قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۴
تیر

چند نکته از رهبران بلندپرواز

چند نکته از رهبران بلندپرواز» همه ما می دانیم که جاده‌ ی موفقیت پر از خطا و شکست‌ است و اگرچه که همه‌ی رهبران بلندپرواز، تجربه‌ی دست انداز، راه‌های انحرافی و یا تصادفات شاخ به شاخ را در این جاده داشته‌اند اما سفر هر رهبر، منحصر به فرد است و درس‌های ارزشمندی را می آموزد. نکات مشاوره‌ای ارائه شده در این مقاله در مورد شیوه‌های استخدام پرسنل تا توانمندسازی و رشد فردی رهبران اشاره دارد که توجه شما را به آنها جلب می نماییم. امکان دارد شما با برخی موارد موافق باشید و با بعضی دیگر مخالفت نمایید، اما همیشه

ادامه مقاله

۳
تیر

بهترین روش ورود به بازار هدف

    ویژه

بهترین روش ورود به  بازار هدف » به نظر شما بازار هدف چیست ؟ بازار هدف جایی است که با بیشترین توانایی در آن حضور پیدا می کنیم و بهترین خدمات را ارئه می دهیم. هر محصولی بازار هدف خاص خودش را دارد. قبلا وظیفه پیدا کردن و الویت بندی بازار هدف را به عهده فروشندگان می گذاشتند. اما امروزه یک مدیر موفق می داند  وظیفه اوست که بستر را برای موفق تر شدن فروشندگانش فراهم کند. بهترین روش ورود به بازار هدف: من باب آشنایی مثالی را در اینجا ذکر می کنیم : فرض کنید محصولتان چای باشدبازار هدف

ادامه مقاله

۲
تیر

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟» یکی از دلایل انجام نشدن یک معامله این است که شما با اصول و قواعد معامله آشنایی ندارید. موقعیت شما زمانی متفاوت و ناامیدانه است که طرف مقابل پیشنهادهایتان را با وجود معقول و منطقی بودن رد می‌کند. هنگامی‌که تلاش‌های واقعی شما در مذاکرات با وجود حسن نیت در حال شکست هستند، نیازمند یک روش جدید هستید. امّا به این معنی نیست که رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید. کلید موفقیت این است که درک کنید چرا مردم حتی پیشنهادات خوب و موثر را رد می‌کنند. ‌چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟ ۱. شما

ادامه مقاله

۱
تیر

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۲

    ویژه

نه روش برای تبلیغ رایگان  کسب و کار ۲ » تبلیغات می تواند بسیار گران قیمت باشد. در آغاز کسب و کارتان این هزینه های هنگفت تبلیغات می تواند خارج از بودجه و سرمایه ی در دسترس شما باشد. اما با کمی تفکر متوجه می شوید راه هایی وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان در منطقه خود تبلیغ کنید. نیازی نیست یک صفحه تبلیغاتی تمام رنگی در یک روزنامه ی محلی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چند شیوه بازاریابی زیرکانه می توانید به خوبی خود را

ادامه مقاله

۳۱
خرداد

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟

ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور چیست؟» یکی از اجزای حیاتی برای موفقیت کسب و کارها و تجارت های بزرگ و کوچک ژئومارکتینگ (Geomarketing) یا "بازاریابی مکان محور" می باشد. ژئومارکتینگ بنیاد و سنگ بنای اصلی کسب و کارهای موفق است که به سرعت در حال تغییر بازار است و به شرکت ها کمک می کند تا نحوه بازاریابی خود را بر اساس نیاز های مشتریان بهینه سازی کرده، ریسک را کاهش داده و توانایی های بالقوه و بکر خود را تحقق بخشند. امروزه هر کسب و کاری نیاز به این دارد که بداند بهترین و بیشترین مشتریانش کجا قرار دارند.

ادامه مقاله

۳۰
خرداد

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۱

    ویژه

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۱ » تبلیغات می تواند بسیار گران قیمت باشد و در آغاز کسب و کارتان این هزینه های هنگفت تبلیغات می تواند خارج از بودجه و سرمایه ی در دسترس شما باشد. اما با کمی تفکر متوجه می شوید راه هایی وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان در منطقه خود تبلیغ کنید. نیازی نیست یک صفحه تبلیغاتی تمام رنگی در یک روزنامه ی محلی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چند شیوه بازاریابی زیرکانه می توانید به خوبی خود

ادامه مقاله

۲۹
خرداد

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۲

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۲» دستیابی به موفقیت به عنوان یک فروشنده ی تلفنی به نوع مکالمات و عبارات مورد استفاده تان بستگی دارد. گوش دادن به حرف های مشتری اغلب منجر به کشف اطلاعاتی کلیدی می شود که به شما در فروش کمک می کند. زمانی که سروکارتان با تلفن است، می خواهید از لغات و عبارات معینی آگاه شوید، اما به جای این که اطلاعات بیشتری در جهتی که می خواهید به دست آورید، ظاهراً به ارتباطتان پایان می دهید. در قسمت اول به بیان ۵ مورد از سوالات، لغات یا عباراتی که برای فروشنده ی

ادامه مقاله

۲۸
خرداد

چگونه مثل زاکربرگ رهبری کنیم؟

    ویژه

چگونه مثل زاکربرگ رهبری کنیم؟» در حدود ۱۲ سال پیش زاکربرگ بزرگترین شبکه اجتماعی را ایجاد کرد، او حامیان و همچنین منتقدان بسیاری داشت. چه عاشق او باشید یا از وی متنفر باشید، باید بدانید او تنها کسی است که به خاطر ترک تحصیل اش از کالج موفق به ساخت چیزی شد که کمتر کسی در کره زمین توانایی ساخت آن را داشت. اما آن چه که شگفت انگیز است نحوه انجام آن است. در این جا برخی درس هایی که زاکربرگ در ایجاد و رشد یک کسب و کار قوی و پرجنب و جوش به ما می دهد، آورده

ادامه مقاله

۲۷
خرداد

چگونه به کار و زندگی تعهد داشته باشیم؟

    ویژه

چگونه به کار و زندگی تعهد داشته باشیم؟» "زندگی من خیلی خسته‌کننده است" این جمله‌ای است که بسیاری از ما هنگامی‌که در مورد زندگی روتین روزانه، کار و آینده خود صحبت می‌کنیم، از آن استفاده می‌کنیم. دلیل‌های زیادی برای این نوع طرز فکر وجود دارد. در حقیقت این منطقِ نوعی نیروی انگیزشی است. اگر ما همیشه خوشحال بودیم، آنگاه آرزو و هدفی نداشتیم. مشکل این است که بیشتر مردم هیچ کاری برای رفع این نوع طرز فکر خود انجام نمی‌دهند. آسان‌ترین راه این است تا رئیس، دولت و افراد دیگر را برای این حس نارضایتی مقصر بدانیم! همه‌ی افراد می‌توانند

ادامه مقاله

۲۶
خرداد

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۱

حذف عبارات نادرست در فروش تلفنی ۱» دستیابی به موفقیت به عنوان یک فروشنده ی تلفنی به نوع مکالمات و عبارات مورد استفاده بستگی دارد. گوش دادن به حرف های مشتری اغلب منجر به کشف اطلاعاتی کلیدی می شود که به شما در فروش کمک میکند. دقت کنید که به کارگیری ده عبارت زیر برای فروشنده ی تلفنی ممنوع است. ۱- آیا وقت دارید با هم صحبت کنیم؟ احتمالاً بدترین شیوه شروع مکالمه ای تلفنی این است که از فرد بپرسید آیا برای صحبت کردن با شما وقت دارد. البته شما قصد احترام گذاشتن به زمان فرد را دارید. اما

ادامه مقاله

۲۵
خرداد

۷ راهکار برای تشکیل تیم منعطف

۷ راهکار برای تشکیل تیم منعطف » انعطاف و برگشت پذیری فردی یا سازمانی عامل مهمی در پیشرفت افراد و سازمان‌ها است. شرکت‌های بزرگ مقدار زیادی از زمان و هزینه خود را صرف تلاش برای ایجاد یک تیم قوی می‌کنند، اما اگر تیم ایجاد شده بعد از هر اتفاق بدی از هم بپاشد، در واقع این تلاش شکست خورده است. آنچه بیش از همه در تشکیل تیم منعطف مهم است و باید در نظر داشت، روابط درون تیمی و محیط داخلی تیم است، هرچه تیم قدرت درونی بیشتری داشته باشد مسلماً راحت تر بر مشکلات تحمیل شده از بیرون غلبه

ادامه مقاله

۲۴
خرداد

استخدام اولین کارمندان کسب و کار

استخدام اولین کارمندان کسب و کار» اگر شما هم همانند دیگر صاحبان مشاغل کوچک باشید احتمالا شرکت خود را با رویایی بزرگ و تعداد کمی کارمند تأسیس کرده اید. اما اگر اکنون به سطحی رسیده اید که خواهان استخدام چند نفر از خارج از شرکت هستید پس احتمالاً وقت و سرمایه زیادی را صرف کسب و کار خود کرده اید و حق دارید نسبت به استخدام افراد مناسب نگران باشید. برای بسیاری از صاحبان مشاغل و بنیانگذاران شرکت ها استخدام اولین کارمندان می تواند اضطراب برانگیز باشد چرا که کارمندان خوب می توانند باعث موفقیت شرکت شما شوند. اولین استخدام

ادامه مقاله

۲۳
خرداد

هفت اشتباه برندینگ در کسب‌ و‌ کارهای کوچک

    ویژه

هفت اشتباه برندینگ در کسب‌ و‌ کارهای کوچک» برندینگ یکی از دغدغه های اساسی کارآفرینان است. کسب‌و‌کارهای کوچک شکل دهی برندشان را جزء سخت ترین کارها می دانند و طبق تحقیقات بیشتر آنها در طول ۵ سال اول بازگشایی ورشکست می‌شوند! این مقاله در این زمینه به شما کمک خواهد کرد و درمورد بعضی از اشتباهات بزرگی می‌آموزد که کسب‌و‌کارهای کوچک مرتکب می‌شوند و هدفش این است به شما کمک کند تا اولین سال کارآفرینی‌تان را دوام بیاورید. ۱-درک نکردن قدرت برند یک برند قدرتمند از نظر ایجاد رابطه با مشتری به شدت سودمند است. برند چیزی است که مشتری

ادامه مقاله

۲۱
خرداد

سه گام برای اجتناب از تله های موفقیت

 سه گام برای اجتناب از تله های موفقیت» دام های موفقیت به مانند زندگی در یک جعبه ی مجازی است، دیواره های آن دیده نمی شود اما با قانون های نا نوشته در آن حبس شده اید. با شناختن آنها و آگاهی یافتن می توانید از این دام ها عبور کنید و به موفقیت خود نزدیکتر شوید. در اینجا به سه عامل بسیار موثر در پیشرفت و موفقیت زندگی اشاره می کنیم: ۱. به دنیال سختی ها و چالش ها باشید وقتی که شما راحت باشید رشد نخواهید کرد. ترس درونی تان، شما را از حرکت باز می دارد. وقتی

ادامه مقاله

۲۰
خرداد

هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی

 هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی » مهم نیست که در چه مرحله ‌ای از شروع کسب و کار هستید، تازه می‌خواهید کار خود را آغاز کنید یا مخاطبین رسانه اجتماعی خود را افزایش دهید. شما می‌توانید به افراد بیشتری از طریق رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دسترسی پیدا کنید، با شروع بهتر به افزایش فروش بیشتری در آینده دست خواهید یافت. هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی: ۱. پروفایل‌ و صفحات اجتماعی قدرتمند ایجاد کنید. برای داشتن پروفایل‌ها و صفحات اجتماعی قدرتمند شما نیازمند عکس‌های مختص به برند خودتان، عکس پروفایل یا لوگو مجموعه و واردکردن

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید