قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت کارآفرینی - مدیران نواندیش

مدیریت کارآفرینی

۲۳
مرداد

اهمیت برنامه کسب و کار برای کارآفرینان

از اولین قدم های کارآفرینی، تدوین برنامه کسب و کار است. اگر یک کارآفرین بخواهد ایده ی خود را به واقعیت تبدیل کند نیاز به برنامه کسب و کار قوی ای دارد. بدون تدوین برنامه کسب و کار، اکثر پروژه ها به شکست خواهند انجامید. در این مقاله درباره ی ابعاد مختلف برنامه کسب و کار بحث خواهیم کرد.

ادامه مقاله
۱۴
مرداد

عوامل موثر در ایجاد کسب و کار جدید

بیشتر افراد در برهه ای از زندگی خود، ایده ای در ذهن داشته اند که بر مبنای آن می‌توانستند کسب‌وکار جدیدی شکل دهند، اما فقط تعداد بسیار اندکی از این افراد این کار را انجام داده‌اند. سوال مهم این است که چه محرک‌هایی مورد نیاز است تا افراد را برانگیزاند که این ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنند؟

ادامه مقاله
۲۴
تیر

مهارت های روزمره مدیران کارآفرین

به نظر می رسد مهارت های روزمره مدیران بی اهمیت باشد: حرف زدن، گوش دادن، نوشتن، خواندن، یادگرفتن. این ها به شئونات هیچ مدیر محترمی نمی خورد چه رسد به یک مدیر کارآفرین! اما می توانید مطمئن باشید که مدیران کارآفرین با دانشی که از ابزارهای پیچیده تر مدیریت دارند، پیشرفت نکرده یا شکست نخورده‌اند.

ادامه مقاله
۱۷
تیر

چگونه می‌توانید رهبر یک تیم کارآفرین باشید؟

اصولاً هر کارآفرین موفق، رهبر موفقی نیز می‌باشد. هرچند که تعداد افراد تحت امر او بسیار کم باشد. یک مدیر واحد تولیدی یا خدماتی باید در جستجوی فرصت باشد تا بتواند جهت اجرای طرح یا پروژه‌ای که پایه‌ریزی نموده، نسبت به تامین نیروی انسانی، منابع مالی و امکانات فیزیکی، برنامه‌ریزی و در چهارچوب هدف کلی با توجه به توان و تخصص افراد، تکلیف معین نموده و تا حصول نتیجه، رهبری اجرای طرح را برعهده گیرد.

ادامه مقاله
۱۴
تیر

۳ راهکار عملی در مدیریت کسب و کار

خیلی از ما بدون تسلط کامل بر هنر مدیریت خودمان، زندگی را طی می‌کنیم. کار بخش مهمی از زندگی ماست و باید نکات مهم و کاربردی این حوزه را یاد گرفته و از آنها استفاده کنیم. این نکته در مورد کارآفرینان نیز صدق کرده و باید به نکات اساسی و لازم توجه کرده تا از این بخش بیشترین سود را ببرند.

ادامه مقاله
۶
خرداد

اهمیت و چگونگی بازاریابی در مسیر کارآفرینی

پیش از حرکت در مسیر کارآفرینی لازم است در مورد تئوری بازاریابی چند نکته را بدانیم. اینکه مفهوم بازاریابی چیست و از چه مؤلفه‌هایی تشکیل شده و با کسب چه فاکتورهایی می‌توان به نتایج مطلوب در بازاریابی رسید.

ادامه مقاله
۳۰
فروردین

کارآفرینان موفق به چه مواردی توجه نمی کنند؟

همیشه سعی بر این است بایدهای هر حرفه ای آموزش داده شود، بنابراین نبایدها به فراموشی سپرده می شوند. "نبایدهای" هر حرفه‌ای، به مراتب مهم تر از "بایدهاست".

ادامه مقاله
۲۹
اسفند

اهمیت خودشناسی در کارآفرینی

فردی که خواستار کارآفرینی است، باید از تمام توان درونی خود استفاده کرده و از اهمیت خودشناسی در کارآفرینی آگاه باشد.

ادامه مقاله
۲۳
اسفند

۳ گام نهایی در راه اندازی کسب و کار جدید

ایده های مختلفی برای چگونگی شروع یک کسب و کار جدید وجود دارد. در این مقاله به ۴ گام اولیه در راه اندازی یک کسب و کار جدید اشاره می کنیم و

ادامه مقاله
۲۸
مهر

چگونه کارآفرینی پولساز شویم؟

چگونه کارآفرینی پولساز شویم؟» اکثر مردم فکر می‌کنند که کارآفرین بودن به معنای داشتن یک ایده خارق‌العاده است. اما واقعیت این است که برای شروع کاری جدید نیازمند ایده‌ای هستید که به درستی کار کند، مردم به آن نیاز داشته باشند و از همه مهمتر حداقل برای افرادی که روی ایده شما سرمایه‌گذاری می‌کنند، قابل اندازه گیری باشد. نکته‌ای که از مصاحبه با کارآفرینان در زمینه‌های اینترنت و توسعه نرم‌افزار بدست آمده، این است که بدون در نظر گرفتن ظرفیت و توانایی اجرای یک ایده (در نظر گرفتن یک ایده و تبدیل آن به یک محصول مناسب و بادوام) شما

ادامه مقاله

۲۵
مهر

۷ گام عملی در ایجاد یک کسب و کار موفق

    ویژه

داشتن رویاهایی بزرگ – مانند گرداندن کسب و کار خود یا تبدیل ایده به شرکتی که می­تواند دنیا را تکان دهد – بسیار بلند پروازانه است. و تنها زمانی میسر می­ شود که بتوانید کسب و کار خود را بر پایه مدلی مستحکم و قوی پایه ریزی کنید.
شاید فکر می­ کنید مدل کسب و کار شما روشن و عالی است، اما در واقع فقط یک دسته فرضیه دارید! شما دو راه پیش روی خود دارید، یا وقت خود را با مدل‌ های کسب و کار قدیمی هدر می‌ دهید

ادامه مقاله
۱۹
مهر

عوامل موفقیت و شکست در استارتاپ

ششمین رویداد بانی(استارتاپ گرایند) رشت در روز شنبه ۱۰مهر۹۵ در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری رشت برگزار شد. مهمان این رویداد «هدیه دلخوش فومنی» بنیان‌گذار حامی جو (سامانه آنلاین تامین مالی جمعی) بود که در زمینه تامین مالی جمعی پروژه‌های مختلف نوآورانه در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

ادامه مقاله
۲۲
شهریور

موفق‌ترین کارآفرینان جهان در چه سنی ثروتمند شدند؟

مردم همیشه در مورد کارآفرینانی که تاریخ را ساخته‌اند صحبت می‌کنند. استیو جابز، مارک زاکربرگ، اپرا وینفری برای موفقیت‌های بزرگ خود شناخته شده هستند. اما آیا می‌دانید آن‌ها در چه سنی ثروتمند شدند؟
سنی که افراد موفق و کارآفرینان به دستاوردهای اساسی خود دست یافته‌اند، از ۲۳ تا ۵۲ سال متغیر است. .

ادامه مقاله
۱۷
شهریور

معرفی ۱۸ فیلم الهام بخش برای کارآفرین ها

کارآفرینی جاده ای با پیچ و خم های فراوان بوده و کارآفرینان هر روز با چالش ها و مشکلات ویژه ای دست و پنجه نرم می کنند. یکی از موضوعات مهم برای هر کارآفرینی، تجدید انگیزه و انرژی برای ادامه راه و تصویرسازی موفقیت های آینده است. گاهی اوقات بهترین راه برای دستیابی به واقعیت، تماشای یک فیلم است. فیلم‌ها می‌توانند سختی‌ها و گرفتاری هایی که یک کارآفرین با آن مواجه است را به نمایش بگذارند. در هر شاخه ای از کسب و کار که فعال اید، می‌توانید نکاتی از این ۱۸ فیلم مهیج و سرگرم‌کننده کسب کنید و از آنها در مسیر رشد الهام بگیرید.

ادامه مقاله
۲۵
مرداد

۱۵ گام تا بازاریابی و فروش محصول جدید

    ویژه

تنها تفاوت بین محصولات موفق و نوآوری­‌های ناموفق در شیوه توسعه محصول است. بسیاری از مخترعان و نوآوران ایده­‌های خوبی را در ذهن دارند، اما توانایی تبدیل این ایده­‌ها از یک فکر خلاقانه به محصولی قابل فروش را ندارند این کار کاملاً مرتبط با نوآوری است. شما باید یاد بگیرید که محصول خود را به گونه­‌ای طراحی کنید که فروش داشته باشد و به عبارتی ساده مردم حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند. برای به روز بودن در حوزه کسب و کار باید آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید تا در نهایت به شرکتی موفق تبدیل شوید.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید