قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۸
دی

۱۰ اصل مشتری مداری در کسب و کارها

مشتری مداری فرهنگی است که در سازمان وجود دارد و به مشتریان بیشتر از افرادی که خریدار محصول سازمان هستند، بها می دهد و می دانیم که مشتریان هر سازمان، سرمایه های آن سازمان هستند. هدف از مشتری مداری، صِرف خرید مشتری از سازمان نیست. در صورتی که شما مشتری مداری را به نحو درست اعمال کنید، مشتری های سازمان وفاداری و حس مالکیت نسبت به سازمان شما خواهند داشت. در این صورت، رفتار آن ها با شما و سازمانتان، مانند داشته های خود است. در صورت لزوم از شما، سازمانتان و محصولات تان دفاع می کنند. هر مشتری راضی، مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و ممکن است مشتریان ناراضی را هرگز نتوانید دوباره به سمت سازمانتان برگردانید. لذا هر خطای شما، امیتازی به نفع رقبا محسوب می شود.

ادامه مقاله
۱۶
دی

چگونه یک شعار تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذار بنویسیم؟

شعار تبلیغاتی، جزیی از صورت و وجهه ی کسب و کار شماست. شعار تبلیغاتی مانند ویترین و تابلوی کسب و کار شما عمل میکند. چطور می شود که تابلوی یک کسب و کار را نادیده گرفت یا کم شمرد. تصور کنید فروشگاهی که فضای داخلی را با طراحی زیبا و چشم نوازی، رونق داده اما برای سردر فروشگاه، از یک تابلوی معمولی بدون لوگو یا شعار استفاده کرده است. مسلماً مشتری با دیدن یک تابلوی خالی از جذابیت، قدم به سمت داخل فروشگاه بر نمیدارد. تابلو و ویترین فروشگاه شما، همانند صورت انسان عمل میکند. لبخندی که بر لب دارید، بخشی از جذابیت شما را به وجود می آورد.

ادامه مقاله
۱۳
دی

کارمندان چگونه وقت شان را در محل کار تلف می کنند؟

طبعاً هیچ مدیری دوست ندارد که کارمندانش در ساعت کاری وقتشان را با مسائل غیر کاری تلف کنند. از آنجایی که رشد و سودآوری کسب و کار مستقیماً با بهره وری کارکنان در محل کار گره خورده است، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.

ادامه مقاله
۱۱
دی

آیا کایزن همان بهبود مستمر است؟

بهبود مستمر و کایزن فرآیندهای بهینه سازی زنجیره تامین هستند. در زنجیره ی تامین به تلاش مستمر و مداوم جهت بهبود خدمات، محصولات و یا فرآیند ها، بهبود مستمر می گویند. این تلاش به صورت بهبود افزایشی در طول زمان معمولا برای محصولات، خدمات و یا فرآیند هایی که به بلوغ یا رشد کافی رسیده اند و یا پیشرفت یک مرحله ای برای محصولات، خدمات و یا فرآیندهای جدید می باشد.

ادامه مقاله
۹
دی

سوالات عجیب شرکت های بزرگ در مصاحبه های استخدامی

اگر سوالات مصاحبه های استخدامی چالش برانگیز و دشوار نباشند ارزش زیادی ندارند! معمولاً اکثر کاندیداها پاسخ هایی برای سوالات روتین و معمولی آماده می کنند به این امید که بهترین گزینه برای استخدام باشند. به نظر شما چه اتفاقی می افتد اگر مصاحبه کننده سوالات غیرمنتظره از افراد بپرسد؟ افراد چه واکنشی در مقابل این سوالات نشان می دهند؟

ادامه مقاله
۶
دی

در مورد تجزیه و تحلیل هزینه - فایده چه می دانید؟

تحلیل هزینه – فایده یکی از روش های تحلیلی است که جهت مشخص کردن نتیجه مثبت یا منفی برنامه ریزی های انجام شده به کار می رود. این مدل از تجزیه و تحلیل برای حل تمامی مسائل قابل استفاده است اما عموماً در رابطه با مسائل مالی از آن استفاده می شود.

ادامه مقاله
۴
دی

چگونه کاری کنید که کارمند تان خودش سازمان را ترک کند؟

چه طور کاری کنیم که یک کارمند شغل خود را ترک کند؟
یکی از سخت ترین کارهای تمامی مدیران، مواجهه با کارکنان ناکارآمد است. در واقع از مواجهه با این افراد اجتناب کرده و اجازه می دهند این موضوع بیش از حد به طول بیانجامد. این کار باعث بروز نارضایتی و ناراحتی در دیگر کارکنان که همراستا یا بالاتر از این فرد هستند و یا کارشان متاثر از کار این فرد است می شود و به طور کلی عملکرد تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر مدیران به این موضوع توجه نکنند باعث ایجاد فرهنگ غلط بی مسئولیتی و عملکرد نا مناسب در سازمان می شوند و افراد احساس می کنند که عملکرد خوب و بد تفاوتی در سازمان نداشته و اهمیتی ندارد. در نتیجه همه کارکنان رفته رفته افت کرده و بعد از گذشت مدتی عدم توجه به یک نیروی کارآمد کل سازمان را فلج می کند. (خودم بستش دادم)

ادامه مقاله
۲
دی

چگونه از نظر مدیرمان ارزشمندتر شویم؟

چگونه از نظر مدیرمان ارزشمندتر شویم؟ » این یک واقعیت در زندگی حرفه ای است که اگر کسی پشتیبان و همراه شما باشد، مسیر موفقیت شغلی تان هموارتر است. این "فرد" مدیر شماست و دستیابی به حمایت مدیر ارزش این را دارد که هرچه در توان دارید انجام دهید تا در نظر او توانمند به نظر برسید.

ادامه مقاله
۲۹
آذر

۹ مهارت ضروری برای سال ۲۰۲۰

یافتن شغل مناسب در آینده به هیچ وجه ساده نیست؛ اما داشتن بعضی از مهارت‌های مهم می‌تواند راه را تا حد زیادی هموار کند. آن گونه که متخصصان معتقدند، شرکت‌های بزرگ و کوچک در آینده نزدیک به برخی از این مهارت‌ها، نیاز خواهند داشت. حتی گفته می شود که انقلاب صنعتی چهارم بر پایه نوآوری در انقلاب صنعتی سوم برای تغییرات شگرف در صنایع مختلف دنیا بنا شده است. نوآوری هایی مثل:

ادامه مقاله
۲۷
آذر

pestel چیست و چگونه از آن در تحقیقات بازار استفاده کنیم؟

شناخت بهتر افراد، همکاران، مشتریان و یا حتی بازار، جهت توسعه کسب و کار ضروری است. در مقاله پیش رو پیشنهاد می شود که متخصصان وقت و انرژی بیشتری جهت شناخت بهتر فرهنگ افراد، همکاران و یا مشتریان خارجی خود صرف کنند، تحقیق و مطالعه بر روی افراد خارجی بهترین کمک کننده به مدیرانی که علاقه به توسعه سازمان خود دارند، می باشد و ابزارهای مختلفی در این خصوص ایجاد شده که این مدیران با استفاده از این ابزار می توانند زمینه های بیشتری برای توسعه خود و سازمان پیدا کنند.

ادامه مقاله
۲۵
آذر

مراحل چرخه فروش از زبان برایان تریسی

یک راه میانبر برای موفقیت در زندگی یا در هر صنعت، پیروی از کسانی است که پیش از شما موفق بوده اند. این موضوع به خصوص هنگامی که بحث فروش پیش می آید، صادق است. این ۷ مرحله باید در هر چرخه فروش گنجانده شوند، همچنین برای کسانی که به دنبال شغل و تکمیل روند مصاحبه هستند بسیار خوب عمل می کنند.

ادامه مقاله
۲۲
آذر

چرا مغز شما به تفریح نیاز دارد؟

گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که نیاز به استراحت دارید و لازم است برای تفریح و استراحت برنامه ریزی کنید. همانطور که بعد از نشستن طولانی بدنتان نیاز به کشش و حرکت دارد، مغز شما هم نیاز به تغییر روند روزمره و همیشگی دارد.

ادامه مقاله
۲۰
آذر

۵ راهکار موفقیت در مدیریت کسب و کار

آیا تا کنون راه های افزایش کارایی خود را بررسی کرده اید؟ آیا تا کنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود طراحی کرده اید؟ مهمتر از آن آیا تاکنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود به کار گرفته اید؟ در دنیای کاری امروز، حتما باید برنامه ای برای پیشرفت خود داشته باشید. برنامه ای که در صحنه ی رقابت امروزه، شما را مداوماً در حال ترقی نگه دارد که در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.

ادامه مقاله
۱۸
آذر

تعریف CRMبه زبانی جدید

شاید شما مشتری مداری را صرفاً در خوش برخوردی فروشنده ببینید. فروشنده ای که با حوصله باشد، احترام مشتری را حفظ کند، مشتری را در خرید جنسی که دوست ندارد، در معذورات قرار ندهد و مواردی این چنینی، از سطحی‌ترین عوامل مشتری مداری در دنیای امروز هستند. امروزه در حوزه ی CRM مشتری را باهوش می دانند.

ادامه مقاله
۱۳
آذر

چگونه می‌توانید مشتریان خود را خوشحال کنید؟

مطابق با گزارش شرکت‌های بازاریابی، بازاریابی هم اکنون وارد عصر مشتری شده است. امروزه مشتریان به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و به همین دلیل ‌قدرت آن‌‌ها افزایش پیدا کرده است. بازاریابان نیز باید پاسخگوی انتظارات آن‌ها برای داشتن یک تجربه خرید بهتر باشند.

امروزه، رضایت و مشارکت مشتری جز شاخص‌های کلیدی برای موفقیت برندها به شما می‌روند. آگاهی از برند، یک هدف بازاریابی بلند مدت است که نشان‌دهنده رابطه یک طرفه کسب‌ و کار با مصرف‌کننده است اما تعامل با مشتری نشان‌دهنده اهمیت رو به رشد روابط شخصی در ارتباطات دوطرفه است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید