قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس استاندارد های ایزو - مدیران نواندیش

استاندارد های ایزو

۳۱
خرداد

۸ گام ضروری در فرآیند مدیریت تغییر موثر

سازمان ها پیوسته در حال تجربه ی تغییر هستند. این تغییر ممکن است از طریق پیاده سازی فناوری جدید، به روز رسانی فرآیندها، اجرای پیشنهادات جدید، سازماندهی مجدد یا بهبود خدمات مشتریان ایجاد شود. تغییر همیشه هست و برای رشد و سود آوری ضرورت دارد. فرآیند مدیریت تغییر به کارکنان و سازمان ها کمک می کند که تاثیرات ناخواسته این تغییرات را به حداقل برسانند.

ادامه مقاله
۲۴
خرداد

مدیریت تغییر در سازمان ها به چه معناست؟

در سازمان ها دو نوع عمده از تغییرات وجود دارد: تغییرات اعمال شده توسط شرایط و تغییرات برنامه ریزی شده برای تشویق به رشد و بهبود سازمان. این تغییرات هم در افراد و هم سازمان های بزرگ اجرا می شود. سیستم های مدیریت تغییر برای کمک به برنامه ریزی برای تغییر در سازمان ها به جای واکنش دادن سازمان ها در مقابل تغییرات طراحی شده اند.

ادامه مقاله
۱۷
خرداد

چرا مدیریت دانش مفید است؟

در مقاله قبلی به مفهوم مدیریت دانش و تعاریف مختلف آن و ابعاد مختلف پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پرداختیم. در این مقاله به اهمیت مدیریت دانش در سازمان و توضیح انواع دانش اشاره می نماییم.

ادامه مقاله
۸
خرداد

مدیریت دانش به چه معناست؟

مدیریت دانش(Knowledge management)، مدیریت سیستماتیک دارایی های دانش یک سازمان، به منظور ایجاد ارزش و دستیابی به الزامات تاکتیکی و استراتژیک می باشد.

ادامه مقاله
۳۰
اردیبهشت

سازمان ها چه مزایایی از پیاده سازی مدیریت ریسک به دست می آورند؟

ممکن است پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک برای سازمان های کوچک و متوسط یک سیاست عجیب به نظر برسد، با این حال چنین فعالیت هایی جایگاه مهمی در برنامه های کسب و کار برای تضمین عملیاتی بودن برنامه ریزی های سازمان دارد.

ادامه مقاله
۱۶
اردیبهشت

نقش فرآیند مدیریت ریسک در پیشرفت سازمان

استراتژی های موثر و کارآمد در فرآیند مدیریت ریسک به سازمان شما کمک می کنند تا ضعف ها، قدرت ها، فرصت ها و تهدید ها را شناسایی کنید. با پیش بینی اتفاقات غیر منتظره و برنامه ریزی برای آن، سازمان می تواند آمادگی لازم در صورت وقوع اتفاقات را داشته باشد.

ادامه مقاله
۹
اردیبهشت

مدیریت ریسک به چه معناست؟

ریسک بخشی از زندگی همه ماست، ما به ریسک ها برای رشد و توسعه نیاز داریم. در تمام بخش ها، از انرژی تا زیر ساخت ها، زنجیره تامین تا امنیت فرودگاه ها، بیمارستان ها و مسکن، مدیریت ریسک به طور موثر در رسیدن به اهداف یاری رسان است. در جهان سریع امروز، ریسک ها به سرعت در حال تکامل هستند. بنابراین با مدیریت ریسک اطمینان پیدا می کنیم که تهدید ها را حداقل کرده و از حداکثر فرصت ها استفاده می کنیم.

ادامه مقاله
۱۹
فروردین

۱۰ مزیت استاندارد های ایزو در شرکت های کوچک و متوسط

اگر شما جزء سازمان های کوچک و متوسط هستید که می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید، این مقاله به شما نشان می دهد که استاندارد های ایزو چگونه می توانند به شما کمک کند، همانطور که به هزاران سازمان پیش از شما برای گسترش کسب و کارشان کمک کرده است.

ادامه مقاله
۹
فروردین

معرفی کاربردی ترین استانداردهای ایزو

در مقاله قبلی از سلسه مقالات استانداردهای ایزو، به مزایای مختلف حاصل از پیاده سازی استانداردهای ایزو در سازمان ها اشاره نمودیم و به توضیح خانواده استاندارد ایزو ۹۰۰۱ پرداختیم. در این مقاله به سایر استانداردهای محبوب اشاره می نماییم.

ادامه مقاله
۲۱
اسفند

مقدمه ای بر معرفی استاندارد های ایزو

    ویژه

در مقاله حاضر به معرفی مهم ترین و کاربردی ترین اطلاعات در خصوص استاندارد های ایزو و توضیح استانداردهای محبوب خواهیم پرداخت.

ادامه مقاله
۱۱
اسفند

ایزو ۹۰۰۱ چه نقشی در زنجیره تامین دارد؟

مقاله حاضر پاسخ سوال های شما را در خصوص زنجیره تامین، داده و به شما آموزش خواهد داد چطور بیشترین استفاده را از ایزو ۹۰۰۱ در زنجیره تامین خود ببرید.

ادامه مقاله
۲۵
بهمن

چگونه از استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ استفاده کنیم؟

ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵یک استاندارد از مجموعه سیستم مدیریت کیفیت می باشد که به شرکت ها و سازمان ها برای بهره وری بیشتر و افزایش رضایت مشتری کمک می کند.

ادامه مقاله
۱۸
بهمن

از اصول مدیریت کیفیت چه می دانید؟

اصول مدیریت کیفیت، مجموعه ای از باور های اساسی، هنجارها، قوانین و ارزش هایی هستند که به عنوان پایه مدیریت کیفیت می باشند.

ادامه مقاله
۱۳
بهمن

پیاده سازی استاندارد ایزو۹۰۰۱ چه مزایایی دارد؟

ایزو ۹۰۰۱ مجموعه ای از الزامات برای سیستم مدیریت کیفیت می باشد و به سازمان ها و شرکت ها برای کارایی بهتر و بهبود رضایت مشتری کمک می کند. اساس ایزو ۹۰۰۱ بر پایه بهبود مستمر می باشد و به صورت منعطف طراحی شده تا برای سازمان های مختلف (از جمله تجاری، تولیدی، خدماتی و ...) قابل اجرا و پیاده سازی باشد. به همین دلیل تعریف مشخص از اهداف "کیفی" یا "کسب رضایت مشتری" ارائه نکرده است در عوض نیاز سازمانها را برای تعریف این اهداف و بهبود مستمر برای رسیدن به آنها را تعریف نموده است، سازمانها پس از رسیدن به اهداف، باید با ارزیابی مجدد خود برای رسیدن به بهبود مسمتر در سازمان خود تلاش کنند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید