قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۳
بهمن

۶ راهکار مهم رهبران در انگیزه بخشی به افراد

رهبری چه کمکی به انگیزش افراد می کند؟ » آیا می خواهید فعالیت هایی که به عنوان رهبر انجام می دهید، باعت القای انگیزه، اعتماد و اطمینان به اعضای تیم شود؟ در مواقع بحرانی، ترس کارکنان را از بین ببرید؟

مقاله ی حاضر را مطالعه کنید و راهکارهای عملی را در امور روزمره ی خود به کار بگیرید.

ادامه مقاله
۲۱
بهمن

چرا کسب و کارتان رشد نمی کند؟

زمانی که نگاهی حتی گذرا به بازار می اندازیم متوجه می شویم که اغلب کسب و کارها و برندها خسته کننده هستند. چرا؟ چون کسب و کارها چه جدید چه قدیمی به دنبال خلق نوآوری یا خلاقیت نیستند، آنها عموماً کارهای انجام شده دیگران را به همان ترتیب خسته و کسل کننده همیشگی انجام می دهند! چرا؟ چون این کار بسیار ساده است.

ادامه مقاله
۱۹
بهمن

چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟

چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟ در طی سالها تبلیغات و بازاریابی تغییرات زیادی کرده اند.به یاد داریم که اولین بار بازاریابی در وبلاگها و سایتها اجرا شد،سپس در یوتیوب و اکنوناینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده اس

ادامه مقاله
۱۶
بهمن

چرخه عمر محصول چه مراحلی دارد؟

چرخه عمر محصول را می تواند به چند مرحله تقسیم کرد: مرحله معرفی،مرحله رشد، مرحله بلوغ و مرحله پایانی. چرخه عمر محصول میتواند بسیار کوتاه مانند اسباب بازی های مخصوص کریسمس و یا خیلی طولانی مثل ساعت و یا ماشین باشد.سازمان ها تمام مدت در حال توسعه ی محصولات و خدمات خود هستند، اما تنها درصد کمی از این محصولات و خدمات به بازار راه پیدا می کنند.

ادامه مقاله
۱۴
بهمن

آموزش چه نقشی در انگیزش کارمندان دارد؟

یا می دانید کارکنان شما نیاز به یادگیری چه مفاهیمی برای ارائه ی خدمات بهتر دارند؟

آیا کارکنان شما واقعا برای وصول اهداف سازمان انگیزه ای دارند؟

آیا آموزش افراد سازمانتان را جزء برنامه های سازمان قرار داده اید؟

آیا می خواهید کارکنانتان برای یادگیری مطالب جدید، انگیزه داشته باشند؟

ادامه مقاله
۱۲
بهمن

مشاوره کسب و کار چیست؟

نقش مشاور در بهبود و توسعه کسب و کارها از اهمیت به سزایی برخوردار بوده که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. از طرفی مشاور کسی است که همچون یک آنالیزور بخش های مختلف سازمان را واکاوی کرده و وضعیت موجود را به خوبی مشخص می نماید.

ادامه مقاله
۹
بهمن

۵ درس از ریچارد تمپلار برای مدیران

ما به عنوان مدیر در کسب و کارمان با انسان های واقعی سر و کار داریم و باید بدانیم چه چیز به آنها انگیزه می دهد، چه چیز آنها را به کار تشویق می کند، چگونه فکر می کنند، چه احساساتی دارند، از چه چیز واهمه دارند، آرزوی چه چیزی را در سر دارند و اهداف آینده شان چیست.

ادامه مقاله
۷
بهمن

چطور در بیرون از محل کار به کار فکر نکنیم؟

منظور واقعی از دور بودن، فکر نکردن به مسائل کاری، نگران نبودن در مورد آن و نداشتن لیست بایدها و نبایدهادرون ذهنتان است.

ادامه مقاله
۵
بهمن

استفاده از ماتریس SWOT در ایجاد طرح تحقیقات بازار

در این مقاله قصد داریم چگونگی ایجاد ارتباط قدرتمند بین برنامه های تجاری (Business Plans) و تحقیقات بازار (market research) را از روش های زیر توضیح دهیم:

ادامه مقاله
۲
بهمن

چگونه بهترین استراتژی را برای رسیدن به اهداف انتخاب می کنید؟

حتماً با انواع مختلف استراتژی آشنا هستید. استراتژی رهبری هزینه، متنوع سازی، خرید شرکت های دیگر و ادغام شدن، جهانی شدن، مشتری مداری، رهبری محصول، ترکیب عمودی، انعطاف پذیری، تمایز محصول و ... انواع استراتژی هایی است که در تئوری ها عنوان می شود.

ادامه مقاله
۳۰
دی

سه گام اصلی دستیابی به مشتریان سودآور

با توجه به افزایش سرعت تغییرات در بازار و همچنین ورود رقبا در بیشتر صنوف، ادامه روندهای کاری کسب و کارتان با بهترین عملکردِ ممکن از طریق اجرای بررسی ها و ارزیابی های کلیدی امکان پذیر است.

ادامه مقاله
۲۸
دی

شناسایی ۷ عنصر یک برنامه استراتژیک

برنامه استراتژیک سندی برای مشخص کردن مسیر حرکت یک سازمان و یا کسب و کار است. این سند با توجه به اندازه و پیچیدگی سازمان می تواند به اندازه یک صفحه و یا بیشتر باشد.

ادامه مقاله
۲۳
دی

لوگو های معروف چه پیام های پنهانی دارند؟

برای محصولات موجود در بازار صدها شرکت تولید کننده وجود دارد و تحت چنین رقابت انبوهی، ایجاد شخصیت متمایز برای یک برند دشوار است. برای ایجاد یک هویت بصری از برند، داشتن لوگو یکی از پیش نیازهای اولیه است. اگر مدیر یک کسب و کار اید و علاقه مند به داشتن لوگوبرای مجموعه تان هستید، بهتر است با لوگوهای معروف آشنا شده و پیام های پنهان آنها را کشف کنید.

آنچه در نگاه اول به لوگوی برندهای معتبر دیده می شود، یک طرح خلاقانه است. اما در اغلب آنها نکات و ظرافت های پنهانی وجود دارند که در ابتدا دیده نمی شوند.

ادامه مقاله
۲۳
دی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) چه مزایایی دارد؟

نرم افزار (Enterprise Resource Planning)ERP، هدف اش یکپارچه سازی اطلاعات بین تمامی بخش های سازمان، از جمله مالی، حسابداری، منابع انسانی، زنجیره تولید و مدیریت مشتریان است که فعالیت‌های تمامی بخش‌های یک سازمان را در جهت مشتری‌گرایی و پاسخ به بازار جهت می‌دهد.

ادامه مقاله
۲۱
دی

در بهبود مستمر چه ابزارهایی مورد نیاز اند؟

یک برنامه بهبود مستمر مجموعه ای از فعالیت هایی است که در جهت بهبود تدریجی و مستمر محصولات، خدمات و فعالیت ها، از طریق بازبینی، اندازه گیری و اقدام مداوم طراحی شده است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید