قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲
دی

چگونه از نظر مدیرمان ارزشمندتر شویم؟

چگونه از نظر مدیرمان ارزشمندتر شویم؟ » این یک واقعیت در زندگی حرفه ای است که اگر کسی پشتیبان و همراه شما باشد، مسیر موفقیت شغلی تان هموارتر است. این "فرد" مدیر شماست و دستیابی به حمایت مدیر ارزش این را دارد که هرچه در توان دارید انجام دهید تا در نظر او توانمند به نظر برسید.

ادامه مقاله
۲۹
آذر

۹ مهارت ضروری برای سال ۲۰۲۰

یافتن شغل مناسب در آینده به هیچ وجه ساده نیست؛ اما داشتن بعضی از مهارت‌های مهم می‌تواند راه را تا حد زیادی هموار کند. آن گونه که متخصصان معتقدند، شرکت‌های بزرگ و کوچک در آینده نزدیک به برخی از این مهارت‌ها، نیاز خواهند داشت. حتی گفته می شود که انقلاب صنعتی چهارم بر پایه نوآوری در انقلاب صنعتی سوم برای تغییرات شگرف در صنایع مختلف دنیا بنا شده است. نوآوری هایی مثل:

ادامه مقاله
۲۷
آذر

pestel چیست و چگونه از آن در تحقیقات بازار استفاده کنیم؟

شناخت بهتر افراد، همکاران، مشتریان و یا حتی بازار، جهت توسعه کسب و کار ضروری است. در مقاله پیش رو پیشنهاد می شود که متخصصان وقت و انرژی بیشتری جهت شناخت بهتر فرهنگ افراد، همکاران و یا مشتریان خارجی خود صرف کنند، تحقیق و مطالعه بر روی افراد خارجی بهترین کمک کننده به مدیرانی که علاقه به توسعه سازمان خود دارند، می باشد و ابزارهای مختلفی در این خصوص ایجاد شده که این مدیران با استفاده از این ابزار می توانند زمینه های بیشتری برای توسعه خود و سازمان پیدا کنند.

ادامه مقاله
۲۵
آذر

مراحل چرخه فروش از زبان برایان تریسی

یک راه میانبر برای موفقیت در زندگی یا در هر صنعت، پیروی از کسانی است که پیش از شما موفق بوده اند. این موضوع به خصوص هنگامی که بحث فروش پیش می آید، صادق است. این ۷ مرحله باید در هر چرخه فروش گنجانده شوند، همچنین برای کسانی که به دنبال شغل و تکمیل روند مصاحبه هستند بسیار خوب عمل می کنند.

ادامه مقاله
۲۲
آذر

چرا مغز شما به تفریح نیاز دارد؟

گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که نیاز به استراحت دارید و لازم است برای تفریح و استراحت برنامه ریزی کنید. همانطور که بعد از نشستن طولانی بدنتان نیاز به کشش و حرکت دارد، مغز شما هم نیاز به تغییر روند روزمره و همیشگی دارد.

ادامه مقاله
۲۰
آذر

۵ راهکار موفقیت در مدیریت کسب و کار

آیا تا کنون راه های افزایش کارایی خود را بررسی کرده اید؟ آیا تا کنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود طراحی کرده اید؟ مهمتر از آن آیا تاکنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود به کار گرفته اید؟ در دنیای کاری امروز، حتما باید برنامه ای برای پیشرفت خود داشته باشید. برنامه ای که در صحنه ی رقابت امروزه، شما را مداوماً در حال ترقی نگه دارد که در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.

ادامه مقاله
۱۸
آذر

تعریف CRMبه زبانی جدید

شاید شما مشتری مداری را صرفاً در خوش برخوردی فروشنده ببینید. فروشنده ای که با حوصله باشد، احترام مشتری را حفظ کند، مشتری را در خرید جنسی که دوست ندارد، در معذورات قرار ندهد و مواردی این چنینی، از سطحی‌ترین عوامل مشتری مداری در دنیای امروز هستند. امروزه در حوزه ی CRM مشتری را باهوش می دانند.

ادامه مقاله
۱۳
آذر

چگونه می‌توانید مشتریان خود را خوشحال کنید؟

مطابق با گزارش شرکت‌های بازاریابی، بازاریابی هم اکنون وارد عصر مشتری شده است. امروزه مشتریان به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و به همین دلیل ‌قدرت آن‌‌ها افزایش پیدا کرده است. بازاریابان نیز باید پاسخگوی انتظارات آن‌ها برای داشتن یک تجربه خرید بهتر باشند.

امروزه، رضایت و مشارکت مشتری جز شاخص‌های کلیدی برای موفقیت برندها به شما می‌روند. آگاهی از برند، یک هدف بازاریابی بلند مدت است که نشان‌دهنده رابطه یک طرفه کسب‌ و کار با مصرف‌کننده است اما تعامل با مشتری نشان‌دهنده اهمیت رو به رشد روابط شخصی در ارتباطات دوطرفه است.

ادامه مقاله
۱۱
آذر

چرا کسب‌ و کار شما هنوز در حال تلاش و مبارزه است؟

بیایید با حقیقت روبرو شویم، کارآفرینی سخت است. مهم نیست شما چقدر برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنید، ممکن است لحظاتی احساس کنید که به هیچ موفقیتی نمی‌رسید و فقط در حال دست و پا زدن هستید. در واقع، بسیاری از صاحبان کسب‌ و کار هنوز بر اصول ناپایدار و بی‌ثبات تأکید دارند و از اینکه چرا شرکت‌هایشان پیشرفت نمی‌کنند، ناامید می‌شوند.

ادامه مقاله
۸
آذر

۱۱ راه برای تقویت عملکرد تیم فروش شما

حرفه ی فروش صنعتی است که به سرعت در حال رشد و انطباق با افزایش شدید رقبا و بازارهای جدید است. در نتیجه، تلاش مستمر جهت بهبود عملکرد برای حرفه ای های فروش امری حیاتی است.

ادامه مقاله
۲۴
آبان

هفت اشتباه رایج محاسباتی بازاریاب های تازه کار

فرایند تجزیه و تحلیل، مسلماً مهمترین عنصر هر کمپین بازاریابی است. شما می توانید هر اندازه که اطلاعات نیاز دارید را جمع آوری کنید اما مادامی که آنها را به شکل موثری تجزیه و تحلیل نکنید، به شما کمکی در رسیدن به آن نتایج نخواهد کرد. در صورتی که به هیچ عنوان آنالیز اطلاعات و داده انجام نمی دهید، شانس آنچنانی برای بهبود برنامه ی بازاریابی خود نخواهید داشت. متاسفانه زمانی که مرحله ی تحلیل اطلاعات فرا می رسد، دام ها و اشتباهات رایجی بوجود می آیند که بازاریابان کم تجربه و جدید را درگیر خود می کند. این دام ها شامل تعصبات و تصمیمات روانشناختی و تصورات غلط است. اگر می خواهید تبدیل به یک بازاریاب موفق و موثر در کار خود شوید، از این ۷ اشتباه رایج اجتناب کنید:

ادامه مقاله
۲۲
آبان

۶ عادت روزانه برای موفقیت به روش میلیونرها

در این عصر تکنولوژی، موفقیت می تواند کمی پیچیده و دشوار باشد. به نظر می رسد بسیاری از مردم در حال انجام مسابقه ای برای یافتن فرمول موفقیت هستند. ممکن است در تله وسواس گرفتار شویم و ندانیم کدام مسیر برای رسیدن به موفقیت سریع تر و موثرتر است. اما شاید آنقدرها هم که می گویند پیچیده نیست. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با توصیه های Dean Graziosi نویسنده کتاب های پر فروش و میلیونری خود ساخته آشنا شوید.

ادامه مقاله
۲۰
آبان

چگونه باید به سمت پیشرفت گام برداشت؟

در ژاپن واژه ای که به جای پیشرفت دائمی و بی پایان به کار می رود، کایزن (kaizen) است. این تنها فلسفه ای عملی برای تجارت امروزی ژاپن محسوب می شود. آدم های موفق – چه در تجارت، ورزش و چه در هنر- متهد به پیشرفت مداوم هستند. اگر می خواهید بیشتر موفق شوید، باید یاد بگیرید از خودتان بپرسید :" چگونه می توانم این کار را بهتر انجام دهم؟ چگونه می توانم این کار را به طور مفیدتری انجام دهم؟ " بهبود برای زنده ماندن امری ضروری است. برای این که پیشرفت کنیم، همان طور که افراد موفق پیشرفت می کنند، مسیری اختصاصی تر به سمت پیشرفت لازم است.

ادامه مقاله
۱۵
آبان

۷ قانون طلایی در مدیریت افراد

شما به عنوان مدیر مسئول افراد زیادی هستید، شاید با آن ها هیچ نقطه اشتراکی نداشته باشید و شاید کسانی باشند که شما را آنقدرها دوست نداشته باشند! شما مسئول مراقبت از مسائل فیزیکی، روحی و حساسی آنها هستید. باید اطمینان داشته باشید که آسیب نمی بینند، با همکاران به خوبی همکاری می کنند. باید از حق و حقوق خود و آنها آگاه باشید. علاوه بر اینها باید خونسرد و آرام باشید، نمی توانید فریاد بزنید، بد رفتاری کنید و... در حقیقت داستان مدیریت سر درازی دارد!

ادامه مقاله
۱۳
آبان

میخ کلامی و چکش بصری در تبلیغات چه مفهومی دارند؟

تصاویر قدرتی احساسی دارند که نوشته ها یا پیام های شنیداری ندارند. مردم را روی صندلی های سینما ببینید؛ گاهی به صدای بلند می خندند و گاهی اشک می ریزند. حال فردی را مجسم کنید که در حال خواندن رمانی است، اصلاً همان رمانی که فیلم یاد شده از آن اقتباس شده بود. به ندرت نشان قابل ملاحظه ای از درگیری احساسی در آن فرد خواهید دید و این تفاوت میان تصویر روی پرده و واژگان نوشته شده بر کاغذ است. یکی احساسات را بیش از دیگری درگیر می کند. احساس همان چسبی است که خاطره را به حافظه می چسباند. اما چرا تصاویر بیش از واژگان احساس را بر می انگیزند؟

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید