ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

4 گام تا افزایش بهره وری در محل کار

در این مقاله میخوانید

سطح:

تخصصی

ویدئو:

ندارد

پادکست:

ندارد
4 گام تا افزایش بهره وری در محل کار

در این مقاله از مدیرنو؛ به 4 گام تا افزایش بهره وری در محل کار می‌پردازیم. برای افزایش بهره وری در محیط کار و اینکه مدیریت زمان بهتری داشته باشید، سعی کنید میز و محل کارتان را مرتب نگه‌دارید. اگر قبل از شروع روز کاری وسایلتان سازماندهی‌شده باشند راحت‌تر کارهای روزمره‌تان انجام می‌شود و دچار سردرگمی نمی‌شوید. بامطالعه 5 روش پیشنهادی زیر بهره وری تان دو برابر خواهد شد. اگر موارد دیگری هم به نظرتان رسید برای ما ارسال کنید.

پیشنهاد پادکست:

افزایش بهری وری در محیط کار

1-وسایل روی میزتان را سازماندهی کنید

تمام برگه‌ها و اسنادتان را در فایل‌های بخصوصی قرار دهید و آنها را نام‌گذاری کنید تا راحت‌تر پیدا شوند. حتی صفحه دسکتاپ کامپیوترتان را هم مرتب کنید و فایل‌های اضافی را حذف کنید.

2- فقط بر کاری که در حال انجامش هستید، تمرکز کنید

برای افزایش بهره وری در محیط کار همیشه کارهایتان را اولویت بندی کرده و فقط روی یک برنامه تمرکز کنید و بعد از انجام آن به سراغ بقیه کارها بروید. بعضی افراد معتقدند که در محیط کاری به هم ریخته بازدهی بیشتری دارند اما تحقیقات ثابت کرده‌اند که وقتی میز کار مرتب باشد، افراد تمرکز بیشتری روی کارهایشان دارند، آنها را زودتر و باکیفیت بهتری انجام می‌دهند و بهره وری شان دو و یا حتی سه برابر خواهد شد.

 

3- وسایل موردنیاز را چطور قرار می‌دهید؟

برای افزایش بهره وری در محیط کار ، همه وسیله‌های مورد نیاز را طوری روی میز قرار دهید که به‌راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اگر کارهایتان را به خاطر نبود ابزار موردنیاز به تعویق بیندازید و هربار دوباره از نو شروع به انجامش کنید، به ضررتان تمام خواهد شد.

 

4- ایمیل‌هایتان را سازماندهی کنید

پیام‌هایی که نیاز ندارید را حذف کنید. به‌طور روزانه ایمیل هایتان را چک کنید و ساعتی از روز را برای پاسخ دادن اختصاص دهید. اگر شما به این نکات توجه کنید و وسایل اضافی و غیرضروری را از محیط کاری‌تان دور کرده و هرچیز را در جای صحیح و مناسبش قرار دهید، تمرکزتان افزایش می‌یابد و راحت‌تر کارهایتان را انجام خواهید داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه ارزیابی عملکرد کارکنان مدیرنو مراجعه فرمایید. 

با ما در ارتباط باشید.

منبع: briantracy

کلیدواژه های: افزایش بهره وری در محل کار , افزایش بهره وری در محیط کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طرح مشاوره کسب و کار 90
چرا طرح 90 برای کسب و کار شما نیاز است ؟