قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۴
اسفند

۱۰ سوال مهم در جمع آوری اطلاعات مشتری

در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، جمع آوری اطلاعات مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پایگاه اطلاعات مشتری مجموعه‌ای سازمان‌یافته از داده‌های اطلاعاتی جامع و کامل درباره مشتریان یا مشتری احتمالی است. داده‌های اطلاعاتی‌ای که به هنگام، قابل استفاده و قابل دسترسی برای اهداف بازاریابی هستند،

ادامه مقاله
۲
اسفند

۲۳ سوال در استخدام کارمند بخش خدمات مشتری

در هنگام استخدام کارمند، چگونه تشخیص می دهید که فرد انتخاب شده برای کار در بخش خدمات مشتری می تواند عضو فعال و موثری باشد؟

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

بایدها و نباید های یک مذاکره حرفه ای در کسب و کار

    ویژه

دانستن اصول و قواعد مذاکره و عمل به آنها به شما کمک می کنند تا به نتایج برد-برد در هر مذاکره ای دست یابید.

ادامه مقاله
۲۹
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و ششم)

در این درس از آموزش زبان تجاری ، به بررسی واژه های سیستم پشتیبانی، گزارش سالانه و آزمون تشخیصی پرداخته و مثال هایی ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۷
بهمن

نقش مدیر منابع انسانی و تاثیر آن در موفقیت سازمان

    ویژه

یکی از اصلی ترین دلایل مشکلات منابع انسانی در کسب و کارهای ایرانی، عدم وجود مدیر منابع انسانی است تا برنامه ریزی اهداف کسب و کار پیگیری شود.

ادامه مقاله
۲۵
بهمن

چگونه از استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ استفاده کنیم؟

ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵یک استاندارد از مجموعه سیستم مدیریت کیفیت می باشد که به شرکت ها و سازمان ها برای بهره وری بیشتر و افزایش رضایت مشتری کمک می کند.

ادامه مقاله
۲۳
بهمن

مدیران به چه دلایلی مربی گری می کنند؟

مدیرانی که ارزش مربی­ گری را باور داشته، باعث می شود که مربی گری به یک بخش طبیعی از ابزار مدیریتی آنها مبدل شود.

ادامه مقاله
۲۲
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و پنجم)

در این درس از آموزش زبان تجاری ، به بررسی واژه های مزیت، سفارشی سازی و سازماندهی مجدد پرداخته و مثال هایی ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۰
بهمن

مشاوره و مربی گری به چه معنا هستند؟

مشاوره و مربی گری فرایندهایی هستند که به مشتریان شرکتی و شخصی کمک می­ کنند به پتانسیل کامل خود در رشد دست یابند.

ادامه مقاله
۱۸
بهمن

از اصول مدیریت کیفیت چه می دانید؟

اصول مدیریت کیفیت، مجموعه ای از باور های اساسی، هنجارها، قوانین و ارزش هایی هستند که به عنوان پایه مدیریت کیفیت می باشند.

ادامه مقاله
۱۶
بهمن

چگونه مشتری ناراضی خود را مدیریت کنیم؟

ما نکات و تکنیک هایی را ذکر می کنیم که بتوانید با آن بهتر با مشتریان ناراضی پیش رفته و به این مشتریان احساس رضایت دهید.

ادامه مقاله
۱۵
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و چهارم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های نیروی کار، یادگیری سازمانی و مدیریت میانی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۱۳
بهمن

پیاده سازی استاندارد ایزو۹۰۰۱ چه مزایایی دارد؟

ایزو ۹۰۰۱ مجموعه ای از الزامات برای سیستم مدیریت کیفیت می باشد و به سازمان ها و شرکت ها برای کارایی بهتر و بهبود رضایت مشتری کمک می کند. اساس ایزو ۹۰۰۱ بر پایه بهبود مستمر می باشد و به صورت منعطف طراحی شده تا برای سازمان های مختلف (از جمله تجاری، تولیدی، خدماتی و ...) قابل اجرا و پیاده سازی باشد. به همین دلیل تعریف مشخص از اهداف "کیفی" یا "کسب رضایت مشتری" ارائه نکرده است در عوض نیاز سازمانها را برای تعریف این اهداف و بهبود مستمر برای رسیدن به آنها را تعریف نموده است، سازمانها پس از رسیدن به اهداف، باید با ارزیابی مجدد خود برای رسیدن به بهبود مسمتر در سازمان خود تلاش کنند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید