قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت ارتباط با مشتری - مدیران نواندیش

مدیریت ارتباط با مشتری

۱۷
مهر

دروازه بان‌ها را به دربازکن تبدیل کنید!

هنگامی که در تلاش برای ورود به یک شرکت بزرگ هستید، گاهی با شخصی روبه رو می‌شوید که دسترسی به تصمیم‌گیرنده را بررسی می‌کند. این دروازه بان که عنوان شغلی او ممکن است معاون اجرایی، دستیاراجرایی، یا منشی باشد

ادامه مقاله
۸
شهریور

۱۸ استراتژی کاربردی برای حفظ مشتری

مدیریت حفظ مشتری، بخش بسیار مهمی در رشد یک کسب وکار پایدار است. قبل از اینکه به استراتژی های بهبود و توسعه آن بپردازیم، اجازه دهید چند سوال کلیدی مطرح کرده و به برخی نکات مهم اشاره کنیم.

براساس تحقیقات مدرسه کسب و کار هاروارد، افزایش ۵ درصدی در نرخ حفظ مشتری، سود را از ۲۵ درصد به ۹۵ درصد افزایش خواهد داد. دانستن این نکته خوب است، اما آیا حفظ مشتریان واقعاً به این معناست؟

ادامه مقاله
۱۹
تیر

دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما

دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما»رشد کسب‌وکار شما چگونه است؟ آیا کمتر از انتظار شما است؟ در اینجا چهار نکته ارائه شده است که باعث کند شدن یا توقف کامل رشد کسب‌وکار شما می‌شود و در کنار آن پیشنهادها و راه‌حل‌هایی برای حل این مشکلات نیز ارائه شده است. اگر شما محصولاتی منحصربه‌فرد، خدمات پس از فروش عالی، و یک چشم‌انداز توسعه مناسب دارید پس بدانید که کسب‌وکار شما در مسیر درستی در حرکت است. اما اگر برای رسیدن به برنامه توسعه خود دچار مشکل شده‌ اید یا فروش شما رشد چندانی ندارد، دیگر وقت آن رسیده که وضعیت خود

ادامه مقاله

۶
تیر

چگونه مشتریان کسب و کار را حفظ کنیم؟

    ویژه

چگونه مشتریان کسب و کار را حفظ کنیم؟» کسب‌وکارهای کوچک براساس میزان تمایل آن‌ها به رشد و نظرات مشتریانشان به کار خود ادامه می‌دهند. در حال حاضر بیشتر از قبل، تجربه مشتری نقش مهمی در حفظ کسب‌ و کار ایفا می‌کند. اگر کسب‌ و کار کوچک شما یک فروشگاه کوچک خرده‌ فروشی یا یک مطب پزشکی است، باید مطمئن شوید که مشتریانتان به آنچه که از محصولات و خدمات شما نیازمند اند، دسترسی دارند. در این مقاله به ۵ نکته اشاره شده است تا مطمئن شوید تا مشتریان به سوی شما باز خواهند گشت: ۱. از کارکنان خود پشتیبانی کنید.

ادامه مقاله

۲۹
خرداد

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۲

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۲» دستیابی به موفقیت به عنوان یک فروشنده ی تلفنی به نوع مکالمات و عبارات مورد استفاده تان بستگی دارد. گوش دادن به حرف های مشتری اغلب منجر به کشف اطلاعاتی کلیدی می شود که به شما در فروش کمک می کند. زمانی که سروکارتان با تلفن است، می خواهید از لغات و عبارات معینی آگاه شوید، اما به جای این که اطلاعات بیشتری در جهتی که می خواهید به دست آورید، ظاهراً به ارتباطتان پایان می دهید. در قسمت اول به بیان ۵ مورد از سوالات، لغات یا عباراتی که برای فروشنده ی

ادامه مقاله

۲۶
خرداد

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۱

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۱» دستیابی به موفقیت به عنوان یک فروشنده ی تلفنی به نوع مکالمات و عبارات مورد استفاده بستگی دارد. گوش دادن به حرف های مشتری اغلب منجر به کشف اطلاعاتی کلیدی می شود که به شما در فروش کمک میکند. دقت کنید که به کارگیری ده عبارت زیر برای فروشنده ی تلفنی ممنوع است. ۱- آیا وقت دارید با هم صحبت کنیم؟ احتمالاً بدترین شیوه شروع مکالمه ای تلفنی این است که از فرد بپرسید آیا برای صحبت کردن با شما وقت دارد. البته شما قصد احترام گذاشتن به زمان فرد را دارید. اما

ادامه مقاله

۲۹
اردیبهشت

۱۱ نقل قول که کمک می کند شادی را بیابید

۱۱ نقل قول که کمک می کند شادی را بیابید » شادی برای هرکس معانی متفاوتی دارد. بعضی ها شادی را رسیدن به اهداف شغلی و موفقیت در کارشان می دانند. بعضی ها فقط با گرفتن حقوق آخر ماه شاد می شوند. برای بعضی افراد هم شادی در لحظه هایی معنا می شود که در آن سرشار از احساسات خوب و انرژی بخش هستند. برای یافتن شادی و خوشحالی اول باید آن را تعریف کرده و بعد سعی کنیم آن را به زندگی خود وارد نماییم. اگر شما هم مانند خیلی از افراد به دنبال یافتن شادی و خوشحالی در

ادامه مقاله

۲۶
اردیبهشت

هدایای فراموش نشدنی به مشتری بدهید

اهمیت هدیه ای که به مشتریانتان می دهید را هنگامی متوجه خواهید شد که مشتری برایتان مشتری می آورد. این روش بازاریابی بهترین و ماندگارترین و گاهی اوقات کم هزینه ترین روش برای فروختن هرچه بیشتر محصولاتتان است. مشتری ای که برایتان مشتری می آورد، هدیه ایست که خودتان به خودتان می دهید. اما آیا هر هدیه ای به هر خریداری باعث می شود ما و محصولاتمان محبوب تر شویم؟ هرگز چنین اشتباهی را نکنید . نوع هدیه دادنتان بسیار مهم است و اگر یک هدیه بسیار گران قیمت را به روش نادرست به مشتری دهید ممکن است هیچ تاثیر

ادامه مقاله

۲۵
اردیبهشت

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان

    ویژه

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان » اگر شما از مشتریان خود در مورد میزان رضایت آنها از خدمات سوال بپرسید، فکر می کنید چه پاسخ هایی به شما خواهند داد؟ امروزه فروش مستقیم به یک مشتری می‌تواند از نظر صرفه جویی در زمان، تبلیغات و هزینه‌های دیگر ارزش داشته باشد. هزینه های دستیابی به یک مشتری می تواند کسب‌وکار شما را مختل کند مگر اینکه بارها و بارها اقدام به خرید نماید. بهترین فروشندگان و شرکت‌ها استراتژی‌هایی برای بدست آوردن مشتریان و نگه‌داشتن آنها اجرا می‌کنند. هدف شما باید توسعه روابط بلند مدت با مشتریان و حفظ آنها برای پیروزی

ادامه مقاله

۱۹
اردیبهشت

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان این روزها فروش، شامل سلسله ای از مهارت های پیچیده است. بسیاری از خبرگان فروش موافقند که معامله قطعی نمی شود مگر آن که به اعتراضاتی که مشتری دارد خوب گوش کرده باشید، آنها را خوب فهمیده باشید و هریک را با موفقیت برطرف کرده باشید. غلبه بر اعتراضات، بلیت موفقیت فروش است. اکثر اعتراضات در واقع سوالات یا نگرانی های مشتری هستند. آنها معمولاً فضا را تیره و تارمی کنند تا از مشتری در برابر پشیمانی احتمالی از خرید یا خشم و غضب ناشی از اتخاذ یک تصمیم غلط خرید، محافظت کنند.

ادامه مقاله

۷
اردیبهشت

چه عباراتی مناسب کسب و کارتان نیستند؟

چه عباراتی مناسب کسب و کارتان نیستند؟» ارتباطات در کسب‌ و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشتری سوالی می پرسد و پاسخی از جانب کارمند یا مدیر مجموعه دریافت می کند. سوالی که کارمند از رئیسش می پرسد یا اینکه نظرش را در مورد موضوعی بیان می کند و انتظار پاسخ را دارد. متاسفانه پاسخی که داده می شود ممکن است مناسب و قانع کننده نباشد. گاهی به کار بردن عبارات منفی منجر می شود که مشتری انگیزه اش را برای خرید از دست بدهد یا حتی دیگر به فروشگاه شما مراجعه نکند. اگر به کارمندتان جواب منفی

ادامه مقاله

۲
اردیبهشت

۳ راه برای غلبه بر موانع کسب و کار

۳ راه برای غلبه بر موانع کسب و کار» حتماً شما هم زمانی با موانعی در راه پیشرفت کسب و کارتان مواجه شده اید. موانع و چالش ها در هر برهه ای از زمان وجود دارند و برای همه اتفاق می افتند اما نکته مهم این جاست که شما چگونه آنها را مدیریت می کنید؟ در هر کسب و کاری مشکلات، موانع و سدها و مسیرهای انحرافی زیادی پیش روی ما قرار دارد در واقع هر کدام از مشکلات به ما ثابت می کنند که چقدر به هدفمان و آینده ی مورد نظرمان، تعهد داریم و چقدر برای رسیدن به

ادامه مقاله

۳۰
فروردین

قدرت حافظه تان را تقویت کنید

قدرت حافظه تان را تقویت کنید» با افزایش سن و ورود سیل اطلاعات به زندگی روزمره، بر اهمیت آگاهی از روش حفظ مطلب افزوده می شود. ما باید کلمات عبور، رمزها و کدهای امنیتی، همچنین تاریخ های تولد، سالگردها و قرار های ملاقات را به خاطر بسپاریم. اما داشتن حافظه قوی با توانایی یادآوری حقایق و اعداد در مواقع لزوم، متفاوت است. تقویت حافظه، افزایش کارایی ذهن را در تمامی جنبه های زندگی در پیش دارد، از افزایش مهارت های اجتماعی و یادآوری نام افراد گرفته تا یادآوری تجربیات گذشته. بدون وجود توانایی یادآوری، یادگیری معنا نداشت؛ زیرا به محض

ادامه مقاله

۲۵
فروردین

قهر مشتری را بشکنید!

قهر مشتری را بشکنید!» قهر مشتری را بشکنید!» در هر کسب و کاری مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است و جلب رضایت آن ها باید برای شما در اولویت باشد. از مشتریان ناراضی ۹۶ % مستقیم به سراغ رقبای ما خواهند رفت و فقط ۴% باقیمانده شکایت را ابراز می‌نمایند. به یاد داشته باشیم گاهی سکوت مشتریان،بدترین تنبیه و هوشمندانه‌ترین واکنش آن‌ها است، نبایداجازه دهیم نارضایتی در مشتری باعث قهر مشتری از شرکت ما گردد. به‌عنوان‌مثال ریچارد برن سون صاحب برند ویر جین و شرکت بزرگ هواپیمایی ویر جین به‌محض بروز اختلال و یا تأخیر در برنامه پروازها، به‌جای بهانه‌تراشی

ادامه مقاله

۴
فروردین

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟

    ویژه

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟» ارائه خدمات عالی به مشتریان یکی از بهترین راه‌ها در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. ارائه خدمات خوب به مشتریان ابزاری است که می‌تواند شما را از رقبایتان منحصربفرد سازد و مخاطبان هدف را به انتخاب شما در برابر بقیه رقبا تشویق کند. اصول ارائه خدمات خوب به مشتریان نسبتاً ساده است، امّا بسیاری از کسب‌و‌کارها موفق به تلفیق این اقدامات ساده در روابط خود با مشتریان نمی‌شوند و در ارائه خدمات عالی و به یاد ‌ماندنی شکست می‌خورند. در این مقاله چندین راه برای شناخته

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید