قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۵
اردیبهشت

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان

    ویژه

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان » اگر شما از مشتریان خود در مورد میزان رضایت آنها از خدمات سوال بپرسید، فکر می کنید چه پاسخ هایی به شما خواهند داد؟ امروزه فروش مستقیم به یک مشتری می‌تواند از نظر صرفه جویی در زمان، تبلیغات و هزینه‌های دیگر ارزش داشته باشد. هزینه های دستیابی به یک مشتری می تواند کسب‌وکار شما را مختل کند مگر اینکه بارها و بارها اقدام به خرید نماید. بهترین فروشندگان و شرکت‌ها استراتژی‌هایی برای بدست آوردن مشتریان و نگه‌داشتن آنها اجرا می‌کنند. هدف شما باید توسعه روابط بلند مدت با مشتریان و حفظ آنها برای پیروزی

ادامه مقاله

۲۳
اردیبهشت

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟» هیچ کس فردی را که خلاف جهت دیگران رفتار می کند و همیشه با نظرات سایرین مخالف است،دوست ندارد. شما به عنوان عضوی از تیم باید یاد بگیرید که چگونه با دیگران هماهنگ باشید و یکی از "آنها" شوید و مانند یک فرد غریبه، خارج از گروه نباشید. برای این منظور باید تا جایی که می توانید رفتارهای زیر را در خود تقویت کرده و خود را با همکارانتان سازگار و هماهنگ کنید. ۱-فرهنگ جمعی را بشناسید هر موسسه، شرکت یا حتی دفتر کوچکی دارای فرهنگ است. دانستن آن فرهنگ به شما

ادامه مقاله

۲۲
اردیبهشت

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید» اینستاگرام از شبکه های اجتماعی قدرتمندی است که امروزه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. این رسانه در حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که ۷۰ درصد از آنها خارج از آمریکا اند. این شبکه اجتماعی به اندازه ای قدرتمند است که کسب و کارهای کوچک حتماً باید آن را در نظر بگیرند. در این مقاله به چگونگی مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و چند نکته برای افزایش تعداد دنبال کنندگانتان و برقراری ارتباط با آنها اشاره می کنیم. از تصاویر با چهره افراد استفاده کنید نکته جالبی که در مورد تصاویر منتشر

ادامه مقاله

۲۱
اردیبهشت

۴ گام تا افزایش بهره وری در محل کار

    ویژه

برای اینکه مدیریت زمان بهتری داشته باشید، سعی کنید میز و محل کارتان را مرتب نگه دارید. همیشه قبل از شروع روز کاری اگر وسایل تان سازماندهی شده باشند راحتتر کارهای روزمره تان انجام می شود و دچار سردرگمی نمی شوید. با مطالعه ۵ روش پیشنهادی زیر بهره وری تان دو برابر خواهد شد. اگر موارد دیگری هم به نظرتان رسید برای ما ارسال کنید. ۱-وسایل روی میزتان را سازماندهی کنید تمام برگه ها و اسنادتان را در فایل های بخصوصی قرار دهید و آنها را نام گذاری کنید تا راحت تر پیدا شوند. حتی صفحه دسکتاپ کامپیوترتان را هم

ادامه مقاله

۱۹
اردیبهشت

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان این روزها فروش، شامل سلسله ای از مهارت های پیچیده است. بسیاری از خبرگان فروش موافقند که معامله قطعی نمی شود مگر آن که به اعتراضاتی که مشتری دارد خوب گوش کرده باشید، آنها را خوب فهمیده باشید و هریک را با موفقیت برطرف کرده باشید. غلبه بر اعتراضات، بلیت موفقیت فروش است. اکثر اعتراضات در واقع سوالات یا نگرانی های مشتری هستند. آنها معمولاً فضا را تیره و تارمی کنند تا از مشتری در برابر پشیمانی احتمالی از خرید یا خشم و غضب ناشی از اتخاذ یک تصمیم غلط خرید، محافظت کنند.

ادامه مقاله

۱۷
اردیبهشت

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دست آوردن اولین قرار ملاقات خود با یک مشتری باید از موانع بسیاری بگذرید، اما عبور از برخی از این موانع بسیار سخت است. اولین گام، تجارت و کسب و کارِ مخاطب شما است. غیر ممکن است آنها با افرادی کار کنند که برای ارتقاء کاری آنها و به دست آوردن نتایج بهتر مفید نباشند. از نظر آنها، تمام فروشندگان یکسان هستند، که تعیین این که کدامیک از آنها ارزش دیدن دارد را بسیار مشکل و حتی غیر ممکن می سازد. به همین دلیل آنها با هر کسی دیدار

ادامه مقاله

۱۶
اردیبهشت

اصول مدیریت فروش موثر

اصول مدیریت فروش موثر » موفقیت یک تیم با پیشرفت و ارتقای مدیر فروش آغاز می‌شود. مدیران فروش به صورت منحصر به فردی مسئولیت تاثیر‌گذاری و توانمند‌سازی نماینده‌ی فروش را بر عهده دارند، اما بعضی‌ وقت‌ها مدیران فروش آن قدر سرگرم کار می‌شوند که توسعه‌ی حرفه‌ای تیم شان را فراموش می کنند. مدیران فروش موفق دارای مجموعه‌ای از مهارت ها و خصوصیاتی هستند که آن‌ها را برتر و بالاتر از دیگران قرار می‌دهد، و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به تیم خود کمک کنند که به نتایج مورد انتظار دست یابند. این خصوصیات در عناوین زیر تعریف شده‌اند: ۱. تیم

ادامه مقاله

۱۵
اردیبهشت

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید کارآفرینی یکی از شیرین ترین واژه های دنیاست. فردی تصمیم می گیرد کسب‌و‌کار جدیدی راه اندازی کند و پس از طی مراحلی سخت و دشوار صاحب کسب و کار می شود. او می تواند ایده های خلاقانه خود را اجرا کند و آن ها را به درآمد تبدیل کند. چنین شخصی بین اقوام و دوستان از احترام زیادی برخوردار است و دیگران او را به دید فردی خلاق می نگرند. حتماً شما هم درباره شروع کسب‌و‌کار بر مبنای یک ایده شنیده اید یا مثال های واقعی آن را دیده اید. 

ادامه مقاله

۱۴
اردیبهشت

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟

    ویژه

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟ بیشتر استارتاپ‌ها با ایده یک نفر شروع می‌شوند. اما برای تبدیل این ایده به عمل شما نمی‌توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید، و از سویی دیگر اگر تخصص های لازم، مثل برنامه‌نویسی، مدیریت، بازاریابی و... نداشته باشید، به افراد متخصص نیاز خواهید داشت. کمبود سرمایه مالی برای استخدام افراد متخصص اولین مشکلی است که جوانان صاحب ایده برای راه‌اندازی استارتاپ خود با آن مواجه می‌شوند و دومین مشکل این است که نمی‌دانند از کجا و چطور افراد با استعداد و موردنیاز را پیدا کنند. نیروهایی که با درک فرصت‌ها برای

ادامه مقاله

۱۳
اردیبهشت

رقبایتان را خنثی کنید!

 رقبایتان را خنثی کنید! فروشندگان موفق همیشه به دنبال راه حل های خلاقانه ای می گردند که فراتر از انتظار مشتریان باشد. آنها همیشه از خود می پرسند "چگونه می توانم از قدرت تخیل و خلاقیت خود برای یک تاثیر گذاری جانانه روی مشتریانم استفاده کنم؟" ، "چگونه می توانم ارائه خود را متفاوت و نیرومندتر کنم؟" اگر صرفاً انتظارات مشتریان را فراهم کنید، کار بزرگی انجام نداده اید. ارائه های معمول، کسالت آور و قابل پیش بینی را حذف کنید. این امکان وجود دارد که مشتری شما صدها ارائه ی محصول مثل هم را پشت سر گذاشته باشد. بنابراین

ادامه مقاله

۱۲
اردیبهشت

چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟

    ویژه

 چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟ انجام یک تجزیه‌ و تحلیل رقابتی می‌تواند یک گام اساسی در شروع کسب‌و‌کار باشد به عنوان مثال، قبل از ایجاد مکان دیگر، توسعه مکان جدید یا اضافه کردن خط تولید محصول جدید، یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. در این مقاله با این موضوع آشنا می‌شوید که چگونه درک بهتری از رقابت داشته باشید. ۱. رقبای خود را شناسایی کنید. فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، رقبایی که در صنف شما وجود دارند می‌توانند آشکار (مانند یک رستوران در خیابان شما) و نه چندان آشکار (مانند فروشگاه موادغذایی که

ادامه مقاله

۱۱
اردیبهشت

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین

    ویژه

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین» امروزه تبلیغات آنلاین یه یکی از ضروریات کسب‌وکارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش میزان فروش تبدیل شده است. کمپین های تبلیغاتی که متمرکز بر رادیو و تلویزیون و تبلیغات چاپی بوده اند، کمرنگ تر شده و جای خود را به فضای مجازی و اینترنت داده اند. اگر شما هم در فکر تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکار خود هستید، حتماً سوالات زیر را با دقت پاسخ دهید. ۱-مشتریان هدفتان چه کسانی هستند؟ به چه کسانی کالاها یا خدماتتان را می فروشید؟ آیا محصولاتتان به گروه سنی یا جنسیت خاصی مربوط می شود؟ در یک مکان به

ادامه مقاله

۹
اردیبهشت

۵ عادت بد کارآفرین ها در تصمیم گیری را بشناسید

 ۵ عادت بد کارآفرین ها در تصمیم گیری را بشناسید» اگر مدیر یا کارآفرین تازه کار هستید یکی از مهارتهایی که باید در خود تقویت کنید قدرت تصمیم گیری است. حتی اگر شما رئیس با تجربه شرکت یا سازمانی بزرگ با چندین مشاور و معاون هستید، همیشه تصمیم آخر با شما است و شما در هر حالت مسئول تصمیمات خود هستید، چه بهتر که با دانستن نکات مربوط به این مهارت فردی و سازمانی از گرفتار شدن در گرداب آزمون و خطا پرهیز کنید و تصمیمات درست و منطقی اتخاذ کنید. عوامل بسیاری در تصمیم گیری انسان موثر است، ۵

ادامه مقاله

۸
اردیبهشت

نمودار تعیین اهداف را بشناسید

نمودار تعیین اهداف را بشناسید» اهمیت هدف‌گذاری در زندگی بر کسی پوشیده نیست. اما انتخاب هدف کار آسانی نیست. نموداری که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، هم برای کسانی که در ابتدای جوانی می‌خواهند اهداف آینده خود را ترسیم کنند، رشته تحصیلی یا شغل انتخاب کنند و در انتخاب بین چند گزینه شک دارند و هم برای شاغلان و کسانی که مشغول کار هستند مفید است. این نمودار برای انتخاب مسیر شغلی و تحصیلی آینده می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و از آن مهمتر با این نمودار می‌توانید وضعیت فعلی خود را در شغل و یا فعالیتی

ادامه مقاله

۷
اردیبهشت

چه عباراتی مناسب کسب و کارتان نیستند؟

چه عباراتی مناسب کسب و کارتان نیستند؟» ارتباطات در کسب‌ و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشتری سوالی می پرسد و پاسخی از جانب کارمند یا مدیر مجموعه دریافت می کند. سوالی که کارمند از رئیسش می پرسد یا اینکه نظرش را در مورد موضوعی بیان می کند و انتظار پاسخ را دارد. متاسفانه پاسخی که داده می شود ممکن است مناسب و قانع کننده نباشد. گاهی به کار بردن عبارات منفی منجر می شود که مشتری انگیزه اش را برای خرید از دست بدهد یا حتی دیگر به فروشگاه شما مراجعه نکند. اگر به کارمندتان جواب منفی

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید