ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

همایش ملی بازاریابی و فروش

چرا باید در همایش ها شرکت کنیم؟

کنفرانس ها، سمینارها ،کارگاه های آموزشی و هر رویداد دیگری که به صورت زنده برگزار شود، فرصت بی نظیری برای یادگیری بوده وهم چنین فرصت های شغلی جدیدی خلق می کنند که در هیچ جای دیگری نمی توان آنها را یافت

درباره همایش

تاریخ برگزاری: 3 بهمن 98

ما در مدیران نواندیش؛ خدا را شاکریم که در راستای تحقق این هدف باز توفیق این را داریم تا برای پنجمین بار در همایش ملی بازاریابی و فروش در استان گیلان و کلانشهر رشت میزبان مهمانان عزیز و گرانقدر از اقصی نقاط ایران عزیزمان باشیم. در همایش ملی بازاریابی و فروش همانند همایش های گذشته، از اطلاعات و دانش به‌روز اساتید بنام حوزه کسب و کار بهره‌مند خواهیم شد. همایش در سوم بهمن ماه 1398 برگزار شد.

درباره همایش ملی بازاریابی و فروش

طبق تحقیقات صورت گرفته، افرادی که آموزش می‌بینند و به طور شایسته برانگیخته می‌شوند، 80 تا 90درصد از توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را بروز می‌دهند. لذا شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی شرکت‌ها و سازمان‌های کنونی برای مواجهه با چالش‌های متعدد به منظور بقا در عرصۀ رقابت تجارت جهانی، توانمندسازی نیروها و سرمایه‌های انسانی است که این توانمندی جز به مدد آموزش‌های هدفمند و جهت‌دار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

سخنرانان همایش:

* دکتر محمد بلوریان تهرانی

  • مشاور و نویسنده حوزه مدیریت کسب‌و‌کار
  • مولف و مترجم 21 جلد کتاب در حوزه کسب و کار
  • دکتری بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا
  • 18 سال مشاوره مدیریت کارخانجات و شرکت هایی همچون بهروز و …

مشاهده رزومه دکتر محمد بلوریان تهرانی

 

* پروفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی

  • مشاور حوزۀ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ
  • رئیس سابق دانشگاه تی‌ساید انگلستان
  • رئیس سابق دانشگاه بورنموث انگلستان
  • موسس، مدیرعامل و رئیس دانشگاه انگلیسی صحار در عمان
  • برنده جایزه سلطنتی در مدیریت راهبردی و استراتژی

مشاهده رزومه پروفسور صدر الدین نجاتی

 

موضوعات محوری همایش

  • استراتژی‌های نفوذ و توسعه در بازار هدف
  • خنثی سازی فعالیت رقبا و راهکارهای بهینه رصد آن‌ها
  • یادگیری استراتژی ها و تکنیک های فرار از رقابت قیمتی در بازار
  • تیم سازی سازمانی  و راهکارهای افزایش بهره وری پرسنل
  • راهکارهای افزایش انگیزه و تفکر سیستمی در سازمان
  • حرکت به سمت روش و قابلیت‌های فروش بازارمحور
  • تغییر شرایط بازار و مصرف‌کنندگان با ورود رقبای خارجی
  • مدل نوین مارکتینگ و فروش بازارمحور
  • چطور باید برای مشتری ایجاد ارزش کرده و رابطه را بفروشیم؟
  • تکنیک‌ها و روش‌های افزایش مشتریان جدید، حفظ و وفاداری مشتریان موجود

 

مزایای همایش:

  • اعطاء گواهینامه با امضاء اساتید
  • اعطاء گواهینامه TUVnord آلمان
  • عکس ویژه با اساتید
  • عضویت 3ماهه در باشگاه مشتریان
  • 2 پذیرایی میان‌وعده و نهار به همراه اساتید

 

مکان: رشت، چهارراه گلسار، مرکز همایش‌های مخابرات استان گیلان

 

همایش های قبلی برگزار شده: