قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت ارتباط با مشتری - مدیران نواندیش

مدیریت ارتباط با مشتری

۲۹
مهر

۱۴ سوال مورد علاقه مدیران در مصاحبه ‌های شغلی

از آنجایی که استخدام منابع انسانی عاملی مهم در توسعه کسب و کارتان است باید به مرحله جذب و گزینش آنها توجه ویژه ای نموده و مناسب ترین فرد را برای پست شغلی مورد نظر انتخاب کنید. در این خصوص در بخش مقالات منابع انسانی مدیران نواندیش و مقالات متعددی به نکات مهم در حوزه استخدام پرداخته ایم. در این مقاله نیز ۱۴ سوال مورد علاقه مدیران منابع انسانی در مصاحبه های شغلی مختلف را برایتان آورده ایم:

ادامه مقاله
۲۴
مهر

چگونه باید استراتژی های موفق را پیاده سازی کنید؟

اکثر مدیران از مباحث مربوط به استراتژی لذت می برند. تجزیه و تحلیل SWOT کار سختی است؛ اما زمانی که انجام شود، این مدیران می توانند نقش ژنرال پشت میز نشینی را بازی کنند که ابتکارهای جسورانه ای را برای حمله به دشمن ارائه داده، مشتری را احاطه کرده و بازار را تسخیر می کنند. اما اگر توجه بیشتر و یکسانی به اجرای آن که دشوارتر و کم جاذبه تر است، نشود، استراتژی چیزی جز حرف نخواهد بود!

ادامه مقاله
۲۰
شهریور

هریک از اعضای تیم شما چه نقشی بازی می کنند؟

اگر تمامی اعضای تیم سبک رفتاری و نقش مشابهی داشته باشند، در این صورت ممکن است که تیم نامتعادل شود. شناخت خصوصیات رفتاری، تیپ شخصیتی افراد منجر به مدیریت بهتر تیم و دستیابی به اهداف سازمانی خواهد شد.

بلبین ۹ نقش برای اعضای تیم در نظر گرفته و همه ی آن ها را در سه گروه دسته بندی کرده است. هر کدام از این نقش ها در تیم به نوع رفتار و قدرت روابط بین فردی بستگی دارد.

ادامه مقاله
۱۱
مرداد

چگونه مشتریان را بهتر درک کنیم؟

امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفاً به واسطه وجود مشتریان است، بر کسی پوشیده نیست. بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم. اما فقط با دانستن یا تکرار شعار نمی توان به این مهم دست یافت.

ادامه مقاله
۴
مرداد

ارزیابی ۳۶۰ درجه سازمانی چیست؟

ارزیابی۳۶۰ درجه یک روش حرفه ای بازخورد است که این امکان را به سازمان می دهد تا بازخوردی درباره ی عملکرد کارکنان ارائه دهد. این گزارشات به طور کلی توسط مدیریت در مورد کارمندان درخواست می شود.

ادامه مقاله
۲
مرداد

مدیریت ارتباط با کسب و کار (BRM)به چه معناست؟

در مقاله قبلی با عنوان مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟ به توضیحات کلی در خصوص ارتباطات اشاره نمودیم و به توضیحات تکمیلی در خصوص crm پرداختیم. در این مقاله به تشریح و بررسی BRM می پردازیم.

ادامه مقاله
۲۸
تیر

مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟

    ویژه

مدیریت ارتباطات، استراتژی حفظ ارتباطات مستمر و متعادل سازمان و مخاطبانش است. مدیریت ارتباطات بر دو نوع است. ۱- بین سازمان و مشتریانش که به نام مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM شناخته شده و ۲- بین یک سازمان و دیگر سازمان ها که با عنوان مدیریت ارتباط کسب و کار یا BRM شناخته می شود. مدیریت ارتباطات بر بخش های مالی و سرمایه گذاری برای شناسایی راه های بالقوه فروش محصولات و خدمات تمرکز می کند.

ادامه مقاله
۱۶
فروردین

۱۰ دلیل حیاتی برای سنجش رضایت مشتری

    ویژه

رضایتمندی مشتری باوری قدیمی است که مدیران کسب و کار ها از دیرباز به آن پایپند بوده اند و رضایت مشتری را یکی از اصول بنیادین کسب و کارشان تلقی کرده اند.

ادامه مقاله
۹
اسفند

۶ اشتباه آزار دهنده در فروش

در این مقاله به اشتباهات آزار دهنده در فروش می پردازیم که کسب و کارتان را به خطر انداخته و باعث نارضایتی مشتریان می شود.

ادامه مقاله
۴
اسفند

۱۰ سوال مهم در جمع آوری اطلاعات مشتری

در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، جمع آوری اطلاعات مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پایگاه اطلاعات مشتری مجموعه‌ای سازمان‌یافته از داده‌های اطلاعاتی جامع و کامل درباره مشتریان یا مشتری احتمالی است. داده‌های اطلاعاتی‌ای که به هنگام، قابل استفاده و قابل دسترسی برای اهداف بازاریابی هستند،

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

بایدها و نباید های یک مذاکره حرفه ای در کسب و کار

    ویژه

دانستن اصول و قواعد مذاکره و عمل به آنها به شما کمک می کنند تا به نتایج برد-برد در هر مذاکره ای دست یابید.

ادامه مقاله
۱۶
بهمن

چگونه مشتری ناراضی خود را مدیریت کنیم؟

ما نکات و تکنیک هایی را ذکر می کنیم که بتوانید با آن بهتر با مشتریان ناراضی پیش رفته و به این مشتریان احساس رضایت دهید.

ادامه مقاله
۴
بهمن

چگونه اعتماد مشتری را جلب و حفظ نماییم؟

اولین عاملی که باعث می شود مشتریان خرید نکنند، قیمت نیست بلکه اعتماد است. تحقیقی نشان داد که مشتریان ۷۰درصد از خریدهای آنلاین خود را به دلیل عدم اعتماد کنسل می کنند. علت آن چیست؟ وقتی یک خریدار به فروشگاه اینترنتی شما می آید، در ابتدا اعتمادی نداشته، شما و محصولاتتان را نمی شناسند پس اعتماد مشتری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

ادامه مقاله
۲۵
دی

۷راه ایجاد وفاداری مشتریان

وفادارای مشتری به طور قابل توجهی مهم می باشد. مشتریان تکراری ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید ۱۰ برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریانی بوده که درحال حاضر با شما در ارتباط می باشند. اگر به دنبال روش های واقعی برای حفظ و ایجاد وفاداری هستید، از راهکارهای زیر استفاده کنید:

ادامه مقاله
۶
دی

چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B

مشتریان توقع دارند ارتباط شان با شرکت ها به گونه ای ارزشمند صورت گیرد. برآورده شدن این گونه ارتباط در عصر اطلاعات، نسبت به هر زمانی پیچیده تر و رقابتی تر بوده و نیازمند یک رویکرد مناسب می باشد. شرکت ها به استراتژی ای نیازمندند که بر رشد ارتباطات و حفظ حداقل ارزش های دو طرف تمرکز کند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید