قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۵
اردیبهشت

استفاده از فنون مذاکره در مخالفت با قدرتمندان

مدیر شما یک طرح جدید را پیشنهاد می‌دهد اما فکر می‌کنید این طرح عملی نخواهد بود. همکار ارشد شما جدول زمانی یک پروژه را برایتان شرح می‌دهد ولی تصور می‌کنید غیر واقعی است. چگونه مخالفت خود را با کسی که دارای قدرت بیشتری نسبت به شماست ابراز می‌کنید؟ چگونه تصمیم می‌گیرید که آیا این موضوع ارزش صحبت کردن را دارد یا نه؟ و اگر این کار را انجام می‌دهید، دقیقاً چه چیزهایی باید بگویید؟

ادامه مقاله
۲۳
اردیبهشت

۷ اصل مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه­ های اجتماعی

جهان به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات توسط توسعه و پیشرفت سریع تکنولوژی حاصل شده است. پیشرفت­ های تکنولوژی همچنین باعث شده که مشتریان منفعل به شرکت کنندگانی فعال تبدیل شوند. بسیاری از شرکت­ها، دیگر قصد ندارند بر روی محصولاتی سرمایه گذاری کنند که با فشار به مشتریان منفعل فروخته می­ شود و امروزه، ایده ­ها از مشتریان به تولید کنندگان می­ رسند.

ادامه مقاله
۲۱
اردیبهشت

۵نکته موثر برای پیشرفت در استراتژی فروش کسب و کارتان

یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری، توسعه یک استراتژی فروش است که بتواند به فروش بیشتر کمک کند. پس موفقیت در آن نمی تواند کار راحتی باشد و از طرفی اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند در صدر صنعت خود قرار گرفته و ثابت قدم و پیشرو باشند، دائماَ در حال رقابت و دست و پنجه نرم کردن با رقبای خود هستند.

ادامه مقاله
۲۰
اردیبهشت

چطور به عنوان یک رهبر دیدگاهی مشترک در همکارانتان بسازید؟

    ویژه

شما به عنوان یک رهبر، برای پیشبرد بهتر امور و دستیابی به اهداف تجاری و سازمانی باید دیدگاهی مشترک در بین همکارانتان بسازید. به همین منظور باید شرایط جهت این همراهی را به خوبی مهیا نمائید. برای حصول دیدگاه مشترک در کسب و کار و رهبری ایده آل باید از دو ابزار تجسم آینده و همراه سازی دیگران استفاده نمود.

ادامه مقاله
۱۸
اردیبهشت

۱۰ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

به ۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد اشاره نمودیم و گفتیم که ممکن است تماس سرد اصلاً کار جالبی در فروش تلفنی نباشد. اما در بسیاری از صنایع یا کسب و کارها امری لازم و مهم تلقی خواهد شد. برای اینکه تماس سرد خوبی را پیش ببرید، بهتر است به نکات و تکنیک های زیر، توجه کنید:

ادامه مقاله
۱۶
اردیبهشت

نقش فرآیند مدیریت ریسک در پیشرفت سازمان

استراتژی های موثر و کارآمد در فرآیند مدیریت ریسک به سازمان شما کمک می کنند تا ضعف ها، قدرت ها، فرصت ها و تهدید ها را شناسایی کنید. با پیش بینی اتفاقات غیر منتظره و برنامه ریزی برای آن، سازمان می تواند آمادگی لازم در صورت وقوع اتفاقات را داشته باشد.

ادامه مقاله
۱۵
اردیبهشت

آموزش زبان تجاری (درس سی و دوم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های بودجه، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ممیزی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۱۳
اردیبهشت

۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

هر نوع برخورد یا تماسی که برای بار اول، با کسانی برقرار می‌شود که هیچ آشنایی با آنها وجود ندارد، تماس سرد (cold calling) نامیده می‌شود. تماس‌های سرد یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. باید بدانیم حتی حرفه‌ای‌ترین فروشندگان نیز در ۹۰ درصد مواقع نمی‌توانند در فروش تلفنی طی یک تماس سرد چیزی بفروشند، اما این به معنای عدم موفقیت آنها در اولین تماس نیست.

ادامه مقاله
۱۱
اردیبهشت

ارزیابی عملکرد کارکنان به چه معناست؟

    ویژه

حوزه عملکرد کارکنان از بخش های مختلفی تشکیل شده و در صورتی که فردی در حوزه خاصی از عملکرد بالایی برخوردار باشد، تلاش خواهد کرد تا خود را در حوزه های دیگر نیز بالا کشیده و به حداکثر توانمندی و عملکرد خود دست یابد. از این رو ارزیابی عملکرد کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مدیران توجه ویژه ای به آن می نمایند.

ادامه مقاله
۹
اردیبهشت

مدیریت ریسک به چه معناست؟

ریسک بخشی از زندگی همه ماست، ما به ریسک ها برای رشد و توسعه نیاز داریم. در تمام بخش ها، از انرژی تا زیر ساخت ها، زنجیره تامین تا امنیت فرودگاه ها، بیمارستان ها و مسکن، مدیریت ریسک به طور موثر در رسیدن به اهداف یاری رسان است. در جهان سریع امروز، ریسک ها به سرعت در حال تکامل هستند. بنابراین با مدیریت ریسک اطمینان پیدا می کنیم که تهدید ها را حداقل کرده و از حداکثر فرصت ها استفاده می کنیم.

ادامه مقاله
۸
اردیبهشت

آموزش زبان تجاری (درس سی و یکم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های سازمان، توانمندسازی و بیانیه چشم انداز پرداخته و مثال هایی از آن ها ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۶
اردیبهشت

۴ روش موثر در تقویت مهارت های کلامی

همه می دانیم که توانایی برقراری ارتباط، داشتن و تقویت مهارت های کلامی، یک عامل مهم برای داشتن یک زندگی موفق و شاد است و اولین گام برای برقراری ارتباط، داشتن فن بیان مناسب می باشد. توانایی خوب صحبت کردن یک امتیاز عالی و عاملی برای پیشرفت ما محسوب می شود.

ادامه مقاله
۴
اردیبهشت

عوامل خروج منابع انسانی از کسب و کار

    ویژه

همیشه در هر کسب و کاری، جابه جایی نیروی انسانی همراه با مزایا و معایبی بوده و بیشترین تاثیر این جابه جایی ها به عملکرد خود کارمند بستگی دارد. بر اساس تجربه و تحقیقات صورت گرفته بیشترین میزان خروج منابع انسانی مربوط به پرسنل عالی یا ضعیف است،

ادامه مقاله
۱
اردیبهشت

بازاریابی اپل و ۱۰ درس کاربردی آن

استیو جابز موسس اپل، مدرک کارشناسی ارشد نداشت، او قطعاً یک مهندس هم نبود، اما در بازاریابی سرآمد بود و این مهارت­ های بازاریابی او، اپل را به بالاترین تقطه رساند و شرکت را از ورشکستگی نجات داد.

ادامه مقاله
۱
اردیبهشت

آموزش زبان تجاری (درس سی ام)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های تحلیل رقابتی، مالکیت و ادغام پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید