۷ روش جهت جلب اعتماد در محیط کار

    ویژه

اعتماد اساس موفقیت است. اگر ورزشکار هستید، باید به هم تیمی هایتان اعتماد کنید. اگر موسیقی دان هستید، باید به همنوازان اعتماد کنید. اگر کارآفرین هستید، باید به افرادی که با آن ها کار می کنید، اعتماد کنید و اگر یک شرکت را اداره می کنید، باید به کارمندانتان اعتماد کنید. مشکلات زیادی به خاطر عدم اعتماد پیش می آید. چه بپذیریم چه نه ، ما موجوداتی احساساتی هستیم و وقتی به ما اعتماد نشود یا ما به دیگران اعتماد نداشته باشیم، حس ششم مان به ما هشدار می دهد.
عدم اعتماد می تواند به شدت روی تصمیم گیری ما تاثیر بگذارد و حتی روی کاری که می کنیم اثر بگذارد. اما چطور اعتماد افراد را جلب کنیم؟

1-سر قولتان بمانید.

ساده‌ترین و موثرترین راه جلب اعتماد این است که عادت کنید سر قولتان بمانید. اگر می‌گویید آخر هفته چیزی را می‌خوانید،‌ آن را بخوانید. اگر قول می‌دهید تا شنبه گزارشی را آماده کنید، آن را آماده کنید. اگر می‌خواهید هدایت پروژه را به عهده بگیرید،‌ اجازه ندهید از مسیر اصلی منحرف شود.

دیگران همیشه به رفتار شما توجه دارند اگر سر قولتان بمانید می بینید که همه به شما اعتماد می‌کنند. اگر زیر قولتان بزنید هم همیشه به یاد خواهند داشت.

2- مثبت فکر کنید

دعوا و درگیری همیشه اعتماد را زیر سوال می‌برد. همیشه‌ این سوال برایمان پیش‌می‌آید که آیا یک درگیری به تنهایی معنا دارد یا بخشی از یک مشکل بزرگ‌تر است؟ به جای اینکه بگذارید مورد دوم اثر منفی‌اش را بگذارد،‌ همیشه مثبت فکر کنید ( تا وقتی که اطلاعات بیشتری به دستتان برسد یا فرصت کنید و عمیقاً به این فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است).

حتماً بخوانید :  از جادوی عبارات تاکیدی غافل نشوید!

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه خود را بنویسید