قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۵
فروردین

قهر مشتری را بشکنید!

قهر مشتری را بشکنید!» قهر مشتری را بشکنید!» در هر کسب و کاری مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است و جلب رضایت آن ها باید برای شما در اولویت باشد. از مشتریان ناراضی ۹۶ % مستقیم به سراغ رقبای ما خواهند رفت و فقط ۴% باقیمانده شکایت را ابراز می‌نمایند. به یاد داشته باشیم گاهی سکوت مشتریان،بدترین تنبیه و هوشمندانه‌ترین واکنش آن‌ها است، نبایداجازه دهیم نارضایتی در مشتری باعث قهر مشتری از شرکت ما گردد. به‌عنوان‌مثال ریچارد برن سون صاحب برند ویر جین و شرکت بزرگ هواپیمایی ویر جین به‌محض بروز اختلال و یا تأخیر در برنامه پروازها، به‌جای بهانه‌تراشی

ادامه مقاله

۲۴
فروردین

مدیریت شخصیت های دردسرساز سازمان

    ویژه

مدیریت شخصیت های دردسرساز سازمان» رئیس بودن هرگز آسان نیست، اما برخی از کارمندان این کار را به طور ویژه سخت و مشکل می سازند. شما چگونه با افرادی که کارهای خود را خوب انجام می‌دهند اما در دلخور کردن شما و همکاران‌ متبحر هستند، مقابله می‌کنید؟ در این مقاله لیستی از شش شخصیت کارمندان مشکل ساز در شرکت و چگونگی انگیزه‌مند نمودن آن ها برای بهبود و اصلاح رفتارشان ذکر شده است و پیشنهادات عملی و کاربردی برای مقابله با آنها ارائه شده است. ۱. افرادی که اهل غیبت و شایعه‌پراکنی هستند تقریباً یک نفر از هر پنج کارمند

ادامه مقاله

۲۲
فروردین

تبلیغات بنری یا تبلیغات بومی؟

    ویژه

تبلیغات بنری یا تبلیغات بومی؟» طراحی، بخشی بنیادی و جدایی ناپذیر از بازاریابی است. افراد به رنگ ها، شکل ها و جمله هایی خاص واکنش نشان می دهند، پس بسیار ضروری است که مطمئن شوید ارتباطات بازاریابی شما به خوبی طراحی شده باشد. به دلیل وجود تغییرات دائمی در بازاریابی و ظهور کانال های تبلیغاتی جدید مانند رسانه های اجتماعی، لازم است که طراحی نیز تغییر کرده و تکامل پیدا کند. در زیر تلاش کرده ایم که نگاه دقیق تری به طراحی در بازاریابی داشته باشیم و ببینیم که چگونه تبلیغات بومی در حال پیشرفت هستند. آیا تبلیغات بنری هنوز

ادامه مقاله

۲۱
فروردین

افراد موفق چه کارهایی انجام می دهند؟

افراد موفق چه کارهایی انجام می دهند؟»همه ی انسان های موفق در زندگی برنامه و هدف دارند و از تمام توان خود برای رسیدن به اهدافشان کمک می گیرند.آن ها نسبت به بقیه تلاش بیشتری دارند و کارهای بیشتری را نسبت به سایرین انجام می دهند. آن ها برای زمان خود ارزش قائلند و اجازه نمی دهند دنیای مجازی بر برنامه و موفقیت آن ها تاثیر منفی بگذراد. افراد موفق لزوما هدفمند می باشند و هرگز دست از تلاش بر نمی دارند. آن ها مسئولیت کارهایشان را برعهده می گیرند و به وظایفشان عمل می کنند. در این جا سعی

ادامه مقاله

۱۹
فروردین

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ » مهمترین مسئله برای یک استارتاپ، فروش است. باید بدانید حتی اگر محصول شما عالی نباشد، فروش یک محصول خوب بهتر از دیرتر فروختن یک محصولِ عالی است. علاوه‌ بر این، به روزسانی یک خط محصول نیز می‌تواند یک فرصت بزرگ برای مقابله با کسب و کارهای رقبا باشد. همچنین عرضه محصول جدید، فرصت‌های خوبی برای ایجاد سر و صدا و بیشتر در معرض دید قرارگرفتن در بازار فراهم می‌کند. پس اگر شما یک محصول مناسب برای عرضه در بازار دارید، چگونه آن را در بازار ارائه می‌دهید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را

ادامه مقاله

۱۷
فروردین

از کارمندان منحصر به فرد چه می دانید؟

    ویژه

این که بدانیم چرا بعضی از افراد در کارشان موفق تر از دیگران اند، خیلی مهم است. در تحقیقی که اخیراً صورت گرفت، از ۵۰۰ رهبر کسب و کار در مورد ویژگی های کارمندان منحصر به فردشان سوال شد. طبق نتایج تحقیق" شخصیت " افراد به عنوان بارز ترین ویژگی انتخاب شد. ۷۸ درصد از رهبران اظهار داشتند که شخصیت کارمندان آن ها را از دیگران متمایز می کند. ۵۳ درصد به ویژگی های فرهنگی افراد اشاره داشتند. ۳۹ درصد مهارت های کارمندان را در نظر گرفتند. مشکل اینجاست که وقتی رهبران به شخصیت اشاره می کنند، نمی دانند دقیقاً

ادامه مقاله

۱۶
فروردین

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی»با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز افزایش می یابد. در بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری مانند تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دو طرفه مانند فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود و علت آن هم ارتباط دو طرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط هم صاحبان کسب و کار در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کنند و هم فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را بشنوند و از نیازهای

ادامه مقاله

۱۵
فروردین

چگونه مانند یک مدیر عالی بیندیشیم؟

چگونه مانند یک مدیر عالی بیندیشیم؟ » دستیابی به بالاترین مقام سازمانی که درآن مشغول به کار هستید، به سان دستیابی بـه قلـه یـک کـوه بلنـد و استوار است. اگر تصمیم گرفته اید به قله این کوه برسید باید خودتان را برای یک کوهنـوردی واقعـی آمـاده کنیـد. بدین منظور گام مهمی که باید بردارید این است که بالاترین مقام سازمان یعنـی مـدیر عـالی را درک کنیـد. درک کردن مدیر عالی سازمان گام مهمی برای صعود به این قله بلند و دشوار است. مزایای بسیاری نیـز دارد از جملـه اینکه خطر اخراج شدن را از شما دور می کند و باعث می شود

ادامه مقاله

۱۴
فروردین

هفت مهارت برای افزایش اعتماد به نفس

    ویژه

 هفت مهارت برای افزایش اعتماد به نفس» امروزه در جامعه ما افراد اعتماد به نفس کمی دارند. اغلب ما توانایی‌هایمان را دست کم می‌گیریم و بیشتر وقت مان را صرف این می‌کنیم که دیگران در مورد ما چطور فکر می‌کنند. بر اساس تحقیقات، اعتماد به نفس ما وقتی دستاوردهای خیلی کمی داریم و همچنین وقتی به موفقیت‌های بزرگی می‌رسیم، در پایین‌ترین حد خود قرار دارد. این موضوع بیانگر دو چیز است: ۱. اکثر ما نسبت به چیزی که اکنون حس می‌کنیم، سزاوار عزت نفس بالاتری هستیم. ۲. عزت نفس و اعتماد به نفس ذهنی هستند و می‌تواند با تغییر طرز

ادامه مقاله

۱۲
فروردین

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت

    ویژه

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت» مردم در اینترنت درباره ی کسب و کار شما چه می گویند؟ اگر بفهمید که کسی یک نظر منفی یا یک بررسی بد در مورد شما نوشته است چه می کنید؟  هنگامی که صحبت بر سر کسب و کار است حفظ وجهه مثبت می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. حتی قبل از ظهور اینترنت در ۲۰ سال پیش نیز کلمات و سخنان مطلوب که دهان به دهان می شدند نیروی حیاتی هر کسب و کار پر رونق بود، و حالا که اینترنت در همه جا موجود است، حسن شهرت و وجهه

ادامه مقاله

۱۱
فروردین

سالی ۴ عادت موفق آمیز جدید ایجاد کنید

سالی ۴ عادت موفق آمیز جدید ایجاد کنید»افرادی که می خواهند در کسب و کارشان به اوج برسند، باید قدر توانایی و قدرت عادت را بدانند. آنها باید سریعاً عادات نادرست را ترک کنند و به عاداتی بیندیشند که به آنها در رسیدن به موفقیت دلخواه کمک کنند. روانشناسان می گویند تا حدود ۹۰ درصد رفتار ما ناشی از عادت است. نود درصد! از صبح که از خواب بیدار می شوید تا وقتی که شب استراحت می کنید، صدها کار هست که هرروز به یک شیوه انجام می دهید. این شامل صبحانه خوردن، لباس پوشیدن، روزنامه خواندن، مسواک زدن و

ادامه مقاله

۱۰
فروردین

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ

    ویژه

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ» امروزه محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محتوا محسوب می شود. طبق تحقیقات انجام شده محتوای ویدئویی ۶۹ درصد از کل ترافیک اینترنتی را در سال آینده به خود اختصاص خواهد داد. اگر تا به حال از ویدئو در بازاریابی خود استفاده نکرده اید، اکنون زمان مناسبی است تا در این باره تجدید نظر کنید. اگر کسب و کار کوچکی را اداره می کنید یا به تازگی استارتاپی را راه اندازی نموده اید و قصد دارید از محتوای ویدئویی استفاده کنید، حتما ۴ فایده ی ذکر شده در  مقاله حاضر را به دقت

ادامه مقاله

۸
فروردین

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها»استارتاپ ها شرکت های کوچک، جوان و نوپایی هستند که عموماً از یک ایده ی ناب شکوفا می شوند و در بستر فناوری شکل می گیرند و رشد می کنند. استارتاپ ها به دلیل ماهیت خود، سازمان هایی بسیار کوچک هستند و نیروی انسانی چندانی نمی طلبند و هدف از ایجاد آن ها توسعه ی پدیده ی خود اشتغالی است. البته این شرکت های کوچک در صورت مدیریت صحیح و اثر بخش می توانند در کمترین زمان به بزرگترین غول های تجاری تبدیل شوند. دراین مقاله به ۷ ایده ی اثر بخش بازاریابی برای استارتاپ

ادامه مقاله

۴
فروردین

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟

    ویژه

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟» ارائه خدمات عالی به مشتریان یکی از بهترین راه‌ها در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. ارائه خدمات خوب به مشتریان ابزاری است که می‌تواند شما را از رقبایتان منحصربفرد سازد و مخاطبان هدف را به انتخاب شما در برابر بقیه رقبا تشویق کند. اصول ارائه خدمات خوب به مشتریان نسبتاً ساده است، امّا بسیاری از کسب‌و‌کارها موفق به تلفیق این اقدامات ساده در روابط خود با مشتریان نمی‌شوند و در ارائه خدمات عالی و به یاد ‌ماندنی شکست می‌خورند. در این مقاله چندین راه برای شناخته

ادامه مقاله

۱
فروردین

چگونه برند خود را ایجاد و توسعه دهید؟

    ویژه

 شما به عنوان خواننده این مقاله احتمالا می‌دانید برند شخصی چیست، امّا آیا اهمیت وجودی آن را درک می‌کنید؟ ممکن است شما بخواهید بدانید برند شخصی چیست و به چه دلیل حائز اهمیت است؟ برندسازی شخصی فرآیند توسعه یک علامت تجاری (مارک) است که با توجه به نام شخصی یا شغل شما ایجاد شده است. شما از این علامت برای بیان و انتقال مهارت‌های خود، شخصیت و ارزش‌ها استفاده می‌کنید.  برند شخصی فقط برای کارآفرینی که صاحب کسب‌و‌کار خود است، مناسب نمی‌باشد. همه‌ی ما این توانایی را داریم تا برند باشیم و از قدرت خود برای منحصربفرد و تک بودن

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید