قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت منابع انسانی - مدیران نواندیش

مدیریت منابع انسانی

۴
خرداد

با کارمندانتان مکالمه ای موثر داشته باشید

    ویژه

با کارمندانتان مکالمه ای موثر داشته باشید» از طریق داشتن مکالمه و گفتگویی موثر با کارمندانتان قادر خواهید بود که میزان جابه جایی آنها را کاهش داده و بهره روی را بالا ببرید. بسیاری از مدیران کسب و کارهای کوچک آنقدر مشغولند که گاهاً فراموش می کنند که گفت و گوهای شفافی با پرسنل شان داشته باشند. آنها با افراد مانند مهره های شطرنج برخورد می کنند، آنها را حرکت می دهند تا توسط آنها به اهداف شخصی شان دست پیدا کنند و با این وجود تعجب می کنند که چرا اعضای تیم شان از ممجموعه جدا می شوند! نتیجه

ادامه مقاله

۱
خرداد

در مصاحبه های استخدامی ستاره شوید

در مصاحبه های استخدامی ستاره شوید» بارها و بارها شنیده اید که می گویند برای ایجاد تاثیر مثبت اولیه فقط یک بار فرصت دارید. این قضیه علی الخصوص در مورد مصاحبه های کاری کاملاً صادق است؛ بنابراین کاری کنید که آن تاثیر اولیه نتیجه بخش باشد. این نکات طلایی را بخوانید تا بتوانید کاری کنید که خدایان استخدام در مصاحبه های کاری شما را برگزینند. از پیش به بهترین وجه برنامه ریزی کنید وقتی قرار است برای دریافت بهترین پیشنهادهای کاری به شدت زیر ذره بین قرار بگیرید و مجبور باشید به سوالات موشکافانه پاسخ دهید و کاری کنید خیال

ادامه مقاله

۲۳
اردیبهشت

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟» هیچ کس فردی را که خلاف جهت دیگران رفتار می کند و همیشه با نظرات سایرین مخالف است،دوست ندارد. شما به عنوان عضوی از تیم باید یاد بگیرید که چگونه با دیگران هماهنگ باشید و یکی از "آنها" شوید و مانند یک فرد غریبه، خارج از گروه نباشید. برای این منظور باید تا جایی که می توانید رفتارهای زیر را در خود تقویت کرده و خود را با همکارانتان سازگار و هماهنگ کنید. ۱-فرهنگ جمعی را بشناسید هر موسسه، شرکت یا حتی دفتر کوچکی دارای فرهنگ است. دانستن آن فرهنگ به شما

ادامه مقاله

۴
اردیبهشت

انجام مصاحبه دوم چه مزایایی دارد؟

انجام مصاحبه دوم چه مزایایی دارد؟»  آیا مصاحبه دوم برای کارمندانی که قصد استخدامشان را دارید، ترتیب داده اید؟ اگر جوابتان منفیست بهتر است این کار را امتحان کنید. هنگام استخدام افراد باید کاملاً آنها را بشناسید چون ممکن است همکاری شما با آنها تا چندین سال ادامه داشته باشد و همچنین آنها در شکست یا موفقیت کسب و کارتان نقشی اساسی دارند. در اولین مصاحبه با متقاضیان، شما اطلاعات اصلی و عمومی آن ها را بدست می آورید و  مصاحبه  دوم با افراد به شما کمک می کند در مورد آنها اطلاعات بیشتری بدست آورده و صلاحیتشان را ارزیابی کنید.

ادامه مقاله

۲۶
فروردین

رئیس هستید یا رهبر؟

رئیس هستید یا رهبر؟» اداره کردن یک گروه و یک تیم، از شما رهبر نمی سازد و مدیریت نادرست معمولاً منجر به کاهش کارایی و بهره وری سازمان خواهد شد. همچنین یکی از دلایلی که افراد شغلشان را ترک می کنند، داشتن یک رئیس نالایق است! کسی که توانایی هدایت و الهام بخشیدن به یک تیم کاری را دارد می تواند حس رقابت و تمایل به پیشرفت را در کارکنان سازمان ایجاد کند. بدترین کاری که یک رییس انجام می دهد زمانیست که به شما نگاه می کند و سرش را به علامت نارضایتی تکان می دهد به جای اینکه به شما اعلام کند

ادامه مقاله

۲۴
فروردین

مدیریت شخصیت های دردسرساز سازمان

    ویژه

مدیریت شخصیت های دردسرساز سازمان» رئیس بودن هرگز آسان نیست، اما برخی از کارمندان این کار را به طور ویژه سخت و مشکل می سازند. شما چگونه با افرادی که کارهای خود را خوب انجام می‌دهند اما در دلخور کردن شما و همکاران‌ متبحر هستند، مقابله می‌کنید؟ در این مقاله لیستی از شش شخصیت کارمندان مشکل ساز در شرکت و چگونگی انگیزه‌مند نمودن آن ها برای بهبود و اصلاح رفتارشان ذکر شده است و پیشنهادات عملی و کاربردی برای مقابله با آنها ارائه شده است. ۱. افرادی که اهل غیبت و شایعه‌پراکنی هستند تقریباً یک نفر از هر پنج کارمند

ادامه مقاله

۱۷
فروردین

از کارمندان منحصر به فرد چه می دانید؟

    ویژه

این که بدانیم چرا بعضی از افراد در کارشان موفق تر از دیگران اند، خیلی مهم است. در تحقیقی که اخیراً صورت گرفت، از ۵۰۰ رهبر کسب و کار در مورد ویژگی های کارمندان منحصر به فردشان سوال شد. طبق نتایج تحقیق" شخصیت " افراد به عنوان بارز ترین ویژگی انتخاب شد. ۷۸ درصد از رهبران اظهار داشتند که شخصیت کارمندان آن ها را از دیگران متمایز می کند. ۵۳ درصد به ویژگی های فرهنگی افراد اشاره داشتند. ۳۹ درصد مهارت های کارمندان را در نظر گرفتند. مشکل اینجاست که وقتی رهبران به شخصیت اشاره می کنند، نمی دانند دقیقاً

ادامه مقاله

۲۶
اسفند

چگونه مدیری دوست داشتنی باشیم؟

چگونه مدیری دوست داشتنی باشیم؟ به راستی چه رازی در محبوبیت افرادی چون جک ولش، استیو جابز، جف بزوس و... نهفته است. محبوب بودن و خوشنامی، شالوده های یک برند شخصی معتبر هستند. حال سوال اینجاست که چگونه می توان در محیط کار مدیر و رهبری دوست داشتنی باشیم؟ ۷ موردی که در ادامه می خوانید براساس تحقیقات و مصاحبه با برخی از موفق ترین و محبوب ترین رهبران کسب و کار گردآوری شده است و پیشنهاد می کنیم حتما این نکات را در نظر داشته باشید. ۱-گوش شنوا داشته باشیم شنیدن، شالوده ی روابط سازنده است. رهبران سازمانی محبوب

ادامه مقاله

۲۴
اسفند

چگونه به سوالات مصاحبه پاسخ دهیم؟

یکی از مهم ترین نکات در مصاحبه های شغلی، آمادگی لازم برای پاسخگویی سریع به سوالات است. بعضی از این سوالات رایج هستند و مصاحبه کنندگان انتظار دارند که در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ دهید. نیازی به حفظ کردن سوالات و پاسخ ها نیست بلکه باید قبل از مصاحبه درباره آنها فکر کنید و پاسخ های تاثیر گذار و مناسبی برایشان داشته باشید. هرچه آمادگی شما بیشتر باشد، پاسخ های قوی تری خواهید داد و احتمال استخدامتان بیشتر می شود.

ادامه مقاله
۱۷
اسفند

سوالات مهم در استخدام استعدادهای فروش

سوالات مهم در استخدام استعدادهای فروش» امروزه بسیاری از مدیران کسب و کار با چالشی اساسی در حوزه ی منابع انسانی روبه رو شده اند، چرا که هیچ راهبرد مشخص و مدونی برای جذب نیروهای شایسته و مستعد ندارند. غالب سازمان ها تنها پس از اخراج یا ترک کار برخی از کارمندانشان به تکاپو می افتند تا جای خالی نیروی خود را به هر روش ممکن از جمله آگهی درجراید و رجوع به مراکز کاریابی پر کنند. اما در غالب اوقات و به دلیل اهمال کاری و تعجیل در فرآیند جذب نیرو، افراد استخدام شده فاقد شایستگی ها و شاخصه

ادامه مقاله

۱۷
دی

علامات هشداردهنده در پذیرش کارجدید

علامات هشداردهنده در پذیرش کارجدید» همه ی ما ممکن است زمانی مجبور شویم به دنبال کار تازه ای بگردیم. در حقیقت اگر جوان هستید محققان اعتقاد دارند در طول زندگی حرفه ای خود ممکن است ۱۵ تا ۲۰ شغل مختلف را تجربه کنید. فارغ از اینکه دهه چندی محسوب می شوید، علائم هشدار دهنده ی خاصی وجود دارند که باید پیش از پذیرفتن پیشنهاد یک شغل تازه شما را وادار کنند مجدداً پاسخ مثبت خود را مورد بررسی قرار دهید. ۱۰ نمونه از این علائم هشدار دهنده را می توانید در ادامه ی این مطلب از نظر بگذرانید. ۱-کسب و کار مورد

ادامه مقاله

۱
شهریور

۷ سوال مصاحبه برای استخدام برترین‌ها

۷سوال مصاحبه  برای استخدام برترین‌ها » بیش از هر چیز دیگر، استخدام صحیح افراد سرنوشت کاری شما را تعیین می‌کند. بهترین‌ها را انتخاب کنید که تحت نظارت و افکار شما قرار می‌گیرند و به هدف‌هایتان جامه عمل می‌پوشانند. وقتی افراد نادرست را استخدام می‌کنید، زمانی که شغل شما گسترش یافت، خواهید دید با مجموعه‌ای از کارمندان متوسط روبه‌رو هستید که به ساعت‌هایشان می‌نگرند و انگیزه‌ای که خود شما دارید را در سایرین ایجاد نمی‌کنند. پس چگونه اطمینان یابیم که افراد را به درستی استخدام کرده‌ایم؟ این ۷ سوال را بپرسید؟ ۱- چه چیز شغل ما برای شما جذاب است؟ چگونه
ادامه مقاله
این محتوا تنها برای اعضای سایت قابل دسترسی است. برای عضویت یا ورود به حساب کاربری کلیک کنید.

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید