قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۶
مرداد

۱۰ قاتل سخنرانی را بشناسید

۱۰ قاتل سخنرانی را بشناسید» ارائه سخنرانی مطلوب جزء بایدهای زندگی کاری و حتی شخصی ماست. بین موفقیت و توانمندی سخنوری ارتباط همسو و غیرقابل‌انکاری وجود دارد. بدین معنی که غالب افراد موفق از قابلیت سخنوری و اغنای بالایی برخوردارند و از این توانمندی در جهت رسیدن به اهداف خود به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. حال به این موقعیت فکر کنید که در حال گوش دادن به سخنرانی فردی هستید و ممکن است چه پارامترهایی باعث شود شما از ارائه فرد مورد نظر خوشتان نیاید؟ موارد را لیست نموده و پس از آن به ادامه مقاله برویم تا ببینیم چه

ادامه مقاله

۵
مرداد

هوش هیجانی چه نقشی در موفقیت ما دارد؟

هوش هیجانی در درون همه ما وجود  دارد و تا حدی نامشهود است. هوش عاطفی بر نحوه مدیریت رفتار ما تأثیر می­‌گذارد، رهگشای مشکلات اجتماعی است، و باعث تصمیم‌گیری‌های شخصی ای می ­شود که نتایج مثبتی به همراه دارند. هوش عاطفی از چهار مهارت اصلی تشکیل‌شده که در دو نوع توانایی مختلف به نام­‌های توانایی شخصی و توانایی اجتماعی دسته‌بندی شده‌اند.

ادامه مقاله
۴
مرداد

چگونه مشاوره مدیریت سازمان را نجات می دهد؟

چگونه مشاوره مدیریت سازمان را نجات می دهد؟ » در گذشته غالباً مراجعه به مشاوره مدیریت به عنوان آخرین پناهگاه و در واقع پذیرش عدم توانایی در رفع مشکلات سازمان تلقی می‌شد. این گرایش همچنان در بسیاری از کسب و کارها وجود دارد و تا زمانی که اوضاع کسب‌وکار عادی است (که این عادی بودن لزوماً به معنی بهینه بودن امور و سودآوری و توسعه نیست) هیچ‌گاه به فکر استفاده از مشاوره مدیریت به جهت حفظ، رشد و تعالی موقعیت سازمان نمی‌افتند و چنین هزینه‌هایی را اتلاف سرمایه‌های سازمانی و تشریفاتی قلمداد می‌کنند. عموماً در شرایط رکود، افت فروش، به‌هم‌ریختگی

ادامه مقاله

۳
مرداد

چرا یادگیری مهارت مذاکره مهم است؟

    ویژه

چرا یادگیری مهارت مذاکره مهم است؟» امروزه مذاکره در کسب‌و‌کار‌‌ها اهمیت فزاینده‌ای یافته‌ است. مذاکره به معنای دستیابی به راه‌حلی مشترک برای یک مسئله است به گونه‌ای که نتایج برد‌-برد برای طرفین معامله به دنبال داشته باشد. مؤثرترین مذاکرات به روابطی ختم می‌شوند که برای دو طرف، سودمند و بادوام هستند و در طی آن، طرف‌های مقابل به صورت مکتوب، انتظاراتی مشترک از یکدیگر دارند. بررسی­‌های جدید نشان می‌­دهد که اکثر ما، درک نمی­‌کنیم که چرا تمرین در به دست آوردن توانایی و مهارت لازم در انجام مذاکرات این قدر اهمیت دارد. در یک نظرسنجی ۱۰۰۰ شرکت انگلیسی مورد بررسی

ادامه مقاله

۲
مرداد

۳ راه تشخیص افراد ناکارآمد قبل از استخدام

۳ راه تشخیص افراد ناکارآمد قبل از استخدام آنها» ما به دنبال فرهنگ‍‍‌های سازمانی برتر هستیم تا آن‌ها را در لیست سالانه‌ی خودمان مشخص نماییم. بزرگ‌ترین چیزی که شما را به عنوان یک رهبر به دردسر می‌اندازد مواجه شدن با افراد ناکارآمد در تیم‌تان است. در زندگی شخصی، شما آزادی و اختیار دارید تا از افرادی که احساس می‌کنید منفی، سمّی، خودشیفته، جامعه ستیز و ناکارآمد هستند و یا به سادگی بی انگیزه می‌شوند دوری کنید. اما در محیط اداری، خلاصی از دست این افراد سخت‌تر است. وقتی شما تلاش می‌کنید تا فردی را از شرکت‌تان اخراج کنید، این موضوع می‌تواند

ادامه مقاله

۱
مرداد

۵ راه ساده در برنامه ریزی هدف های زندگی

۵ راه ساده در برنامه ریزی هدف های زندگی» مهمترین علت تنظیم هدف برای این است که شما را وادار به حرکت می کند. ارزش این بسیار بیشتر از چیزی است که دریافت می کنید. به همین خاطر اهداف قدرتمند هستند- آنها بخشی از اجزای سازنده زندگی ما اند. تنظیم کردن اهداف باعث ایجاد تمرکز می شود، به رویاهای ما شکل می دهد و توانایی صیقل دادن اعمالی را دارد که برای رسیدن به آرزوهای زندگی مان نیاز داریم. اهداف هیجان انگیز اند زیرا برای زندگی ایجاد جهت و تمرکز می کنند. اهداف باعث می شوند در مسیرهایی رشد کنیم که

ادامه مقاله

۳۱
تیر

۵ عنصر کلیدی نوآوری در سازمان

۵ عنصر کلیدی نوآوری در سازمان»هر سازمانی برای بقای خود نیاز به نوآوری دارد. اما هرچه سازمان‌ها رشد می کنند، ایده‌های جدید و فرآیندهای هوشمندانه کمرنگ تر می شوند. به منظور سرمایه‌گذاری در فرصت‌های نوآورانه، شرکت‌ها باید از دارایی هایشان به سرعت و به طور موثری استفاده کنند. انجام این کار توسط مدیر ارشد موجب ایجاد تحول و شرایطی می‌شود که به مدیران نوآور اجازه رشد و ترقی می‌دهد. در این مقاله به ۵ نکته مهم اشاره شده است که مدیر ارشد باید برای کمک به موفقیت پروژه‌های نوآورانه خود از آنها استفاده کند. ۱- رهایی رهبران نوآور از قوانین

ادامه مقاله

۳۰
تیر

۸ روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش

۸ روش عالی در فروش و خدمات پس از فروش » اگرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله‌ی متفاوت‌اند، ولی در حقیقت دو روی یک سکه‌اند. مهارت‌هایی که شما برای ارائه ی خدمات دهی عالی از آن ها استفاده می کنید، تفاوت زیادی با مهارت های موردنیاز در فروش ندارد.. در اینجا به راهکارهای کاربردی اشاره می کنیم که می توانید در فروش محصولات یا خدماتتان از آنها استفاده کنید. ۱- توجه مشتری را جلب کنید ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که یک بازاریاب تلفنی سر شام به ما زنگ بزند و در مورد محصولاتش تبلیغ کند و حرف

ادامه مقاله

۲۹
تیر

چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟

    ویژه

چگونه استراتژی ها ساخته می‌شوند؟» راه های بسیاری برای تقسیم افراد به دو دسته وجود دارد. پیر و جوان، ثروتمند وفقیر، ما و شما. نود و هشت درصد افراد گروه می توانند محاسبات ذهنی انجام دهند، دو درصد نمی توانند. آنهایی که افراد را به دو گروه تقسیم می کنند و آنهایی که این کار را نمی کنند.  و سرانجام افرادی که تصمیمات استراتژیک رقابتی خوبی می گیرند و آنهایی که اینطور نیستند. اینکه افراد را به دو گروه تصمیم گیرندگان خوب و بد تقسیم کنیم، کمی دشوار است. بررسی پیشینه فرآیند تصمیم گیری افراد شاید مفید باشد، اما قطعاً

ادامه مقاله

۲۸
تیر

مشاوره مدیریت چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

مشاوره مدیریت چیست؟» منظور از مشاوره مدیریت ارائه هرگونه کمکی در محتوا، فرآیند و ساختار موضوع و یا موضوعات مختلف می باشد. مشاوره مدیریت توسط افرادی عرضه می شود که مسئولیت اجرایی را برعهده نداشته و در واقع به مسئولین اجرایی کمک می کنند. با توجه به اینکه تعاریف گوناگونی از مشاوره مدیریت مطرح‌شده اما دو نوع نگرش کلی در مورد مشاوره مدیریت وجود دارد. در این مقاله به معرفی این دو نوع نگرش می‌پردازیم. نگرش اول: بیشتر در مورد دیدگاه کارکردی وسیع مشاوره گسترش یافته است. از دیدگاه فریتس استیل مشاوره مدیریت یعنی : هر نوع کمکی به محتوا،

ادامه مقاله

۲۷
تیر

اشتباهاتی که رئیس خوب را نابود می کنند

    ویژه

اشتباهاتی که رئیس خوب را نابود می‌کنند» اداره یک کسب‌وکار موفق به این معنی است که باید نقش‌های زیادی بر عهده بگیرید که یکی از آن‌ها نقش یک رئیس است. اگر از عملکرد کارکنان ناامید و ناراضی هستید، بهتر است ابتدا ببینید که یکی از اشتباهات زیر را انجام داده‌اید یا نه. اگر شما صاحب یک شرکت هستید یا مدیریت بخشی از آن را به عهده‌دارید، می­توان گفت جایگاه فعلی شما نشان‌دهنده مهارت شما در کارتان است. اما تشویق کارکنان و زیردستان شما برای بکار بردن تمام تلاششان و انجام کارها به بهترین نحو ممکن، مهارت دیگری است که شما به

ادامه مقاله

۲۶
تیر

۱۰پارامتر برتر سنجش منابع انسانی

 ۱۰پارامتر برتر سنجش منابع انسانی» گاهی اوقات معیارهای مدیریت و سنجش منابع انسانی بوسیله ی افراد حرفه ای حاضر در تجارت نادیده گرفته می شوند، آنها تصور می کنند که تعامل و استفاده از کارکنان امری پیچیده و دشوار است. اما معیارهای مدیریت و سنجش منابع انسانی می تواند نقاط ضعف و قدرت یک شرکت را بر ملا کند و به شما اجازه می دهد تا متوجه شوید که کدام بخشها برای تقویت شدن نیاز به تمرکز دارند و روی کدام بخش ها باید سرمایه گذاری نمایید. سنجش منابع انسانی از طریق محاسبه ی هزینه ی دقیق بکارگیری هر یک از کارمندان

ادامه مقاله

۲۵
تیر

داشته ها را دوست بدارید نه خواسته ها را

داشته ها را دوست بدارید نه خواسته ها را»آیا عاشق زندگی خود هستید؟ یا گاهی احساس نارضایتی می کنید؟ بررسی کنید که اگر یک خانه بزرگ تر، روابط بهتر، پول بیشتر، فعالیت های هیجان انگیز در اوقات بیکاری، احترام متقابل و ... داشتید خوشحال تر بودید یا نه. اغلب ما، خود را قانع می کنیم که با بازی کامپیوتری جدید، افزایش حقوق و مسافرت به خوشحالی نزدیک تر می شویم. بسیاری از ما شادی را برابر موفقیت - و موفقیت را برابر پول- می دانیم. اما بسیاری از پول داران خوشحال نیستند. کسانی با درآمد های بالاتر زمان بیشتری برای

ادامه مقاله

۲۴
تیر

۱۳ اشتباه ارتباطی رهبران

    ویژه

۱۳ اشتباه ارتباطی رهبران» ارتباط یک هنر است. برخی از بزرگ‌ترین رهبران در تاریخ به دلیل توانایی‌شان در الهام بخشیدن به دیگران از طریق کلامشان و نیز قابلیت گوش دادن به حرف‌های تیم خود مورد احترام قرارگرفته‌اند. از طرف دیگر، روسایی که محبوب نیستند باعث می‌شوند که تیم ‌شان احساس نالایقی، کم ارزشی، و پشیمانی داشته باشند. آیا تاکنون از کار یکنواخت و روزانه‌ی خود یک قدم فراتر گذاشته‌اید تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارزشیابی کنید؟ اگر با خود فکر می‌کنید چرا من این کار را انجام دادم یا چرا آن حرف را زدم، کنترل خود را از دست ندهید.

ادامه مقاله

۲۳
تیر

چگونه افراد سخت و بدقلق را اداره کنیم؟ ۲

چگونه افراد سخت و بدقلق را اداره کنیم؟ ۲»در قسمت اول از این مقاله  به معرفی افراد بدقلق و توضیح ویژگی های مربوط به آنها پرداختیم و ۵ دسته از این افراد را معرفی نمودیم. در ادامه این مقاله به ادامه دسته بندی این افراد خواهیم پرداخت. ۶- کم حرف و منفعل  این افراد زیاد سخن نمی گویند. حتی اگر اصرار کنید، فریاد بکشید یا از آنها خواهش کنید، جوابی بیشتر از آری یا خیر نخواهید شنید.  این افراد حتی زمانی که باید از حقوق خود دفاع کنند، ساکت می مانند. در نتیجه غالباً مورد ظلم قرار می گیرند. فرد

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید