قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۳۱
شهریور

۵ برند که از دنیای مردگان برگشتند!

ایجاد یک برند کاری هیجان انگیز و در عین حال ترسناک است. تأسیس یک شرکت جدید با هویت و برندی جدید می ­تواند هیجان انگیز باشد، اما آمارها کمی نگران کننده هستند؛ خودتان بهتر از هر کسی می­ دانید که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و نوپا در نهایت شکست می خورند.

ادامه مقاله
۲۹
شهریور

مشتریان چه تصویر ذهنی از برند شما دارند؟

    ویژه

در ادامه مباحث برندینگ به تصویر ذهنی از برند می‌رسیم. همان برداشتی که مخاطبان از کسب و کار و محصولات شما در ذهن خود دارند. ایجاد تصویر ذهنی از برند نیازمند برنامه‌های بازاریابی اثرگذار است که بتواند تداعیات مطلوب، منحصربه‌فرد و قدرتمند را با برند در حافظه مصرف‌کننده پیوند بدهد.

ادامه مقاله
۲۷
شهریور

۵ خط قرمز در فروش حضوری

قطعاً برای همه ما پیش آمده است که از فروشنده یا بازاریاب حضوری، با این که آنقدرها هم احساس نیاز به محصول آنها برایمان شدید نیست، اما جنس یا محصول ارائه شده را می خریم. از سوی دیگر، با برخورد و نحوه ارائه فروشنده یا بازاریابی که در حال عرضه کردن محصول

ادامه مقاله
۲۶
شهریور

آموزش زبان تجاری (درس پنجم)

یک سازمان یا یک سیستم اقتصادی که در آن کالاها و خدمات مورد مبادله قرار گرفته و یا در ازای پرداخت پول فروخته می شوند. هر کسب و کاری به میزانی از سرمایه گذاری و همچنین به تعداد کافی مشتری در راستای سودآوری نیازمند است. کسب و کارها می توانند دولتی، خصوصی یا عام المنفعه باشند.

ادامه مقاله
۲۴
شهریور

برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟

    ویژه

در دو مقاله قبلی برند در مورد تفاوت های بازاریابی و برندینگ، اولویت ها و همچنین دلایل اهمیت برند صحبت شد. در ادامه به مباحث مربوطه ی برند و باید ها و نباید های برندینگ خواهیم پرداخت. همانطور که در مقاله قبل نیز ذکر شد، برند همان تفاوت های شما با رقباست. در واقع همان حسی است که مصرف کننده از محصول و خدمات شما خواهد داشت.

ادامه مقاله
۲۲
شهریور

موفق‌ترین کارآفرینان جهان در چه سنی ثروتمند شدند؟

مردم همیشه در مورد کارآفرینانی که تاریخ را ساخته‌اند صحبت می‌کنند. استیو جابز، مارک زاکربرگ، اپرا وینفری برای موفقیت‌های بزرگ خود شناخته شده هستند. اما آیا می‌دانید آن‌ها در چه سنی ثروتمند شدند؟
سنی که افراد موفق و کارآفرینان به دستاوردهای اساسی خود دست یافته‌اند، از ۲۳ تا ۵۲ سال متغیر است. .

ادامه مقاله
۲۰
شهریور

۱۰ نکته ی کاربردی در یک مذاکره تلفنی موفق

آیا می توانید خود را در حال مذاکره تلفنی تصور کنید؟ اگر تجربه ای در زمینه تجسم نداشته باشید، احتمالاً تصویری آشفته به ذهنتان می آید. در زمان مکالمه احتمالاً درحال انجام کارهای دیگری مانند راه رفتن یا دویدن برای رسیدن به جایی دیگر، تلاش برای گذاشتن چیزی در کیف یا ساک و یا خارج کردن آن باشید، و یا شاید گوشی را در حالت اسپیکر قرار داده و به سایر کارهای خود نیز برسید. تصور کنید که در حالات مختلف و در حال استفاده از تکنیک های مذاکره ی متفاوت قرار دارید. احتمالاً استفاده از یک چک لیست می تواند اثربخشی مذاکره تلفنی تان را بالا ببرد.

ادامه مقاله
۱۹
شهریور

آموزش زبان تجاری (درس چهارم)

بیانیه ای از هدف اساسی یک سازمان که در طول زمان بی تغییر باقی می ماند. بیانیه ای که درست تدوین شده باشد مسائل زیر را مشخص می کند : بیانیه ماموریت

ادامه مقاله
۱۷
شهریور

معرفی ۱۸ فیلم الهام بخش برای کارآفرین ها

کارآفرینی جاده ای با پیچ و خم های فراوان بوده و کارآفرینان هر روز با چالش ها و مشکلات ویژه ای دست و پنجه نرم می کنند. یکی از موضوعات مهم برای هر کارآفرینی، تجدید انگیزه و انرژی برای ادامه راه و تصویرسازی موفقیت های آینده است. گاهی اوقات بهترین راه برای دستیابی به واقعیت، تماشای یک فیلم است. فیلم‌ها می‌توانند سختی‌ها و گرفتاری هایی که یک کارآفرین با آن مواجه است را به نمایش بگذارند. در هر شاخه ای از کسب و کار که فعال اید، می‌توانید نکاتی از این ۱۸ فیلم مهیج و سرگرم‌کننده کسب کنید و از آنها در مسیر رشد الهام بگیرید.

ادامه مقاله
۱۵
شهریور

از تفاوت های بازاریابی و برندینگ چه می دانید؟

    ویژه

در مقاله قبل توضیحاتی در حوزه ماهیت و اساس بازاریابی و برندینگ ارائه شد. این توضیحات به جهت مفتوح شدن مباحث مربوطه به این دو مبحث کلیدی بود و توجه داشته باشید در خلال این سری از مقالات برندینگ سعی داریم تا کلیدواژه های اصلی و کاربردی این مبحث را به خوبی بیان نموده تا بتوانید در تعاملات و استراتژی های کسب وکارتان به اجرا درآورید. در ادامه به تفاوت بین برندینگ و بازاریابی اشاره خواهد شد تا بتوانیم اهمیت و جایگاه هریک را مشخص نماییم.

ادامه مقاله
۱۳
شهریور

پنج گام موثر در فرایند تفویض اختیار کارمندان

گاهی اوقات ما به عنوان رهبر در شرایطی قرار می­ گیریم که مجبور به تکرار حرف­ ها و گفته­ هایمان می­ شویم. آیا بهتر نیست تیمی داشته باشیم که بتواند کارها و پروژه­ ها را دریافت کرده و آنها را کامل کند؟ اگر تفویض اختیار برای کارمندان به طور صحیح صورت گیرد و شرح شغل های مشخصی به افراد اختصاص داده شود، زمان زیادی در سازمان صرفه جویی شده و نیازی نیست هر روز وظایف و مسئولیت ها گوشزد شوند.

ادامه مقاله
۱۲
شهریور

آموزش زبان تجاری (درس سوم)

یک فرد، گروه یا سازمانی که از سازمانی دیگر سود می برد. ذینفعان ممکن است تاثیر گذار باشند و یا از اقدامات سازمان های دیگر، اهداف و سیاست های آنها تاثیر بگیرند. بستانکارن، مدیران، کارمندان، دولت، سهامداران، تامین کننده ها نمونه هایی از ذینفعان هستند.

ادامه مقاله
۱۰
شهریور

چگونه رقبای کسب و کارمان را بهتر بشناسیم؟

    ویژه

دانستن اینکه رقبایتان چه کسانی اند و چه پیشنهادات و ارزش هایی ارائه می کنند، به شما کمک می کند که محصولات و خدمات خود را ایجاد نموده و به بهترین نحو بازاریابی آنها را انجام دهید. همچنین شناخت رقبا شما را قادر می سازد که قیمت های رقابتی تعیین کرده و با ابتکارات ویژه تان کمپین های بازاریابی رقیب را خنثی نمایید. از این اطلاعات می توانید در جهت تدوین استراتژی های بازاریابی تان و به عنوان مزیتی در برابر نقاط ضعف رقبا استفاده کنید و کارایی کسب و کارتان را افزایش دهید. مزیت دیگری که شناخت رقبا برای شما به همراه دارد، درک تهدیدات تازه وارد های بازار و همینطور فعالیت های رقبای قدیمی است.

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید