۶
شهریور

۱۴ نقل قول الهام بخش برای کارآفرین ها

۱۴ نقل قول های الهام بخش برای کارآفرین ها» آیا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید؟ آیا نیاز به الهام گرفتن از سایر افراد موفق دارید؟ اگر فقط یک نکته در مورد موفق شدن وجود داشته باشد، این است که هیچ وقت جا نزنید!

ادامه مقاله
۲۸
مرداد

چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟

چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟ » مشاوران صاحب دارایی ارزشمندی هستند که بسیاری از مدیران تازه کار آن را ندارند و آن تجربه است! بر اساس آمارها سالانه ۵۸۷۰۰۰ کسب و کار جدید در آمریکا ایجاد می شوند و تنها نیمی از آنها بعد از ۵ سال به کار خود ادامه می دهند! و فقط یک سوم از آنها بعد از ۱۰ سال زنده می مانند. اما راه هایی برای افزایش شانس بقا وجود دارد. کار کردن با یک مشاور و متخصص در حوزه کسب وکار به موفقیت مدیران کمک شایانی خواهد کرد.

ادامه مقاله
۶
تیر

۴ درس کلیدی از جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون

جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون بیش از نیمی از عمر خود را صرف ایجاد انقلاب در تجارت الکترونیک کرده و اکنون اولین فرد ثروتمند دنیا است. از سال ۱۹۹۸ و رونمایی از آمازون، فلسفه کاری او ارسال نامه به شرکای تجاری بود که از این راه توانست خرده فروش های آنلاین را دور هم جمع کرده و یک غول بزرگ تجاری با گردش مالی ۳۸۰ میلیارد دلاری ایجاد کند.

ادامه مقاله
۳
اردیبهشت

۸ عادت رهبران بسیار موفق

رهبران بسیار موفق می دانند که موفقیت یک اتفاق و رویداد نیست، بلکه یک فرایند است. موفق ترین رهبران می دانند موفقیت چیزی است که در زول زمان رشد می کند. موفقیت روزمره، تعهدی روزمره است که حول هدف زندگی شما، عمل میکند. برای اینکه به عنوان یک رهبر، برجسته شوید، باید عاداتی را که باعث موفقیت شما و شهرت شما می شود، را درخودتان ایجاد کنید. هنگامی که این عادت ها به روال زندگی شما تبدیل شود، خود را در مسیر رهبری موفق قرار داده اید.

ادامه مقاله
۴
فروردین

چگونه به طور هوشمندانه هدف گذاری کنیم؟

دستیابی به موفقیت نیازمند تغییر در عادت های روزانه و روتین انسان هاست. نتیجه هدف گذاری یا بهتر بگوییم، آینده هر شخصی از روی عادات روتین روزانه اش قابل پیش بینی ست. کافی است گرافی از چگونگی عملکرد روزانه افراد را در طول یک ماه ملاحظه کنید، قطعاً با قطعیت زیادی می توان اذعان داشت که فرد موردنظر می تواند به اهدافش دست یابد یا خیر.

ادامه مقاله
۲۳
اسفند

باید ها و نبایدهای استفاده از هشتگ اینستاگرام

امروزه هشتگ بخش به بخش مهمی از فرهنگ و اجتماع تبدیل گشته و به ندرت میتوان فردی را یافت که نداند که هشتگ چیست.در واقعا واژه ی هشتگ بقدری محبوب و شناخته شده شد که در سال ۲۰۱۰ در فرهنگ لغت آکسفورد گنجانده شد.در حال حاضر در اکثر گوشی های تلفن همراه یکی و یا چند شبکه ی اجتماعی محبوب نظیر گوگل پلاس ، توئیتر، ف

ادامه مقاله
۲۱
اسفند

چگونه رهبری تاثیرگذار باشیم؟

یکی از هیجان انگیزترین و گاهی اوقات یکی از گذارهای حیاتی در یک حرفه، زمانی است که شما از یک نقش معمولی در سازمان به سمت مدیر یا رهبر شدن، حرکت می کنید. در این مرحله افکار، گفته ها، عملکرد و نشانه های حضور شما در سازمان، می تواند تاثیر مستقیم بر کسانی داشته باشد که در حال حاضر تحت رهبری و مدیریت شما هستند. بنابراین به عنوان یک مدیر جدید، باید بدانید که چگونه می توانید حضوری موثر و رهبرانه بر تیم و همکارانتان داشته باشید.

ادامه مقاله
۱۹
اسفند

ارگونومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ارگونومی(Ergonomics) یا مهندسی فاکتورهای انسانی، وسایل، ابزار کار، محیط شغلی و مشاغل را با توجه به توانایی هایی جسمی، ذهنی و روانی و با در نظر گرفتن محدودیت ها و علائق طراحی می نماید تا بهره وری، سلامتی و ایمنی کارمندان افزایش یابد.

برای توجه به ارگونومی باید این موضوع در تمام فرآیندهای شرکت پیاده سازی شود. سازمان نیروی انسانی واشنگتن با بررسی ۲۵۰ شرکت نشان داد که ارگونومی بر اهداف کسب و کار مانند صرفه جویی در هزینه ها، بهره وری و کیفیت محصولات و خدمات تاثیرگذار است. در زیر به چند مورد از فواید ارگونومی می پردازیم :

ادامه مقاله
۱۶
اسفند

۵ راه ساده برای جذب ثروت

همه ما دوست داریم پولدار و ثروتمند باشیم. همه ما تحسین کننده کسانی هستیم که قبلاً به ثروت دست یافته اند. اما آنها چگونه این کار را انجام داده اند؟ ثروتمندان کارهایی انجام می دهند که سایرین به آن توجهی ندارند. در واقع طرز فکر افراد درباره ی پول می تواند آنها را به ثروت نزدیک و یا از آن دور کند. پول درآوردن به ورزش کردن شباهت دارد، هرچه بیشتر تمرین کنیم قوی تر می شویم در این مقاله به چند نکته مهم در این خصوص پرداخته ایم.

ادامه مقاله
۱۴
اسفند

چگونه می توانید مشتریانتان را در قلب برندتان قرار دهید؟

در عصر پیش از انقلاب دیجیتال، بازاریابان محصولات را به روش‌های کاملاً سنتی، به مشتریان معرفی می‌کردند. بازاریابی حضوری و فیزیکی، با توجه به تکنولوژی های محدود دهه های گذشته، قابل توجیه و استفاده بود. اما امروزه روش‌های سنتی کارساز نیستند. این روش ها نمی توانند خود را با سرعت پیشرفت جهان، تطبیق دهند.

ادامه مقاله
۱۲
اسفند

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)چیست ؟

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)تکنیکی در بازاریابی است که در آن شرکت با غافلگیر کردن و یا ارائه رفتارهای غیر معمول، محصول یا خدمت جدیدی را به جامعه معرفی می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است. این نوع بازاریابی بر تعامل فردی تمرکز داشته، بودجه کمتری صرف آن می شود و گروه کوچکتری از افراد مسئول انجام آن در یک مکان خاص هستند.

ادامه مقاله
۷
اسفند

زنجیره تامین و لجستیک به چه معنا هستند؟

مدیریت زنجیره تامین، مدیریت فعال و پویای زنجیره تامین برای به حداکثر رساندن ارزش های مشتری و رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار استکه تحقق این امر نشان دهنده تلاش آگاهانه شرکت های تامین کننده برای توسعه و اجرای کارآمد و موثر زنجیره تامین به بهترین شکل ممکن است. فعالیت های زنجیره تامین پوشش دهنده تمامی بخش ها از جمله توسعه محصول، منابع، تولید، تدارکات و همچنین سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز برای هماهنگی فعالیت ها می باشد.

ادامه مقاله
۵
اسفند

چگونه کارمندی سیاستمدار باشیم؟

کارمندانی که آرام هستند به سرعت پله های ترقی را طی می کنند. چون باسیاست و باتدبیر هستند، آغازگر کشمکش ها نیستند بلکه آن را متوقف می کنند. آنها بی طرف نمی مانند و به حل مساله کمک می کنند. آنها برای خود و دیگران آرامش ایجاد می کنند و افراد اگر با مشکلی مواجه شوند از آنها کمک می گیرند.

ادامه مقاله
۳
اسفند

یادگیری چه نقشی در موفقیت رهبران دارد؟

امروزه سازمان‌ها هزینه های زیادی را در جهت توسعه توانمندی‌های رهبری خرج می‌کننداما بسیاری از رهبران علیرغم تلاش خود، نمی‌توانند از آموخته‌های خود به نحو احسن در انجام وظایف رهبری بهره ببرند. این بدین معنا نیست که برنامه‌های آموزشی به درستی طراحی و اجرا نمی‌شوند، بلکه بدین معناست که رهبری بیشتر به صورت تجربی آموخته می‌شود تا به صورت تئوری.

ادامه مقاله
۳۰
بهمن

چطور برای ترک زود هنگام محل کار اجازه بگیریم؟

بعضی مواقع نیاز دارید تا محل کارتان را زودتر ترک کنید.در بسیاری از موارد یک سرپرست کاردان،با توجه به مشروع،مهم و فوری بودن درخواست شما برای ترک زودهنگام محل کار و یا دیرتر حاضر شدن موافقت میکند.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید