قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی الکترونیکی - مدیران نواندیش

مدیریت بازاریابی الکترونیکی

۲۳
اردیبهشت

۷ اصل مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه­ های اجتماعی

جهان به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات توسط توسعه و پیشرفت سریع تکنولوژی حاصل شده است. پیشرفت­ های تکنولوژی همچنین باعث شده که مشتریان منفعل به شرکت کنندگانی فعال تبدیل شوند. بسیاری از شرکت­ها، دیگر قصد ندارند بر روی محصولاتی سرمایه گذاری کنند که با فشار به مشتریان منفعل فروخته می­ شود و امروزه، ایده ­ها از مشتریان به تولید کنندگان می­ رسند.

ادامه مقاله
۱۴
فروردین

۵ راه سریع و آسان برای افزایش فالوئرهای شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی نمی تواند به یک پارامتر بستگی داشته باشد. بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان که از این استراتژی آگاه اند، اغلب تاکید زیادی بر اهمیت دنبال کننده ها (فالوئر) داشته و هر کاری را برای افزایش دنبال کننده هایشان انجام می دهند.

ادامه مقاله
۷
فروردین

۱۶ ابزار ضروری و کاربردی برای کارآفرین ها

یکی از بزرگترین چالش هایی که به عنوان یک کارآفرین با آن مواجه می شویم، برتر بودن در هر زمینه ای از کسب و کار خود است. شما باید به ایمیل ها پاسخ دهید، مطمئن باشید وب سایتتان به درستی کار می کند، پروژه هایتان را سازماندهی کنید، با شبکه و تیم خود در ارتباط باشید، و از درگیری در شبکه های اجتماعی و ابزارهایی که کارایی شما را کاهش می دهد، اجتناب کنید.

ادامه مقاله
۱
آذر

۸ راه حل برای چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

امروزه، شبکه‎های اجتماعی به جولانگاه برندها و شرکت‎های مختلف تبدیل شده است و فیسبوک،‌ اینستاگرام یا توئیتر با هزاران لایک، نظر و خبر به میعادگاهی برای مخاطبان بدل گشته‏ اند. یک سوم از جمعیت ۷ میلیارد و ۱۲۵ میلیون نفری زمین ما‎های مجازی حضوری فعال دارند و کاربران پر مشغله‏ ی شبکه‏ های اجتماعی خوانده می‎شوند.

ادامه مقاله
۱۵
آبان

۳ راه برای جذابتر شدن برند شما در اینستاگرام

آیا به دنبال راه و توصیه عملی برای جذب فالوئر بیشتر برای پست های خود در اینستاگرام هستید؟ رسیدن به موفقیت در این خصوص نیاز به جادو ندارد تنها کافی است عکس هایی به اشتراک گذاشته شود که مردم نسبت به آن اشتیاق نشان دهند. سه توصیه زیر را عملی کنید :

ادامه مقاله
۱۰
آبان

اسرار بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

    ویژه

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ به عنوان راهبرد جذب مشتری هرگز جایگزین تلفن نخواهد شد، ولی می تواند برای رسیدن به افراد خاصی کارساز باشد. برخی از تصمیم گیرندگان، روزانه ساعت های زیادی را صرف جداسازی ایمیل ها و پاسخ به آنها می کنند. برخی دیگر، اغلب در سفرند و بنابراین، ارسال ایمیل اغلب می تواند تنهاراه رسیدن به آن ها باشد. ایمیل هایی که خوب نگارش شده و از محتوای جذابی برخوردارند می توانند ابزاری ارزشمند برای جذب مشتری محسوب شوند.

ادامه مقاله
۳
شهریور

۱۸ نکته کاربردی در بازاریابی محتوا

    ویژه

۱۸ نکته کاربردی در بازاریابی محتوا » بازاریابی محتوا یا content marketing از روش‌های استراتژیک در بازاریابی است که در آن به صورت مستمر به تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها پرداخته می‌شود. در بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبان هدف هستیم. در این مقاله به روش‌های استفاده مجدد از محتوای تولیدشده می‌پردازیم. استفاده مجدد و باکیفیت کردن محتوای فعلی در واقع به عنوان فرایندی برای تبدیل مقالات قدیمی تر به چیزی قابل‌استفاده و گاهی جذاب در بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود. بگذارید در مورد راه‌های جدید استفاده مجدد از محتوای فعلی و

ادامه مقاله

۱۰
مرداد

۶ درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها

۶ درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها طبق آمار بدست آمده ۸۸ درصد از بازاریابان کسب‌وکارهای B2B (تجارت بین شرکتی) و ۷۶ درصد از بازاریابان B2C (تجارت بین شرکت و مشتری) از بازاریابی محتوایی استفاده می کنند و این درصدها نشان دهنده اهمیت این نوع از بازاریابی در تجارت امروز است. از زمانی که بازاریابی اینترنتی رونق گرفت، بازاریابی محتوا از استراتژی های تاثیر گذار و موثر آن محسوب می شد. با توجه به آماری که اشاره کردیم و نیازی که هر روز بیش از قبل اهمیت می یابد، شرکت ها و بازاریابانی که قادرند محتوای دست اول تولید کنند

ادامه مقاله

۲۱
تیر

آیا وب‌سایتتان اعتماد را القا می‌کند؟

آیا وب‌سایتتان اعتماد را القا می‌کند؟» شما به سختی کار می‌‌کنید، هزینه برای تبلیغات پرداخت می‌کنید، موتورهای جستجو را بهینه‌سازی می‌کنید و در رسانه‌های اجتماعی فعال هستید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. بعد از مدتی به نتیجه کار خود می‌رسید، ترافیک افزایش می‌یابد، مردم از سایت شما بازدید می‌کنند،  آن‌ها به محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید نگاه می‌کنند و دچار تردید می‌شوند. مدت زمانی که طول می‌کشد تا تردید به شک تبدیل شود یک لحظه است. آن‌ها سایت شما را بازدید می‌کنند اما آیا به شما اعتماد خواهند کرد؟ در جهان واقعی مردم معامله را به

ادامه مقاله

۱۷
تیر

ده سوال مهم قبل از بستن قرارداد برای سئو

    ویژه

ده سوال مهم قبل از بستن قرارداد برای سئو » استفاده از بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک چالش بزرگ برای بسیاری از کسب‌وکارهاست. به نظر می‌رسد که گوگل همیشه دارای تغییرات الگوریتمی عمده است و آن‌ها هیچ‌گاه  این تغییرات را عنوان نمی‌کنند. استخدام یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می‌تواند راهی ارزشمند برای کسب اطمینان از این‌ جهت باشد که شرکت شما از نظر سئو جزء برترین ها باقی خواهد ماند، اما فقط اگر شما راه صحیح آن را پیدا کنید! در این مقاله به ۱۰ سوال اشاره شده است که باید قبل از امضای قرارداد با یک شرکت

ادامه مقاله

۱۵
تیر

پنج راز بازاریابی ایمیلی

    ویژه

پنج راز بازاریابی ایمیلی» با وجود سال ها تبلیغات و هیاهو در مورد این موضوع که ایمیل مرده است هنوز هم پست الکترونیک منبع با ارزشی برای صاحبان تجارت خرد و کوچک محسوب می شود. در واقع بر طبق یک نظر سنجی انجام شده بوسیله سایت Salesforce.com،  هفتاد و سه درصد از فروشندگان اذعان داشتند که بازاریابی از طریق پست الکترونیک هسته ی اصلی تجارتشان را شکل می دهد. هنوز هم مشتریان و مصرف کنندگان بوسیله ی ایمیل های فروش و تبلیغاتی بمباران می شوند و این امر خطر گم شدن ایمیل های شما در این آشفته بازار را ایجاد می

ادامه مقاله

۱۳
تیر

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

    ویژه

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال» در گذشته زندگی بازاریابان بسیار راحت تر بود. در آن زمان در هر بازاری تنها تعداد کمی کانال تلویزیونی، چند ایستگاه رادیویی، تعداد انگشت شماری از مجلات پرفروش و یک یا دو روزنامه وجود داشتند. پیدا کردن مشتری آسان بود، فقط کافی بود بتوانید پیام خود را جالب و گیرا ایجاد کنید، و سپس می توانستید کالای مورد نظر خود را بفروشید. اما حالا تعداد بسیار زیادی کانال تلویزیونی، میلیونها وب سایت، و صدها و شاید هزاران نرم افزار مختلف وجود دارد. بازاریابی هرگز کار ساده ای نبوده است، اما تکنولوژی باعث بسیار سخت تر

ادامه مقاله

۲۰
خرداد

هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی

 هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی » مهم نیست که در چه مرحله ‌ای از شروع کسب و کار هستید، تازه می‌خواهید کار خود را آغاز کنید یا مخاطبین رسانه اجتماعی خود را افزایش دهید. شما می‌توانید به افراد بیشتری از طریق رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دسترسی پیدا کنید، با شروع بهتر به افزایش فروش بیشتری در آینده دست خواهید یافت. هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی: ۱. پروفایل‌ و صفحات اجتماعی قدرتمند ایجاد کنید. برای داشتن پروفایل‌ها و صفحات اجتماعی قدرتمند شما نیازمند عکس‌های مختص به برند خودتان، عکس پروفایل یا لوگو مجموعه و واردکردن

ادامه مقاله

۲۲
اردیبهشت

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید» اینستاگرام از شبکه های اجتماعی قدرتمندی است که امروزه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. این رسانه در حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که ۷۰ درصد از آنها خارج از آمریکا اند. این شبکه اجتماعی به اندازه ای قدرتمند است که کسب و کارهای کوچک حتماً باید آن را در نظر بگیرند. در این مقاله به چگونگی مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و چند نکته برای افزایش تعداد دنبال کنندگانتان و برقراری ارتباط با آنها اشاره می کنیم. از تصاویر با چهره افراد استفاده کنید نکته جالبی که در مورد تصاویر منتشر

ادامه مقاله

۳۱
فروردین

تبدیل طرفداران شبکه های اجتماعی به مشتری

    ویژه

 تبدیل طرفداران شبکه های اجتماعی به مشتری امروزه شبکه های اجتماعی به ابزارهای جدیدی برای بازاریابی تبدیل شده اند. فیسبوک بیش از ۱.۹ بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیش از ۱ بیلیون نقر به طور روزانه به حساب کاربری خود وارد می شوند. بسیاری از افراد از تلفن های همراهشان استفاده می کنند و دلیل مهمی است که باید سایتتان با گوشی های همراه سازگار باشد. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ساده و رایگان است و بسیاری از کسب وکارها از این فرصت به خوبی استفاده می کنند. اما باید بدانید با

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید