قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت ارتباط با مشتری - مدیران نواندیش

مدیریت ارتباط با مشتری

۴
مرداد

ارزیابی ۳۶۰ درجه سازمانی چیست؟

ارزیابی۳۶۰ درجه یک روش حرفه ای بازخورد است که این امکان را به سازمان می دهد تا بازخوردی درباره ی عملکرد کارکنان ارائه دهد. این گزارشات به طور کلی توسط مدیریت در مورد کارمندان درخواست می شود.

ادامه مقاله
۲
مرداد

مدیریت ارتباط با کسب و کار (BRM)به چه معناست؟

در مقاله قبلی با عنوان مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟ به توضیحات کلی در خصوص ارتباطات اشاره نمودیم و به توضیحات تکمیلی در خصوص crm پرداختیم. در این مقاله به تشریح و بررسی BRM می پردازیم.

ادامه مقاله
۲۸
تیر

مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟

    ویژه

مدیریت ارتباطات، استراتژی حفظ ارتباطات مستمر و متعادل سازمان و مخاطبانش است. مدیریت ارتباطات بر دو نوع است. ۱- بین سازمان و مشتریانش که به نام مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM شناخته شده و ۲- بین یک سازمان و دیگر سازمان ها که با عنوان مدیریت ارتباط کسب و کار یا BRM شناخته می شود. مدیریت ارتباطات بر بخش های مالی و سرمایه گذاری برای شناسایی راه های بالقوه فروش محصولات و خدمات تمرکز می کند.

ادامه مقاله
۱۶
فروردین

۱۰ دلیل حیاتی برای سنجش رضایت مشتری

    ویژه

رضایتمندی مشتری باوری قدیمی است که مدیران کسب و کار ها از دیرباز به آن پایپند بوده اند و رضایت مشتری را یکی از اصول بنیادین کسب و کارشان تلقی کرده اند.

ادامه مقاله
۹
اسفند

۶ اشتباه آزار دهنده در فروش

در این مقاله به اشتباهات آزار دهنده در فروش می پردازیم که کسب و کارتان را به خطر انداخته و باعث نارضایتی مشتریان می شود.

ادامه مقاله
۴
اسفند

۱۰ سوال مهم در جمع آوری اطلاعات مشتری

در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، جمع آوری اطلاعات مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پایگاه اطلاعات مشتری مجموعه‌ای سازمان‌یافته از داده‌های اطلاعاتی جامع و کامل درباره مشتریان یا مشتری احتمالی است. داده‌های اطلاعاتی‌ای که به هنگام، قابل استفاده و قابل دسترسی برای اهداف بازاریابی هستند،

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

بایدها و نباید های یک مذاکره حرفه ای در کسب و کار

    ویژه

دانستن اصول و قواعد مذاکره و عمل به آنها به شما کمک می کنند تا به نتایج برد-برد در هر مذاکره ای دست یابید.

ادامه مقاله
۱۶
بهمن

چگونه مشتری ناراضی خود را مدیریت کنیم؟

ما نکات و تکنیک هایی را ذکر می کنیم که بتوانید با آن بهتر با مشتریان ناراضی پیش رفته و به این مشتریان احساس رضایت دهید.

ادامه مقاله
۴
بهمن

چگونه اعتماد مشتری را جلب و حفظ نماییم؟

اولین عاملی که باعث می شود مشتریان خرید نکنند، قیمت نیست بلکه اعتماد است. تحقیقی نشان داد که مشتریان ۷۰درصد از خریدهای آنلاین خود را به دلیل عدم اعتماد کنسل می کنند. علت آن چیست؟ وقتی یک خریدار به فروشگاه اینترنتی شما می آید، در ابتدا اعتمادی نداشته، شما و محصولاتتان را نمی شناسند پس اعتماد مشتری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

ادامه مقاله
۲۵
دی

۷راه ایجاد وفاداری مشتریان

وفادارای مشتری به طور قابل توجهی مهم می باشد. مشتریان تکراری ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید ۱۰ برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریانی بوده که درحال حاضر با شما در ارتباط می باشند. اگر به دنبال روش های واقعی برای حفظ و ایجاد وفاداری هستید، از راهکارهای زیر استفاده کنید:

ادامه مقاله
۶
دی

چهار روش ارتباط با مشتری در کسب و کار B2B

مشتریان توقع دارند ارتباط شان با شرکت ها به گونه ای ارزشمند صورت گیرد. برآورده شدن این گونه ارتباط در عصر اطلاعات، نسبت به هر زمانی پیچیده تر و رقابتی تر بوده و نیازمند یک رویکرد مناسب می باشد. شرکت ها به استراتژی ای نیازمندند که بر رشد ارتباطات و حفظ حداقل ارزش های دو طرف تمرکز کند.

ادامه مقاله
۱
دی

۳ اشتباه رایج در ارتباط با مشتری

فکر می کنید چه چیزی رشد کسب و کار شما را متوقف می کند؟ فروش ضعیف، افراد ضعیف و یا سیستم ضعیف؟ ما شما را به چالش کشیده و می گوییم هیچ یک از این موارد نیست. آنچه باعث توقف تان می شود، ناتوانی شما در ارتباط با مشتری و شاد کردن اوست.

ادامه مقاله
۱۷
آبان

نکاتی در زمینه وفاداری مشتری در صنعت رستوران داری

بر طبق یک گزارش حدود ۵۹ درصد کسب و کارها در ۳ سال اول خود با شکست مواجه می شوند! صنعت رستوران نرخ خطای بالایی دارد زیرا بسیار رقابتی بوده و حفظ مشتری در آن بسیار سخت است. رستوران داران اگر بخواهند

ادامه مقاله
۱
آبان

۷ ترفند روانشناسی برای ورود به ذهن مشتری

۷ ترفند روانشناسی برای ورود به ذهن مشتری» رفتار انسان ها خیلی از هم متفاوت نیست. به همین دلیل است که بازاریابان از روانشناسی بعنوان ابزاری برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری و سرانجام برای فروش استفاده می کنند. برای مشاهده کاربرد روانشناسی، تمام کاری که باید انجام دهید توجه به تبلیغات چاپی، تلویزیونی و حتی تبلیغات بیلبوردی است. شواهد استفاده از روانشناسی در این نوع تبلیغات را به سرعت خواهید دید! بازاریابان به دلیل کاربردی بودن روانشناسی، از آن استفاده می کنند. شما هم می توانید از این تکنیک ها در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده نمایید. تمام

ادامه مقاله

۱۷
مهر

دروازه بان‌ها را به دربازکن تبدیل کنید!

هنگامی که در تلاش برای ورود به یک شرکت بزرگ هستید، گاهی با شخصی روبه رو می‌شوید که دسترسی به تصمیم‌گیرنده را بررسی می‌کند. این دروازه بان که عنوان شغلی او ممکن است معاون اجرایی، دستیاراجرایی، یا منشی باشد

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید