مدیریت بازاریابی و فروش

۲
بهمن

بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه تفاوت هایی دارند؟

غلب مردم تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این یعنی آنها ارزش هر یک از روش ها را نمی دانند. کلمه های بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی هنوز به جای هم استفاده می شوند این کار می تواند باعث تداخل شرح وظایف شود. با این حال اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کمپین تلفنی خود داشته باشید، داشتن اطلاعات درباره تفاوت ها و چگونگی استفاده مفید از آنها برای کمک به کسب و کارتان حیاتی است.

ادامه مقاله
۲۹
دی

چگونه بخش بندی مشتریان کسب و کار را انجام دهیم؟

    ویژه

زمانی که بخش بندی مشتریان در کسب و کار به درستی انجام گیرد، به عنوان یک ابزار بازاریابی مناسب عمل می کند. بخش های مختلف بسیاری وجود داشته که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، اما تنها تعداد کمی از آن بخش ها برای مشتریان خاص تان مناسب اند. به این منظور، انتخاب بخش ها و قرار دادن مشتریان در آن بخش ها باید به دقت انجام شود. بخش بندی دقیق مشتریان می تواند برای بهبود محصول، فعالیت های بازاریابی و نهایتاً سودآوری شما مورد استفاده واقع شود.

ادامه مقاله
۲۷
دی

آیا شما یک مدیر فروش داده محور هستید؟

راهی که مدیر فروش آن را دنبال می کند تا تصمیم گیری کند، بسیار مهم است. مدیر فروش داده محور از اطلاعات و منابع برای موثر واقع شدن اقدامات، قبل از انجام آنها استفاده می کند.

ادامه مقاله
۲۲
دی

افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

آمیخته بازاریابی (۴p) از مفاهیم کلیدی در بازاریابی به شمار می رود و به عنوان ابزاری تاثیرگذار بر مشتری عمل می کند. برای تمام کسب و کارها نمی توان یک آمیخته بازاریابی یکسان در نظر گرفت اما در بازاریابی خدمات معمولاً از ۷p یا ۸p استفاده می کنند

ادامه مقاله
۲۰
دی

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

    ویژه

مدیران فروش در پروسه های کسب و کار از اهمیت و جایگاه به سزایی در رشد و توسعه مجموعه برخوردارند. در این بین نوع و شدت عملکرد این مدیران می تواند متضمن بقا یا شکست کسب و کار باشد. مدیران فروش موفق فرصت های جدیدی را در تعامل با بازار و مشتریان خود خلق می نمایند و همین امر باعث تمایز این گونه مدیران فروش با سایر همکارانشان است.

ادامه مقاله
۱۸
دی

فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

امروزه شرکت ها دریافته اند که فروش موفق، به تعداد تقاضاها بستگی ندارد، بلکه به جذب و حفظ درست مشتریان توسط فروشندگان مرتبط است.

ادامه مقاله
۸
دی

مفاهیم اولیه بازاریابی و انواع آن

بازاریابی یعنی نحوه ارتباط مجموعه شما با مصرف کنندگان. اینکه مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای ارائه محصول مورد نظر با قیمتی که مصرف کنندگان حاضر به پرداخت آن هستند

ادامه مقاله
۴
دی

کشف مهم ترین استراتژی های مدیریت فروش

    ویژه

یک مدیر فروش حرفه ای، با استفاده از استراتژی های مناسب، می تواند تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کند. در اینجا شما را با چند استراتژی کلیدی

ادامه مقاله
۲۹
آذر

۵ راز حیاتی در مدیریت فروش موفق

آخرین باری که شما به عنوان یک فروشنده سعی کردید تا ذهن مدیرفروش تان را بخوانید چه زمانی بوده؟در فرآیند مدیریت فروش، فروشندگان همیشه سعی می کنند تا فکر و ذهن مشتریان احتمالی را بخوانند.

ادامه مقاله
۲۲
آذر

۸ راه برای ایجاد یک فرهنگ فروش مثبت

زمانی که یک فرهنگ فروش سالم در محیط کسب و کارتان حاکم باشد، آن گاه می توانید استعدادهای فروش را جذب تیم تان نموده و تیم قدرتمندی تشکیل دهید.

ادامه مقاله
۱۰
آذر

۵ نوع سوال که فروشندگان باید از پرسیدن آن اجتناب کنند

    ویژه

همانطور که می دانید امروزه فروشندگان به این شیوه آموزش می بینند که کمتر صحبت کرده و بیشتر سوال بپرسند. اما همه سوالات ارزش پرسیدن ندارند. زیرا پرسیدن سوالات نابجا و بی مورد نه تنها با ارزش ترین دارایی انسانها ،

ادامه مقاله
۲۲
آبان

با ۵ قانون طلایی در بازاریابی پیشرو شوید

    ویژه

با ۵ قانون طلایی در بازاریابی پیشرو شوید» این روزها اینترنت پر از اطلاعاتی درباره ی چگونگی ایجاد یک لندینگ پیج، برنامه ریزی برای کمپین ایمیلی و غیره است. اما اغلب نمی شنویم که درباره اصول ابتدایی بازاریابی سوالی بپرسند و اصلا سوالی در مورد چگونگی موفقیت در بازاریابی و تبدیل آن به بازاریابی پیشرو نمی شود. به نظر می رسد در این دوره ی تخصصی از اینترنت، بازاریابی به جای یک چارچوب مفهومی، به مجموعه ای از سیستم ها تبدیل شده است. در اینجا سوال مهم این است که آیا بازاریابی پیشرو "قوانینی" دارد که برای مخاطبین آنلاین یا

ادامه مقاله

۳
آبان

۹ گزینه بازاریابی مشتری محور برتر

    ویژه

بازاریاب­ های حرفه ای در مورد بازاریابی مشتری محور، تجربیات مشتریان، اطلاعات مشتری و روش­ های دیگر در جهت تجزیه و تحلیل، جذب، شاد کردن و رفع نگرانی‌های مشتریان صحبت می‌کنند. روش‌های بازاریابی که در زیر آمده­ اند می­ توانند به شما کمک کنند تا مشتری مدارتر بوده و از رقبا پیشی بگیرید.

ادامه مقاله
۲۱
مهر

کمپین‌های بازاریابی اثربخش چگونه ایجاد می‌شوند؟

در بسیاری از شرکت ها کمپین های بازاریابی مهمترین روش مورد استفاده برای ارتباط با بازار، تقویت جایگاه و کسب مشتری هستند. کمپین هایی که به خوبی تدوین می شوند، شامل دنباله ای از ارتباطات با بازار هستند. بسیاری از کمپین های بازاریابی شامل یک شمای کلی بوده، که می توانند در طولانی مدت با تغییرات متعدد یا ابزارهای متفاوت به کار رفته تا یک داستان را بیان کنند. فضای بازار شلوغ است و پیامی که یکبار از طریق یک رسانه ارسال شده باشد به ندرت در بازار تغییری ایجاد می کند. با این حال عددی خاص برای تعیین میزان

ادامه مقاله

۱۴
مهر

دانستنی های جالب از بازاریابی حرفه ای

قطعاً فعالیت هایی که یک بازاریاب حرفه ای در طول زندگی کاری اش انجام می دهد را نمی توان در چند جمله و عبارت بیان کرد، زیرا بازاریاب ها با توجه به نوع کسب و کارشان، تغییر و تحولاتی در نحوه کارشان به وجود می آید. به طور مثال در برخی از شرکت ها .

ادامه مقاله