۰۱۱۱

تدوین برنامه بازاریابی (تکمیلی)

Free

Course Description

بازاریابی یعنی تمرکز بر بازار هدف مناسب کسب و کار شما، تمرکز بر برآورده کردن رضایت مشتریان و تمرکز بر کسب بالاترین سود و کمترین هزینه. بازاریابی، همگرا سازی همه فعالیت های کسب و کار در مسیر فروش بیشتراست. مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم، بلکه مهم این است که بدانیم در دنیای مدرن امروز نمی توان بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد. بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط می شود اما هنوز به درستی شناخته شده نیست و اغلب با تبلیغات و فروش اشتباه گرفته می شود!

در دوره مقدماتی با اصول و مبانی اولیه تدوین برنامه بازاریابی آشنا شدیم، مباحثی همچون : تعریف بازاریابی، درک مشتریان، درک رقبا، درک توانمندی های سازمان، درک محیط رقابتی، انتخاب بازار هدف بر اساس توانمندی ها و مزیت های محصول و سازمان.

در این قسمت بعد از اینکه در مورد ضرورت خلق نام تجاری صحبت نمودیم به بررسی ماتریس رشد و تعیین تمرکز رشد خواهیم پرداخت و در پایان نیز به مبحث طراحی محصول/خدمت و روش های تحقیقات بازاریابی اشاره می نماییم.

مزایای دوره:

  • تدوین محتوای دوره بر اساس سرفصل های مورد نیاز مدیران و صاحبان کسب و کار
  • ارائه محتوا به صورت متن، صوت و تصویر
  • ارائه پروژه های کاربردی همزمان در طول دوره
  • برگزاری آزمون پایان دوره در سایت
  • ارائه گواهینامه مدیران نواندیش به شرکت کنندگان

مخاطبین دوره:

  • مدیران بازاریابی
  • مدیران توسعه بازار
  • معاونین بازاریابی و بازرگانی
  • مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

توجه : ۳ تمرین و یک پروژه پایانی این دوره را با عنوان "تمرین های تدوین برنامه بازاریابی (تکمیلی)" به آدرس ایمیل info@modirno.ir ارسال نمایید.

 

 

Course Curriculum

  • نام تجاری

    • خلق نام تجاری
      Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/guilanm3/domains/modirno.ir/public_html/wp-content/plugins/learnpress/templates/single-course/section/item-meta.php on line 24