قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۸
اردیبهشت

۵ راه ساده برای ارتقا شبکه کارآفرینی

 ارتباطات از اصلی ترین ارکان تجارت و کسب وکار امروز محسوب می شوند. اگر کارآفرین هستید یا قصد راه اندازی یک مجموعه را دارید، داشتن شبکه کارآفرینی قوی به شما کمک می کند تا ارتباطات با ارزشی با سایر مالکان کسب وکار و کارافرینان بر قرار کنید. انواع مختلف شبکه های کارآفرینی با نوجه به مدت زمان فعالیت، نوع صنعت و سطح تجربیات افراد می تواند در کارتان به شما کمک کرده و در زمان های مواجه با مشکل، راه حل های موثری به شما ارائه کند. برخی مواقع سوال پرسیدن از کسانی که در حیطه ای مشابه ما فعالیت

ادامه مقاله

۲۷
اردیبهشت

چه عواملی کسب و کار شما را نابود می کنند؟

چه عواملی کسب و کار شما را نابود می کنند؟ » موارد زیادی وجود دارند که ممکن است کسب و کار افراد سخت کوش و موفق را از بین ببرند. بعضی از این اشتباهات، نتایج زیان بار و غیر قابل جبرانی به همراه دارند. ما معمولاً فقط درمورد اشتباهات بزرگ و فاحش شنیده ایم اما اشتباهات کوچک هم ممکن است مشکل ساز شوند. طبق یک نظرسنجی ۸۳ درصد از افراد با کسانی برخورد داشته اند که نتایج غیر قابل جبرانی برای شغل، کسب و کار یا شهرتشان ایجاد نموده اند و ۶۹ درصد از پاسخ دهندگان خود باعث ایجاد مشکل

ادامه مقاله

۲۶
اردیبهشت

هدایای فراموش نشدنی به مشتری بدهید

اهمیت هدیه ای که به مشتریانتان می دهید را هنگامی متوجه خواهید شد که مشتری برایتان مشتری می آورد. این روش بازاریابی بهترین و ماندگارترین و گاهی اوقات کم هزینه ترین روش برای فروختن هرچه بیشتر محصولاتتان است. مشتری ای که برایتان مشتری می آورد، هدیه ایست که خودتان به خودتان می دهید. اما آیا هر هدیه ای به هر خریداری باعث می شود ما و محصولاتمان محبوب تر شویم؟ هرگز چنین اشتباهی را نکنید . نوع هدیه دادنتان بسیار مهم است و اگر یک هدیه بسیار گران قیمت را به روش نادرست به مشتری دهید ممکن است هیچ تاثیر

ادامه مقاله

۲۵
اردیبهشت

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان

    ویژه

۸ نکته انکارناپذیر برای حفظ مشتریان » اگر شما از مشتریان خود در مورد میزان رضایت آنها از خدمات سوال بپرسید، فکر می کنید چه پاسخ هایی به شما خواهند داد؟ امروزه فروش مستقیم به یک مشتری می‌تواند از نظر صرفه جویی در زمان، تبلیغات و هزینه‌های دیگر ارزش داشته باشد. هزینه های دستیابی به یک مشتری می تواند کسب‌وکار شما را مختل کند مگر اینکه بارها و بارها اقدام به خرید نماید. بهترین فروشندگان و شرکت‌ها استراتژی‌هایی برای بدست آوردن مشتریان و نگه‌داشتن آنها اجرا می‌کنند. هدف شما باید توسعه روابط بلند مدت با مشتریان و حفظ آنها برای پیروزی

ادامه مقاله

۲۳
اردیبهشت

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟

چطور با افراد تیم تان هماهنگ می شوید؟» هیچ کس فردی را که خلاف جهت دیگران رفتار می کند و همیشه با نظرات سایرین مخالف است،دوست ندارد. شما به عنوان عضوی از تیم باید یاد بگیرید که چگونه با دیگران هماهنگ باشید و یکی از "آنها" شوید و مانند یک فرد غریبه، خارج از گروه نباشید. برای این منظور باید تا جایی که می توانید رفتارهای زیر را در خود تقویت کرده و خود را با همکارانتان سازگار و هماهنگ کنید. ۱-فرهنگ جمعی را بشناسید هر موسسه، شرکت یا حتی دفتر کوچکی دارای فرهنگ است. دانستن آن فرهنگ به شما

ادامه مقاله

۲۲
اردیبهشت

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

چگونه از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید» اینستاگرام از شبکه های اجتماعی قدرتمندی است که امروزه مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. این رسانه در حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که ۷۰ درصد از آنها خارج از آمریکا اند. این شبکه اجتماعی به اندازه ای قدرتمند است که کسب و کارهای کوچک حتماً باید آن را در نظر بگیرند. در این مقاله به چگونگی مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام و چند نکته برای افزایش تعداد دنبال کنندگانتان و برقراری ارتباط با آنها اشاره می کنیم. از تصاویر با چهره افراد استفاده کنید نکته جالبی که در مورد تصاویر منتشر

ادامه مقاله

۲۱
اردیبهشت

۴ گام تا افزایش بهره وری در محل کار

    ویژه

برای اینکه مدیریت زمان بهتری داشته باشید، سعی کنید میز و محل کارتان را مرتب نگه دارید. همیشه قبل از شروع روز کاری اگر وسایل تان سازماندهی شده باشند راحتتر کارهای روزمره تان انجام می شود و دچار سردرگمی نمی شوید. با مطالعه ۵ روش پیشنهادی زیر بهره وری تان دو برابر خواهد شد. اگر موارد دیگری هم به نظرتان رسید برای ما ارسال کنید. ۱-وسایل روی میزتان را سازماندهی کنید تمام برگه ها و اسنادتان را در فایل های بخصوصی قرار دهید و آنها را نام گذاری کنید تا راحت تر پیدا شوند. حتی صفحه دسکتاپ کامپیوترتان را هم

ادامه مقاله

۱۹
اردیبهشت

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان

۵ راهکار کلیدی جهت مدیریت اعتراض مشتریان این روزها فروش، شامل سلسله ای از مهارت های پیچیده است. بسیاری از خبرگان فروش موافقند که معامله قطعی نمی شود مگر آن که به اعتراضاتی که مشتری دارد خوب گوش کرده باشید، آنها را خوب فهمیده باشید و هریک را با موفقیت برطرف کرده باشید. غلبه بر اعتراضات، بلیت موفقیت فروش است. اکثر اعتراضات در واقع سوالات یا نگرانی های مشتری هستند. آنها معمولاً فضا را تیره و تارمی کنند تا از مشتری در برابر پشیمانی احتمالی از خرید یا خشم و غضب ناشی از اتخاذ یک تصمیم غلط خرید، محافظت کنند.

ادامه مقاله

۱۷
اردیبهشت

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟

چگونه برای اولین بار با مشتری قرار ملاقات بگذاریم؟ برای به دست آوردن اولین قرار ملاقات خود با یک مشتری باید از موانع بسیاری بگذرید، اما عبور از برخی از این موانع بسیار سخت است. اولین گام، تجارت و کسب و کارِ مخاطب شما است. غیر ممکن است آنها با افرادی کار کنند که برای ارتقاء کاری آنها و به دست آوردن نتایج بهتر مفید نباشند. از نظر آنها، تمام فروشندگان یکسان هستند، که تعیین این که کدامیک از آنها ارزش دیدن دارد را بسیار مشکل و حتی غیر ممکن می سازد. به همین دلیل آنها با هر کسی دیدار

ادامه مقاله

۱۶
اردیبهشت

اصول مدیریت فروش موثر

اصول مدیریت فروش موثر » موفقیت یک تیم با پیشرفت و ارتقای مدیر فروش آغاز می‌شود. مدیران فروش به صورت منحصر به فردی مسئولیت تاثیر‌گذاری و توانمند‌سازی نماینده‌ی فروش را بر عهده دارند، اما بعضی‌ وقت‌ها مدیران فروش آن قدر سرگرم کار می‌شوند که توسعه‌ی حرفه‌ای تیم شان را فراموش می کنند. مدیران فروش موفق دارای مجموعه‌ای از مهارت ها و خصوصیاتی هستند که آن‌ها را برتر و بالاتر از دیگران قرار می‌دهد، و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به تیم خود کمک کنند که به نتایج مورد انتظار دست یابند. این خصوصیات در عناوین زیر تعریف شده‌اند: ۱. تیم

ادامه مقاله

۱۵
اردیبهشت

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید

این دو اشتباه را در مورد ایده هایتان تکرار نکنید کارآفرینی یکی از شیرین ترین واژه های دنیاست. فردی تصمیم می گیرد کسب‌و‌کار جدیدی راه اندازی کند و پس از طی مراحلی سخت و دشوار صاحب کسب و کار می شود. او می تواند ایده های خلاقانه خود را اجرا کند و آن ها را به درآمد تبدیل کند. چنین شخصی بین اقوام و دوستان از احترام زیادی برخوردار است و دیگران او را به دید فردی خلاق می نگرند. حتماً شما هم درباره شروع کسب‌و‌کار بر مبنای یک ایده شنیده اید یا مثال های واقعی آن را دیده اید. 

ادامه مقاله

۱۴
اردیبهشت

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟

    ویژه

چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟ بیشتر استارتاپ‌ها با ایده یک نفر شروع می‌شوند. اما برای تبدیل این ایده به عمل شما نمی‌توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید، و از سویی دیگر اگر تخصص های لازم، مثل برنامه‌نویسی، مدیریت، بازاریابی و... نداشته باشید، به افراد متخصص نیاز خواهید داشت. کمبود سرمایه مالی برای استخدام افراد متخصص اولین مشکلی است که جوانان صاحب ایده برای راه‌اندازی استارتاپ خود با آن مواجه می‌شوند و دومین مشکل این است که نمی‌دانند از کجا و چطور افراد با استعداد و موردنیاز را پیدا کنند. نیروهایی که با درک فرصت‌ها برای

ادامه مقاله

۱۳
اردیبهشت

رقبایتان را خنثی کنید!

 رقبایتان را خنثی کنید! فروشندگان موفق همیشه به دنبال راه حل های خلاقانه ای می گردند که فراتر از انتظار مشتریان باشد. آنها همیشه از خود می پرسند "چگونه می توانم از قدرت تخیل و خلاقیت خود برای یک تاثیر گذاری جانانه روی مشتریانم استفاده کنم؟" ، "چگونه می توانم ارائه خود را متفاوت و نیرومندتر کنم؟" اگر صرفاً انتظارات مشتریان را فراهم کنید، کار بزرگی انجام نداده اید. ارائه های معمول، کسالت آور و قابل پیش بینی را حذف کنید. این امکان وجود دارد که مشتری شما صدها ارائه ی محصول مثل هم را پشت سر گذاشته باشد. بنابراین

ادامه مقاله

۱۲
اردیبهشت

چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟

    ویژه

 چگونه یک تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنیم؟ انجام یک تجزیه‌ و تحلیل رقابتی می‌تواند یک گام اساسی در شروع کسب‌و‌کار باشد به عنوان مثال، قبل از ایجاد مکان دیگر، توسعه مکان جدید یا اضافه کردن خط تولید محصول جدید، یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. در این مقاله با این موضوع آشنا می‌شوید که چگونه درک بهتری از رقابت داشته باشید. ۱. رقبای خود را شناسایی کنید. فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، رقبایی که در صنف شما وجود دارند می‌توانند آشکار (مانند یک رستوران در خیابان شما) و نه چندان آشکار (مانند فروشگاه موادغذایی که

ادامه مقاله

۱۱
اردیبهشت

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین

    ویژه

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین» امروزه تبلیغات آنلاین یه یکی از ضروریات کسب‌وکارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش میزان فروش تبدیل شده است. کمپین های تبلیغاتی که متمرکز بر رادیو و تلویزیون و تبلیغات چاپی بوده اند، کمرنگ تر شده و جای خود را به فضای مجازی و اینترنت داده اند. اگر شما هم در فکر تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکار خود هستید، حتماً سوالات زیر را با دقت پاسخ دهید. ۱-مشتریان هدفتان چه کسانی هستند؟ به چه کسانی کالاها یا خدماتتان را می فروشید؟ آیا محصولاتتان به گروه سنی یا جنسیت خاصی مربوط می شود؟ در یک مکان به

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید