ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی سازمان و کسب و کار

آموزش مدیریت منابع انسانی

آموزش مدیریت منابع انسانی از دیگر خدمات حرفه‌ای مجموعه مدیرنو به سازمان‌هاست. در ادامه نحوه ثبت نام دوره های آموزشی جامع مدیریت منابع انسانی را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید. دوره های آموزشی مدیریت منابع انسانی به رشد منابع‌انسانی کارآمد سازمان ها و کسب و کار ها یاری می‌رساند.

آموزش مدیریت منابع انسانی در رابطه با مسائل مربوط به عملکرد کارکنان، مصاحبه و جذب نیرو و تمام موارد مربوط به رشد آنها راهکارهایی را ارائه می‌کند. همچنین به بررسی و ارزیابی منابع انسانی سازمان و کسب و کار می‌پردازد تا با برطرف سازی نقاط ضعف موجود، نقاط قوت خود را نیز ارتقا ببخشند. تیم مدیرنو با نیازسنجی هر پُست، به شما در شناخت بهتر نیروی‌انسانی و تدوین برنامه‌های مناسب با توجه قابلیت‌های افراد در جهت رسیدن به اهداف سازمانی یاری می‌رساند.

اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی، منابع‌انسانی آن سازمان محسوب می‌شود، چراکه تأثیر مستقیمی روی تمام جنبه‌های سازمان دارند. منابع‌انسانی  کارآمد باعث صعود و پیشرفت یک مجموعه و منابع‌انسانی ناکارآمد سبب سقوط مجموعه خواهد شد، پس سرنوشت کلی سازمان تحت تأثیر منابع‌انسانی  آن خواهد بود.

وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی چیست ؟

از وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی اینست که به سیاست‌ها و اقدامات مربوط به جنبه‌های مختلف کارکنان پرداخته شود. به عنوان مثال وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی شامل: جذب کارمند، ارزیابی، ایجاد انگیزش و ارائه پاداش، فراهم نمودن محیط سالم برای کارمندان و نگهداشت منابع‌انسانی  و توسعه و آموزش آنهاست.

انجام درست هر یک از موارد ذکر شده نیازمند دانش و تجربه وسیع است و این امر با ارائه دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی محقق می‌شود و باعث می‌شود تا در بلندمدت، سازمان شما بتواند با حداقل هزینه، بیشترین راندمان و کارایی را کسب کند. با پرورش نیروی‌انسانی مؤثر و کارآمد، شما می‌توانید به اهداف سازمانتان دست پیدا کنید.

آموزش مدریت منابع انسانی یکی از ارکام مهم آموزش و توسعه در مدیریت منابع انسانی (HRM) است که به سیستم آموزش کارکنان در یک شرکت اشاره دارد. این آموزش شامل ابزارها، دستورالعمل ها و فعالیت های مختلفی است که برای بهبود عملکرد کارکنان طراحی شده اند. این فرصتی است تا کارکنان دانش خود را افزایش دهند و مهارت های خود را ارتقا دهند تا به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند.

ارتباط با مرکز مشاوره تخصصی مدیرنو
ارتباط با مرکز مدیرنو

آموزش منابع انسانی چه سودی برای کارفرما دارد؟

شاید در نگاه اول منطقی به نظر نرسد، زیرا عده زیادی برای آموزش باید هزینه پرداخت کنند. اما جابجایی کمتر کارکنان یکی از مزایای آموزش مدیریت منابع انسانی است. به دست آوردن فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید و کسب دانش، اهمیت زیادی برای کارکنان دارد چراکه این شرایط در همه جا فراهم نیست. با این حال، برای یک سازمان، آموزش کارکنان ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا هر چه جابجایی کارکنان کمتر باشد، در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

ممکن است سازمان شما در بخش‌های زیر دچار ضعف باشد:

نگهداشت نیروها
وفاداری نیروها نسبت به مجموعه

آموزش منابع انسانی مدیرنو

با توجه به این‌که یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیران، شناسایی و استفاده درست از مهارت‌ها و توانایی‌های افراد، با توجه به خصوصیات فردی و جمعی آنها در راستای اهداف و فرهنگ سازمانی خود می‌باشد، آموزش مدیریت‌منابع‌انسانی اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. همچنین با ثبت نام و بهره‌گیری از دوره های آموزشی جامع مدیریت منابع انسانی مجموعه مدیرنو، قادر خواهید بود تمامی ضعف‌ها و مشکلات موجود در بخش‌های فوق را رفع کرده و منابع‌انسانی خودتان را به‌درستی هدایت کنید.

شرکت مدیرنو علاوه بر ارائه این خدمات به مدیران، با داشتن تیم تخصصی مصاحبه شغلی خود، مشاوره‌جذب و استخدام نیز به سازمان های تحت همکاری ارائه می دهد. برخی سازمان ها در این مورد دچار مشکل هستند و مدیرنو به شما کمک خواهد کرد.

استراتژی های آموزش مدیریت منابع انسانی مدیرنو

استراتژی استخدام : هدفمندی
استراتژی حفظ افراد : رهبری
توانمندسازی افراد : آینده‌نگری

ما برای همه دغدغه های شما چاره اندیشیده ایم

مجموعه مدیرنو، پس از بررسی و ارزیابی منابع‌انسانی و نیازسنجی هر پست به شما در شناخت بهتر نیروی‌انسانی سازمان و تدوین برنامه‌های مناسب با توجه قابلیت‌های افراد و ارائه بهترین دوره منابع انسانی در جهت رسیدن به اهداف سازمانی به شما یاری می‌رساند. بهترین روش شناخت شخصیت فردی و شغلی مدیران، پرسنل و کارمندان، استفاده از تست های روانشناسی سازمانی و شغلی است. ما در سایت مدیرنو؛ بهترین تست های روانشناسی روز دنیا را به صورت آنلاین ، همراه با پاسخ و تفسیر کامل را در اختیار شما قرار داده ایم.
مشاوره

دوره جامع مدیریت منابع انسانی

 دوره‌های آموزش مدیریت منابع انسانی به درخواست مدیران و سرپرستان سازمان ها و به طور اختصاصی برای همان کسب و کار ارائه می‌شود. آموزشها در سراسر ایران به صورت حضوری در محل تعیین شده توسط سازمان شما و یا در دفاتر مجموعه مدیرنو ارائه میشود.

نمیتوانید با ثبت نام حضوری در دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی شرکت کنید؟

ما با پکیج‌های آموزشی برای این مشکل چاره اندیشیده ایم.

برای سازمان ها و کسب‌وکارهایی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره‌های ما به صورت حضوری و آنلاین را ندارند، لیستی از دوره های برگزار شده را به صورت پکیج ارائه کردیم. 

در این پکیج‌ها که شامل فایل های ویدئویی و pdf و … است شما می‌توانید آموزش‌های کامل و جامع لازم را دریافت کنید. از طریق لینک پکیج جامع آنلاین مدیریت و رهبری اثربخش و پکیج های مدیریت می‌توانید فایل های مربوطه را دریافت کنید.

علی معبودی
علی معبودی

مدیرعامل مدیرنو، مشاور و استراتژیست ، فوق لیسانس مدیریت بازاریابی

فاطمه معبودی
فاطمه معبودی

مدیر اجرایی مدیرنو، متخصص منابع انسانی ، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی

برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق راه‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

1 +

آموزش ملی و بین المللی

100 +

آموزش مدیران ارشد، میانی و سازمانی

% 1 +

رضایتمندی مخاطبین

آموزش وظایف و اهداف و ثبت نام بهترین دوره جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی در ایران تهران مشهد اصفهان شیراز گیلان رشت هرمزگان یزد گرگان ساری مازندران خوزستان هرمزگان تبریز اردبیل خراسان کرمان کردستان کرمانشاه .