قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۹
فروردین

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ

استراتژی‌ بازاریابی تهاجمی استارتاپ » مهمترین مسئله برای یک استارتاپ، فروش است. باید بدانید حتی اگر محصول شما عالی نباشد، فروش یک محصول خوب بهتر از دیرتر فروختن یک محصولِ عالی است. علاوه‌ بر این، به روزسانی یک خط محصول نیز می‌تواند یک فرصت بزرگ برای مقابله با کسب و کارهای رقبا باشد. همچنین عرضه محصول جدید، فرصت‌های خوبی برای ایجاد سر و صدا و بیشتر در معرض دید قرارگرفتن در بازار فراهم می‌کند. پس اگر شما یک محصول مناسب برای عرضه در بازار دارید، چگونه آن را در بازار ارائه می‌دهید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را

ادامه مقاله

۱۷
فروردین

از کارمندان منحصر به فرد چه می دانید؟

    ویژه

این که بدانیم چرا بعضی از افراد در کارشان موفق تر از دیگران اند، خیلی مهم است. در تحقیقی که اخیراً صورت گرفت، از ۵۰۰ رهبر کسب و کار در مورد ویژگی های کارمندان منحصر به فردشان سوال شد. طبق نتایج تحقیق" شخصیت " افراد به عنوان بارز ترین ویژگی انتخاب شد. ۷۸ درصد از رهبران اظهار داشتند که شخصیت کارمندان آن ها را از دیگران متمایز می کند. ۵۳ درصد به ویژگی های فرهنگی افراد اشاره داشتند. ۳۹ درصد مهارت های کارمندان را در نظر گرفتند. مشکل اینجاست که وقتی رهبران به شخصیت اشاره می کنند، نمی دانند دقیقاً

ادامه مقاله

۱۶
فروردین

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی

تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی»با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز افزایش می یابد. در بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری مانند تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دو طرفه مانند فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود و علت آن هم ارتباط دو طرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط هم صاحبان کسب و کار در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کنند و هم فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را بشنوند و از نیازهای

ادامه مقاله

۱۵
فروردین

چگونه مانند یک مدیر عالی بیندیشیم؟

چگونه مانند یک مدیر عالی بیندیشیم؟ » دستیابی به بالاترین مقام سازمانی که درآن مشغول به کار هستید، به سان دستیابی بـه قلـه یـک کـوه بلنـد و استوار است. اگر تصمیم گرفته اید به قله این کوه برسید باید خودتان را برای یک کوهنـوردی واقعـی آمـاده کنیـد. بدین منظور گام مهمی که باید بردارید این است که بالاترین مقام سازمان یعنـی مـدیر عـالی را درک کنیـد. درک کردن مدیر عالی سازمان گام مهمی برای صعود به این قله بلند و دشوار است. مزایای بسیاری نیـز دارد از جملـه اینکه خطر اخراج شدن را از شما دور می کند و باعث می شود

ادامه مقاله

۱۴
فروردین

هفت مهارت برای افزایش اعتماد به نفس

    ویژه

 هفت مهارت برای افزایش اعتماد به نفس» امروزه در جامعه ما افراد اعتماد به نفس کمی دارند. اغلب ما توانایی‌هایمان را دست کم می‌گیریم و بیشتر وقت مان را صرف این می‌کنیم که دیگران در مورد ما چطور فکر می‌کنند. بر اساس تحقیقات، اعتماد به نفس ما وقتی دستاوردهای خیلی کمی داریم و همچنین وقتی به موفقیت‌های بزرگی می‌رسیم، در پایین‌ترین حد خود قرار دارد. این موضوع بیانگر دو چیز است: ۱. اکثر ما نسبت به چیزی که اکنون حس می‌کنیم، سزاوار عزت نفس بالاتری هستیم. ۲. عزت نفس و اعتماد به نفس ذهنی هستند و می‌تواند با تغییر طرز

ادامه مقاله

۱۲
فروردین

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت

    ویژه

چگونگی مدیریت شهرت برند در اینترنت» مردم در اینترنت درباره ی کسب و کار شما چه می گویند؟ اگر بفهمید که کسی یک نظر منفی یا یک بررسی بد در مورد شما نوشته است چه می کنید؟  هنگامی که صحبت بر سر کسب و کار است حفظ وجهه مثبت می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. حتی قبل از ظهور اینترنت در ۲۰ سال پیش نیز کلمات و سخنان مطلوب که دهان به دهان می شدند نیروی حیاتی هر کسب و کار پر رونق بود، و حالا که اینترنت در همه جا موجود است، حسن شهرت و وجهه

ادامه مقاله

۱۱
فروردین

سالی ۴ عادت موفق آمیز جدید ایجاد کنید

سالی ۴ عادت موفق آمیز جدید ایجاد کنید»افرادی که می خواهند در کسب و کارشان به اوج برسند، باید قدر توانایی و قدرت عادت را بدانند. آنها باید سریعاً عادات نادرست را ترک کنند و به عاداتی بیندیشند که به آنها در رسیدن به موفقیت دلخواه کمک کنند. روانشناسان می گویند تا حدود ۹۰ درصد رفتار ما ناشی از عادت است. نود درصد! از صبح که از خواب بیدار می شوید تا وقتی که شب استراحت می کنید، صدها کار هست که هرروز به یک شیوه انجام می دهید. این شامل صبحانه خوردن، لباس پوشیدن، روزنامه خواندن، مسواک زدن و

ادامه مقاله

۱۰
فروردین

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ

    ویژه

فواید استفاده از ویدئو مارکتینگ» امروزه محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محتوا محسوب می شود. طبق تحقیقات انجام شده محتوای ویدئویی ۶۹ درصد از کل ترافیک اینترنتی را در سال آینده به خود اختصاص خواهد داد. اگر تا به حال از ویدئو در بازاریابی خود استفاده نکرده اید، اکنون زمان مناسبی است تا در این باره تجدید نظر کنید. اگر کسب و کار کوچکی را اداره می کنید یا به تازگی استارتاپی را راه اندازی نموده اید و قصد دارید از محتوای ویدئویی استفاده کنید، حتما ۴ فایده ی ذکر شده در  مقاله حاضر را به دقت

ادامه مقاله

۸
فروردین

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها

ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها»استارتاپ ها شرکت های کوچک، جوان و نوپایی هستند که عموماً از یک ایده ی ناب شکوفا می شوند و در بستر فناوری شکل می گیرند و رشد می کنند. استارتاپ ها به دلیل ماهیت خود، سازمان هایی بسیار کوچک هستند و نیروی انسانی چندانی نمی طلبند و هدف از ایجاد آن ها توسعه ی پدیده ی خود اشتغالی است. البته این شرکت های کوچک در صورت مدیریت صحیح و اثر بخش می توانند در کمترین زمان به بزرگترین غول های تجاری تبدیل شوند. دراین مقاله به ۷ ایده ی اثر بخش بازاریابی برای استارتاپ

ادامه مقاله

۴
فروردین

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟

    ویژه

چگونه خدمات عالی به مشتریان ارائه دهیم؟» ارائه خدمات عالی به مشتریان یکی از بهترین راه‌ها در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. ارائه خدمات خوب به مشتریان ابزاری است که می‌تواند شما را از رقبایتان منحصربفرد سازد و مخاطبان هدف را به انتخاب شما در برابر بقیه رقبا تشویق کند. اصول ارائه خدمات خوب به مشتریان نسبتاً ساده است، امّا بسیاری از کسب‌و‌کارها موفق به تلفیق این اقدامات ساده در روابط خود با مشتریان نمی‌شوند و در ارائه خدمات عالی و به یاد ‌ماندنی شکست می‌خورند. در این مقاله چندین راه برای شناخته

ادامه مقاله

۱
فروردین

چگونه برند خود را ایجاد و توسعه دهید؟

    ویژه

 شما به عنوان خواننده این مقاله احتمالا می‌دانید برند شخصی چیست، امّا آیا اهمیت وجودی آن را درک می‌کنید؟ ممکن است شما بخواهید بدانید برند شخصی چیست و به چه دلیل حائز اهمیت است؟ برندسازی شخصی فرآیند توسعه یک علامت تجاری (مارک) است که با توجه به نام شخصی یا شغل شما ایجاد شده است. شما از این علامت برای بیان و انتقال مهارت‌های خود، شخصیت و ارزش‌ها استفاده می‌کنید.  برند شخصی فقط برای کارآفرینی که صاحب کسب‌و‌کار خود است، مناسب نمی‌باشد. همه‌ی ما این توانایی را داریم تا برند باشیم و از قدرت خود برای منحصربفرد و تک بودن

ادامه مقاله

۲۹
اسفند

از جادوی عبارات تاکیدی غافل نشوید!

از جادوی عبارات تاکیدی غافل نشوید! » در مورد عبارات تاکیدی چه میدانید؟ تا چه حد از این عبارات به صورت روزانه استفاده می کنید؟ یکی از راه های رشد و موفقیت این است که ذهن ناخودآگاه خود را با افکار و تصویرهای جدیدی- از حساب بانکی بزرگ، بدنی سالم و پیراسته، کاری جالب، تعطیلات به یاد ماندنی- از تمامی اهداف خود طوری بمباران کنید که انگار از پیش محقق شده اند. شگردی که برای انجام دادن این کار به کار می برید "تاکید" نامیده می شود. عبارت تاکیدی بیانیه ای است که هدفی را در حالت از پیش تکمیل

ادامه مقاله

۲۶
اسفند

چگونه مدیری دوست داشتنی باشیم؟

چگونه مدیری دوست داشتنی باشیم؟ به راستی چه رازی در محبوبیت افرادی چون جک ولش، استیو جابز، جف بزوس و... نهفته است. محبوب بودن و خوشنامی، شالوده های یک برند شخصی معتبر هستند. حال سوال اینجاست که چگونه می توان در محیط کار مدیر و رهبری دوست داشتنی باشیم؟ ۷ موردی که در ادامه می خوانید براساس تحقیقات و مصاحبه با برخی از موفق ترین و محبوب ترین رهبران کسب و کار گردآوری شده است و پیشنهاد می کنیم حتما این نکات را در نظر داشته باشید. ۱-گوش شنوا داشته باشیم شنیدن، شالوده ی روابط سازنده است. رهبران سازمانی محبوب

ادامه مقاله

۲۵
اسفند

ارتباطات چه نقشی در زندگی ما دارند؟

ارتباطات چه نقشی در زندگی ما دارند؟ اشخاصی که آنها را می شناسید و آنها هم شما را می شناسند، در موفقیت، سعادت و میزان پیشرفت شما بیش از هر عامل دیگری نقش بازی می کنند. هیچ کس به تنهایی نمی تواند به موفقیت شایان ذکر دست پیدا کند. در زندگی، روابط حرف اول را می زند و شما باید به دنبال برقراری ارتباط با افراد مناسب باشید. در این مقاله به شرح ۵ عامل مهم در برقرای روابط با دیگران می پردازیم، تا شما بتوانید روابطتتان با افراد را به طور موثر مدیریت کنید. ۱-گروه مرجع شما گروه مرجع

ادامه مقاله

۲۴
اسفند

چگونه به سوالات مصاحبه پاسخ دهیم؟

یکی از مهم ترین نکات در مصاحبه های شغلی، آمادگی لازم برای پاسخگویی سریع به سوالات است. بعضی از این سوالات رایج هستند و مصاحبه کنندگان انتظار دارند که در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ دهید. نیازی به حفظ کردن سوالات و پاسخ ها نیست بلکه باید قبل از مصاحبه درباره آنها فکر کنید و پاسخ های تاثیر گذار و مناسبی برایشان داشته باشید. هرچه آمادگی شما بیشتر باشد، پاسخ های قوی تری خواهید داد و احتمال استخدامتان بیشتر می شود.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید