۲
بهمن

بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه تفاوت هایی دارند؟

غلب مردم تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این یعنی آنها ارزش هر یک از روش ها را نمی دانند. کلمه های بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی هنوز به جای هم استفاده می شوند این کار می تواند باعث تداخل شرح وظایف شود. با این حال اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از کمپین تلفنی خود داشته باشید، داشتن اطلاعات درباره تفاوت ها و چگونگی استفاده مفید از آنها برای کمک به کسب و کارتان حیاتی است.

ادامه مقاله
۱
بهمن

آموزش زبان تجاری (درس بیست و دوم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های مدیریت عملکرد، مدیریت فرآیند و سیستم مدیریت پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۳۰
دی

رهبری در سازمان های تکنولوژیکی

رهبری در سازمان های تکنولوژیکی» رهبری فرایندی است که مدیریت می کوشد با ایجاد انگیزه و ارتباطی موثر، انجام سایر وظایف را در تحقق اهداف سازمانی تسهیل و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند. بنابراین رهبری جزئی از مدیریت است و این وظیفه مانند برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل نیز از وظایف مدیر است. مهمترین نکته در رهبری، نفوذ و اثر گذاری است. اصولاً قدرت عبارت است از توانایی اعمال نفوذ بر دیگران و نفوذ عبارت از اعمالی است که مستقیم یا غیرمستقیم باعث تغییر در رفتار یا نظرات دیگران می شود. رهبری با

ادامه مقاله

۲۹
دی

چگونه بخش بندی مشتریان کسب و کار را انجام دهیم؟

    ویژه

زمانی که بخش بندی مشتریان در کسب و کار به درستی انجام گیرد، به عنوان یک ابزار بازاریابی مناسب عمل می کند. بخش های مختلف بسیاری وجود داشته که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، اما تنها تعداد کمی از آن بخش ها برای مشتریان خاص تان مناسب اند. به این منظور، انتخاب بخش ها و قرار دادن مشتریان در آن بخش ها باید به دقت انجام شود. بخش بندی دقیق مشتریان می تواند برای بهبود محصول، فعالیت های بازاریابی و نهایتاً سودآوری شما مورد استفاده واقع شود.

ادامه مقاله
۲۷
دی

آیا شما یک مدیر فروش داده محور هستید؟

راهی که مدیر فروش آن را دنبال می کند تا تصمیم گیری کند، بسیار مهم است. مدیر فروش داده محور از اطلاعات و منابع برای موثر واقع شدن اقدامات، قبل از انجام آنها استفاده می کند.

ادامه مقاله
۲۵
دی

۷راه ایجاد وفاداری مشتریان

وفادارای مشتری به طور قابل توجهی مهم می باشد. مشتریان تکراری ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند. علاوه بر این، جذب مشتریان جدید ۱۰ برابر پر هزینه تر از حفظ مشتریانی بوده که درحال حاضر با شما در ارتباط می باشند. اگر به دنبال روش های واقعی برای حفظ و ایجاد وفاداری هستید، از راهکارهای زیر استفاده کنید:

ادامه مقاله
۲۴
دی

آموزش زبان تجاری (درس بیست و یکم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های سیستم ارزشی، ساختار کسب و کار و رهبری مشارکتی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۲۲
دی

افراد در آمیخته بازاریابی چه نقشی دارند؟

آمیخته بازاریابی (۴p) از مفاهیم کلیدی در بازاریابی به شمار می رود و به عنوان ابزاری تاثیرگذار بر مشتری عمل می کند. برای تمام کسب و کارها نمی توان یک آمیخته بازاریابی یکسان در نظر گرفت اما در بازاریابی خدمات معمولاً از ۷p یا ۸p استفاده می کنند

ادامه مقاله
۲۰
دی

اصول مهم و اساسی در مدیریت فروش

    ویژه

مدیران فروش در پروسه های کسب و کار از اهمیت و جایگاه به سزایی در رشد و توسعه مجموعه برخوردارند. در این بین نوع و شدت عملکرد این مدیران می تواند متضمن بقا یا شکست کسب و کار باشد. مدیران فروش موفق فرصت های جدیدی را در تعامل با بازار و مشتریان خود خلق می نمایند و همین امر باعث تمایز این گونه مدیران فروش با سایر همکارانشان است.

ادامه مقاله
۱۸
دی

فروشندگان بهترین برندها چگونه می فروشند؟

امروزه شرکت ها دریافته اند که فروش موفق، به تعداد تقاضاها بستگی ندارد، بلکه به جذب و حفظ درست مشتریان توسط فروشندگان مرتبط است.

ادامه مقاله
۱۷
دی

آموزش زبان تجاری (درس بیستم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های مشاور، شریک تجاری و شرکت خصوصی پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۱۵
دی

درگیری ذهنی مصرف کننده در آگهی های تبلیغاتی

طرح آگهی های تبلیغاتی هدفمند و پر بازده، همواره دغدغه بسیاری از مدیران بازاریابی و مدیران کسب و کارهای کوچک، از جمله شما بوده است. صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات و خاص بودن برند وسوسه ای است که نمی توان از آن دوری کرد، اما آیا این حجم از تبلیغات واقعاً برای شما هدفمند بوده و محصول شما را تبدیل به یک برند ماندگار در ذهن مشتری کرده است؟

ادامه مقاله
۱۳
دی

مقدمه ای بر مدیریت منابع انسانی در سازمان

منابع انسانی اصلی ترین سرمایه هر کسب و کاریست و هر کسب و کاری در مسیر تحقق ماموریت و اهداف و همچنین اجرای استراتژی های خود باید اقداماتی را در زمینه مدیریت منابع انسانی انجام دهد.

ادامه مقاله
۱۰
دی

آموزش زبان تجاری (درس نوزدهم)

در این درس از آموزش زبان تجاری، به بررسی واژه های نهادهای اقتصادی، کنترل کیفیت و فرآیند کسب و کار پرداخته و مثال هایی در خصوص سه لغت یاد شده ارائه می دهیم.

ادامه مقاله
۱۰
دی

دلایل موفقیت و شکست در مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار

    ویژه

برای اجرای بهینه تغییرات در کسب و کار باید تغییرات مد نظر از بالاترین درجه (مدیران ارشد) تا پایین ترین درجه های کسب و کارتان اعمال گردد. همچنین این تغییرات باید شامل دامنه گسترده ای از فعالیت های کاربردی و ملموس باشند تا بتوانند به خوبی در کسب و کارتان جاری و ساری گردند.

ادامه مقاله