قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی الکترونیکی - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی الکترونیکی

۲۲
اردیبهشت

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید» اینستاگرام از شبکه های اجتماعی قدرتمندی است که امروزه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. این رسانه در حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که ۷۰ درصد از آنها خارج از آمریکا اند. این شبکه اجتماعی به اندازه ای قدرتمند است که کسب و کارهای کوچک حتماً باید آن را در نظر بگیرند. در این مقاله به چگونگی مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و چند نکته برای افزایش تعداد دنبال کنندگانتان و برقراری ارتباط با آنها اشاره می کنیم. از تصاویر با چهره افراد استفاده کنید نکته جالبی که در مورد تصاویر منتشر

ادامه مقاله

۳۱
فروردین

تبدیل طرفداران شبکه های اجتماعی به مشتری

    ویژه

 تبدیل طرفداران شبکه های اجتماعی به مشتری امروزه شبکه های اجتماعی به ابزارهای جدیدی برای بازاریابی تبدیل شده اند. فیسبوک بیش از ۱.۹ بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیش از ۱ بیلیون نقر به طور روزانه به حساب کاربری خود وارد می شوند. بسیاری از افراد از تلفن های همراهشان استفاده می کنند و دلیل مهمی است که باید سایتتان با گوشی های همراه سازگار باشد. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ساده و رایگان است و بسیاری از کسب وکارها از این فرصت به خوبی استفاده می کنند. اما باید بدانید با

ادامه مقاله

۱۲
فروردین

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت

    ویژه

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت» مردم در اینترنت درباره ی کسب و کار شما چه می گویند؟ اگر بفهمید که کسی یک نظر منفی یا یک بررسی بد در مورد شما نوشته است چه می کنید؟  هنگامی که صحبت بر سر کسب و کار است حفظ وجهه مثبت می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. حتی قبل از ظهور اینترنت در ۲۰ سال پیش نیز کلمات و سخنان مطلوب که دهان به دهان می شدند نیروی حیاتی هر کسب و کار پر رونق بود، و حالا که اینترنت در همه جا موجود است، حسن شهرت و وجهه

ادامه مقاله

۱۰
فروردین

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ

    ویژه

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ» امروزه محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محتوا محسوب می شود. طبق تحقیقات انجام شده محتوای ویدئویی ۶۹ درصد از کل ترافیک اینترنتی را در سال آینده به خود اختصاص خواهد داد. اگر تا به حال از ویدئو در بازاریابی خود استفاده نکرده اید، اکنون زمان مناسبی است تا در این باره تجدید نظر کنید. اگر کسب و کار کوچکی را اداره می کنید یا به تازگی استارتاپی را راه اندازی نموده اید و قصد دارید از محتوای ویدئویی استفاده کنید، حتما ۴ فایده ی ذکر شده در  مقاله حاضر را به دقت

ادامه مقاله

۱۳
اسفند

تعیین استراتژی رسانه کسب و کار

استراتژی رسانه برنامه ای است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا از طریق شبکه های اجتماعی مختلف به مخاطبان موردنظر دست یابند و با دست یابی به این مخاطبان بتوانند نرخ تبدیل وب سایتشان را بهبود دهند. وقتی که تلاش می‌کنید توجه قسمتی از بازار را جلب کنید، شناختن ویژگی های جمعیت شناختی و علاقه مندی های بازار هدفتان بسیار مهم است.

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

استراتژی‌های بهینه در شبکه‌های اجتماعی

تقریباً ۷۴ درصد از بزرگسالان به طور میانگین سه ساعت یا بیشتر از این مقدار از روز را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. داشتن یک استراتژی مستحکم کسب و کار در شبکه های اجتماعی راه بسیار مناسبی جهت ارائه و در معرض نمایش قرار دادن محصولات و خدمات شما بدون از دست دادن بخش زیادی از بودجه بازاریابی تان است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید