مدیریت تبلیغات

۵
آبان

چگونه با تبلیغات مان دیگران را جذب کنیم؟

هر آگهی یا تبلیغ تجاری برای این که بتواند مخاطب را به سوی محتوای پیام خود جلب کند نیازمند جاذبه تبلیغاتی است. در واقع در میان انبوه پیام های تبلیغاتی، تنها پیام هایی تاثیرگذارند که دارای جذابیتی برای مخاطب باشند. مدیران بازاریابی باید تلاش کنند تا بین پیام تبلیغاتی خود و جذابیتی که برای آن پیام انتخاب می نمایند و همچنین مشتریان هدف یک ارتباط معناداری ایجاد کنند.

ادامه مقاله
۱
تیر

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۲

    ویژه

نه روش برای تبلیغ رایگان  کسب و کار ۲ » تبلیغات می تواند بسیار گران قیمت باشد. در آغاز کسب و کارتان این هزینه های هنگفت تبلیغات می تواند خارج از بودجه و سرمایه ی در دسترس شما باشد. اما با کمی تفکر متوجه می شوید راه هایی وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان در منطقه خود تبلیغ کنید. نیازی نیست یک صفحه تبلیغاتی تمام رنگی در یک روزنامه ی محلی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چند شیوه بازاریابی زیرکانه می توانید به خوبی خود را به دیگران نشان دهید و افراد را با کسب و کار خود آشنا کنید بدون این که پولی پرداخت کرده باشید. در قسمت اول از این مقاله با ۴ راهکار تبلیغاتی آشنا شدید. در این مقاله توجه شما را به ادامه مباحث گفته شده جلب می کنیم : ۵) برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار خود از ویدئوهای تبلیغاتی استفاده کنید امروزه محتوای ویدئویی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی محتوا محسوب می شود. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است، پس عقلانی به نظر می رسد که: ۱- یک کانال در یوتیوب بسازید. ۲- ویدئوهای کسب و کارتان

ادامه مقاله

۳۰
خرداد

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۱

    ویژه

نه روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار ۱ » تبلیغات می تواند بسیار گران قیمت باشد و در آغاز کسب و کارتان این هزینه های هنگفت تبلیغات می تواند خارج از بودجه و سرمایه ی در دسترس شما باشد. اما با کمی تفکر متوجه می شوید راه هایی وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان در منطقه خود تبلیغ کنید. نیازی نیست یک صفحه تبلیغاتی تمام رنگی در یک روزنامه ی محلی داشته باشید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چند شیوه بازاریابی زیرکانه می توانید به خوبی خود را به دیگران نشان دهید و افراد را با کسب و کار خود آشنا کنید بدون این که پولی پرداخت کرده باشید. در این مقاله ۱۰ ایده ساده برای ترویج مجانی خدمات یا کسب و کار کوچک خود در منطقه ای که کسب و کار شما در آنجا مستقر است ارائه شده است ۱- مطمئن شوید که وب سایت شما جزئیات کسب و کارتان را شامل شود چه هدف شما جذب مشتریان محلی باشد و چه تبلیغات در سطح کشور، وب سایت شما باید به طور کامل و به وضوح کسب و کارتان را شرح دهد، باید پیدا کردن آن

ادامه مقاله

۱۱
اردیبهشت

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین

    ویژه

سوالات مهم درباره تبلیغات آنلاین» امروزه تبلیغات آنلاین یه یکی از ضروریات کسب‌وکارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش میزان فروش تبدیل شده است. کمپین های تبلیغاتی که متمرکز بر رادیو و تلویزیون و تبلیغات چاپی بوده اند، کمرنگ تر شده و جای خود را به فضای مجازی و اینترنت داده اند. اگر شما هم در فکر تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکار خود هستید، حتماً سوالات زیر را با دقت پاسخ دهید. ۱-مشتریان هدفتان چه کسانی هستند؟ به چه کسانی کالاها یا خدماتتان را می فروشید؟ آیا محصولاتتان به گروه سنی یا جنسیت خاصی مربوط می شود؟ در یک مکان به خصوص کالایتان را ارائه می کنید یا قابلیت فروش در همه مناطق جغرافیایی را دارید؟ حتماً در برنامه بازاریابی و تبلیغاتی تان این فاکتورها را مدنظر قرار دهید چون بدون بررسی این پارامترها درک درستی از مصرف کنندگان علاقه مند به محصولاتتان نداشته و سرمایه و تلاشتان هدر خواهد شد. ۲-مشتریان هدفتان در چه فعالیت های آنلاینی شرکت دارند؟ بعد از شناخت مشتریان هدفتان برای تبلیغات آنلاین، باید بدانید که این گروه زمانی که آنلاین اند وقتشان را در کدام شبکه های اجتماعی صرف می کنند و به کدام نوع وب سایت ها توجه بیشتری دارند. به دقت آنها را

ادامه مقاله

۲۲
فروردین

تبلیغات بنری یا تبلیغات بومی؟

    ویژه

تبلیغات بنری یا تبلیغات بومی؟» طراحی، بخشی بنیادی و جدایی ناپذیر از بازاریابی است. افراد به رنگ ها، شکل ها و جمله هایی خاص واکنش نشان می دهند، پس بسیار ضروری است که مطمئن شوید ارتباطات بازاریابی شما به خوبی طراحی شده باشد. به دلیل وجود تغییرات دائمی در بازاریابی و ظهور کانال های تبلیغاتی جدید مانند رسانه های اجتماعی، لازم است که طراحی نیز تغییر کرده و تکامل پیدا کند. در زیر تلاش کرده ایم که نگاه دقیق تری به طراحی در بازاریابی داشته باشیم و ببینیم که چگونه تبلیغات بومی در حال پیشرفت هستند. آیا تبلیغات بنری هنوز هم کارایی دارد؟ بنرها در گذشته یکی از محبوب ترین و کارآمدترین روش های بازاریابی بودند. به طور سنتی، تبلیغات بنری به بنرها و آگهی های فیزیکی گفته می شود که در مراسم های مختلف در محل کسب و کار به نمایش گذاشته می شوند، اما با ظهور بازاریابی اینترنتی، بنرها و آگهی های تبلیغاتی دیجیتالی به شدت محبوب شده اند.  از دید یک طراح، بنرها به شدت محدود کننده هستند. بنرها اندازه های محدودی دارند و ناشران این بنرها مجبور هستند وب سایت های خود را دستکاری کرده تا با اندازه آگهی ها متناسب شود. و در نتیجه این

ادامه مقاله