قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۱۹
تیر

دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما

دلایل کند بودن رشد کسب‌ وکار شما»رشد کسب‌وکار شما چگونه است؟ آیا کمتر از انتظار شما است؟ در اینجا چهار نکته ارائه شده است که باعث کند شدن یا توقف کامل رشد کسب‌وکار شما می‌شود و در کنار آن پیشنهادها و راه‌حل‌هایی برای حل این مشکلات نیز ارائه شده است. اگر شما محصولاتی منحصربه‌فرد، خدمات پس از فروش عالی، و یک چشم‌انداز توسعه مناسب دارید پس بدانید که کسب‌وکار شما در مسیر درستی در حرکت است. اما اگر برای رسیدن به برنامه توسعه خود دچار مشکل شده‌ اید یا فروش شما رشد چندانی ندارد، دیگر وقت آن رسیده که وضعیت خود

ادامه مقاله

۱۸
تیر

وقتی انگیزه تان کم شود چه کار می کنید؟

وقتی انگیزه تان کم شود چه کار می کنید؟» همیشه خوب است که برای خود یک هدف تعیین کنید اما وقتی که انگیزه شما شروع به کم شدن می کند چه کاری انجام می دهید؟ چگونه به حرکت ادامه می دهید؟  Susan Fowler در کتاب "چرا انگیزش افراد موثر واقع نمی شود و موجب چه چیزی می شود" اکشافات روانی برای طراحی یک مدل آزمایش شده و دوره عملی را به کار می برد که می تواند شما را به سمت انواع محرک ها سوق دهد که حس عمیقی از هدف می دهد. چرا پاداش های خارجی – مثل مهمان

ادامه مقاله

۱۷
تیر

ده سوال مهم قبل از بستن قرارداد برای سئو

    ویژه

ده سوال مهم قبل از بستن قرارداد برای سئو » استفاده از بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک چالش بزرگ برای بسیاری از کسب‌وکارهاست. به نظر می‌رسد که گوگل همیشه دارای تغییرات الگوریتمی عمده است و آن‌ها هیچ‌گاه  این تغییرات را عنوان نمی‌کنند. استخدام یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می‌تواند راهی ارزشمند برای کسب اطمینان از این‌ جهت باشد که شرکت شما از نظر سئو جزء برترین ها باقی خواهد ماند، اما فقط اگر شما راه صحیح آن را پیدا کنید! در این مقاله به ۱۰ سوال اشاره شده است که باید قبل از امضای قرارداد با یک شرکت

ادامه مقاله

۱۶
تیر

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۲

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۲» در  قسمت اول از این مقاله درمورد ارائه پیشنهادات در فروش به طور کامل صحبت شد و به دو مورد از پیشنهادات قابل ارائه به مشتری اشاره نمودیم. در این قسمت نیز توجه شما را به سومین بخش از پیشنهادات ردنشدنی جلب می کنیم.  سومین ویژگی یک پیشنهاد ردنشدنی، قابل باور بودن است. از بکار بردن مطالبی که غیرقابل باور به نظر می رسند یا توانایی انجام آن به بهترین شکل را ندارید دوری کنید. پیشنهادتان باید برای مشتریانتان قابل باور باشد. برای اینکه به پیشنهادتان یک طنین پایدار و مقاوم ببخشید باید

ادامه مقاله

۱۵
تیر

پنج راز بازاریابی ایمیلی

    ویژه

پنج راز بازاریابی ایمیلی» با وجود سال ها تبلیغات و هیاهو در مورد این موضوع که ایمیل مرده است هنوز هم پست الکترونیک منبع با ارزشی برای صاحبان تجارت خرد و کوچک محسوب می شود. در واقع بر طبق یک نظر سنجی انجام شده بوسیله سایت Salesforce.com،  هفتاد و سه درصد از فروشندگان اذعان داشتند که بازاریابی از طریق پست الکترونیک هسته ی اصلی تجارتشان را شکل می دهد. هنوز هم مشتریان و مصرف کنندگان بوسیله ی ایمیل های فروش و تبلیغاتی بمباران می شوند و این امر خطر گم شدن ایمیل های شما در این آشفته بازار را ایجاد می

ادامه مقاله

۱۴
تیر

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۱

پیشنهادی رد نشدنی به مشتری بدهید ۱» اگر بخواهید در این دنیای رقابتی به فروش خوبی دست پیدا کنید تمامی فعالیت های بازاریابی تان زیرمجموعه یک موضوع خواهد بود. در واقع می توان گفت که تمام کسب وکارهایی که از ابتدای پیدایش بشر تاکنون شکل گرفته اند، بر پایه یک چیز اصلی و اساسی بوده اند: یک پیشنهاد . ۱- یک دکتر چه پیشنهادی به شما می دهد؟ به من پول بده تا حالت را خوب کنم. ۲- یک مشاور چه پیشنهادی به شما می دهد؟ من در ازای پولی که به من می دهید راهنمایی تان می کنم. ۳-

ادامه مقاله

۱۳
تیر

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

    ویژه

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال» در گذشته زندگی بازاریابان بسیار راحت تر بود. در آن زمان در هر بازاری تنها تعداد کمی کانال تلویزیونی، چند ایستگاه رادیویی، تعداد انگشت شماری از مجلات پرفروش و یک یا دو روزنامه وجود داشتند. پیدا کردن مشتری آسان بود، فقط کافی بود بتوانید پیام خود را جالب و گیرا ایجاد کنید، و سپس می توانستید کالای مورد نظر خود را بفروشید. اما حالا تعداد بسیار زیادی کانال تلویزیونی، میلیونها وب سایت، و صدها و شاید هزاران نرم افزار مختلف وجود دارد. بازاریابی هرگز کار ساده ای نبوده است، اما تکنولوژی باعث بسیار سخت تر

ادامه مقاله

۱۲
تیر

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۴

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۴ » تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت تبلیغی داشته اید؟ تاکنون به طور مستقیم کارت پستالی را برای یک آدرس پستی فرستاده اید؟ تاکنون تماسی رسمی گرفته اید؟ تبریک، شما از کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند استفاده کرده اید. کانال های ارتباطی فرایند ساخت برند، پیشفرض یک برند فردی هستند. این ها مسیرهایی هستند برای ارتباطات بازاریابی که از آن ها بهره می برید تا برند خود را به سوی مخاطبان هدایت کنید و آن ها را به مشتری ایده آل تبدیل نمایید. در قسمت اول و دوم و سوم ۷

ادامه مقاله

۱۱
تیر

آیا واقعا پول می تواند شادی بخرد؟

آیا واقعا پول می تواند شادی بخرد؟» آیا فکر می کنید که اگر لاتاری برنده شوید خوشحال می شوید؟ در ۱۰ سال اخیر تحقیقات قدرتمندی در زمینه روانشناسی مثبت نشان داد که عموماً پول تا نقطه ای به خوشحالی ما اضافه می کند. آن نقطه به این بستگی دارد که کجا زندگی می کنید و چه وابستگی هایی دارید، اما اغلب مطالعات می گویند این در حدود $۷۵,۰۰۰ برای هر خانواده ی امریکایی است. پس از آن، پول بیشتر واقعا در رضایت از زندگی ما نقشی ایفا نمی کند. در حقیقت، برخی مطالعات نشان داده اند که حتی ثروت می

ادامه مقاله

۱۰
تیر

تحلیل سایت دیوار

    ویژه

تحلیل سایت دیوار» "شرکت ها چه ماهیتی دارند؟" رونالد کوز اقتصاد دان و برنده نوبل در سال ۱۹۳۷ پاسخی مفصل به این سوال می دهد که مختصر آن چنین است: "شرکت ها یک راه حل سازمانی برای مساله‌ی هزینه معامله هستند." اما "هزینه معامله" چیست و چه عواملی باعث ایجاد آن می شوند؟ فروشنده و خریداری که در بستر بازار مقابل هم قرار می گیرند وقتی اقدام به مبادله کالا یا خدمتی خواهند نمود که برای طرفین افزایش منفعت داشته باشد، تجارت در شرایط نرمال واجد این ویژگی است. اما چرا برخی از تجارت ها هیچ وقت رخ نمی دهد؟

ادامه مقاله

۹
تیر

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۳

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۳» تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت تبلیغی داشته اید؟ تاکنون به طور مستقیم کارت پستالی را برای یک آدرس پستی فرستاده اید؟ تاکنون تماسی رسمی گرفته اید؟ تبریک، شما از کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند استفاده کرده اید. کانال های ارتباطی فرایند ساخت برند، پیشفرض یک برند فردی هستند. این ها مسیرهایی هستند برای ارتباطات بازاریابی که از آن ها بهره می برید تا برند خود را به سوی مخاطبان هدایت کنید و آن ها را به مشتری ایده آل تبدیل نمایید. در قسمت اول و دوم ۵ کانال را بررسی

ادامه مقاله

۸
تیر

کارهایی که افراد موفق هرگز تکرار نمی کنند

    ویژه

کارهایی که افراد موفق هرگز تکرار نمی کنند» " هرگز به عقب برنگردید"، این عبارت به چه معناست؟ وقتی افراد آگاه می شوند که کاری را اشتباه انجام داده اند دیگر هرگز به روش قبلی انجام کارهای خود باز نمی گردند. پس آن ها دیگر مثل قبل نیستند و به نوعی درس عبرت می گیرند. همه‌ی ما اشتباه می‌کنیم اما افرادی که از اشتباهات خود درس می‌گیرند انسان‌های موفقی هستند. ثابت شده است که افراد موفق اشتباهات زیر را هرگز تکرار نمی کنند : ۱. بازگشت به کاری که نتیجه‌ی خوبی به همراه نداشته است خواه در مورد یک شغل

ادامه مقاله

۷
تیر

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۲

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۲» تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت تبلیغی داشته اید؟ تاکنون به طور مستقیم کارت پستالی را برای یک آدرس پستی فرستاده اید؟ تاکنون تماسی رسمی گرفته اید؟ تبریک، شما از کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند استفاده کرده اید. کانال های ارتباطی فرایند ساخت برند، پیشفرض یک برند فردی هستند. این ها مسیرهایی هستند برای ارتباطات بازاریابی که از آن ها بهره می برید تا برند خود را به سوی مخاطبان هدایت کنید و آن ها را به مشتری ایده آل تبدیل نمایید. در قسمت اول ۳ کانال را بررسی

ادامه مقاله

۶
تیر

چگونه مشتریان کسب و کار را حفظ کنیم؟

    ویژه

چگونه مشتریان کسب و کار را حفظ کنیم؟» کسب‌وکارهای کوچک براساس میزان تمایل آن‌ها به رشد و نظرات مشتریانشان به کار خود ادامه می‌دهند. در حال حاضر بیشتر از قبل، تجربه مشتری نقش مهمی در حفظ کسب‌ و کار ایفا می‌کند. اگر کسب‌ و کار کوچک شما یک فروشگاه کوچک خرده‌ فروشی یا یک مطب پزشکی است، باید مطمئن شوید که مشتریانتان به آنچه که از محصولات و خدمات شما نیازمند اند، دسترسی دارند. در این مقاله به ۵ نکته اشاره شده است تا مطمئن شوید تا مشتریان به سوی شما باز خواهند گشت: ۱. از کارکنان خود پشتیبانی کنید.

ادامه مقاله

۵
تیر

کانال های ارتباطی در ساخت برند ۱

 کانال های ارتباطی در ساخت برند ۱» تاکنون در کتاب های جامع صنعت و تجارت تبلیغی داشته اید؟ تاکنون به طور مستقیم کارت پستالی را برای یک آدرس پستی فرستاده اید؟ تاکنون تماسی رسمی گرفته اید؟ تبریک می گوییم، شما از کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند استفاده کرده اید. کانال های ارتباطی فرایند ساخت برند، پیش فرض یک برند فردی هستند. این ها مسیرهایی هستند برای ارتباطات بازاریابی  تا برند خود را به سوی مخاطبان هدایت کنید و آن ها را به مشتری ایده آل تبدیل نمایید. دو دسته کانال های ارتباطی در فرایند ساخت برند وجود دارد؛

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید