قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۰
شهریور

چگونه رقبای کسب و کارمان را بهتر بشناسیم؟

    ویژه

دانستن اینکه رقبایتان چه کسانی اند و چه پیشنهادات و ارزش هایی ارائه می کنند، به شما کمک می کند که محصولات و خدمات خود را ایجاد نموده و به بهترین نحو بازاریابی آنها را انجام دهید. همچنین شناخت رقبا شما را قادر می سازد که قیمت های رقابتی تعیین کرده و با ابتکارات ویژه تان کمپین های بازاریابی رقیب را خنثی نمایید. از این اطلاعات می توانید در جهت تدوین استراتژی های بازاریابی تان و به عنوان مزیتی در برابر نقاط ضعف رقبا استفاده کنید و کارایی کسب و کارتان را افزایش دهید. مزیت دیگری که شناخت رقبا برای شما به همراه دارد، درک تهدیدات تازه وارد های بازار و همینطور فعالیت های رقبای قدیمی است.

ادامه مقاله
۸
شهریور

۱۸ استراتژی کاربردی برای حفظ مشتری

مدیریت حفظ مشتری، بخش بسیار مهمی در رشد یک کسب وکار پایدار است. قبل از اینکه به استراتژی های بهبود و توسعه آن بپردازیم، اجازه دهید چند سوال کلیدی مطرح کرده و به برخی نکات مهم اشاره کنیم.

براساس تحقیقات مدرسه کسب و کار هاروارد، افزایش ۵ درصدی در نرخ حفظ مشتری، سود را از ۲۵ درصد به ۹۵ درصد افزایش خواهد داد. دانستن این نکته خوب است، اما آیا حفظ مشتریان واقعاً به این معناست؟

ادامه مقاله
۵
شهریور

آموزش زبان تجاری (درس دوم)

مسیری که کالاها و خدمات از فروشنده به مصرف کننده منتقل شده و یا پرداخت هزینه محصولات که از مشتری به فروشنده جریان می یابند. کانال توزیع می تواند مانند معاملات مستقیم کوتاه باشد یا شامل چندین واسطه مانند عمده فروشان، توزیع کننده ها، عاملان فروش و خرده فروشان باشد. هر واسطه محصول را دریافت می کند و به واسطه بعدی با قیمت بالاتری می فروشد و این جریان تا خریدار نهایی جریان می یابد. مثلاً قهوه از طریق کانال هایی مانند کشاورز، صادر کننده، وارد کننده، توزیع کننده و خرده فروش به خریدار می رسد.

ادامه مقاله
۳
شهریور

۱۸ نکته کاربردی در بازاریابی محتوا

    ویژه

۱۸ نکته کاربردی در بازاریابی محتوا » بازاریابی محتوا یا content marketing از روش‌های استراتژیک در بازاریابی است که در آن به صورت مستمر به تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها پرداخته می‌شود. در بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبان هدف هستیم. در این مقاله به روش‌های استفاده مجدد از محتوای تولیدشده می‌پردازیم. استفاده مجدد و باکیفیت کردن محتوای فعلی در واقع به عنوان فرایندی برای تبدیل مقالات قدیمی تر به چیزی قابل‌استفاده و گاهی جذاب در بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود. بگذارید در مورد راه‌های جدید استفاده مجدد از محتوای فعلی و

ادامه مقاله

۱
شهریور

۶ اشتباه مرگبار بازاریابی

اغلب بازاریابان وقتی به تازگی مشغول به این حرفه می شوند و یا فروشندگانی که به سختی با افراد مهم و تاثیر گذار که منبع بزرگ و خوبی برای فروش محصولاتشان هستند قرار ملاقات می گذارند، با بی اطلاعی و یا سهل انگاری های پیش و پا افتاده، باعث از دست رفتن پروژه و یا خراب شدن وجهه کاری و شخصیتی خود و شرکت متبوع شان می شوند. سعی داریم در این مقاله تا شما را با ۶ اشتباه رایجی آشنا کنیم که اغلب بازاریابان حتی آنهایی که کاملا خود را حرفه ای می دانند در ملاقات های حضوری با خریداران مرتکب شوند.

ادامه مقاله
۳۰
مرداد

چگونه در سازمان تیم های موثری تشکیل دهیم؟

    ویژه

در بعضی از پروژه های سازمانی لازم است که شما به عنوان مدیر، تیم هایی را تشکیل دهید. این تیم ها معمولاً متشکل از افرادی اند که به تنهایی کار می کنند. هرچه تیم تان را بهتر مدیریت کنید و شرایط مناسبی ایجاد کنید، افراد تشویق می شوند که ایده هایشان را به اشتراک گذاشته و با هم بهتر همکاری کنند. هرچه اعضای تیم صمیمانه تر کار کنند، پروژه سریع تر و با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

ادامه مقاله
۲۹
مرداد

آموزش زبان تجاری (درس اول)

بازاریابی توجه به نیازهای مصرف کنندگان و رضایت آنان است. بازاریابی به طور کلی با فروش تفاوت دارد چون فروش با تکنیک ها و روش هایی مرتبط است که مردم را واردار می کند تا برای خرید محصول یا خدمتی پول پرداخت کنند و بر خلاف بازاریابی، به ارزش هایی که از طریق مبادله ایجاد می شود توجهی ندارد. اما کل پروسه بازاریابی به معنای تلاشی یکپارچه در جهت کشف، ایجاد، برانگیختن و ارضای نیازهای مشتریان است. در یک کلام بازاریابی به دنبال دریافت پول از مشتریان برای محصول نیست بلکه تنها در پی ایجاد تقاضا در مشتری و سپس برآورده کردن نیازهای آنهاست.

ادامه مقاله
۲۹
مرداد

چرا باید زبان انگلیسی تجاری را یاد بگیریم؟

تا به حال شده در جلساتی شرکت کنید که از اصطلاحات رایج در زمینه شغلی تان استفاده شود و شما در مورد آنها اطلاعاتی نداشته باشید؟ تا به حال شده در حال خواندن گزارش یا مقاله ای در وبسایتی با کلماتی نا آشنا مواجه شوید و به توضیح کاملی درباره آن نرسید؟ شاید جویای کار باشید و در مصاحبه های شغلی متوجه شوید که یادگیری زبان تخصصی رشته تان یکی از پارامترهای تاثیرگذار در استخدام شماست.

ادامه مقاله
۲۷
مرداد

مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ به زبان ساده

در بسیاری از کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی به درستی درک نشده و افراد نمی توانند تمایزی میان این دو قائل شوند و یا در بهترین حالت، با اینکه می دانند هر دو مفهوم یکی نیستند اما نمی توانند تعریف درستی از هر کدام ارائه دهند. در این مقاله به بررسی اهمیت هر کدام در جایگاه خود می پردازیم. در حقیقت در این مطلب در پی ارائه راهنمایی ساده برای کمک کردن و هدایت شما در بین این دو حوزه و یافتن پتانسیل های آنها جهت ارتقاء کسب و کار تان هستیم.

ادامه مقاله
۲۵
مرداد

یک نمایشگاه، هزاران اشتباه، یک واقعیت تلخ!

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه ۹۵ برگزار شد. در این نمایشگاه در مجموع یک هزار و ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی شامل ۸۰۰ شرکت داخلی و ۳۰۰ شرکت خارجی از ۲۳ کشور جهان حضور دارند. افتتاحیه این نمایشگاه در ۲۲ مرداد با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

ادامه مقاله
۲۵
مرداد

۱۵ گام تا بازاریابی و فروش محصول جدید

    ویژه

تنها تفاوت بین محصولات موفق و نوآوری­‌های ناموفق در شیوه توسعه محصول است. بسیاری از مخترعان و نوآوران ایده­‌های خوبی را در ذهن دارند، اما توانایی تبدیل این ایده­‌ها از یک فکر خلاقانه به محصولی قابل فروش را ندارند این کار کاملاً مرتبط با نوآوری است. شما باید یاد بگیرید که محصول خود را به گونه­‌ای طراحی کنید که فروش داشته باشد و به عبارتی ساده مردم حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند. برای به روز بودن در حوزه کسب و کار باید آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید تا در نهایت به شرکتی موفق تبدیل شوید.

ادامه مقاله
۲۳
مرداد

چگونه برند شخصی خود را بسازید؟

اکثر مردم فکر می‌کنند که می‌دانند برند چیست اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند برند خود را داشته باشند. ما اصولاً برند شخصی را با کار آفرینان پیوند می‌دهیم و فرض می‌کنیم که برند برای شرکت‌ها و میلیونرها است. امّا این طرز فکر درست نیست. برند شخصی فقط برای شرکت‌ها و کارآفرینان به کار نمی‌رود بلکه برای هر کسی که به دنبال ترفیع و ارتقاست، کاربرد دارد.

ادامه مقاله
۲۰
مرداد

۱۰ اشتباه رایج در رزومه نویسی

۱۰ اشتباه رایج در رزومه نویسی» با اینکه پر کردن اشتباه رزومه بسیار آسان و راحت است اما پس از تحویل رزومه خود به کارفرما، جبران خسارت‌های وارده به خاطر اشتباهتان بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین مهم نیست که در حال نوشتن اولین رزومه خود هستید یا اینکه برای پیدا کردن کاری نیمه‌حرفه‌ای در حال اصلاح آن هستید، توجه کنید که باید جلوی اشتباهات را بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم در مورد نحوه تهیه یک نوشتن یک رزومه عالی ، دوری از مشکلات و خطاهای رایج تحقیق کرده تا در شغل مورد نظرتان استخدام شوید. در ادامه  با ۱۰ اشتباه رایج در رزومه

ادامه مقاله

۱۸
مرداد

۸ ایده دورکاری درکسب ‌و کار اینترنتی

اگر شما به راه‌اندازی کسب ‌و کاری علاقه مندید که بتوان آن را از منزل راهبری کرد اما در مورد نحوه شروع و نوع کار اطلاعاتی ندارید، ایده یک کسب‌ و کار اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند. هزینه‌ی راه‌اندازی این‌گونه کسب و کارها اندک و دامنه فعالیت‌هایی که می‌توانید انجام دهید وسیع است.

با ترکیب تلاش، اراده و مهارت می‌توانید کسب ‌و کار اینترنتی خود را سریعاً آغاز کنید. در ادامه به ۱۰ مورد از کسب ‌و کارهایی که می‌توانید از همین امروز شروع کنید، می‌پردازیم:

ادامه مقاله
۱۶
مرداد

مشاور مدیریت چه تغییراتی در سازمان ایجاد می کند؟

تغییر، ماهیت وجودی مشاوره مدیریت است. وجه اشتراک تمامی مشاوره‌ها در تمامی سطوح، برنامه‌ریزی و اجرای تغییرات در سازمانِ مشتری است. اجرای تغییرات در سازمان، سخت‌ترین مرحله مشاوره محسوب می‌شود. تغییراتی که با چالش‌های گوناگونی همچون مقاومت مدیر و کارکنان مواجه بوده و مشاور باید با روابط پیچیده فرآیند تغییر آگاه بوده و بداند که چگونه شرایط پیچیده و گوناگون را درک نماید و با کمک کارکنان آن سازمان با آن مقابله کند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید