قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۱
مرداد

ایجاد انگیزه در کارکنان چه مشکلاتی را حل می کند؟

    ویژه

به نظر می‌رسد ایجاد انگیزه در کارکنان برای بسیاری از شرکت‌ها مشکل ایجاد کرده است. در حقیقت، مطالعات جدید در مورد بررسی بازخورد کارکنان از محل کارشان نشان داده است که تنها ۲۶% از ۳۰۰ سازمان مورد نظر اذعان داشتند که افزایش انگیزه و مشارکت را در اولویت کار خود قرار داده‌اند!

ادامه مقاله
۱۸
مرداد

مزایای ارزیابی ۳۶۰ درجه

ارزیابی ۳۶۰ درجه یک روش و ابزار کارآمد برای سازمان هاست که کارکنان را قادر می سازد بازخورد عملکرد خود را از سرپرست، همکاران، مشتریان و ... دریافت کنند. در اغلب ارزیابی های ۳۶۰ درجه کارکنان توسط خودشان نیز ارزیابی می شوند.

ادامه مقاله
۱۶
مرداد

۶ مزیت تقسیم بندی بازار برای کسب و کارها

اگر شما بازارتان را تقسیم بندی نکنید، آنگاه کارمندان شما نمی­دانند به چه کسانی باید محصولات را بفروشند و یا اصلا چه چیزی را باید بفروشند. شما نمی­توانید بدون تقسیم بندی بازار، یک استراتژی بازار را تهیه کنید.

ادامه مقاله
۱۴
مرداد

عوامل موثر در ایجاد کسب و کار جدید

بیشتر افراد در برهه ای از زندگی خود، ایده ای در ذهن داشته اند که بر مبنای آن می‌توانستند کسب‌وکار جدیدی شکل دهند، اما فقط تعداد بسیار اندکی از این افراد این کار را انجام داده‌اند. سوال مهم این است که چه محرک‌هایی مورد نیاز است تا افراد را برانگیزاند که این ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنند؟

ادامه مقاله
۱۱
مرداد

چگونه مشتریان را بهتر درک کنیم؟

امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفاً به واسطه وجود مشتریان است، بر کسی پوشیده نیست. بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم. اما فقط با دانستن یا تکرار شعار نمی توان به این مهم دست یافت.

ادامه مقاله
۹
مرداد

چگونه با تیم جدید تان آشنا می شوید؟

به عنوان یک مدیر،اولین جلسه آشنایی با تیم جدیدتان می تواند سخت و خسته کننده باشد .شما دوست دارید که مطمئن بشوید که این جلسه در کمال آرامش هدایت می شود تا توانایی مدیریت و رهبری خودتان را اثبات کنید، اما لازم هست که این کار را بدون آسیب زدن به شور و ذوق اعضای تیم و یا پایمال کردن فرهنگ تیم بدست آورید.

ادامه مقاله
۷
مرداد

بی انگیزه بودن کارکنان چه پیامدهایی دارد؟

ایجاد انگیزه در کارمندان برای انجام دادن وظایف شغلی خود در سطح رضایت‌بخش یا بهتر می‌تواند چالش برانگیز باشد. کارکنان زمانی انگیزه‌ دارند و نسبت به نتیجه کار خود متعصب هستند که خودشان مسئول انجام کارهایشان باشند. کارکنانی که انگیزه‌ای برای کسب موفقیت در شرکت شما ندارند، بصورت منفی بر دیگر افراد محل کار تأثیر می‌گذارند که حتی می‌تواند بطور مستقیم بر موفقیت کسب‌وکار کوچک شما اثر بگذارد. نارضایتی از محل کار، انگیزه کارکنان را از بین برده و منجر به پیامدهای منفی می‌شود.

ادامه مقاله
۴
مرداد

ارزیابی ۳۶۰ درجه سازمانی چیست؟

ارزیابی۳۶۰ درجه یک روش حرفه ای بازخورد است که این امکان را به سازمان می دهد تا بازخوردی درباره ی عملکرد کارکنان ارائه دهد. این گزارشات به طور کلی توسط مدیریت در مورد کارمندان درخواست می شود.

ادامه مقاله
۲
مرداد

مدیریت ارتباط با کسب و کار (BRM)به چه معناست؟

در مقاله قبلی با عنوان مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟ به توضیحات کلی در خصوص ارتباطات اشاره نمودیم و به توضیحات تکمیلی در خصوص crm پرداختیم. در این مقاله به تشریح و بررسی BRM می پردازیم.

ادامه مقاله
۳۱
تیر

درک مفاهیم رفتار مصرف‌کننده برای بازاریابان چه منافعی دارد؟

در مقاله قبلی به توضیح رفتار مصرف کننده و اهمیت آن در کسب و کار پرداختیم و گفتیم که اهمیت درک رفتار مصرف کننده برای بازاریابان چه ضرورتی دارد. در این مقاله نیز به ادامه مطلب پرداخته و توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۸
تیر

مدیریت ارتباطات در سازمان چه اجزایی دارد؟

    ویژه

مدیریت ارتباطات، استراتژی حفظ ارتباطات مستمر و متعادل سازمان و مخاطبانش است. مدیریت ارتباطات بر دو نوع است. ۱- بین سازمان و مشتریانش که به نام مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM شناخته شده و ۲- بین یک سازمان و دیگر سازمان ها که با عنوان مدیریت ارتباط کسب و کار یا BRM شناخته می شود. مدیریت ارتباطات بر بخش های مالی و سرمایه گذاری برای شناسایی راه های بالقوه فروش محصولات و خدمات تمرکز می کند.

ادامه مقاله
۲۶
تیر

رفتار مصرف‌کننده چه اهمیتی دارد؟

درک رفتار مصرف‌کننده برای هر سازمانی قبل از راه‌اندازی هر محصولی مهم است. اگر سازمانی نتواند نحوه ارتباط مشتری با محصول را تجزیه و تحلیل کند، دچار ضرر و زیان خواهد شد. رفتار مصرف‌کننده بسیار پیچیده است، چون هر مصرف‌کننده‌ دیدگاه متفاوتی نسبت به خرید، مصرف و همچنین دسترسی متفاوتی به محصول دارد.

ادامه مقاله
۲۴
تیر

مهارت های روزمره مدیران کارآفرین

به نظر می رسد مهارت های روزمره مدیران بی اهمیت باشد: حرف زدن، گوش دادن، نوشتن، خواندن، یادگرفتن. این ها به شئونات هیچ مدیر محترمی نمی خورد چه رسد به یک مدیر کارآفرین! اما می توانید مطمئن باشید که مدیران کارآفرین با دانشی که از ابزارهای پیچیده تر مدیریت دارند، پیشرفت نکرده یا شکست نخورده‌اند.

ادامه مقاله
۲۱
تیر

چگونه می توانیم تصمیم گیری موثری داشته باشیم؟

مردم اغلب می‌گویند تصمیم‌گیری سخت است. ما همیشه در حال تصمیم‌گیری در مورد مسائل بی‌اهمیت مانند تهیه ناهار تا تصمیمات سرنوشت‌ساز همانند انتخاب رشته تحصیلی، دانشگاه و همسر هستیم.
بعضی از افراد زمان اتخاذ تصمیم‌ را برای جستجوی اطلاعات بیشتر یا برای دریافت پیشنهادها و توصیه‌های دیگران به تأخیر می‌اندازند و برخی دیگر از طریق رأی دادن، انتخاب یک کاغذ از لیست یا پرت کردن یک سکه تصمیم‌گیری می‌کنند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید