قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۴
مرداد

۱۰روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد

۱۰روش تداوم خدمات دهی در یک شرکت روبه رشد » با رشد شرکت شما، کسب و کارتان از سطحی عبور می کند و اقداماتی که قبلاً در این سطح انجام می دادید از نظر فرهنگ، ساختار، راهکار و سبک مدیریت دیگر در سطح جدید انجام شدنی نیست. ده روش در این مقاله ارائه می کنیم تا به کمک آن‌ها شالوده ی محکمی برای کسب‌وکارتان طرح کرده، براساس آن رشد کنید و در زمینه ی ارائه ی خدمات به حد عالی برسید. دستورالعمل ماموریت بنویسید در دستورالعمل ماموریت اغلب شرکت های کوچک بر اهمیت کیفیت و خدمات دهی تاکید نمی شود.

ادامه مقاله

۱۳
مرداد

مدیریت استرس و فرسودگی شغلی تیم

مدیریت استرس و فرسودگی شغلی تیم» مدیریت استرس شخصی به اندازه کافی کاری دشوار بوده چه برسد به مدیریت استرس دیگران(تیم)! اما چطور می‌توانید به عنوان یک مدیر به اعضای تیم خود کمک کنید تا استرس، فرسودگی شغلی و عدم مشارکتشان را کنترل کنند؟ بدلیل پیچیده‌تر و دشوارتر شدن مشاغل در عصر حاضر مجبوریم زمان زیادی را در محیط کار سپری ‌کنیم، که با این تفاسیر اضطراب و فرسودگی شغلی غیرمعمول نیست. فشار کاری بالا، فعال و درگیر بودن زیاد با کار می‌تواند برای ما چالش‌برانگیز باشد. با توجه به اینکه بعید است سرعت یا فشار کاری به ‌سرعت و

ادامه مقاله

۱۲
مرداد

قبل ازهرمذاکره حرفه‌ای چه‌کاری باید انجام دهیم؟

    ویژه

"در بخش جنوبی ایالات محتده آمریکا پیرمردی با یک قایق پارویی کوچک تعدادی مسافر را به ازای نفری ده سنت از رودخانه ای به عرض یک مایل عبور می داد و به آن سو می برد.

از او پرسیدند: چند بار در روز این کار را می کنی؟ پاسخ داد: هرچند دفعه که بتوانم. زیرا هرچه بیشتر بروم ، بیشتر گیرم می آید.واگر نروم چیزی گیرم نمی آید."

برای اینکه در کار فروشتان پیشرفت کنید و درآمدتان را افزایش دهید لازم است با افراد بسیاری در روز مذاکره کنید. هرچقدر مذاکره کننده بهتری باشید ،موفقترید و به نسبت آن ثروت بیشتری کسب خواهید کرد.

ادامه مقاله
۱۱
مرداد

باید ها و نباید های رابطه با مدیر جدید

باید ها و نباید های رابطه با مدیر جدید در بعضی از مشاغل تغییر پرسنل و سازمان‌دهی مجدد به طور پیوسته صورت می‌گیرد و این به این معنی است که شما ممکن است به فاصله‌ی هر چند ماه یک‌بار یک مدیر جدید داشته باشید. در این وضعیت که احساس تغییر قانون و جایگاه وجود دارد شما چگونه با مدیر جدید خود رابطه‌ای موثر ایجاد می‌کنید؟ چه میزان باید در این راه سرمایه‌گذاری کنید؟ برای رشد و موفقیت در جایگاه خود چگونه می‌توانید آنچه را که نیاز دارید داشته باشید؟ آنچه که کارشناسان می گویند : مدیریت رابطه‌ی شما با مدیرتان

ادامه مقاله

۱۰
مرداد

۶ درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها

۶ درس بازاریابی محتوا برای تازه کارها طبق آمار بدست آمده ۸۸ درصد از بازاریابان کسب‌وکارهای B2B (تجارت بین شرکتی) و ۷۶ درصد از بازاریابان B2C (تجارت بین شرکت و مشتری) از بازاریابی محتوایی استفاده می کنند و این درصدها نشان دهنده اهمیت این نوع از بازاریابی در تجارت امروز است. از زمانی که بازاریابی اینترنتی رونق گرفت، بازاریابی محتوا از استراتژی های تاثیر گذار و موثر آن محسوب می شد. با توجه به آماری که اشاره کردیم و نیازی که هر روز بیش از قبل اهمیت می یابد، شرکت ها و بازاریابانی که قادرند محتوای دست اول تولید کنند

ادامه مقاله

۹
مرداد

استفاده از مشاور چه مزایایی دارد؟

استفاده از مشاور چه مزایایی دارد؟» در مقالات قبلی به مشاوره مدیریت چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ و چگونه مشاوره مدیریت سازمان را نجات می دهد؟ پرداختیم، مشاوره تنها به حوزه های فنی مدیریتی و عملکرد سازمان منتهی نمی شود. در تعاملات مشاوره ای علاوه بر مباحث ذکر شده، مباحثی نظیر خدمات آموزشی، تحقیقاتی و اطلاعاتی نیز ارائه می شود و عملاً این حوزه ها به موازات هم ارائه می گردند. مزایای استفاده از مشاور : ۱- مشاوره و آموزش هیچ مشاوره ای از آموزش جدا نیست، چرا که در هر پروسه مشاوره ای، تعامل مدیران و

ادامه مقاله

۸
مرداد

۳ طبقه‌بندی برای تفکرات روزانه ما

۳ طبقه‌بندی برای تفکرات روزانه ما افرادی که در مورد رفتار انسانی مطالعه می‌کنند به بررسی الگوهای تکراری در نحوه تفکر انسان علاقه مندند. یکی از جذاب‌ترین الگوها این است که چگونه تفکر انسان‌ها بر زندگی آنها تأثیر مستقیم می‌گذارد؟ هر تفکری که تا کنون داشته‌اید در یکی از طبقه‌های زیر می‌گنجد: ۱. تفکر جهت‌دار این تفکر به تمام فرایندها و تصمیمات روزمره ما فشار وارد می‌کند. زمانی که فکر ما به سمت یک تصمیم مشخص می رود، ما بااستعداد پنهانی خود هم‌راستا می‌شویم. این یک فکر هدایت‌شده است که می‌گوید، من یک کسب‌وکار راه خواهم انداخت. این یک فکر

ادامه مقاله

۷
مرداد

سلاح پنهان در بازاریابی و فروش را به کار گیرید

به گفته زیگ زیگلار که استاد و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی بازاریابی و فروش است، نداشتن پول، عدم احتیاج، عجله نداشتن، بی میلی و اعتماد نداشتن، ۵ مانع اساسی شناخته‌شده در فروش به افراد است . اکنون ششمین مانع به عنوان "نداشتن اطلاعات" معرفی می‌شود.

حتی با وجود میلیون‌ها تومان دارایی که دائماً به یک کسب‌وکار تزریق می‌شود، توانایی یک سازمان برای رشد ثابت و قابل پیش‌بینی در بازده، همچنان به فروش متکی خواهد بود. فروش موفق مشروط به مشارکت همه کانال‌های سازمانی، محصولات، موقعیت‌های جغرافیایی و تیم های فروش است.

اگر هدف شما فقط یک نماینده فروش منفرد و یا محصول مجزا باشد، فقط با درست کار کردن یکی از این ارکان هم به نتیجه خواهید رسید؛ اما در سطح سرمایه‌گذاری، تنها هنگامی به بازده و اهداف سوددهی خود نائل می‌آیید که همه عناصر ممکن را به کار گرفته و از حداکثر کارایی آن‌ها استفاده نمایید.

سازمان‌های کوچک و بزرگ به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، استفاده از داده‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند. مشکل در کمبود داده نیست؛ در واقع اکثر آن‌ها در دریایی از منابع داخلی و خارجی شناورند. مسئله اصلی، در جمع‌بندی اطلاعات کثیر دردسترس است.

ادامه مقاله
۶
مرداد

۱۰ قاتل سخنرانی را بشناسید

۱۰ قاتل سخنرانی را بشناسید» ارائه سخنرانی مطلوب جزء بایدهای زندگی کاری و حتی شخصی ماست. بین موفقیت و توانمندی سخنوری ارتباط همسو و غیرقابل‌انکاری وجود دارد. بدین معنی که غالب افراد موفق از قابلیت سخنوری و اغنای بالایی برخوردارند و از این توانمندی در جهت رسیدن به اهداف خود به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. حال به این موقعیت فکر کنید که در حال گوش دادن به سخنرانی فردی هستید و ممکن است چه پارامترهایی باعث شود شما از ارائه فرد مورد نظر خوشتان نیاید؟ موارد را لیست نموده و پس از آن به ادامه مقاله برویم تا ببینیم چه

ادامه مقاله

۵
مرداد

هوش هیجانی چه نقشی در موفقیت ما دارد؟

هوش هیجانی در درون همه ما وجود  دارد و تا حدی نامشهود است. هوش عاطفی بر نحوه مدیریت رفتار ما تأثیر می­‌گذارد، رهگشای مشکلات اجتماعی است، و باعث تصمیم‌گیری‌های شخصی ای می ­شود که نتایج مثبتی به همراه دارند. هوش عاطفی از چهار مهارت اصلی تشکیل‌شده که در دو نوع توانایی مختلف به نام­‌های توانایی شخصی و توانایی اجتماعی دسته‌بندی شده‌اند.

ادامه مقاله
۴
مرداد

چگونه مشاوره مدیریت سازمان را نجات می دهد؟

چگونه مشاوره مدیریت سازمان را نجات می دهد؟ » در گذشته غالباً مراجعه به مشاوره مدیریت به عنوان آخرین پناهگاه و در واقع پذیرش عدم توانایی در رفع مشکلات سازمان تلقی می‌شد. این گرایش همچنان در بسیاری از کسب و کارها وجود دارد و تا زمانی که اوضاع کسب‌وکار عادی است (که این عادی بودن لزوماً به معنی بهینه بودن امور و سودآوری و توسعه نیست) هیچ‌گاه به فکر استفاده از مشاوره مدیریت به جهت حفظ، رشد و تعالی موقعیت سازمان نمی‌افتند و چنین هزینه‌هایی را اتلاف سرمایه‌های سازمانی و تشریفاتی قلمداد می‌کنند. عموماً در شرایط رکود، افت فروش، به‌هم‌ریختگی

ادامه مقاله

۳
مرداد

چرا یادگیری مهارت مذاکره مهم است؟

    ویژه

چرا یادگیری مهارت مذاکره مهم است؟» امروزه مذاکره در کسب‌و‌کار‌‌ها اهمیت فزاینده‌ای یافته‌ است. مذاکره به معنای دستیابی به راه‌حلی مشترک برای یک مسئله است به گونه‌ای که نتایج برد‌-برد برای طرفین معامله به دنبال داشته باشد. مؤثرترین مذاکرات به روابطی ختم می‌شوند که برای دو طرف، سودمند و بادوام هستند و در طی آن، طرف‌های مقابل به صورت مکتوب، انتظاراتی مشترک از یکدیگر دارند. بررسی­‌های جدید نشان می‌­دهد که اکثر ما، درک نمی­‌کنیم که چرا تمرین در به دست آوردن توانایی و مهارت لازم در انجام مذاکرات این قدر اهمیت دارد. در یک نظرسنجی ۱۰۰۰ شرکت انگلیسی مورد بررسی

ادامه مقاله

۲
مرداد

۳ راه تشخیص افراد ناکارآمد قبل از استخدام

۳ راه تشخیص افراد ناکارآمد قبل از استخدام آنها» ما به دنبال فرهنگ‍‍‌های سازمانی برتر هستیم تا آن‌ها را در لیست سالانه‌ی خودمان مشخص نماییم. بزرگ‌ترین چیزی که شما را به عنوان یک رهبر به دردسر می‌اندازد مواجه شدن با افراد ناکارآمد در تیم‌تان است. در زندگی شخصی، شما آزادی و اختیار دارید تا از افرادی که احساس می‌کنید منفی، سمّی، خودشیفته، جامعه ستیز و ناکارآمد هستند و یا به سادگی بی انگیزه می‌شوند دوری کنید. اما در محیط اداری، خلاصی از دست این افراد سخت‌تر است. وقتی شما تلاش می‌کنید تا فردی را از شرکت‌تان اخراج کنید، این موضوع می‌تواند

ادامه مقاله

۱
مرداد

۵ راه ساده در برنامه ریزی هدف های زندگی

۵ راه ساده در برنامه ریزی هدف های زندگی» مهمترین علت تنظیم هدف برای این است که شما را وادار به حرکت می کند. ارزش این بسیار بیشتر از چیزی است که دریافت می کنید. به همین خاطر اهداف قدرتمند هستند- آنها بخشی از اجزای سازنده زندگی ما اند. تنظیم کردن اهداف باعث ایجاد تمرکز می شود، به رویاهای ما شکل می دهد و توانایی صیقل دادن اعمالی را دارد که برای رسیدن به آرزوهای زندگی مان نیاز داریم. اهداف هیجان انگیز اند زیرا برای زندگی ایجاد جهت و تمرکز می کنند. اهداف باعث می شوند در مسیرهایی رشد کنیم که

ادامه مقاله

۳۱
تیر

۵ عنصر کلیدی نوآوری در سازمان

۵ عنصر کلیدی نوآوری در سازمان»هر سازمانی برای بقای خود نیاز به نوآوری دارد. اما هرچه سازمان‌ها رشد می کنند، ایده‌های جدید و فرآیندهای هوشمندانه کمرنگ تر می شوند. به منظور سرمایه‌گذاری در فرصت‌های نوآورانه، شرکت‌ها باید از دارایی هایشان به سرعت و به طور موثری استفاده کنند. انجام این کار توسط مدیر ارشد موجب ایجاد تحول و شرایطی می‌شود که به مدیران نوآور اجازه رشد و ترقی می‌دهد. در این مقاله به ۵ نکته مهم اشاره شده است که مدیر ارشد باید برای کمک به موفقیت پروژه‌های نوآورانه خود از آنها استفاده کند. ۱- رهایی رهبران نوآور از قوانین

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید