قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۸
خرداد

چرا استخدام خانواده و دوستان ایده خوبی نیست؟

چرا استخدام خانواده و دوستان ایده خوبی نیست؟» استخدام یک دوست یا عضو خانواده وقتی که شما در حال افتتاح شرکت خود هستید وسوسه برانگیز است. شما به آن‌ها کمک می‌کنید که شاغل شوند و با کسانی همکاری می‌کنید که از قبل آن‌ها را به خوبی می‌شناسید، بنابراین این یک رابطه‌ی برد- برد محسوب می‌شود . اما معمولا اینطور نیست! در این مقاله به سه مطلب اشاره می کنیم که هنگام استخدام دوستان و یا خویشاوندان رخ می دهد. استخدام دوستان یا افراد خانواده‌ی خود برای این که به شما کمک کنند تا تجارت کوچک تان را راه بیاندازید می‌تواند یک

ادامه مقاله

۱۷
خرداد

چهار راهکار برای کسب درآمد بیشتر

پول تنها علت برای شروع یا رشد یک کار و کسب نیست. ولی باید بدانید که در کارتان اهمیت زیادی دارد. وقتی که کارتان درآمد کافی نداشته باشد فقط بعنوان یک سرگرمی تلقی می شود. اقدامات زیادی وجود دارد که شما می توانید با انجام دادن آنها به سوی درامد بیشتر هدایت شوید. کارافرینان موفق از اتلاف وقت پرهیز می کنند و به کار و کسب شان تمرکز بیشتری دارند تا رشد کنند.

۴ راهکار وجود دارد که انجام دادن آنها شما را به سمت درآمد بیشتر هدایت می کند. این راه‌ها ساده‌اند و رشد فزاینده درآمد شما را در اجرای این استراتژی‌ها می‌توان مشاهده کرد.

ادامه مقاله
۱۶
خرداد

عوامل موفقیت در کار را بشناسید

    ویژه

عوامل موفقیت در کار را بشناسید» کار یکی از ویژگی های اساسی انسان و شاید مهم ترین آنها باشد.کار تجلی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کار تجلی تلاش ها ،استعدادها و خلاقیت های انسانی است. عدم رضایت شغلی سبب می شود که انسان از اساسی ترین ویژگی خود، یعنی آفرینندگی وسازندگی، محروم شود. نارضایتی شغلی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع نیز ایجاد اختلال می کند.هنگامی که فرد نیاز پیدا می کند،در جهت رفع تنش اقدام به رفتار می نماید و با برطرف شدن نیاز،تنش نیز مرتفع شده واحساس رضایت کامل حاصل می شود.ایجاد رضایت در زندگی حرفه

ادامه مقاله

۱۵
خرداد

کارمندان شما هم همیشه تاخیر دارند؟

کارمندان شما هم همیشه تاخیر دارند؟» بسیار مأیوس‌کننده است وقتی‌ شما کارمندی دارید که به طور مداوم تأخیر یا غیبت دارد امّا مشکلات حضور کارمندان همیشه مربوط به بی‌مسئولیتی نیست. ویلیام شکسپیر می‌گوید" سه ساعت زود رسیدن بهتر از یک دقیقه دیر رسیدن است". این جمله ممکن است کمی افراطی به ‌نظر برسد که کسی بخواهد سه ساعت زودتر در محل کار حاضر شود اما معنی واقعی این جمله کاملاً درست است. امّا چگونه با کارمندانی که به‌طور مداوم در محل کار حاضر نمی‌شوند و روزهای مرخصی خود را به دلیل بیماری در ماه اول استفاده می‌کنند، برخورد کنیم؟ به

ادامه مقاله

۱۳
خرداد

خلاقیت را با ۴ ترفند تجربه کنید

    ویژه

خلاقیت را با ۴ ترفند تجربه کنید » امروزه کلمه خلاقیت بسیار بر سر زبان‌ها افتاده و با وجود گسترش روز افزون زندگی بشری و به ویژه کارآفرینی در فضای اینترنتی، همه به دنبال خلاقانه‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد و یا رفع مشکلات هستند. خلاقیت مهارت ذاتی و گاه نهفته هر انسانی است و کم و بیش هر فردی آن را تجربه کرده است. مطالب بسیاری درباره تقویت خلاقیت هر روز منتشر می‌شود و مطمئناً همه این راهکارهای ارائه شده قابل تعمیم و تطبیق با همه شخصیت‌ها نیست. اما ۴ ترفند برای روشن کردن خلاقیت خاموش شده وجود دارد که

ادامه مقاله

۱۲
خرداد

چطور مدیریتِ افراد را یاد بگیریم؟

مدیر چطور مدیریتِ افراد را یاد بگیریم؟ » شما مدت ها منتظر ترفیع مانده اید و به تازگی ارتقا درجه گرفته اید و مدیر شده اید. شاید این اتفاق برای اولین بار در زندگی کاری تان رخ داده باشد. چطور با این قضیه کنار می آیید؟ این اولین تجربه مدیریتی شماست، ممکن است کمی نگران شده باشید. این احساس کاملاَ طبیعی و رایج است. شرایطتان نسبت به گذشته کاملاً دچار تغییر خواهد شد. مدیریت نیازمند هدف گذاری ها و قوانین متفاوت و انجام وظایف به طریقی متمایز است. به ندرت پیش می آید افرادی که جدیداً مدیر شده اند بتوانند

ادامه مقاله

۱۱
خرداد

چه عواملی بر چابکی سازمان نقش دارند؟

    ویژه

چه عواملی بر چابکی سازمان نقش دارند؟» با‌ثبات‌ترین مشخصه‌ای که می‌توان برای دنیای کنونی کسب و کار معرفی نمود، تغییر مداوم شرایط و عدم اطمینان حاکم بر آن است. کوتاه شدن فزاینده دوره‌های تولید، خود گواهی بر این ادعاست. توانایی پاسخ گویی سریع به تغییرات بازار چابکی نامیده می‌شود که در بازار امروز به عنوان عامل اصلی موفقیت و بقای سازمان ها تلقی می‌شود. به منظور همگامی با تغییرات سریع در این بازارهای بسیار رقابتی باید روش‌های سنتی مدیریت را کنار گذاشت. سازمان‌های چابک نه تنها باید پاسخگوی تغییرات موجود باشند بلکه با یک آرایش بندی مناسب باید قادر به

ادامه مقاله

۱۰
خرداد

گاهی باید تسلیم شد، اما چه زمانی؟

گاهی باید تسلیم شد، اما چه زمانی؟» درباره فواید تسلیم نشدن، پشتکار و شکست ناپذیری بسیار شنیده‌اید و یا خوانده‌اید و حرف زدن درباره تسلیم شدن شاید کمی عجیب باشد. بگذارید با یک سوال شروع کنیم؛ آیا صرف زمان، هزینه و منابع را برای یک هدف یا ایده ناکارآمد و بی‌فایده را عقلانی می‌دانید؟ مسلماً جواب شما خیر است. می‌توان گفت که شکست هر کسب و کاری از سه جنبه خارج نیست، حالت اول ضعف ایده و هدف است یعنی از ابتدا مسیر اشتباه انتخاب شده است. دوم اجرای اشتباه و جنبه سوم زمان و محیط است. پس موفقیت اجرای

ادامه مقاله

۹
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲

    ویژه

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۲» در قسمت قبل درباره اتفاق هایی که در مغز خریداران می افتد تا مجاب به خریدن محصولی شوند آشنا شدیم و گفتیم در صورتی که فروشندگان با روانشناسی خرید و دلایلی که مشتریان توسط آنها درباره خرید یا عدم خرید تصمیم می گیرند، آشنایی نداشته باشند، فروش بسیار سخت خواهد شد. اکنون بیایید وارد دنیای مغز شده تا بفهمیم مغزمان چه چیزهایی را دوست دارد و چه نکاتی مغز را آزار می دهد. مغز ما چه چیزی را دوست دارد؟ مغزما تصاویر را دوست دارد و یک تصویر را راحت تر پذیرفته و به

ادامه مقاله

۸
خرداد

چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟

 چگونه به شرکت های بزرگ بفروشیم؟ » چنانچه می خواهید شرکت های بزرگ مشتریان شما باشند، هیچ راه میانبری نخواهید یافت. جاذبه ی باور نکردنی شما، شوخ طبعی و خوش اخلاقی شما، یا هوش و ذکاوتتان کافی نیست. برای این که تا حد زیادی احتمال بازکردن جای پا در شرکت های بزرگ را افزایش دهید، قبل از آغاز تماس با مشتری، خود را در اهداف شرکت مشتری غرق کنید. در روش فروش جدید، دانایی توانایی است. این دانش و آگاهی است که فروشندگان خوب را از متوسط و متعهدها را از مغرور ها جدا می کند. چنانچه شما وقتی صرف

ادامه مقاله

۶
خرداد

۷ روش جهت جلب اعتماد در محیط کار

    ویژه

اعتماد اساس موفقیت است. اگر ورزشکار هستید، باید به هم تیمی هایتان اعتماد کنید. اگر موسیقی دان هستید، باید به همنوازان اعتماد کنید. اگر کارآفرین هستید، باید به افرادی که با آن ها کار می کنید، اعتماد کنید و اگر یک شرکت را اداره می کنید، باید به کارمندانتان اعتماد کنید. مشکلات زیادی به خاطر عدم اعتماد پیش می آید. چه بپذیریم چه نه ، ما موجوداتی احساساتی هستیم و وقتی به ما اعتماد نشود یا ما به دیگران اعتماد نداشته باشیم، حس ششم مان به ما هشدار می دهد. عدم اعتماد می تواند به شدت روی تصمیم گیری ما

ادامه مقاله

۵
خرداد

برای کسب موفقیت طرز فکرتان را اصلاح کنید

برای کسب موفقیت طرز فکرتان را اصلاح کنید»  در میان افراد موفق، دو تیپ شخصیتی و یا بهتر بگوییم دو نوع طرز فکر متمایز دیده می‌شود؛ گروه اول افرادی که از موفقیت‌های کوتاه مدت و ناپایدار لذت می‌برند و گروه دوم به دنبال موفقیتی بزرگ و پایدار هستند که همه آنچه را از زندگی می‌خواهند تامین کند. معمولاً طرز فکر آنهایی که به دنبال موفقیت‌های کوچک اند، اینگونه است: من هرآنچه برای موفقیت نیاز باشد را دارم و می‌دانم. در یک جمله آنها ذهنی بسته برای تغییر و یا رشد خود دارند. شاید این افراد به درجات بالایی دست یابند

ادامه مقاله

۴
خرداد

با کارمندانتان مکالمه ای موثر داشته باشید

    ویژه

با کارمندانتان مکالمه ای موثر داشته باشید» از طریق داشتن مکالمه و گفتگویی موثر با کارمندانتان قادر خواهید بود که میزان جابه جایی آنها را کاهش داده و بهره روی را بالا ببرید. بسیاری از مدیران کسب و کارهای کوچک آنقدر مشغولند که گاهاً فراموش می کنند که گفت و گوهای شفافی با پرسنل شان داشته باشند. آنها با افراد مانند مهره های شطرنج برخورد می کنند، آنها را حرکت می دهند تا توسط آنها به اهداف شخصی شان دست پیدا کنند و با این وجود تعجب می کنند که چرا اعضای تیم شان از ممجموعه جدا می شوند! نتیجه

ادامه مقاله

۳
خرداد

عادت هایی که مانع پیشرفت تان هستند

عادت هایی که مانع پیشرفت تان هستند» هیچکس یک شبه موفق نمی شود. تمام افراد موفقی که مورد تحسین شما هستند، با انتخاب ها و تصمیمات روزانه خود به این موفقیت ها دست یافته اند. برخی از این تصمیمات بسیار استثنایی و فوق العاده هستند اما اکثر آنها عادت های ساده ای هستند که روزانه و گام به گام در این افراد نهادینه شده اند. افراد بسیار موفق خود آگاه هستند و رشد و پیشرفت شخصی خود را جدی می گیرند. آنها به طور منظم عادات خود را ارزیابی کرده و به طور پیوسته این عادات را بهبود می بخشند.

ادامه مقاله

۲
خرداد

روان شناسی فرایند خرید مشتری ۱

    ویژه

مردم محصول شما را براساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلاً منطقی و عاقلانه نباشند ، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثر بخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روان شناسی فرایند خرید مشتریان کار بسیار سختی به نظر می رسد. ما چیزهای بی شماری را می خریم که به ما فروخته نشده اند. ما با ابتکار خود خرید می کنیم تا خواسته هایمان را برآورده کنیم. برای اینکه فروشنده موفقی باشیم باید بدانیم که مردم وقتی چیزی می خرند چگونه فکر می کنند. این را خریداران به شما نمی گویند ولی اگر توجه

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید