ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

مرکز مشاوره کسب و کار مدیرنو

شرکت مشاوره کسب و کار مدیرنو به پشتوانه سالها فعالیت حرفه ای با سازمان‌ها و صنایع، به شناسایی و رفع موانع و مشکلات سازمانی شما و همچنین به افزایش سود و بهره وری کسب و کارتان کمک می‌کند. خدمات مشاوره کسب و کار ما با استفاده از انواع روش های حضوری و تلفنی و آنلاین به صورت ساعتی و پروژه ای ارائه می‌شود.

ما به همراه هم می توانیم کسب‌وکارتان را بهبود بخشیده و آنرا به مکانی الهام بخش تبدیل کنیم.

سایت بهترین شرکت ارائه خدمات مشاوره کسب و کار و مشاوره تجاری بازرگانی شغلی حضوری و آنلاین و تلفنی

مشاوره کسب و کار چیست؟

ویدئو؛ توضیحاتی در این زمینه زبان جناب آقای علی معبودی مدیریت مجموعه مدیرنو.

علی معبودی

علی معبودی

بنیان گذار و مدیرعامل مجموعه مشاوره مدیرنو، مشاور و استراتژیست ، فوق لیسانس مدیریت بازاریابی

فاطمه معبودی

فاطمه معبودی

هم بنیان گذار و مدیر اجرایی مجموعه مشاوره مدیرنو، متخصص منابع انسانی ، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی

هدف مشاور کسب و کار چیست؟

مشاوره فرایندیست که می‌تواند کمک‌کننده و نجات بخش مجموعه و سازمان شما باشد.

هدف از راه اندازی هر کسب‌وکار، رسیدن به سود و درآمد بیشتر است. اما بدون داشتن مشاور کسب و کار و برنامه ریزی و علم و آگاهی کافی در این شرایط بازار، احتمال رسیدن به این اهداف را بسیار کم کند. مشاور کسب و کار با دانش تخصصی و تجربه کافی که در زمینه تجارت و بازار دارد، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک میکند. انجام درست رهنمودها توسط شما، هم به افزایش درآمد و سود و هم به کاهش هزینه‌هایتان کمک می‌کند.

فقط کافی‌ست به توصیه‌های مشاور خوب عمل کنید تا تغییرات وسیعی در کسب‌و‌کار خودتان شاهد باشید. مشاوره تجاری و کاری به شما کمک می‌کند تا هم خودتان و هم سازمانتان، با تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای متحول شوید. ما به افراد کمک می‌کنیم که پتانسیل رشدشان را شناسایی و به اهدافشون دست پیدا کنند.

مشاور کسب و کار همه امور کاری شما را تنظیم خواهد کرد.

از انتظارات جدید و در حال تحول مشتریان و فناوری‌های نوظهور گرفته تا شرکت‌های زیرک‌تر که وارد صنایع می‌شوند، امروزه همه کسب‌وکارها بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر شکست هستند. فرقی نمی کند که از درون سازمان چالش داشته باشید یا به یک استراتژی کسب‌وکار جدید نیاز داشته باشید تا آینده مورد نظر سازمان را تضمین کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

مشاوره

مجموعه مدیرنو می‌تواند به شما کمک کند تا با تغییر و تحولات بازار امروز سازگار شده و بدون توجه به تهدیداتی که ممکن است با آن مواجه شوید، به رقابت ادامه دهید. ما میتوانیم عملکرد سازمان و تیم شما را بهبود ببخشیم و مسیر رسیدن به اهداف را برایتان روشن و شفاف کنیم و تا لحظه رسیدن به آنها همراهی‌تان کنیم.

مجموعه مدیرنو متشکل از متخصصان با تجربه در حوزه های مختلف به رهبری جناب آقای علی معبودی مدیریت مجموعه هست که همگی به طور دائمی در دفاتر ما مستقر بوده و آماده پاسخگویی به شما هستند. تمرکز ما بر ایجاد و حفظ تغییرات و همچنین ایجاد بسترهایی برای بهبود مستمر کسب و کار شماست. ما 10 سال است که به طور مستمر بر روی مشاوره در سازمانهای تجاری و صنعتی، خدماتی، و تولیدی مختلف کار میکنیم. اگه دقیقا نمیدانید سازمانتان با چه مشکلی مواجه است! با ما تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی مدیرنو شما را راهنمایی کنند.

هدف ما در مجموعه مدیرنو اینست که به کمک نیروهای توانمندمان بتوانیم بیشترین اثرگذاری را بر سازمان‌های مراجعه کننده خود داشته باشیم. به همین جهت، دو نوع خدمات مشاوره‌ ساعتی و پروژه‌ای را به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین در اختیار شما قرار دادیم.

ارتباط با مرکز مشاوره تخصصی مدیرنو
ارتباط با مرکز مدیرنو

برخی از چالش‌های کسب‌وکارهای امروزی

بسیاری مدیران در تلاش هستند تا چالش‌های زیر را پشت سر بگذارند.

نداشتن استراتژی مناسب در این بازار پر رقابت

کاهش ورودی مشتریان و از دست رفتن آنها

شروع کسب‌وکار جدید یا توسعه بخش جدید

وابسته بودن کل مجموعه به چند نفر

سنتی بودن کسب‌وکار و بروز نشدن

خروج زیاد منابع انسانی از سازمان

عدم سودآوری متناسب با شرایط اقتصادی

راهکار چیست؟

جهت رفع این چالش‌ها ابتدا باید وضعیت فعلی کسب‌وکار شما سنجیده شود . سپس، می‌توانید چشم‌انداز و اهدافی خوب و قابل رسیدن متناسب با سازمانتان تعیین کنید. بعد از آن در راه رسیدن به چشم انداز و اهدافتان با سرعت هرچه تمام پیش روید. و اگر قابلیتش را دارید در سطح ملی و سپس جهانی رقابت کنید. اما مجبور نیستید این مسیر را به تنهایی طی کنید! ما به عنوان یکی از شرکت های تخصصی در حوزه مشاوره کسب و کار به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین همراه شما خواهیم بود تا با بهبود بهره وری، از رقبایتان پیشی بگیرید. ما می‌توانیم شما را به سمت آینده مطلوبتان هدایت و راهنمایی کنیم .

انواع خدمات مشاوره کسب و کار چیست؟

خدمات مشاوره مدیرنو برای رفع نیازهای کاری و تجاری (نه موارد وکالتی و مالی و …) به شرکت ها و سازمان‌هایی که دارای کسب‌وکار فعال بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه هستند و همچنین افراد و مجموعه‌هایی که شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و برای چگونگی راه اندازی پرقدرت، نحوه مدیریت مجموعه و هدایت پرسنل و بخش فروش و … نیاز به راهنمایی های تخصصی دارند، ارائه میشه. ما خدمات جامعی رو برای حمایت از کسب‌وکار شما با استفاده از استراتژی برای هدایت افراد، فرآیندها، اطلاعات و فناوری روز دنیا ارائه می کنیم. در همه موارد زیر شما را رها نخواهیم کرد و از ابتدا تا لحظه رسیدن به نتیجه در کنارتان و همراهتان خواهیم ماند.

رزومه و سایت و بهترین شرکت های خدمات و شماره تماس تلفن و هزینه و لیست شرکت مشاوره کسب و کار تلفنی حضوری آنلاین تجاری در ایران کیست و چیست .

مشاوره‌ ساعتی

ما به همه عزیزانی که برای اولین بار برای دریافت مشاوره به ما مراجعه میکنند، پیشنهاد مشاوره‌ ساعتی خواهیم داد. اگر شما کاملاً به مشکل، دغدغه یا چالشی که دارید آگاهید و نیاز به دریافت راهکار دارید، میتوانید از این خدمت مجموعه مدیرنو استفاده کنید.

دوباره تأکید می‌کنیم! دریافت راهکار. چون به شما تمرینی نخواهیم داد که خودتان به راه‌حل برسید. بلکه از ما راهکار عملی دریافت می‌کنید.

در 85 درصد مواقع، در همین جلسه‌ی ساعتی، پاسخ سؤال‌ها و دغدغه‌ها و مشکلات تجاری و کاری تان را دریافت خواهید کرد. بعد از پیاده‌سازی این راهکارها در سازمان و کسب‌وکارتان، در صورت تمایل و نیاز می‌توانید مجدد مراجعه کنید.

مشاوره‌ پروژه‌ای

تقریبا در 15 درصد مواقع، برای مجموعه‌هایی که عموماً بزرگ‌ترند و چالش‌های عمیق‌تر و پیچیده‌تری دارند، مشاوره‌ پروژه‌ای اتفاق میفتد. در صورت نیاز و تشخیص مستقیم مشاور، سازمان شما به جلسات ارزیابی هدایت میشود و درادامه وارد فاز پروژه‌ای خواهید شد.

مراحل مشاوره‌ پروژه‌ای، از ارزیابی اولیه شروع و بعد از آنالیز وضعیت کسب‌وکار شما، پروپوزال پیشنهادی تقدیم خواهد شد.

درصورتیکه وارد فاز همکاری و اجرایی شویم، علاوه بر مشاور ارشد، تیم کارشناسان تخصصی ما هم در کنار شما خواهند بود. حداقل زمان در مشاوره‌پروژه‌ای یک سال و استراتژی‌ها دقیقاً با توجه به چالش‌ها، دغدغه‌ها و وضعیت کنونی سازمان شما تدوین می‌شود.

نحوه ارائه خدمات مشاوره کسب و کار

بهترین مشاوره کسب و کار تلفنی و آنلاین در ایران چیست

مشاوره حضوری

در مشاوره حضوری ما افتخار میزبانی از شما در محل دفتر مجموعه مدیرنو را خواهیم داشت. ما از اینکه مفتخر به میزبانی عزیزان از اقصی نقاط ایران هستیم به خود میبالیم. 

برای انجام هماهنگی لازم و رزرو وقت مراجعه حضوری به دفتر مجموعه مدیرنو، می‌توانید همین حالا، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همکاران واحدمشاوره به صورت کاملا رایگان پاسخگوی پرسش‌های شما هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما میدهند.

بهترین مشاوره کسب و کار تلفنی و آنلاین در ایران چیست

مشاوره آنلاین

با خدمات مشاوره آنلاین، امکان دریافت مشاوره کاری و تجاری به صورت اینترنتی و تصویری برای شما فراهم شده است.

به دلیل وجود درخواست‌های متعدد مشاوره تجاری و کاری از سراسر ایران و با توجه گستردگی حوزه کاری و نقاط فعالیت ما امکان مشاوره آنلاین فراهم شد.

اگه امکان مراجعه حضوری به دفتر مجموعه مدیرنو رو ندارید، مشاوره آنلاین با تماس تصویری این امکان را از هر کجای ایران برای شما فراهم می‌کنیم.

بهترین مشاوره کسب و کار تلفنی و آنلاین در ایران چیست

مشاوره تلفنی کسب و کار

درصورتی‌که تمایل به مشاوره آنلاین به صورت تصویری نداشته باشید، میتوانید از خدمت مشاوره تلفنی کسب و کار مدیرنو بهره‌مند شوید.

با توجه به عدم دسترسی همه به شرکت در جلسات حضوری یا ابزارهای آنلاین در نقاط مختلف کشور، مشاوره تلفنی کسب و کار یاری‌رسان شما در حل مشکلات و دغدغه‌هایتان خواهد بود. 

تضمین خواهیم کرد که کیفیت و شرایط ارائه مشاوره تلفنی کسب و کار هیچ‌گونه تفاوتی با مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.

بهترین مرکز تخصصی و سایت مشاور شرکت خدمات مشاوره کسب و کار در ایران آنلاین و تلفنی و اینترنتی

در انتخاب شرکت مشاوره کسب و کار دقت کنید!

رزومه شرکت مشاوره کسب و کار خیلی مهم است. این نکته را به یاد داشته باشید. فریب رزومه های تجملاتی افراد در شرکت های مشاوره کسب و کار را نخورید. تحصیلات و مدرک دانشگاهی تنها یکی از موارد لازم است. مهم‌ترین اصل، دانش تجربی و عملیاتی مشاور کسب و کار است. به سوابق و تجربیات مشاور انتخابی خودتان حتماً توجه داشته باشید.

مشاور خوب، فرد فعالی است که باید با توجه به تغییرات دائمی در بازار به‌روز هم باشد. او باید بتواند با حداقل امکانات و هزینه، با ارائه راهکارهای مناسب، مشکلات سازمان شما رو رفع و فرآیندها را بهبود ببخشد و با حضورش در هر مجموعه ای باعث کاهش دغدغه‌های مدیریت و کل مجموعه می‌شود. 

نکات مهم:

  • همکاری با شرکت مشاوره کسب و کار می‌تواند عملکرد سازمان شما را بهبود بخشد. همچنین تغییرات لازم برای رسیدن به اهداف فردی و سازمانی را ایجاد کند. که این امر در نهایت باعث پیشرفت و افزایش سود و درآمد شما خواهد شد.
  • مشاور کسب و کار کمک می‌کند تا سازمان شما از چالش‌های درونی و بیرونی عبور کند. او با ارائه راهکارهای عملی و اجرایی به شما یاری میرساند تا درآمد بیشتری را در کنار رشد و توسعه کسب‌وکارتان رقم بزنید.
  • خیلی‌ها این دغدغه را دارند که آیا مشاور اطلاعات و دانش کافی در زمینه کسب و کار و صنعتی که شما در حال فعالیت هستید را دارد با خیر. برای رفع این دغدغه می‌توانید رزومه فعالیت‌ها و دستاوردهای او را مشاهده و بررسی کنید.

روش انتخاب شرکت مشاوره کسب و کار چیست؟

یکی از بزرگترین چالش‌های مدیران، انتخاب بهترین گزینه در لیست شرکت های مشاوره کسب و کار است. این سوال که بهترین گزینه در لیست این شرکت ها چیست، دغدغه اساسی مدیران سازمان‌هاست. بهترین شرکت مشاوره کسب و کار در ایران مجموعه ای هست که باعث می‌شود ریسک های اجرایی شرکت و سازمان شما کاهش و سودتان افزایش پیدا کند.

برای انتخاب بهترین گزینه از بین لیست شرکت های مشاوره کسب و کار ، حتما سایت و رزومه حرفه ای و تخصصی شرکت مشاوره را بررسی کنید. مدیرنو با داشتن رزومه حرفه ای، دانش تخصصی و از همه مهم تر تجربه بالای کارشناسان خود، به شما کمک خواهد کرد تا احتمال شکست در کسب‌وکارتان به حداقل برسد.

مزایای داشتن مشاور کسب و کار چیست؟

بهترین شرکت خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران مشاوره کسب و کار آنلاین

به کمک مشاور کسب و کار، آمارهای رایج شکست رو تغییر خواهید داد.

بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران

حضور مشاور موجب فعال شدن سازمان و مدیران می‌شود.

بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران

با دیدگاه بی‌طرفانه و به‌ دور از تعارفات مشاور، تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران

از دانش و مهارت‌های خاص مشاور استفاده می‌کنید.

بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران

مشاوره تجاری موجب افزایش منافع کاری نسبت به هزینه‌ها می‌شود.

خدمات مشاوره در سازمان‌ ها شامل:

بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران اصلاح
اصلاح وضعیت ساختاری
بهترین شرکت مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایران ارتقاء
بهبود وضعیت موجود سازمان

بهترین شرکت خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و آنلاین توسعه کسب و کار در ایرانخلاقیت
خلق وضعیت جدیدی برای سازمان

مراحل مشاوره کسب و کار چیست؟

دردآور! اما شیرین و دارای نتایج باور نکردنی و مثبت.

مشاور کسب و کار و تیم مشاوره تجاری او، برای تغییر و تحول فرایندهای کاری وارد سازمان شما میشود. تغییر یعنی ترک عادت‌ها، پس تغییر فرآیندی دردآور برای سازمان‌هاست. مراحل کار به نسبت ابعاد و نیاز سازمان‌ها و پس از ارزیابی سازمانی تعریف می‌شود.

سایت مشاور و مشاوره کسب و کار تجاری کاری چیست

هزینه مشاور کسب و کار چقدر است مشاوره کسب و کار آنلاینمرحله اول

  • شاید بپرسید اولین قدم در مشاوره چیست؟ اولین قدم مرحله کشف است. مرحله کشف شامل بررسی عملکرد و آنالیز وضعیت جاری سازمان شماست. هدف در این مرحله، شناخت بیشتر کسب‌وکار مشتری است. اینکه کسب‌وکار مشتری چه مسیری را طی کرده و امروز در چه شرایطی قرار دارد. برای کسب چنین دانشی، نیاز هست که مشاور کسب و کار و کارشناسان مربوطه با اعضا هیئت‌مدیره، مدیران ارشد، کارشناسان، کارمندان و حتی کارگران خط تولید سازمان ملاقات داشته باشند. در این جلسات سازمان را از جنبه‌های مختلف بررسی و آنالیز میکنند. این آنالیز از طریق فرم‌ها، تست ها و ابزارهای متعددی انجام خواهد شد.

مرحله دوم

  •  بعد از شناسایی شرایط حال حاضر و شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، نیاز به ارزیابی و تعیین وضعیت مطلوب و زمان تدوین چشم‌ انداز پیش روی سازمان است. اینکه مدیران سازمان تمایل دارند کسب‌وکارشان به چه جایگاهی در بازار و صنعت برسد و بازه زمانی در نظر گرفته‌شده برای این مهم چه قدر است. همچنین در این مرحله اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان چه مواردی را در بر میگیرد.

مرحله سوم

  • گام بعدی مشخص شدن چگونگی رسیدن به چشم‌انداز و اهداف سازمان و تهیه و ایجاد ابزارهای لازم جهت پیشبرد امور هست. در این مرحله ابزارها و رویه‌های غیر بهره‌ور بهبود یافته و یا از چرخه سازمان حذف می‌شن و ابزارها و رویه‌های جدید با توجه به نیاز و جایگاه سازمان خلق خواهند شد.

مرحله چهارم

  • گام چهارم، پیاده سازی و اجرای برنامه‌های تدوین‌ شده و راهکارهای مقرر شده است. این مرحله تجمیع مراحل قبل و فاز اجرایی این فرایند است.

مرحله نهایی

  • مرحله آخر مشاوره کسب و کار؛ نظارت، بهبود و توسعه مستمر است. در این مرحله وضعیت سازمان دوباره آنالیز شده و روند اجرایی کارها و همسویی آن‌ها با اهداف تعیین‌ شده بررسی میشود. امکان دارد بعد از این بررسی، در صورت نیاز، اهداف، ابزارها و یا حتی راهکارها با وضع موجود سازمان تغییر و بهبود پیدا کند.
 

سایت مشاوره کسب و کار و مشاوره تجاری و مشاوره کاری چیست

در مراحل ابتدایی، مشاور کسب و کار به چه نکاتی توجه می‌کند؟

یکی از مواردی که تیم ما در همان مراحل ابتدایی ارزیابی سازمان شما توجه دارد، توازن در خروجی و ارتباط بین واحدی بخش‌های مختلف سازمان است. هر عدم توازنی می‌تواند منجر به هدر رفت منابع سازمان و باعث نارضایتی و از دست دادن مشتریان شود. این نکته لازم به ذکر است که مشاوره یک چرخه است و در هر یک از مراحل آن، بعد از ایجاد بهبود، بررسی مجدد انجام‌شده و سیستم توسعه خواهد یافت.

مایل هستید شروع به تغییر کسب‌وکارتان کنید؟ موارد زیر برای راهنمایی بیشتر شماست…

مشاوره راه اندازی و بهبود و توسعه سازمان

تجارت در یک محیط بسته و درونی اتفاق نمی افتد. فناوری و نوآوری‌های دیجیتال باعث تحول در کسب‌وکار شده اند و برای رشد نیاز به تغییراتی متناسب با دنیای امروزی دارید. وظیفه ما ارائه راهکار، تخصص و تجربه مان از سالها تلاشمان در صنایع و صنوف مختلف است تا با ریسک کمتر و بهره وری بیشتر به اهدافتان برسید. ما در مرکز تخصصی مشاوره کسب وکار مدیرنو می توانیم به شما کمک کنیم تا جایی که می خواهید در فعالیت های کاری و تجاری خود رشد کنید و پیش بروید.

برای اینکه با شما تماس بگیریم میتوانید اطلاعاتتان را از طریق صفحه تماس با ما برایمان ارسال نمایید و یا به روش های زیر با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید.
مهرداد میرزایی
مهرداد میرزایی مدیرعامل شرکت نگین پخش لاهیج نماینده انحصاری محصولات نادری
Read More
برای به روز شدن و توسعه سازمانمون، نیاز به حضور مشاور در ما دیده شد. با توجه به بررسی‌هایی که قبل از عقد قرارداد انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که مجموعه بسیار مورد اطمینان و با دانشی هستند. الان با گذشت 4 سال از همکاری همچنان از انتخاب خودمان راضی هستیم.
محمدرضا پاک نژادی
محمدرضا پاک نژادیمدیریت شرکت پاک سما شمال
Read More
تصمیم گرفتم از مشاور استفاده کنم که از بیرون به مجموعه من نگاه کنه. خداروشکر هم خود آقای معبودی و هم تیمی که دور هم جمع کردند بسیار حرفه ای و کاربلد هستند.
میرنوید اسبلانی
میرنوید اسبلانیمدیریت مجموعه بوکا
Read More
از آنجایی که افرادی که دارای مهارت و تخصص هستند موفق ترند، مدیریت مجموعه بوکا هماره معتقد است تا از متخصصان صاحب نظر استفاده کند. امسال پنجمین سال فعالیت مجموعه ما با مدیرنو است و غیر از این موارد را در اعضای مدیرنو ندیدیم.
مجید اسماعیل زاده
مجید اسماعیل زادهمدیریت مجموعه پادرا
Read More
برای من همکاری با مجموعه مدیرنو تجربه فوق العاده بود. بنده علم آکادمیک مدیریت و بازاریابی و مارکتینگ را تا حدی می دانستم اما بصورت عملیاتی با مدیرنو پیشتر رفتیم و موجب تحول بسیار زیادی در مجموعه من شدند.
ساناز صادق پور
ساناز صادق پور مدیریت سالن زیبایی لبنا
Read More
ضمن تشکر از مدیریت و تیم مدیرنو، افتخار همکاری یکساله با مدیرنو را داشتم. برخلاف خیلی از مشاوران که حرفشان با عملشان همخوانی ندارد، مجموعه جناب معبودی عملشان بسیار بیشتر از حرفشان بود.
رسا اسکندری
رسا اسکندریمدیریت مجموعه دکتر بیمه
Read More
تشکر میکنم از علی معبودی عزیز و تیم حرفه ای شون که تیم بسیار حرفه ای و منظم و با برنامه ای هستند و تحولات بسیار خوبی را در مجموعه ما رقم زدند.
یحیا آباده
یحیا آبادهمدیرعامل مجموعه بازرگانی آباده
Read More
من قبلا با مشاور دیگری کار کرده بودم. ذهنیت و رضایت خوبی نسبت به این امر نداشتم. اما با همکاری مجموعه مدیرنو به متوجه شدم درجه بندی بین مشاورین وجود دارد و به جرات میتوانم بگویم جزو 10 مجموعه برتر ایران هستند.
10 +

مجموعه تحت مشاوره

100 +

مشاوره حضوری و ساعتی

1 +

سال مشاور‌ه‌کسب‌وکار

پرسش و پاسخ

سوالتون رو بپرسید و از جناب معبودی پاسخ دریافت کنید.

۲۰ پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      ما مرکز مشاوره کسب و کار هستیم و ماهیت ما رشد و توسعه و بهینه سازی کسب و کار های فعلی است ، مراکز کارآفرینی هدف ایجاد کسب و کار های نو دارند .

    1. وقتتون بخیر
      درصورتی که حیطه کاریتون مشخص باشه بله . اما حوزه تخصصی ما مشاوره برای کسب و کارهاست نه راه اندازی کسب و کار ؛در صورت نیاز به مشاوره با مشاوران ما تماس بگیرید.

    1. وقتتون بخیر . با توجه به چالش هایی که در حوزه های مختلف دارید مشاوران متخصص ما مشاوره های مورد نیاز رو به شما تخصیص می دهند .
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  1. سلام وقتتون به خیر
    من سرپرست یه کارگاه تولید حدودا پنجاه نفری هستم رئیس کارخانه  برای بار چندم اومدن وسط سالن و بخاطر یه بهم ریختگی سالن فقط داد زدن و من رو خطاب قرار دادن و گفتن اگر بار دیگه ببینم درش رو تخته میکنم منم در همون حین به علت اینکه بیشتر از این جلو نیروهام کوچیک نشم ول کردم و از شرکت اومدم بیرون الان انگشت اتهام فقط سوی منه و میگن مدیر بوده و هرکار هم ک میکرده شما نباید میرفتی و منو مقصر میدونن و مدیریت گفتن کار من خیلی غیر حرفه ای بوده و دیگه به شرکت برنگردم الان به نظر من کار خودشون بیشتر غیر حرفه ای بوده که سر یه سرپرست ک کلی کارگر زیر دستش هستن انقدر داد بزنن من نمیخوام دیگه برگردم فقط عذاب وجدان دارم ک آیا کار بدی کردم یا نه اینم بگم ک من حدود پنج سال هست اونجا دارم خدمت میکنم بهشون و داد و بیداد کردنشون بار اولشون نبوده و من هربار تحمل کردم و اینبار فقط بخاطر اینکه جلوی نیروهام بود نایستادم چون با شناختی که ازشون دارم میدونستم عواقب خوبی نخواهد داشت برای من.

    1. درود بر شما وقت شما هم بخیر
      اگه فرضیه اینکه “متولی ارتباط بین مدیر و کارمند، مدیره” رو قبول داشته باشیم، قاعدتا مدیر نباید جلوی پرسنل شما داد و بیداد میکردن. پس شما با هر میزان تخلف باید به صورت خصوصی باهاتون برخورد میشد و حتی اگه نیاز بود تنبیه میشدید.
      پیشنهاد اینه به جای اینکه دنبال کشف مقصر اون اتفاق باشید (که هیچ کمکی نمیکنه)، مسیر کاری خودتون با مجموعه و نقاط قوت ضعف و قوت رو بررسی کنید. اینجوری حداقل درسهای لازم برای ادامه مسیر رو میگیرید.

  2. من ۹ ماهی هست که در سازمانی مشغول به کار هستم. اول قرار بود با ۱۵ تومن به صورت یک ماه آزمایشی مشغول یه کار باشم تا با شرایط آشنا بشم و بعد از اون حقوق من رو بر اساس میزان کار مشخص کنیم. البته در نهایت مدیرعامل وقت با ۱۳.۵ با من قرارداد بستن. بعد از یک ماه از حضور من تمام اعضای بخش فروش و مدیرعامل از شرکت رفتن و تمام مسئولیت واحد فروش به من واگذار شد و من کم‌کم متوجه شدم کادر فروش با ۲۳ تومن و رزومه مشابه من، نه تنها حقوق ثابت داشتن بلکه پورسانت هم داشتن. باتوجه به تغییر شرایط این موضوع رو با مدیر جدید مطرح کردم که ابشون به من گفتن افزایش حقوق وسط سال ممکن نیست و ما به التفاوت حقوق فعلی و حقوق مدنظرم رو به عنوان پورسانت و در قالب الحاقیه قرارداد بهم میدن که بازهم مدیر منابع انسانیمون مخالفت کردن و گفتن اصلا الحاقیه‌ای برای افزایش حقوق به قرارداد من اضافه نمیکنن و صرفا اطلاعیه پورسانت رو بهم میدن. حالا سوال من این هست که باتوجه به خلف وعده مدیر قبلی و نبود اشل حقوقی در سازمان آیا واقعا من جای اعتراض برای افزایش حقوق دارم یا خیر؟

    1. درود بر شما
      اینکه مدیر قبلی خلف وعده کرده رو شاید نه بشه پیگیری کرد و نه فکر کردن بهش فایده ای براتون داره، پس بهتره براساس شرایط جدید با مدیر جدید به جمع بندی برسید. هر آنچیزی که در جمع بندی مشخص شد رو میتونید در قرارداد کاری خودتون درج کنید. نکته مهم اینه که، در صورتیکه شخص اثرگذار و خالق ارزش افزوده در سازمان باشید، جای نگرانی برای بهینه سازی پرداختی وجود نداره.

  3. سلام
    تو یک محیطی ۲ سال مشغول به کارم و اولین سابقه کاریمه و توانایی و مهارت بالایی دارم هر شرکتی برای مصاحبه رفتم چه با سابقه ۶ ماه چه یک سال چه دو سال تایید بودم و میخواستن که من برم اونجا و شرایط حقوقی و روانی خیلی بهتری برام فراهم بود ولی برام سخته که از این محیط برم با اینکه هر روز مسئولیتهای منو بیشتر میکنن و در گیری ذهنی و روانی من خیلی زیاد میشه و حتی خارج کار ذهنم درگیر کار و این محیط منو به دلیل ایده ال هایی که نداره و بی اهمیتی به سرمایه انسانی ازار میده و خب به راحتی هم با خروج من موافقت نمیکنه و خیلی ها توی کار قبولم دارن
    منم تصمیم دارم تو کار تجربه بیشتری کسب کنم توانایی های زیادی دارم مسئولیا پذیرم علاقه به کار تیمی دارم معاشرتی و اجتماعیی هستم چه با افراد مرتبط با کارم چه باغیر مرتبط و همه باهام اوکین هرجا مصاحبه هم رفتم راحت تونستم باهاشون ارتباط بگیریم و نظرمو راحت بیان کنم
    الان شرایط کاری خیلی بهتری برام فراهم شده منطق من میگ ۱۵۰ درصد برو
    از نظر احساسیم خیلی دلم میخواد برم هیجان رفتن از این شرکتی ک اذیت شدم دارم ولی نمیدونم چرا دو دلم و میترسم و تصمیم نهایی نمیگیرم

    1. درود بر شما
      خروج از محیطی که بهش عادت کردید، طبیعیه که کار آسونی نباشه. قبل از تصمیم برای خروج، باید بررسی کنید شرایط غیر ایده آل این شرکت چقدر منطقیه و چقدر احساسی؟ مثلا، گاهی ممکنه برای همه ما پیش بیاد که، از چیزی خسته بشیم نه برای اینکه الزاما چیز بدیه، به این خاطر که از یکنواختی و تکرارش خسته شدیم. بررسی کنید ببینید چقدر چنین چیزی محتمله. از طرفی، فراهم نبودن فضای روانی مناسب رو نمیشه با هیچ پارامتری توجیه و برطرف کرد. پس بهتره با بررسی جوانبی که مطرح شد و همچنین بررسی و مکتوب کردن نقاط قوت و ضعف جدایی از این فضا تصمیم خوبی بگیرید.

      1. سلام وقت بخیر
        برای ادامه همکاری و یا عدم همکاری با مجموعه ای که مشغول به کار هستم نیاز به مشاوره دارم .
        لطفا راهنمایی بفرمائید.

        1. سلام وقتتون بخیر باشه
          مشاوره های ما برای کسب و کار هاست برای رفع ابهامتون می تونید اینستاگرام مجموعه رو دنبال کنید .

    1. سلام دوست عزیز؛ همکاران واحد مشاوره در اسرع وقت برای هماهنگی ها لازم با شما تماس میگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *