نمودیم و گفتیم که ممکن است تماس سرد اصلاً کار جالبی در فروش تلفنی نباشد. اما در بسیاری از صنایع یا کسب و کارها امری لازم و مهم تلقی خواهد شد. برای اینکه تماس سرد خوبی را پیش ببرید، بهتر است به نکات و تکنیک های زیر، توجه کنید:

ادامه مقاله
۱۳
اردیبهشت

۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

هر نوع برخورد یا تماسی که برای بار اول، با کسانی برقرار می‌شود که هیچ آشنایی با آنها وجود ندارد، تماس سرد (cold calling) نامیده می‌شود. تماس‌های سرد یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. باید بدانیم حتی حرفه‌ای‌ترین فروشندگان نیز در ۹۰ درصد مواقع نمی‌توانند در فروش تلفنی طی یک تماس سرد چیزی بفروشند، اما این به معنای عدم موفقیت آنها در اولین تماس نیست.

ادامه مقاله
۱
اردیبهشت

بازاریابی اپل و ۱۰ درس کاربردی آن

استیو جابز موسس اپل، مدرک کارشناسی ارشد نداشت، او قطعاً یک مهندس هم نبود، اما در بازاریابی سرآمد بود و این مهارت­ های بازاریابی او، اپل را به بالاترین تقطه رساند و شرکت را از ورشکستگی نجات داد.

ادامه مقاله
۲۶
فروردین

۹ نکته مهم بازاریابی و فروش برای استارتاپ ها

    ویژه

اینکه چگونه شما محصول خود را می‌فروشید از اینکه چگونه خودتان را در بازار معرفی می‌کنید دو موضوع متفاوت هستند. انجام یک بازاریابی درست می‌تواند یک مزیت باور نکردنی برای درآمد خالص کسب‌ و کار شما باشد.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید