قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۴
تیر

مهارت های روزمره مدیران کارآفرین

به نظر می رسد مهارت های روزمره مدیران بی اهمیت باشد: حرف زدن، گوش دادن، نوشتن، خواندن، یادگرفتن. این ها به شئونات هیچ مدیر محترمی نمی خورد چه رسد به یک مدیر کارآفرین! اما می توانید مطمئن باشید که مدیران کارآفرین با دانشی که از ابزارهای پیچیده تر مدیریت دارند، پیشرفت نکرده یا شکست نخورده‌اند.

ادامه مقاله
۲۱
تیر

چگونه می توانیم تصمیم گیری موثری داشته باشیم؟

مردم اغلب می‌گویند تصمیم‌گیری سخت است. ما همیشه در حال تصمیم‌گیری در مورد مسائل بی‌اهمیت مانند تهیه ناهار تا تصمیمات سرنوشت‌ساز همانند انتخاب رشته تحصیلی، دانشگاه و همسر هستیم.
بعضی از افراد زمان اتخاذ تصمیم‌ را برای جستجوی اطلاعات بیشتر یا برای دریافت پیشنهادها و توصیه‌های دیگران به تأخیر می‌اندازند و برخی دیگر از طریق رأی دادن، انتخاب یک کاغذ از لیست یا پرت کردن یک سکه تصمیم‌گیری می‌کنند.

ادامه مقاله
۱۹
تیر

اهمیت آمیخته بازاریابی در چیست؟

در بخش بازاریابی مقالات زیادی درباره آمیخته بازاریابی (marketing mix) نوشته شده است. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید برنامه ­ریزی برای استراتژی های سازمان خود را با توجه به آمیخته بازاریابی انجام دهند. دلایل بسیاری وجود دارند که اهمیت آمیخته بازاریابی را نشان می­دهند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

ادامه مقاله
۱۷
تیر

چگونه می‌توانید رهبر یک تیم کارآفرین باشید؟

اصولاً هر کارآفرین موفق، رهبر موفقی نیز می‌باشد. هرچند که تعداد افراد تحت امر او بسیار کم باشد. یک مدیر واحد تولیدی یا خدماتی باید در جستجوی فرصت باشد تا بتواند جهت اجرای طرح یا پروژه‌ای که پایه‌ریزی نموده، نسبت به تامین نیروی انسانی، منابع مالی و امکانات فیزیکی، برنامه‌ریزی و در چهارچوب هدف کلی با توجه به توان و تخصص افراد، تکلیف معین نموده و تا حصول نتیجه، رهبری اجرای طرح را برعهده گیرد.

ادامه مقاله
۱۴
تیر

۳ راهکار عملی در مدیریت کسب و کار

خیلی از ما بدون تسلط کامل بر هنر مدیریت خودمان، زندگی را طی می‌کنیم. کار بخش مهمی از زندگی ماست و باید نکات مهم و کاربردی این حوزه را یاد گرفته و از آنها استفاده کنیم. این نکته در مورد کارآفرینان نیز صدق کرده و باید به نکات اساسی و لازم توجه کرده تا از این بخش بیشترین سود را ببرند.

ادامه مقاله
۱۰
تیر

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده برای تقویت کسب‌وکار

ارزیابی رفتار مصرف‌کننده نگاهی دقیق به انگیزه‌ها، استدلال‌ها و اقداماتی که به تصمیم خرید می‌انجامد را دارا می‌باشد.

ادامه مقاله
۷
تیر

غلبه بر مقاومت کارکنان به تغییرات در محیط کار

تغییر یک اصل ثابت در سازمان هاست، اما وقتی تغییر اتفاق می افتد، کارکنان به سرعت تبدیل به حریف شماره یک این تغییرات می شوند. چندین دلیل وجود دارد که چرا کارکنان یاد گرفته اند که در برابر تغییر مقاومت کنند. اما اصلی ترین دلیل، مدیریت اشتباه در سازمان است.

ادامه مقاله
۵
تیر

استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT برای رشد بازاریابی

چه می­ شد اگر یک ابزار تحلیلی وجود داشت که به شما کمک می­ کرد تا در تمام موقعیت­ های بحرانی و مهم یک شرکت توجه همگان را به خود جلب کنید؟ این ابزار وجود دارد و به آن ابزار تجزیه و تحلیل SWOT گفته می­ شود. از این ابزار عالی برای تراز کردن کمپین بازاریابی و رشد بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید.

ادامه مقاله
۳
تیر

۶ راهکار برای انگیزه بخشی به پرسنل

    ویژه

هیچ دو شرکتی هرچند با تعداد پرسنل، ابعاد فیزیکی و حیطه کاری مشترک، شکل و ساختار یکسانی ندارند. به همین دلیل هم برخی از کسب و کارها از همکارانی شاد، با انگیزه و راضی تشکیل شده و برخی دیگر هر چقدر تلاش می کنند (شاید به ظاهر علاقه مند باشند اما در عمل هیچ تلاشی نمی کنند) به دستاوردی در حوزه انگیزش پرسنل نمی رسند.

ادامه مقاله
۲
تیر

آموزش زبان تجاری (درس سی و پنجم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های بهره وری، مشارکت و رهبر پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۳۱
خرداد

۸ گام ضروری در فرآیند مدیریت تغییر موثر

سازمان ها پیوسته در حال تجربه ی تغییر هستند. این تغییر ممکن است از طریق پیاده سازی فناوری جدید، به روز رسانی فرآیندها، اجرای پیشنهادات جدید، سازماندهی مجدد یا بهبود خدمات مشتریان ایجاد شود. تغییر همیشه هست و برای رشد و سود آوری ضرورت دارد. فرآیند مدیریت تغییر به کارکنان و سازمان ها کمک می کند که تاثیرات ناخواسته این تغییرات را به حداقل برسانند.

ادامه مقاله
۲۹
خرداد

۱۰ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی

وقتی با افراد موفق در ارتباط باشید، یکی از جالب ­ترین کارهایی که می­ توانید انجام دهید این است که سعی کنید مهارت­ هایی که باعث موفقیت فرد در آن حرفه و آن نقش شده را تعیین کنید. این کار در حرفه بازاریابی جالب­ تر نیز هست زیرا بازاریابی در طول دهه گذشته بسیار تغییر کرده است. بازاریاب­ های موفق می­ توانند ویژگی­ های بسیار مختلف و گسترده­ ای داشته باشند، اما ما در اینجا ۱۱ مورد از مهم ترین مهارت های بازاریابی که بسیار پر کاربرد اند را شناسایی کرده ایم.

ادامه مقاله
۲۷
خرداد

چرا باید در کارکنان خود انگیزه ایجاد کنیم؟

    ویژه

دیگر نمی توان تنها با برطرف کردن سطوح زیرین نیازهای انسانی (سلسله مراتب نیازهای مازلو) به سطح مطلوبی از رقابت نیروی انسانی و در نتیجه سطح رضایت مشتریان دست یافت و زمانی که کسب و کاری نتواند سطح رضایت مشتریان خود را در حد مطلوب حفظ کند، نمی تواند دست به نتایج متفاوتی در صنعت خود بزند.

ادامه مقاله
۲۶
خرداد

آموزش زبان تجاری (درس سی و چهارم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های بهره وری، مشارکت و رهبر پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۴
خرداد

مدیریت تغییر در سازمان ها به چه معناست؟

در سازمان ها دو نوع عمده از تغییرات وجود دارد: تغییرات اعمال شده توسط شرایط و تغییرات برنامه ریزی شده برای تشویق به رشد و بهبود سازمان. این تغییرات هم در افراد و هم سازمان های بزرگ اجرا می شود. سیستم های مدیریت تغییر برای کمک به برنامه ریزی برای تغییر در سازمان ها به جای واکنش دادن سازمان ها در مقابل تغییرات طراحی شده اند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید