قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۲
اسفند

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)چیست ؟

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)تکنیکی در بازاریابی است که در آن شرکت با غافلگیر کردن و یا ارائه رفتارهای غیر معمول، محصول یا خدمت جدیدی را به جامعه معرفی می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است. این نوع بازاریابی بر تعامل فردی تمرکز داشته، بودجه کمتری صرف آن می شود و گروه کوچکتری از افراد مسئول انجام آن در یک مکان خاص هستند.

ادامه مقاله
۷
اسفند

زنجیره تامین و لجستیک به چه معنا هستند؟

مدیریت زنجیره تامین، مدیریت فعال و پویای زنجیره تامین برای به حداکثر رساندن ارزش های مشتری و رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار استکه تحقق این امر نشان دهنده تلاش آگاهانه شرکت های تامین کننده برای توسعه و اجرای کارآمد و موثر زنجیره تامین به بهترین شکل ممکن است. فعالیت های زنجیره تامین پوشش دهنده تمامی بخش ها از جمله توسعه محصول، منابع، تولید، تدارکات و همچنین سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز برای هماهنگی فعالیت ها می باشد.

ادامه مقاله
۵
اسفند

چگونه کارمندی سیاستمدار باشیم؟

کارمندانی که آرام هستند به سرعت پله های ترقی را طی می کنند. چون باسیاست و باتدبیر هستند، آغازگر کشمکش ها نیستند بلکه آن را متوقف می کنند. آنها بی طرف نمی مانند و به حل مساله کمک می کنند. آنها برای خود و دیگران آرامش ایجاد می کنند و افراد اگر با مشکلی مواجه شوند از آنها کمک می گیرند.

ادامه مقاله
۳
اسفند

یادگیری چه نقشی در موفقیت رهبران دارد؟

امروزه سازمان‌ها هزینه های زیادی را در جهت توسعه توانمندی‌های رهبری خرج می‌کننداما بسیاری از رهبران علیرغم تلاش خود، نمی‌توانند از آموخته‌های خود به نحو احسن در انجام وظایف رهبری بهره ببرند. این بدین معنا نیست که برنامه‌های آموزشی به درستی طراحی و اجرا نمی‌شوند، بلکه بدین معناست که رهبری بیشتر به صورت تجربی آموخته می‌شود تا به صورت تئوری.

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

چطور برای ترک زود هنگام محل کار اجازه بگیریم؟

بعضی مواقع نیاز دارید تا محل کارتان را زودتر ترک کنید.در بسیاری از موارد یک سرپرست کاردان،با توجه به مشروع،مهم و فوری بودن درخواست شما برای ترک زودهنگام محل کار و یا دیرتر حاضر شدن موافقت میکند.

ادامه مقاله
۲۸
بهمن

شرکت های بزرگ چگونه با استراتژی رهبری هزینه مزیت سازی می کنند؟

در مقاله ی "چگونه بهترین استراتژی را برای رسیدن به اهداف انتخاب می کنید؟"، انواع استراتژی را مطالعه کردید. در این مقاله ۴ راهکارعملی را برای اجرای استراتژی هزینه ی پایین بررسی میکنیم .

ادامه مقاله
۲۶
بهمن

مثال هایی برای درک بهتر مفهوم استراتژی

استراتژی یکی از اصول اصلی مدیریت می باشد که واژگان، ابزار و متخصصان مربوط به خود را دارد. و مانند همه چیزهای دیگر در مدیریت در دوره تغییرات سریع امروزه درک و رویکرد ما به توسعه و اجرای استراتژی سازمان ها باید تکامل یابد.

هدف از این مقاله کمک به درک مفهوم استراتژیک و برخی از واژگان کلیدی آن است

ادامه مقاله
۲۳
بهمن

۶ راهکار مهم رهبران در انگیزه بخشی به افراد

رهبری چه کمکی به انگیزش افراد می کند؟ » آیا می خواهید فعالیت هایی که به عنوان رهبر انجام می دهید، باعت القای انگیزه، اعتماد و اطمینان به اعضای تیم شود؟ در مواقع بحرانی، ترس کارکنان را از بین ببرید؟

مقاله ی حاضر را مطالعه کنید و راهکارهای عملی را در امور روزمره ی خود به کار بگیرید.

ادامه مقاله
۲۱
بهمن

چرا کسب و کارتان رشد نمی کند؟

زمانی که نگاهی حتی گذرا به بازار می اندازیم متوجه می شویم که اغلب کسب و کارها و برندها خسته کننده هستند. چرا؟ چون کسب و کارها چه جدید چه قدیمی به دنبال خلق نوآوری یا خلاقیت نیستند، آنها عموماً کارهای انجام شده دیگران را به همان ترتیب خسته و کسل کننده همیشگی انجام می دهند! چرا؟ چون این کار بسیار ساده است.

ادامه مقاله
۱۹
بهمن

چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟

چگونه بازاریابی اینفلوئنسری انجام دهیم؟ در طی سالها تبلیغات و بازاریابی تغییرات زیادی کرده اند.به یاد داریم که اولین بار بازاریابی در وبلاگها و سایتها اجرا شد،سپس در یوتیوب و اکنوناینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده اس

ادامه مقاله
۱۶
بهمن

چرخه عمر محصول چه مراحلی دارد؟

چرخه عمر محصول را می تواند به چند مرحله تقسیم کرد: مرحله معرفی،مرحله رشد، مرحله بلوغ و مرحله پایانی. چرخه عمر محصول میتواند بسیار کوتاه مانند اسباب بازی های مخصوص کریسمس و یا خیلی طولانی مثل ساعت و یا ماشین باشد.سازمان ها تمام مدت در حال توسعه ی محصولات و خدمات خود هستند، اما تنها درصد کمی از این محصولات و خدمات به بازار راه پیدا می کنند.

ادامه مقاله
۱۴
بهمن

آموزش چه نقشی در انگیزش کارمندان دارد؟

یا می دانید کارکنان شما نیاز به یادگیری چه مفاهیمی برای ارائه ی خدمات بهتر دارند؟

آیا کارکنان شما واقعا برای وصول اهداف سازمان انگیزه ای دارند؟

آیا آموزش افراد سازمانتان را جزء برنامه های سازمان قرار داده اید؟

آیا می خواهید کارکنانتان برای یادگیری مطالب جدید، انگیزه داشته باشند؟

ادامه مقاله
۱۲
بهمن

مشاوره کسب و کار چیست؟

نقش مشاور در بهبود و توسعه کسب و کارها از اهمیت به سزایی برخوردار بوده که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. از طرفی مشاور کسی است که همچون یک آنالیزور بخش های مختلف سازمان را واکاوی کرده و وضعیت موجود را به خوبی مشخص می نماید.

ادامه مقاله
۹
بهمن

۵ درس از ریچارد تمپلار برای مدیران

ما به عنوان مدیر در کسب و کارمان با انسان های واقعی سر و کار داریم و باید بدانیم چه چیز به آنها انگیزه می دهد، چه چیز آنها را به کار تشویق می کند، چگونه فکر می کنند، چه احساساتی دارند، از چه چیز واهمه دارند، آرزوی چه چیزی را در سر دارند و اهداف آینده شان چیست.

ادامه مقاله
۷
بهمن

چطور در بیرون از محل کار به کار فکر نکنیم؟

منظور واقعی از دور بودن، فکر نکردن به مسائل کاری، نگران نبودن در مورد آن و نداشتن لیست بایدها و نبایدهادرون ذهنتان است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید