قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۱
بهمن

هوش هیجانی چه نقشی در استخدام کارمندان دارد؟

    ویژه

می توان گفت که تقریباً در تمامی مشاغلی که امروزه به نیروی کار واگذار می شود، مهارت های اصلی هوش هیجانی بر عملکرد مطلوب فرد تاثیر گذارند. اغلب مدیران یا افراد مصاحبه کننده، از توجه به چنین مهارت های فردی در فرآِند مصاحبه غافل می شوند. منظور این نیست که برای مهارت ها و توانایی های فنی افراد ارزشی قائل نشویم. مهارت ها و شایستگی های فنی باید پیوسته نقش برجسته ای در فرآیند ارزیابی ایفا کنند. اگر چه، شواهد و قراین بسیاری دال بر آن است که وقتی مهارت های فنی افراد با هم برابر است، این شایستگی های آنها در هوش هیجانی است که عامل موفقیتشان در تصدی جایگاه های شغلی مختلف است.

ادامه مقاله
۹
بهمن

۷ تکنیک موثر در آموزش فروشندگان جدید

استخدام فروشندگان حرفه ای نیاز به هزینه زیادی دارد. حقوق و مزایای آنها نیاز به تدارک بودجه و سرمایه گذاری سنگین دارد که می تواند به شرکت فشار وارد کند. بدیهی است که مدیران می خواهند که در نهایت به برگشت مناسب سرمایه خود در این امر دست پیدا کنند. اما برای رسیدن به این هدف مشکلاتی وجود دارد. باید بدانید که از هر ۵ نماینده فروش، سه تای آنها برای حداقل ۷ ماه پیشرفتی نمی کنند و این تاخیر در پیشرفت برای شرکتها هزینه دارد. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار تلاش می کنند تا فرآیند آموزش را مختصر و مفیدتر کنند. در اینجا به ۷ تاکتیک در آموزش فروشندگان جدید اشاره می کنیم :

ادامه مقاله
۸
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و سوم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های زنجیره فرماندهی، موسس و تحلیل ساختاری پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۶
بهمن

۱۰ اشتباه افراد جویای کار در استخدام

مسلماً افراد جویای کار با مشکلات فراوانی روبه رو هستند اما یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی آنها، روند استخدامی بسیار طولانی و بی پایان در اکثر شرکت­ های بزرگ و متوسط است. سیستم استخدامی ناکارآمد نیز بر مشکلات آنها افزوده و پیدا کردن یک کار خوب را مشکل تر کرده است.

ادامه مقاله
۴
بهمن

چگونه اعتماد مشتری را جلب و حفظ نماییم؟

اولین عاملی که باعث می شود مشتریان خرید نکنند، قیمت نیست بلکه اعتماد است. تحقیقی نشان داد که مشتریان ۷۰درصد از خریدهای آنلاین خود را به دلیل عدم اعتماد کنسل می کنند. علت آن چیست؟ وقتی یک خریدار به فروشگاه اینترنتی شما می آید، در ابتدا اعتمادی نداشته، شما و محصولاتتان را نمی شناسند پس اعتماد مشتری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

ادامه مقاله
۲
بهمن

بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه تفاوت هایی دارند؟

غلب مردم تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این یعنی آنها ارزش هر یک از روش ها را نمی دانند. کلمه های بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی هنوز به جای هم استفاده می شوند این کار می تواند باعث تداخل شرح وظایف شود. با این حال اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کمپین تلفنی خود داشته باشید، داشتن اطلاعات درباره تفاوت ها و چگونگی استفاده مفید از آنها برای کمک به کسب و کارتان حیاتی است.

ادامه مقاله
۱
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و دوم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های مدیریت عملکرد، مدیریت فرآیند و سیستم مدیریت پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۳۰
دی

رهبری در سازمان های تکنولوژیکی

رهبری در سازمان های تکنولوژیکی» رهبری فرایندی است که مدیریت می کوشد با ایجاد انگیزه و ارتباطی موثر، انجام سایر وظایف را در تحقق اهداف سازمانی تسهیل و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند. بنابراین رهبری جزئی از مدیریت است و این وظیفه مانند برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل نیز از وظایف مدیر است. مهمترین نکته در رهبری، نفوذ و اثر گذاری است. اصولاً قدرت عبارت است از توانایی اعمال نفوذ بر دیگران و نفوذ عبارت از اعمالی است که مستقیم یا غیرمستقیم باعث تغییر در رفتار یا نظرات دیگران می شود. رهبری با

ادامه مقاله

۲۹
دی

چگونه بخش بندی مشتریان کسب و کار را انجام دهیم؟

    ویژه

زمانی که بخش بندی مشتریان در کسب و کار به درستی انجام گیرد، به عنوان یک ابزار بازاریابی مناسب عمل می کند. بخش های مختلف بسیاری وجود داشته که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، اما تنها تعداد کمی از آن بخش ها برای مشتریان خاص تان مناسب اند. به این منظور، انتخاب بخش ها و قرار دادن مشتریان در آن بخش ها باید به دقت انجام شود. بخش بندی دقیق مشتریان می تواند برای بهبود محصول، فعالیت های بازاریابی و نهایتاً سودآوری شما مورد استفاده واقع شود.

ادامه مقاله
۲۷
دی

آیا شما یک مدیر فروش داده محور هستید؟

راهی که مدیر فروش آن را دنبال می کند تا تصمیم گیری کند، بسیار مهم است. مدیر فروش داده محور از اطلاعات و منابع برای موثر واقع شدن اقدامات، قبل از انجام آنها استفاده می کند.

ادامه مقاله
۲۵
دی

۷راه ایجاد وفاداری مشتریان

وفادارای مشتری به طور قابل توجهی مهم می باشد. مشتریان تکراری ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید ۱۰ برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریانی بوده که درحال حاضر با شما در ارتباط می باشند. اگر به دنبال روش های واقعی برای حفظ و ایجاد وفاداری هستید، از راهکارهای زیر استفاده کنید:

ادامه مقاله
۲۴
دی

آموزش زبان تجاری (درس بیست و یکم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های سیستم ارزشی، ساختار کسب و کار و رهبری مشارکتی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۲
دی

افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

آمیخته بازاریابی (۴p) از مفاهیم کلیدی در بازاریابی به شمار می رود و به عنوان ابزاری تاثیرگذار بر مشتری عمل می کند. برای تمام کسب و کارها نمی توان یک آمیخته بازاریابی یکسان در نظر گرفت اما در بازاریابی خدمات معمولاً از ۷p یا ۸p استفاده می کنند

ادامه مقاله
۲۰
دی

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

    ویژه

مدیران فروش در پروسه های کسب و کار از اهمیت و جایگاه به سزایی در رشد و توسعه مجموعه برخوردارند. در این بین نوع و شدت عملکرد این مدیران می تواند متضمن بقا یا شکست کسب و کار باشد. مدیران فروش موفق فرصت های جدیدی را در تعامل با بازار و مشتریان خود خلق می نمایند و همین امر باعث تمایز این گونه مدیران فروش با سایر همکارانشان است.

ادامه مقاله
۱۸
دی

فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

امروزه شرکت ها دریافته اند که فروش موفق، به تعداد تقاضاها بستگی ندارد، بلکه به جذب و حفظ درست مشتریان توسط فروشندگان مرتبط است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید