قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس مدیریت بازاریابی فروش مشاوره رایگان همایش کسب و کار مشتری استخدام - مدیران نواندیش
۲۴
آبان

هفت اشتباه رایج محاسباتی بازاریاب های تازه کار

فرایند تجزیه و تحلیل، مسلماً مهمترین عنصر هر کمپین بازاریابی است. شما می توانید هر اندازه که اطلاعات نیاز دارید را جمع آوری کنید اما مادامی که آنها را به شکل موثری تجزیه و تحلیل نکنید، به شما کمکی در رسیدن به آن نتایج نخواهد کرد. در صورتی که به هیچ عنوان آنالیز اطلاعات و داده انجام نمی دهید، شانس آنچنانی برای بهبود برنامه ی بازاریابی خود نخواهید داشت. متاسفانه زمانی که مرحله ی تحلیل اطلاعات فرا می رسد، دام ها و اشتباهات رایجی بوجود می آیند که بازاریابان کم تجربه و جدید را درگیر خود می کند. این دام ها شامل تعصبات و تصمیمات روانشناختی و تصورات غلط است. اگر می خواهید تبدیل به یک بازاریاب موفق و موثر در کار خود شوید، از این ۷ اشتباه رایج اجتناب کنید:

ادامه مقاله
۲۲
آبان

۶ عادت روزانه برای موفقیت به روش میلیونرها

در این عصر تکنولوژی، موفقیت می تواند کمی پیچیده و دشوار باشد. به نظر می رسد بسیاری از مردم در حال انجام مسابقه ای برای یافتن فرمول موفقیت هستند. ممکن است در تله وسواس گرفتار شویم و ندانیم کدام مسیر برای رسیدن به موفقیت سریع تر و موثرتر است. اما شاید آنقدرها هم که می گویند پیچیده نیست. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با توصیه های Dean Graziosi نویسنده کتاب های پر فروش و میلیونری خود ساخته آشنا شوید.

ادامه مقاله
۲۰
آبان

چگونه باید به سمت پیشرفت گام برداشت؟

در ژاپن واژه ای که به جای پیشرفت دائمی و بی پایان به کار می رود، کایزن (kaizen) است. این تنها فلسفه ای عملی برای تجارت امروزی ژاپن محسوب می شود. آدم های موفق – چه در تجارت، ورزش و چه در هنر- متهد به پیشرفت مداوم هستند. اگر می خواهید بیشتر موفق شوید، باید یاد بگیرید از خودتان بپرسید :" چگونه می توانم این کار را بهتر انجام دهم؟ چگونه می توانم این کار را به طور مفیدتری انجام دهم؟ " بهبود برای زنده ماندن امری ضروری است. برای این که پیشرفت کنیم، همان طور که افراد موفق پیشرفت می کنند، مسیری اختصاصی تر به سمت پیشرفت لازم است.

ادامه مقاله
۱۵
آبان

۷ قانون طلایی در مدیریت افراد

شما به عنوان مدیر مسئول افراد زیادی هستید، شاید با آن ها هیچ نقطه اشتراکی نداشته باشید و شاید کسانی باشند که شما را آنقدرها دوست نداشته باشند! شما مسئول مراقبت از مسائل فیزیکی، روحی و حساسی آنها هستید. باید اطمینان داشته باشید که آسیب نمی بینند، با همکاران به خوبی همکاری می کنند. باید از حق و حقوق خود و آنها آگاه باشید. علاوه بر اینها باید خونسرد و آرام باشید، نمی توانید فریاد بزنید، بد رفتاری کنید و... در حقیقت داستان مدیریت سر درازی دارد!

ادامه مقاله
۱۳
آبان

میخ کلامی و چکش بصری در تبلیغات چه مفهومی دارند؟

تصاویر قدرتی احساسی دارند که نوشته ها یا پیام های شنیداری ندارند. مردم را روی صندلی های سینما ببینید؛ گاهی به صدای بلند می خندند و گاهی اشک می ریزند. حال فردی را مجسم کنید که در حال خواندن رمانی است، اصلاً همان رمانی که فیلم یاد شده از آن اقتباس شده بود. به ندرت نشان قابل ملاحظه ای از درگیری احساسی در آن فرد خواهید دید و این تفاوت میان تصویر روی پرده و واژگان نوشته شده بر کاغذ است. یکی احساسات را بیش از دیگری درگیر می کند. احساس همان چسبی است که خاطره را به حافظه می چسباند. اما چرا تصاویر بیش از واژگان احساس را بر می انگیزند؟

ادامه مقاله
۸
آبان

۶ راه کلیدی برای جذب مشتریان از شبکه های اجتماعی

ممکن است در ابتدا زمانی که به بهبود و ارتقای کسب و کار خود می اندیشید، به استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک راه موثر فکر نکنید اما باید بدانید در قرن بیست و یکم بدون شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتالِ شما، موفق نخواهید شد.

ادامه مقاله
۶
آبان

برنامه های عملی موفق در اجرای استراتژی های سازمانی

اجرای موفق استراتژی، فقط از طریق تبدیل برنامه‌های استراتژیک به برنامه‌های عملی که در سطح واحدها اجرا می‌شوند، امکان پذیر است. این برنامه های عملی باید اهداف کلیدی استراتژی را از طریق ارائه گام های عملی هدایت نموده و پیشرفت آن ها را در طول زمان اندازه گیری کنند.

ادامه مقاله
۳
آبان

۹ راه قطعی برای رشد کسب و کار تان

یادگیری چگونگی رشد کسب و کارتان فقط یک هدف ارزشمند برای رسیدن به آن نیست بلکه رشد کسب و کار شما برای بقای فعالیت تجاری و بهبود وضعیت اقتصادیتان یک ضرورت است. اما چه کارهایی را باید انجام بدهید تا کسب و کارتان در امنیت باشد؟ برای تبدیل شدن به یک مرکز درآمدی که در انتظارات و تصورات شماست چه کاری باید انجام داد؟ به یک یا دو استراتژی که در این مقاله می گوییم، و به خوبی در تجارت و کسب کار دیگران جواب داده است عمل کنید خواهید دید که با یک برنامه ریزی و کمی خلاقیت برای شما نیز موفقیت آمیز خواهد بود:

ادامه مقاله
۱
آبان

چگونه خلاقیت را کشف کنیم؟

از آنجایی که محیط سازمان ها به طور دائم در حال تغییر است، نوآوری و توانایی سازگاری خلاقانه با تغییرات، کلید رهبری موثر و موفقیت در سازمان است. خلاقیت کارکنان سهم بسیار مهمی در عملکرد کلی سازمان و همچنین کارایی و پایداری آن دارد. کارکنان باید بر روی فرایندهای ابتکاری و نتایج آن تمرکز کنند تا بتوانند سهم مثبتی در نتایج سازمان خود داشته باشند.

ادامه مقاله
۲۹
مهر

۱۴ سوال مورد علاقه مدیران در مصاحبه ‌های شغلی

از آنجایی که استخدام منابع انسانی عاملی مهم در توسعه کسب و کارتان است باید به مرحله جذب و گزینش آنها توجه ویژه ای نموده و مناسب ترین فرد را برای پست شغلی مورد نظر انتخاب کنید. در این خصوص در بخش مقالات منابع انسانی مدیران نواندیش و مقالات متعددی به نکات مهم در حوزه استخدام پرداخته ایم. در این مقاله نیز ۱۴ سوال مورد علاقه مدیران منابع انسانی در مصاحبه های شغلی مختلف را برایتان آورده ایم:

ادامه مقاله
۲۶
مهر

۸ عادت صبحگاهی افراد موفق

بعضی از مردم صبح ها را دوست ندارند و بعضی دیگر از آن لذت می برند. مهم نیست که کدام نوع هستید، هنوز هم فرصت دارید که صبح های خود را بهتر شروع کنید. دفعه بعد که از خواب بیدار می شوید، چند مورد از این ۱۰ موردی که در ادامه می خوانید، را امتحان کنید. اغلب فقط چند دقیقه طول می کشد و به شما کمک می کنند که احساس روبراهی، آرامش و آمادگی برای یک روز خوب را داشته باشید.

ادامه مقاله
۲۴
مهر

چگونه باید استراتژی های موفق را پیاده سازی کنید؟

اکثر مدیران از مباحث مربوط به استراتژی لذت می برند. تجزیه و تحلیل SWOT کار سختی است؛ اما زمانی که انجام شود، این مدیران می توانند نقش ژنرال پشت میز نشینی را بازی کنند که ابتکارهای جسورانه ای را برای حمله به دشمن ارائه داده، مشتری را احاطه کرده و بازار را تسخیر می کنند. اما اگر توجه بیشتر و یکسانی به اجرای آن که دشوارتر و کم جاذبه تر است، نشود، استراتژی چیزی جز حرف نخواهد بود!

ادامه مقاله
۲۲
مهر

چگونه به رهبری اسطوره تبدیل شوید؟

درباره فن رهبری، بیش از هر مهارت دیگری در مدیریت، گفته و نوشته شده است. در تمامی شغل‌ها، مهارت به اعتماد به نفس تبدیل می‌شود. رهبری نیز کار متفاوتی از این قِسم نیست. به نظر می‌آید که بعضی‌ها ذاتاً رهبرند؛ امّا این ویژگی آن‌ها همیشه به خاطر آن است که بر کارشان تسلط پیدا کرده‌اند و چنان عزم و اراده‌ای دارند که حمایت دیگران را جلب می‌کنند. جذبه‌ی جادویی، خصوصیتی ذاتی نیست، بلکه ترکیبی است از علاقه و اشتیاق و اراده برای رسیدن به هدفی کاملاً روشن و معین و مهارت فراوان در برقراری ارتباط. (برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله ی ۶ گام کلیدی در رهبری کسب و کار مراجعه بفرمایید. )

ادامه مقاله
۱۹
مهر

۹روش برای نه گفتن به منفی گرایی

از روش های ثابت شده برای دیدن جنبه های مثبت و یا نیمه پر لیوان – جهت تاثیر قوی بر روح و روانتان استفاده کنید. وقتی معمولاً نیمه خالی لیوان را می بینید، شنیدن شعاری مثل «مثبت فکر کن!» می تواند احساسی در شما ایجاد کند که گویی به شما که همواره آهسته گام برمی دارید، گفته شده فردا دوی ماراتون دارید!
قبل از اینکه بتوانید راهبردهای مثبت گرایی را اجرا کنید – و مزایای سلامتی، روابط بهتر و شادی بیشتر را بدست آورید- باید ابتدا منفی گرایی را کاهش دهید.
ما بهترین موارد کاهش منفی گرایی را از منظر روانشناسان، مربیان و مولفان جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم که عادات توجه به جنبه های منفی را کنار بگذارید.

ادامه مقاله
۱۷
مهر

راهکارهای طلایی مدیریت تعارض در محل کار

تعارضات و مناقشات در محل کار به دلایل بسیار زیادی رخ داده و می تواند از دلخوری و ناراحتی های کوچک که لزوماً تاثیری در کار شما ندارد، مشکلاتی بزرگ ایجاد کرده که ممکن است کل واحد کاری و یا حتی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.
برخی از دلایل اصلی تعارضات این است که مردم اغلب ایده ها و روش های مختلفی برای انجام کارها و دستیابی به خواسته های خود دارند که لزوما تمام افراد با آنها موافق نیستند!

ادامه مقاله

" دانلود رایگان فایل آموزشی " ارائه یک کمپین تبلیغاتی موثر

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید در برنامه ریزی، اجرا و رصد برنامه های تبلیغاتی خود قدرتمند تر و موثر تر عمل کنید