قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۰
خرداد

استراتژی چه نقشی در سازمان دارد؟

استراتژی از نظر تئوری، برنامه‌ای جامع برای عمل است که جهت‌گیری های عمده سازمان را معین می کند و رهنمودهایی برای تخصیص منابع در مسیر نیل به اهداف بلند مدت سازمان، پیش پای مدیران قرار می دهد.

ادامه مقاله
۸
خرداد

مدیریت دانش به چه معناست؟

مدیریت دانش(Knowledge management)، مدیریت سیستماتیک دارایی های دانش یک سازمان، به منظور ایجاد ارزش و دستیابی به الزامات تاکتیکی و استراتژیک می باشد.

ادامه مقاله
۶
خرداد

اهمیت و چگونگی بازاریابی در مسیر کارآفرینی

پیش از حرکت در مسیر کارآفرینی لازم است در مورد تئوری بازاریابی چند نکته را بدانیم. اینکه مفهوم بازاریابی چیست و از چه مؤلفه‌هایی تشکیل شده و با کسب چه فاکتورهایی می‌توان به نتایج مطلوب در بازاریابی رسید.

ادامه مقاله
۳
خرداد

رهبران چگونه همکارانشان را مشتاق می کنند؟

    ویژه

در مقاله پیشین، درباره تفکر به گذشته، زندگی در حال و تصور شفاف آینده صحبت کردیم و اهمیت هریک به تفصیل ارائه شد. در ادامه ساخت دیدگاه مشترک در منابع انسانی، به ایجاد شور و شوق می رسیم.

ادامه مقاله
۱
خرداد

درس هایی از انتخابات شوراها برای کسب و کار

در صورتی که ارتباط بین شورا و مردم را همانند ارتباط بنگاه های اقتصادی و مشتریان قلمداد کنیم می توانیم درس هایی از روند انتخابات شورا برای بهبود و توسعه عمق نگاه خود در کسب و کار بیاموزیم.

ادامه مقاله
۳۰
اردیبهشت

سازمان ها چه مزایایی از پیاده سازی مدیریت ریسک به دست می آورند؟

ممکن است پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک برای سازمان های کوچک و متوسط یک سیاست عجیب به نظر برسد، با این حال چنین فعالیت هایی جایگاه مهمی در برنامه های کسب و کار برای تضمین عملیاتی بودن برنامه ریزی های سازمان دارد.

ادامه مقاله
۲۷
اردیبهشت

۷ استراتژی اساسی برای مدیریت کسب و کار در حال مرگ

    ویژه

شاید به نظر ناراحت کننده بیاید، اما پابرجا بودن یک کسب و کار تا ابد تضمین شده نیست. تقریباً تمام کارآفرینان در یک برهه با وظیفه ی مدیریت کسب و کار در حال مرگ رو به رو می­ شوند. هر کسب و کاری در طول دوره ­ی وجودی خود با یک تجربه نزدیک به مرگ مواجه خواهد شد.

ادامه مقاله
۲۵
اردیبهشت

استفاده از فنون مذاکره در مخالفت با قدرتمندان

مدیر شما یک طرح جدید را پیشنهاد می‌دهد اما فکر می‌کنید این طرح عملی نخواهد بود. همکار ارشد شما جدول زمانی یک پروژه را برایتان شرح می‌دهد ولی تصور می‌کنید غیر واقعی است. چگونه مخالفت خود را با کسی که دارای قدرت بیشتری نسبت به شماست ابراز می‌کنید؟ چگونه تصمیم می‌گیرید که آیا این موضوع ارزش صحبت کردن را دارد یا نه؟ و اگر این کار را انجام می‌دهید، دقیقاً چه چیزهایی باید بگویید؟

ادامه مقاله
۲۳
اردیبهشت

۷ اصل مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه­ های اجتماعی

جهان به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات توسط توسعه و پیشرفت سریع تکنولوژی حاصل شده است. پیشرفت­ های تکنولوژی همچنین باعث شده که مشتریان منفعل به شرکت کنندگانی فعال تبدیل شوند. بسیاری از شرکت­ها، دیگر قصد ندارند بر روی محصولاتی سرمایه گذاری کنند که با فشار به مشتریان منفعل فروخته می­ شود و امروزه، ایده ­ها از مشتریان به تولید کنندگان می­ رسند.

ادامه مقاله
۲۱
اردیبهشت

۵نکته موثر برای پیشرفت در استراتژی فروش کسب و کارتان

یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری، توسعه یک استراتژی فروش است که بتواند به فروش بیشتر کمک کند. پس موفقیت در آن نمی تواند کار راحتی باشد و از طرفی اکثر کسب و کارها برای اینکه بتوانند در صدر صنعت خود قرار گرفته و ثابت قدم و پیشرو باشند، دائماَ در حال رقابت و دست و پنجه نرم کردن با رقبای خود هستند.

ادامه مقاله
۲۰
اردیبهشت

چطور به عنوان یک رهبر دیدگاهی مشترک در همکارانتان بسازید؟

    ویژه

شما به عنوان یک رهبر، برای پیشبرد بهتر امور و دستیابی به اهداف تجاری و سازمانی باید دیدگاهی مشترک در بین همکارانتان بسازید. به همین منظور باید شرایط جهت این همراهی را به خوبی مهیا نمائید. برای حصول دیدگاه مشترک در کسب و کار و رهبری ایده آل باید از دو ابزار تجسم آینده و همراه سازی دیگران استفاده نمود.

ادامه مقاله
۱۸
اردیبهشت

۱۰ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

به ۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد اشاره نمودیم و گفتیم که ممکن است تماس سرد اصلاً کار جالبی در فروش تلفنی نباشد. اما در بسیاری از صنایع یا کسب و کارها امری لازم و مهم تلقی خواهد شد. برای اینکه تماس سرد خوبی را پیش ببرید، بهتر است به نکات و تکنیک های زیر، توجه کنید:

ادامه مقاله
۱۶
اردیبهشت

نقش فرآیند مدیریت ریسک در پیشرفت سازمان

استراتژی های موثر و کارآمد در فرآیند مدیریت ریسک به سازمان شما کمک می کنند تا ضعف ها، قدرت ها، فرصت ها و تهدید ها را شناسایی کنید. با پیش بینی اتفاقات غیر منتظره و برنامه ریزی برای آن، سازمان می تواند آمادگی لازم در صورت وقوع اتفاقات را داشته باشد.

ادامه مقاله
۱۵
اردیبهشت

آموزش زبان تجاری (درس سی و دوم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های بودجه، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ممیزی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۱۳
اردیبهشت

۱۳ نکته موفقیت آمیز فروش تلفنی در تماس های سرد

هر نوع برخورد یا تماسی که برای بار اول، با کسانی برقرار می‌شود که هیچ آشنایی با آنها وجود ندارد، تماس سرد (cold calling) نامیده می‌شود. تماس‌های سرد یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. باید بدانیم حتی حرفه‌ای‌ترین فروشندگان نیز در ۹۰ درصد مواقع نمی‌توانند در فروش تلفنی طی یک تماس سرد چیزی بفروشند، اما این به معنای عدم موفقیت آنها در اولین تماس نیست.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید