قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت کارآفرینی - مدیران نواندیش

مدیریت کارآفرینی

۲۸
اردیبهشت

۵ راه ساده برای ارتقا شبکه کارآفرینی

 ارتباطات از اصلی ترین ارکان تجارت و کسب وکار امروز محسوب می شوند. اگر کارآفرین هستید یا قصد راه اندازی یک مجموعه را دارید، داشتن شبکه کارآفرینی قوی به شما کمک می کند تا ارتباطات با ارزشی با سایر مالکان کسب وکار و کارافرینان بر قرار کنید. انواع مختلف شبکه های کارآفرینی با نوجه به مدت زمان فعالیت، نوع صنعت و سطح تجربیات افراد می تواند در کارتان به شما کمک کرده و در زمان های مواجه با مشکل، راه حل های موثری به شما ارائه کند. برخی مواقع سوال پرسیدن از کسانی که در حیطه ای مشابه ما فعالیت

ادامه مقاله

۱۵
اردیبهشت

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید کارآفرینی یکی از شیرین ترین واژه های دنیاست. فردی تصمیم می گیرد کسب‌و‌کار جدیدی راه اندازی کند و پس از طی مراحلی سخت و دشوار صاحب کسب و کار می شود. او می تواند ایده های خلاقانه خود را اجرا کند و آن ها را به درآمد تبدیل کند. چنین شخصی بین اقوام و دوستان از احترام زیادی برخوردار است و دیگران او را به دید فردی خلاق می نگرند. حتماً شما هم درباره شروع کسب‌و‌کار بر مبنای یک ایده شنیده اید یا مثال های واقعی آن را دیده اید. 

ادامه مقاله

۱۴
اردیبهشت

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟

    ویژه

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟ بیشتر استارتاپ‌ها با ایده یک نفر شروع می‌شوند. اما برای تبدیل این ایده به عمل شما نمی‌توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید، و از سویی دیگر اگر تخصص های لازم، مثل برنامه‌نویسی، مدیریت، بازاریابی و... نداشته باشید، به افراد متخصص نیاز خواهید داشت. کمبود سرمایه مالی برای استخدام افراد متخصص اولین مشکلی است که جوانان صاحب ایده برای راه‌اندازی استارتاپ خود با آن مواجه می‌شوند و دومین مشکل این است که نمی‌دانند از کجا و چطور افراد با استعداد و موردنیاز را پیدا کنند. نیروهایی که با درک فرصت‌ها برای

ادامه مقاله

۱۲
اردیبهشت

چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟

    ویژه

 چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟ انجام یک تجزیه‌ و تحلیل رقابتی می‌تواند یک گام اساسی در شروع کسب‌و‌کار باشد به عنوان مثال، قبل از ایجاد مکان دیگر، توسعه مکان جدید یا اضافه کردن خط تولید محصول جدید، یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. در این مقاله با این موضوع آشنا می‌شوید که چگونه درک بهتری از رقابت داشته باشید. ۱. رقبای خود را شناسایی کنید. فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، رقبایی که در صنف شما وجود دارند می‌توانند آشکار (مانند یک رستوران در خیابان شما) و نه چندان آشکار (مانند فروشگاه موادغذایی که

ادامه مقاله

۱۹
فروردین

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ » مهمترین مسئله برای یک استارتاپ، فروش است. باید بدانید حتی اگر محصول شما عالی نباشد، فروش یک محصول خوب بهتر از دیرتر فروختن یک محصولِ عالی است. علاوه‌ بر این، به روزسانی یک خط محصول نیز می‌تواند یک فرصت بزرگ برای مقابله با کسب و کارهای رقبا باشد. همچنین عرضه محصول جدید، فرصت‌های خوبی برای ایجاد سر و صدا و بیشتر در معرض دید قرارگرفتن در بازار فراهم می‌کند. پس اگر شما یک محصول مناسب برای عرضه در بازار دارید، چگونه آن را در بازار ارائه می‌دهید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را

ادامه مقاله

۸
فروردین

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها»استارتاپ ها شرکت های کوچک، جوان و نوپایی هستند که عموماً از یک ایده ی ناب شکوفا می شوند و در بستر فناوری شکل می گیرند و رشد می کنند. استارتاپ ها به دلیل ماهیت خود، سازمان هایی بسیار کوچک هستند و نیروی انسانی چندانی نمی طلبند و هدف از ایجاد آن ها توسعه ی پدیده ی خود اشتغالی است. البته این شرکت های کوچک در صورت مدیریت صحیح و اثر بخش می توانند در کمترین زمان به بزرگترین غول های تجاری تبدیل شوند. دراین مقاله به ۷ ایده ی اثر بخش بازاریابی برای استارتاپ

ادامه مقاله

۱۸
اسفند

۵ گام برای ایجاد تغییر در سازمان

حتی موفق‌ترین شرکت‌ها هم نمی‌توانند با تکیه بر تکنولوژی‌ها، ایده‌ها و راهبرد‌های یکسانی که شاید در گذشته موثر بوده‌اند از عهده‌ی رکود و کسادی بر بیایند و باید ایده ها و تغییرات جدیدی را در سازمان اجرا نمایند. اگرچه مدیریت ارشد سازمان ها مسئول تغییرات بزرگی هستندکه مسیر کسب و کار را عوض می‌کند، اما بسیاری از نقش‌های روزمره بر دوش کارمندانی است که در پشت صحنه سخت کار می‌کنند. گاهی اوقات، همین کارمندان هستند که بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها را مطرح‌ می‌نمایند و به شرکت کمک می‌کنند تا همگام با زمان پیش برود.

ادامه مقاله
۱۶
اسفند

چالش های راه اندازی کسب و کار با دوستانتان

شروع یک کسب و کار جدید با دوستانتان می تواند بسیار ارزشمند بوده و در عین حال چالش های خاص خود را داشته باشد.شما به افراد و شرکایی نیاز دارید که باعث پیشرفت تان شوند و حتی در مواقعی نگرانتان کنند – افرادی که باهوش بوده و این احساس را به شما القا کنند که باید فراتر از محدودیت ها و توانایی های خود تلاش کنید تا از رقبا قوی تر ظاهر شوید. اگر آن ها اطلاعات و دانشی فراتر از شما داشته باشند، موجب قدرتمندی و رشد تیم شما خواهند شد.

ادامه مقاله
۱
اسفند

علل سقوط کسب و کار تان را بشناسید

علل سقوط کسب و کار تان را بشناسید > در دنیای کسب و کار امروز هر چه میزان شناخت شما از محیط و شرایط درونی و بیرونی سازمانتان بیشتر باشد، به همان میزان به موفقیت بیشتری در مدیریت کسب و کارتان دست خواهید یافت. در این مقاله برآنیم با بررسی علل سقوط کسب و کار های ایرانی و خصوصاً نوپا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. ۱- نوع واکنش مدیران به تغییرات عمده ترین علل سقوط کسب و کار در نوع واکنش های مدیران آن بنگاه نسبت به تغییرات به وجود آمده حاصل می شود. اگر کمی

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید